خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

مدیریت ارتباط با مشتریان، محصول جدیدی از آرمیتیس

مشتری!  موضوعی که در بیشتر سازمان ها یا در محوریت توجه نیست، یا شرکت ها ابزار مناسب برای توجه به مشتری در اختیار ندارد.

با توجه به افزایش مشتریانمان در آرمیتیس و لوکوپوک کم کم متوجه شدیم که کیفیت خدمات ما به مشتریان به صورت کاملا غیرمحسوسی از نظر ما و به صورت کاملا محسوس از طرف مشتریان کاهش یافته است، بعد از اینکه چند تا از مشتریانمان را از دست دادیم و سرمان به سنگ خورد، به صورت جدی به فکر تهیه یک نرم افزر مدیریت ارتباط با مشتریان برای حل این مشکل افتادیم.

تقریبا محصول کل ارائه کنندگان این نرم افزارها را در ایران دیدیم و بررسی کردیم، یا این نرم افزار ها آنقدر امکانات داشتند که حتی یادگیری آن به همکاران ممکن نبود و یا اصلا قابل استفاده نبودند.

با وجود اینکه این شرکت ها زحماتی زیادی برای تولید این نرم افزارها کشیده بودند، اما نرم افزاری که بتواند کارمندان فروش و روابط عمومی را برای استفاده از خود ترغیب کند، پیدا نشد، شما حتما باید ابزاری که همیشه و به صورت مداوم قرار است با آن کار کنید را دوست داشته باشید!  نمونه برآورده کردن کامل این معجزه، جیمل هست! من خودم به شخصه تا کنون بیش از 100 نفر را از یاهو به جیمیل هجرت داده ام.

 

همه این دلایل و نیاز ما و نیاز شدید بازار ایران به یک نرم افزار خوب در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، ما را برآن داشت که نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان(هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده ایم) خود را شروع به طراحی و تولید کنیم

 

به زودی گام به گام روند تولید این نرم افزار را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت..

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 11 دوست

لیست نظرات

  • [90.11.26 ] گودرزی : این موضوع بسیار کار خوبیه ولی اگه میشه درمورد مشاغل دیگه هم بسطش بدین . مثلا من خودم مدیر قسمت فنی یک شرکت خصوصی هستم . اگه درمورد جلب نظر مشتری و همچنین بازاریابی از اونا نظریه یا حتی کتاب یا مطلبی هست ، خیلی خوشحال میشم در دسترس باشه یا اینکه معرفی کنید .
  • [90.11.14 ] حسین صالحی مزده : سلام من پیشنهاد می کنم یرای هر صنف یا اتحادیه به صورت تخصصی مطالبی را در نظر گرفت **********باید یک بخش عمومی و یک بخش خصوصی ایجاد کرد **********نه اینکه تک تک بلکه به صورت موضوعی مانند صنعت بیمه ***کامپیوتر *** گردشگری ***شرکت های خدماتی و... دوستدار شما بیمه سامان حسین صالحی مزده
  • [90.11.14 ] نوجوان : سلام کاری که شمادارید انجامش میدید بسیار کاره خوبیه ومن پیگیر وعلاقه مند آنم.
  • [90.11.13 ] safaei : سلام نکات خوبی در مورد مدیریت ارتباط با مشتریان گفته اید.فقط یک نکته دیگر اینکه تمام این نرم افزارها به قیمتهای وحشتناکی ارائه میشود.لطفا قیمت را هم مدنظر قرار دهید.لطفا از سود در فروش بیشتر استفاده کنید تا شرکتهای کوچک علاقمند به رشد نیز بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.ضمنا بر پایه ویندوز باشد نه ویندوز سرور و نیازمند به شبکه های آنچنانی،موفق و پایدار باشید
  • [90.11.13 ] امین گرجی : معمولا مشتریان با آن چیزی که برایشان دمو می کنید و بیشتر به کارشان می آید کار می کنند و بقیه نرم افزار را یا نمی بینند یا در زمانی که نیازمند آنند با تماس با پشتیبانی شرکت تولید کننده، نیازشان را برطرف می کنند. ولی از دید مشتری نرم افزارهایی جلب توجه می کنند که ظاهری شلوغ و پر امکانات دارند. این دید را زمانی پیدا کردم که سیستم پیام کوتاه شما را به برخی از مشتریان معرفی کردم. نمی دونم چرا ولی نرم افزار هایی که نمود پیچیده ای دارند برایشان جذاب تر اند. هر چند از منظر امکانات، برابری با سرویس دهنده های پیام کوتاه دیگر داشت. مثلا در سیستم پیام کوتاه لوکوپوک ارسال پیام در تاریخ تولد در نگاه اول در دسترس نیست ولی جز امکانات نرم افزار می باشد. شاید اشتباه می کنم ولی پیشنهاد میدم در نرم افزار جدید تمام امکانات را در مکان های مختلف سایت و با جملات یا کلماتی از دیدگاه مشتری بسازید تا تمام امکانات در نگاه اول قابل دسترس باشند.
    البته به نظر می رسه موضوعی که شما عنوان می کنید در نحوه کاربردپذیری و دسترسی ها باشه، تجربه من نشون می ده که مشتری خیلی هم دوست نداره امکانات زیادی داشته باشه، بالعکس می خواهد امکانات مورد نیاز خودش رو داشته باشه. مثلا یه نرم افزار crm بود که ترافیک تهران رو هم نشون می داد اما موقعی که می خواستی یه یاداشت در مورد یه عضودفترچه تلفن بزاری 5 دقیقه طول می کشید؟ آیا واقعا ترافیک تهران باید جزء امکانات یک نرم افزار crm باشه؟ یا مثلا یه مقدار ملموس تر آیا لازم که یه نرم افزار crm کار نرم افزار حسابداری یا انبار رو هم انجام بده؟
  • [90.11.13 ] سعید گریزان : باسلام و عرض دوست عزیز همانطور که تا کنون در این زمینه موفق بودید من مطمئنم که منبعد هم این روند ادامه خواهد داشت و قول میدم که به زودی زود این معضل مرتفع شده و به حالت عادی برگرده . به امید موفقیت روز افزون برای شما .
  • [90.11.13 ] صالحی : یکی از راههای ی که شاید در ارتباط با مشتری موثر باشد ان لاین بودن است که در برنامه ای مانند فروشگاه ها میتواند بسیار کاربرد داشته باشد البته 50 % ان این است و دوم کامل کردن اطلاعات فروشنده و استفاده از افراد متخصص میباشد که بتواند از طریق سوال کردن از مشتری نیاز ان را شناسایی و بهترین پاسخ را به او بدهد این هم 50% دوم است که میتوان به موفقیت رسید
  • [90.11.13 ] ah : سلام در دنیای مجازی از دست دادن یک مشتری به معنی از دست دادن تمام مشتریان هست چرا که این مشتری از دست رفته می توانند همانند ویروسی تمامی رشته های شما را پنبه کند و شاید شما را به فکر شغل دیگری بیندازد. من هم از ان دست مشتریان شما هستم که از دست دادید بله! کار من هم از هر طرفی به دنیای مجازی ختم می شود اما هرگز فکرش را هم نمی کردم روزی ان مشتریانی که حتی فکرش را هم نمی کردم با رفتار من رنجیده باشند روزی به ویروس مجازی من تبدیل شوند و طوری در کارم اختلال ایجاد کننده که هزینه زیادی را برای رفع ان اختلال پرداخت کنم . اما حالا ایمان دارم هر یک از مشتریانم می تواند همچون چراغ جادویی ارزوهایم را براورده کند و همین طور می تواند نه تنها ارزوهایم را جزئی از اینده شاید باشد بلکه گذشته و حالم را همچون طوفانی بهم بکوبد . بله زمانی که درک کنیم ارتباط ما با مشتریانمان تنها زجه زدن برای کسب سود نیست ان وقت است که موفق شده ایم این یعنی عشق به کار و رضایت مشتری و هر روز بهتر از دیروز سال ها از پی هم می گذرند اما هرگز نمی فهمیم آنچه اکنون برایمان اتفاق افتاده است یا شاید اتفاق بیفتد حاصل کدام یک از رفتارها و افکارمان است . حالا باید سال های خود را بدهیم شاید هم سالهای اینده را تا شاید تاوانی برای ان گذشته باشد که هرگز بخاطر لعنتیمان نمی اید . راستی این کادر کوچک برای نظر دادن بدجوری اعصابم را بهم میریزد ای کاش طور دیگری بود ..... موفق باشید
    ممنون از نظرتون، سعی خواهیم کرد روز به روز بهتر بشیم، ما رو ببخشید اگه مشکلی داشتیم، در ضمن کادر هم بزرگتر شد.
  • [90.11.12 ] قاسمی : سلام واقعا اگرم باشه اموزشش خیلی سخته من نمونشو تو یکی از شرکتا دیدم که ماه ها طول گشیده بود تا یاد بگیرند اعضا
  • [90.11.12 ] کیوان افشین جو : قطعا اگر کارایی نرم افزار به ما اثبات بشه از نخستین تهیه کنندگان آن خواهیم بود، البته هزینه همیشه حرف نخست را می زند.
    ما گام به گام طراحی این نرم افزار رو تو این وبلاگ به اشتراک خواهیم گذاشت، ما را کمک کنید که نرم افزار تولیدی کارایی بهتری داشته باشه

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر