• جواد، تعبیر کلمه صداقت و پاکی بود، به همراه جواد ما آرمیتیس را تاسیس کردیم، جواد صادقی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند

     

    شهاب، .واقعا وقتی کد می زد، مسحور توانمندی هایش می شدم، واقعا مفتخرم که دوستی مثل شهاب  دارم، شهاب تشرفی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند.

     

    امیر، هیچ وقت آبمان با هم در یک جوب نمی رفت! اما صمیمانه دوست ش دارم، امیر اعوانی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند

     

    احسان، مهر و مهر و مهر ! آچار فرانسه تمام مشکلات ما، احسان سینایی اکنون در دانشگاهی در انگلیس در مقطع فوق لیسانس فاینس! تحصیل می کند.

     

    ناصر، ذکاوت و تیز هوشی از چشمانش می بارد، او به عنوان یک دوست و مشاوره به آرمیتیس خیلی کمک کرد، ناصر عزتی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند

     

    آدم دلش می گیرد، چرا  این دوستان اکنون نباید در ایران باشند؟

     

  • نیازمندی های واقعی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیست!؟ واقعا سازمان شما به چه ابزاری در این حوزه نیاز دارد؟ این ابزار قرار است چه کاری برای شما انجام دهد؟ آیا مدیریت ارتباط با مشتریان فقط یک نرم افزار است ؟ یا نه فرهنگی است که در سازمان باید جاری و ساری شود؟ پاسخ به این سوالات می تواند شما را در یک انتخاب موثر یاری کند.

    اما ما چه فکر می کنیم؟ ما فکر می کنیم که یک نرم افزار مناسب در این حوزه  باید بتواند بخش های زیر را به صورت مناسبی مدیریت کند:

    بخش مدیریت کیس های بازاریابی
    بخش مدیریت اعضای دفترچه تلفن
    بخش مدیریت معاملات
    یک جای مناسب برای جمع کردن ایده ها
    یک ویکی ساده  درون سازمانی
    امکان صدور فاکتور ! (آیا واقعا لازم هست؟)
    بخش امنیت، شامل تعریف گروه های کاری و کاربران
    بخش گزارشات
    امکان ارتباط موثر با پیامک، فکس، ایمیل و خط تلفن
    یک رابط کاربر قوی برای تمام حوزه ها در لایه برنامه نویسی (api)

     

    شما چه فکر می کنید؟ چه بخش های دیگری در یک نرم افزار crm مورد نیاز است؟

    این پست براساس نظرات شما تکمیل خواهد شد.

  • درگاه تجاری لوکوپوک موفق گردید در چهار حوزه جشنواره وب مقام اول را کسب نماید.


    وب سایت های درگاه تجاری لوکوپوک در چهارمین جشنواره وب ایران در 5 حوزه بهترین سایت آگهی، بهترین طراحی صفحه اول، بهترین ابزار وب، بهترین الگوی موفق و بهترین ایده سال کاندید شده بودند.

    در مراسم پایانی این جشنواره لوکوپوک موفق گردید در 4 بخش بهترین سایت آگهی (لوکوپوک)، بهترین الگوی موفق(لوکوپوک)، بهترین طراحی صفحه اول(دفترک) بهترین ابزار وب (دفترک) مقام اول را کسب نماید.

    برای مشاهده لیست کامل نتایج اینجا را کلیک کنید.

     

  • امروز جلسه ای داشتیم با یکی از مشتریان آرمیتیس، شرکتی که حوزه کاریش نیز در زمینه آی تی بود، خیلی جالب بود، می گفت مهندس این بخش و آن بخش را همه به وب سایت ما به صورت رایگان اضافه کن، این ها که برای شما هزینه ندارد، با یک کلیک اضافه می شود دیگر!

     

    چگونه باید این فرهنگ در جامعه ما جا بیفتد که برادر من، نرم افزار نیز یک کالا است، شاید به جرات می توان گفت که جزء گرانبهاترین کالا.

     

    نظر شما چیست؟ آیا واقعا نرم افزار کالا نیست؟

  • مشتری!  موضوعی که در بیشتر سازمان ها یا در محوریت توجه نیست، یا شرکت ها ابزار مناسب برای توجه به مشتری در اختیار ندارد.

    با توجه به افزایش مشتریانمان در آرمیتیس و لوکوپوک کم کم متوجه شدیم که کیفیت خدمات ما به مشتریان به صورت کاملا غیرمحسوسی از نظر ما و به صورت کاملا محسوس از طرف مشتریان کاهش یافته است، بعد از اینکه چند تا از مشتریانمان را از دست دادیم و سرمان به سنگ خورد، به صورت جدی به فکر تهیه یک نرم افزر مدیریت ارتباط با مشتریان برای حل این مشکل افتادیم.

    تقریبا محصول کل ارائه کنندگان این نرم افزارها را در ایران دیدیم و بررسی کردیم، یا این نرم افزار ها آنقدر امکانات داشتند که حتی یادگیری آن به همکاران ممکن نبود و یا اصلا قابل استفاده نبودند.

    با وجود اینکه این شرکت ها زحماتی زیادی برای تولید این نرم افزارها کشیده بودند، اما نرم افزاری که بتواند کارمندان فروش و روابط عمومی را برای استفاده از خود ترغیب کند، پیدا نشد، شما حتما باید ابزاری که همیشه و به صورت مداوم قرار است با آن کار کنید را دوست داشته باشید!  نمونه برآورده کردن کامل این معجزه، جیمل هست! من خودم به شخصه تا کنون بیش از 100 نفر را از یاهو به جیمیل هجرت داده ام.

     

    همه این دلایل و نیاز ما و نیاز شدید بازار ایران به یک نرم افزار خوب در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، ما را برآن داشت که نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان(هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده ایم) خود را شروع به طراحی و تولید کنیم

     

    به زودی گام به گام روند تولید این نرم افزار را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت..

  • داستان تخته سیاه، بسیار ساده است، می خواهیم محفلی بنا کنیم که تولیدات نرم افزاری ما در قالب شرکت آرمیتیس و درگاه تجاری لوکوپوک توسط گپ و گفتمان با مخاطبانمان شکل و رنگ بهتری بگیرد.

    ما فکر می کنیم بهترین ایده در تولید یک محصول نرم افزاری استفاده از ایده های کاربران آن محصول است.
    با همراهی شما، تخته سیاه را به مکانی تبدیل خواهیم کرد برای هم افزایی ایده های مخاطبانش، تا بتوانیم بهترین اثر را از خود به یادگار بگذاریم.

    شما می توانید در اینجا بیشتر با مجموعه آرمیتیس آشنا شوید و از اینجا لوکوپوک را بیشتر بشناسید.
    این وبلاگ قرار است توسط این اشخاص به روز شود:
    سینا سواعدی، مدیر فنی
    دانیال صبوری، عضو تیم برنامه نویسی
    جواد خدادادی، عضو تیم پیاده سازی
    ستاره زند، عضو تیم گرافیک
    شیده قاموس، عضو تیم بازاریابی
    و من..

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر