• نمی دانم برگ ریزان و برف ریزان های  آذربایجان را تجربه کرده اید یا نه
    ...
    ساعت 7 صبح، چهره خواب آلود کودکانه، سختی ترک لحاف های پشمی گرم، صبحانه نیم و نصفه خورده یا نخورده و کوله ای از مشق های نوشته شده یا نشده و بعد ترک خانه
    گام به گام، هوای سرد، خاطره گرمی خانه را می ربود
    سنگ فراش ها را می شمردم
    تیرهای چراغ برق
    چهار راه ها
    و در رویای زمانی که بزرگ خواهم شد می غلتیدم تا یخ زدگی گونه هایم فراموش شود
    نصف مسیر مدرسه را که پیش می رفتم، دیگر شمارش سنگ فرش ها و تیر ها و غلتیدن در رویاها توان تحمل سرما را نمی داد ..
     و شروع به رویا پردازی در مورد بخاری مدرسه می کردم
    و دیدن بچه ها و گرم شدن در کنار بخاری
    و نیمه راه نیز، اینچنین با سرما در جنگ بودم
    و هر روز اینچنین یک گام به بزرگ شدن نزدیک می شدم ...

    می گویم آخر آن کرد کودکان نازنین پیرانشهری
    مگر چیزی می خواستند جز گرمی آتشی که سرما از تن شان بیرون بیاورد
    و گوش های سرخ و گون های یخ زده شان را نرم نرمک گرمایی دهد
    تا بتوانند پشت میزهای زمخت و پنجرهای بی رنگ مدرسه های دیوار فروریخته شان آینده شان را نقاشی کنند
    و اکنون نمی دانم من
    آنان شان که زنده اند چگونه با صورت های چروکیده و سوخته می خواهند در مسیر مدرسه در رویاهای خود بغلتند
    و آنان که مرده اند به کدامین گناه ؟

  • کاربردپذیری به زبان ساده یعنی اینکه ما محصول خود را به گونه ای طراحی کنیم که استفاده کنندگان آن به ساده ترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه ابهامی بتوانند از آن استفاده نمایند.

    در نحوه طراحی وب سایت آگاهی به مفاهیم کاربردپذیری می تواند به طور چشم گیری نرخ تبدیل (نسبت تبدیل بازدیدکننده به خریدار ) را افزایش دهد.

    برای سومین سال پیاپی، همایش روز جهانی کاربردپذیری همزمان با بیش از 35 کشور در جهان در تاریخ 18 آبان 91 توسط دوستان متخصص این حوزه برگزار خواهد شد.

    تا این لحظه 82 نفر از ظرفیت 300 نفره این همایش باقی مانده است، بی شک دانش حاصل از شرکت در این همایش، ما را در مسیر بهتری قرار خواهد داد.

    برای ثبت نام در این همایش اینجا را کلیک کنید.



  • دوستان زیادی از ما سوال می کنند که از تغییرات جدید لوکوپوک چه خبر؟
    همانطور که در نوشته تحول به آن اشاره کردیم، ما متوجه شدیم که مسیری که در لوکوپوک طی این سال ها رفته بودیم اشتباه بود، به واسطه  همین موضوع در فاز جدید لوکوپوک را فرو ریخته و دوباره از ابتدا با تجربه های قبلی ساختیم.

    البته اکنون به وضوح در مورد لوکوپوک جدید به واسطه برخی از سیاست های کاری نمی توانیم صحبت کنیم، ولی به زودی در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

    نوید اینکه لوکوپوک جدید با تفاوت های زیر آنلاین خواهد شد:

    • با رابط کاربر جدید
    • با فلسفه جدید در مدل تجاری
    • با همکاری های جدید و بدیع با برترین سایت های ایرانی
    • با حذف امکانات اضافی
    • با ارائه تجربه های دل انگیز در تجربه کاربری
    • و چند تفاوت چشم گیر دیگر ...

  • گاهی شما با هدف قله ای، مسیری را با تمام قوا به پیش می روید، دقیقه ها، ساعت ها و روزها را گذر می کنید و هنگامی که به نوک قله می رسید، می بینید که مسیر اشتباه بوده است، و قله اصلی تازه نمایان می‌شود.

    شاید این به این دلیل است که کوتاهی قامت تجربه های شما، نگذاشته بوده که شما قله اصلی را ببینید و یا شاید برای صعود به قله اصلی شما نیازمند آن بودید که ابتدا به قله کوچک تری صعود کنید!

    وضعیت فعلی ما در لوکوپوک به این گونه است!


    ما اکنون ایستاده بر نوک قله کوچک، با سفت کردن بندهای پوتین های خود، با نفسی تازه و امیدی سرشار به صعود به قله بزرگ تر می اندیشیم.

    منتظر تغییرات اساسی در لوکوپوک باشید و نظرات خود را در راستای بهبود جدیدی که آغاز کرده ایم از ما دریغ نکنید.

  • فرم قبلی درج آگهی در لوکوپوک 23 فیلد داشت که 8 فیلد آن باید به صورت اجباری وارد می شد!(این فرم را اینجا ببینید)
    از تمام کاربران لوکوپوک بابت این فرم آزاردهنده عذر خواهی می کنیم :(

    دو هفته پیش تصمیم گرفتیم این فرم آزار دهنده را به یک فرم دوست داشتنی تبدیل کنیم!
    اولین کاری که کردیم این بود که این سوال را در مورد تک تک فیلدها مطرح کنیم: آیا این وجود این فیلد ضرورت دارد یا نه؟
    با همین سوال ساده 11 فیلد حذف شد! یعنی ما از 23 فیلد به 12 فیلد رسیدیم.

    سوال بعدی این بود که آیا اجباری بودن این فیلد ضرورت دارد یا نه؟
    با این سوال نیز موارد اجباری از 8 مورد به 5 مورد کاهش پیدا کرد! یعنی تا این مرحله کاربر فقط با وارد کردن 5 فیلد می تواند آگهی خود را درج نماید.
    حال مرحله بعدی این بود که با چه روش های می توان به کاربران در درج آگهی کمک کرد؟
    در اولین گام چون اصولا یک کاربر در یک یا چند گروه خاص آگهی می دهد ما براساس آگهی قبلی آن کاربر گروه های مرتبط را یافته و به ایشان برای انتخاب نمایش می دهیم تا کاربر با یک کلیک ساده گروه مورد نظر خود را در حداقل زمان انتخاب کند.

     
    در گام دوم با توجه به نظرات کاربران لوکوپوک که از نحوه انتخاب گروه بندی ناراضی بودند (به صورت سه دراپ دان)، روش انتخاب گروه بندی به شکل زیر تغییر کرد

     

    در گام سوم این سوال مطرح شد آیا اطلاعات آگهی دهنده در هر آگهی تغییر می کند، بررسی ما روی 70.000 آگهی نشان داد که در 95 درصد موارد این اطلاعات تغییر نمی کند، پس این امکان به فرم اضافه شده که اطلاعات آگهی دهنده از آخرین آگهی ثبت شده ایشان استخراج و به صورت اتوماتیک به فرم اضافه شود و اگر کاربر دوست داشت آن را تغییر دهد.

     




    با این تغییرات علاوه بر ساده شدن فرایند درج آگهی، زمان درج آگهی در لوکوپوک نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافت.
    اگر کاربر لوکوپوک نمی باشید، به صورت میهمان اولین آگهی خود را بدون ثبت نام در لوکوپوک در کمتر از 30 ثانیه در سایت لوکوپوک درج کنید!

    نظر شما چیست، آیا کار دیگری برای بهبود این فرم می توان انجام داد؟

  • کارزار به عنوان خدمتی جدید از آرمیتیس با شعار اینجا فرداست! آغاز به کار کرد .هدف از راه اندازی این وب سایت ، بهره مندی از نحوه نگرش جدیدیست که موسسان این وب سایت به ارتباط بین کاربران، رسانه ها و کسب و کارها در فضای اینترنتی ایران دارند. کاربران این وب سایت می توانند از طرح های تبلیغاتی مختلف موجود استفاده کرده ، اقدام به تبلیغ برند ، محصولات و خدمات خود در تعداد زیادی از وب سایت های ایرانی و غیر ایرانی، نمایند.

    تبلیغات اینترنتی، مشاوره تبلیغات اینترنتی

    سابقه ای به قدمت وب در ایران، تعامل موثر با صاحبان رسانه های برتر، تجربه های گونه گون در دنیای مجازی، تیمی متخصص در علوم مختلف تنها بخشی از توامندی هایی است که کارزار در اختیار شما قرار خواهد داد، تا در آوردگاه رقابت شما را یاری دهد تا از رقباء پیشی بگیرید.

    خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد سایت کارزار بدانیم؟

  • بررسی های ما نشان می دهد در یک کسب و کار با مخاطب خاص (مثلا فروشنده یک دستگاه صنعتی، یا یک نرم افزار) هر بازدید کننده که وارد وب سایت می شود چیزی معادل 7 تا 10 هزار تومان برای صاحبان آن کسب و کار هزینه در بردارد!

    این هزینه ها شامل مواردی از قبیل هزینه طراحی سایت، هزینه پرسنل که درگیر تبلیغات می باشند، هزینه آگهی ها و ... می باشد.


    از طرف دیگر بررسی های کاربردپذیری نشان می دهد که بازدیدکنندگان در زمانی بین 10 تا 20 ثانیه وب سایت شما را ترک می کنند!
    پس باید ما تمام سناریوهای خود را برای تماس بازدیدکننده با کسب و کار با در نظر گرفتن محدودیت زمانی 10 تا 20 ثانیه طراحی کنیم؟
    سوال ساده است؟ آیا بازدید کننده وب سایت شما در این زمان به اطلاعات تماس شما می تواند دسترسی پیدا کند؟

    یکی از روش های مناسب گرفتن اطلاعات بازدید کنندگان با سیستم های پیامک هست، مثلا ما در وبلاگ تخته سیاه این سرویس را راه اندازی کرده ایم (دست چپ صفحه: خبرنامه پیامکی)، شما می توانید با ارسال عدد 9 به شماره تلفن 3000616177 عضو خبرنامه پیامکی وبلاگ تخته سیاه شده و از آخرین بروزرسانی های وبلاگ تخته سیاه مطلع شوید.
    و در هر زمان دلخواه با ارسال عدد 0 از خبرنامه خارج شوید.
    اگر کاربر پنل پیامک لوکوپوک می باشید شما با تعریف دو قانون ساده یک قانون برای عضویت (اینجا ببینید) و یک قانون برای انصراف از عضویت(اینجا ببینید) این سرویس را برای وب سایت خود راه اندازی نمایید.

    نظر شما چیست؟ چه شیوه های دیگری وجود دارد که ما بازدیدکنندگان وب سایت را در کمتر از 20 ثانیه به مسیر مناسب هدایت نماییم؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر