خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • یکی از مسائلی که باعث افزایش نرخ بازشدن (Open Rate) ایمیل های ارسالی شما می گردد، ایجاد یک حسی در مخاطب است که فرد مستقیما دریابد که ایمیل فقط برای او ارسال شده است. حال شما می توانید از نکات زیر برای بهبود نرخ بازشدن ایمیل های خود از طریق شخصی سازی، بهره ببرید.

     

     

    -          از اطلاعاتی که در لیست مربوط به حساب های کاربری شبکه های اجتماعی مشتریانتان در دستتان موجود است استفاده کرده و اطلاعاتی چون تاریخ تولد، علاقه مندی ها، محل استقرار دفتر مشتری و غیره را استخراج کنید تا بتنوانید در ارسال ایمیل ها از آنها استفاده کنید. برای مثال به کار بردن محل استقرار دفتر مشتری باعث می شود که فرد دریابد که ایمیل حتما برای او فرستاده شده.


    -          شما می توانید از قالب های  از پیش ساخته شده ای که در نرم افزار ایمیل مارکتینگ موجود بوده یا توسط خود شما تهیه شده اند، برای تهیه ایمیل استفاده کنید که این قالب ها، خود به گونه ای تهیه می شوند که در آنها موارد شخصی سازی ایمیل رعایت گردیده باشد.

     

    -          حتما توجه داشته باشید که اگر ایمیل شما با اسم و یا نام خانوادگی مشتریتان شروع شود، به طور حتم هم ایمیلتان باز شده و هم آن شخص ایمیل شما را کامل مطالعه خواهد کرد.

     

    در یک نمونه دویست میلیونی از ایمیل های ارسالی، بررسی ای صورت گرفته و مشخص شده که استفاده از نام افراد می تواند حدود پنج درصد و استفاده از اطلاعات دیگر حدود نه درصد نرخ باز کردن ایمیل های ارسالی را افزایش داده است.
  • نمودار پایپ لاین، نمودار تصویری ای است که بوسیله آن می توانید فرآیند ایجاد مشتریان را مشاهده کنید که خود به سه بخش تقسیم می گردد. در ابتدا عملیات تولید  لید (Lead) قرار دارد که در حقیقت در این مرحله، لید ها به عنوان اطلاعات خام شرکت ها، کسب و کار ها و اشخاص حقیقی هستند که از راه های گوناگونی در اختیار شما قرار می گیرند. CRM به شما کمک می کند که بتوانید اطلاعات کسانی که به محصول شما علاقه مند هستند را بدست آورید ولی در درجه اول باید اطلاعات خامی وارد آن گردد که این اطلاعات را می توان از طریق کمپین ها، نمایشگاه ها، اتباطات و غیره بدست آورد.

     

     

    در مرحله دوم با استفاده از اطلاعاتی که در دستان ما قرار دارد و ایجاد ارتباط بوسیله آنها، موقعیت ها و فرصت ها (Prospectors)  بوجود می آیند. در این مرحله CRM به شما کمک می کند تا بتوانید فرصت ها را تشخیص داده و از آنها استفاده کنید و شما را یک مرحله به ایجاد قرارداد نزدیک می کند.

     

     در مرحله سوم موقعیت هایی که به بستن قرارداد منجرشده اند ، باعث ایجاد مشتریان (Costumers) می گردند. بستن قرارداد دارای یک چرخه است که CRM کمک می کند که این چرخه کوتاه تر گردد و عملیات بستن قرارداد زودتر صورت گیرد.

     

    در حقیقت این نمودار به ما نشان می دهد که چقدر از لید های ما به فرصت و چقدر از فرصت های ما به مشتری تبدیل شده اند و بوسیله آن می توان دریافت که چقدر سه عملیات ما موفقیت آمیز بوده است.

  • از مهر ماه سال 1390 هجری که خرید و فروش عتیقه جات در سطح کشور ایران مجاز شد، چندین سایت به نام های “چیک”، “رو به نو” و “پاروت سیلور” در زمینه خرید و فروش آنلاین عتیقه جات، شروع به فعالیت کردند . در کنار این سایت ها، لوکوپوک هم دارای بخشی است که به آگهی های عتیقه جات اختصاص داده شده و هر کلکسیونری می تواند با وارد شدن به بخش "عتیقه جات و آنتیک"، انواع وسایل قدیمیه کلکسیونی ای که توسط کربران لوکوپوک آگهی شده اند را مشاهده کنند.

     

     

    در لوکوپوک آگهی های مربوط به عتیقه جات و وسایل آنتیک در ده دسته ارائه شده اند که عبارتند از: ابزار موسیقی، دکوراسیون، زیوزآلات، سکه و تمبر، ظروف قدیمی، فرش و گلیم، لوازم برقی، لوازم کلکسیونی، کتاب و نسخ خطی و سایر لوازم.

     

     

    اگر شما کلکسیونر هستید یا اینکه وسایل قدیمی ای دارید که دیگر به آنها نیاز ندارید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به این قسمت هیجان انگیز لوکوپوک بزنید. ثبت آگهی در این قسمت، طبق روال قبلی بوده و در حین ثبت آگهی می توانید به راحتی با انتخاب بخش "عتیقه جات و آنتیک"، آگهی خود را در این قسمت ثبت و مشاهده کنید.

    1. از عبارات تحریک برانگیز به هیج وجه استفاده نکنید. برای مثال عباراتی چون" اینجا را کلیک کنید" و یا "این تنها شانس زندگی شماست" باعث اسپم شدن ایمیل شما می گردند. حتی واژه هایی مثل "امتحان" و "تست" مشکل ساز هستند.
    2. اگر از لغات انگلیسی استفاده می‌کنید، سعی کنید کلمات را با حروف کوچک بنویسید. معمولاً برای جلب توجه کاربر، کلمه ای را با حروف بزرگ می‌نویسند با انجام این کار
    3. از نوشته های روشن، قرمز و سبز استفاده نکنید. تجربه نشان داده که استفاده از این رنگ‌ها، امتیاز منفی برای شما در اسپمینگ ایجاد می کنند.
    4. سعی کنید در به جای HTML از متن استفاده کنید. اگر هم از فرمت HTML استفاده می‌کنید، سعی کنید کمتر از کدهای HTML استفاده کنید و به این موضوع توجه کنید که میزان متن از کد های HTML بیشتر باشد.
    5. از تصاویر حجیم استفاده نکنید و سعی کنید که عکس ضمیمه ی ایمیل خود نکنید. زیرا ممکن است در موبایل صفحه دیر باز شده و کاربر ایمیل را اسپم کند؛ در کنار موبایل ، این مشئله ممکن است برای کسانی که سرعت اینترنتشان کم است هم اتفاق بیافتد.
    6. حتما امکان لغو عضویت را در ایمیل‌های خودتان قرار دهید. اگر فردی نمی‌خواهد از سوی شما ایمیلی دریافت کند به طور حتم اجباری در کار نیست و اطمینان داشته باشید که با ارسال ایمیل های بیهوده، آن فرد از شما خرید نخواهد کرد.(وقتی کاربر درخواست لغو عضویت می‌کند باید تا نهایتاً 10 روز این کار انجام شود.)
    7. حتماً آدرس محل استقرار شرکت خودتان را در پایین، اسمیل ارسالی قرار دهید. این اطلاعات باید به زبان انگلیسی در پایین تمامی ایمیل‌ها به همراه شماره تلفنتان باشد.
    8. سعی کنید در هر دقیقه فقط سه ایمیل ارسال کنید، چون در غیر این صورت ممکن است که ایمیلتان اسپم گردد.
  • یکی از موضوعاتی که در تبلیغات، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بررسی بازگشت سرمایه به حساب می آید و این سوال مطرح می شود که آیا هنگامی که ما از یک روش تبلیغی استفاده می کنیم برای ما سودآور است یا خیر. میزان بازگشت سرمایه که کمیت مورد نظر ما است، از طریق فرمول تقسیم سود برهزینه به دست می آید؛ ما قصد داریم در این مقاله وضعیت بازگشت سرمایه روش های مختلف تبلیغات اینترنتی را بررسی کنیم.

    75 درصد از بازاریابان جهانی که اکثرا بریتانیایی هستند، با بررسی ای متوجه شده اند که بهره وری از SEO دارای بیشترین میزان بازگشت سرمایه است. سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی از طریق سئو  32 درصد به صورت عالی و 43 درصد به صورت خوب جواب داده است . در کنار SEO، ایمیل مارکتینگ قرار دارد که این روش ، 22 درصد به صورت عالی و 44 درصد به صورت خوب پاسخگوی کسب و کار ها شده است.

    در این نمودار مربوط به بازگشت سرمایه که در پایین آمده ، شما می توانید مشاهده کنید که بعد از SEO و ایمیل مارکتینگ، کدام روش های تبلیغات اینترنتی به ترتیب موثر واقع شده اند. نسبت به سال 2008، میزان بازگشت سرمایه محاسبه شده در آوریل سال جاری، از روش SEO، یک درصد، PPC، دو درصد، تبلیغات بنری، هفت درصد و موبایل مارکتینگ، بیست و دو درصد افزایش یافته و فقط میزان بازگشت تبلیغات مشارکتی حدود 10 ده درصد کاهش داشته و بقیه روش ها هم بی تغییر بوده اند.

     

     

     

    از این تحقیقات صورت گرفته توسط بازاریابان می توان نتیجه گرفت که SEO و ایمیل مارکتینگ، بهترین روش های تبلیغات اینترنتی هستند و استفاده از آنها می تواند بازگشت سرمایه ی چشم گیری را نصیب کسب و کار ها کند.

  • -          یکی از مسائلی که برای فروشنده از اهمیت بالایی برخوردار است، سازماندهی و همچنین پیگیری صحیح رسیدگی به فرصت های فروش محصولات است. یک نرم افزار CRM به فروشنده امکان ثبت و مدیریت برنامه ها، ایمیل ها و یادداشت ها را در یک مکان متمرکز می دهد. در کنار این ویژگی ها، شما با استفاده از یک CRM می توانید زمان انتشار اطلاعیه های خود را ثبت کرده و از طریق CRM از آنها مطلع شوید. در حقیقت CRM به فرآیند های کاری شما نظم می بخشد و مستقیما روی فروش محصولاتتان تاثیر مثبت می گذارد.

     

    -          تحقیقات نشان می دهد که هدف گذاری برای میزان فروش محصولات، می تواند تاثیر بسیار مثبتی روی درآمد کسب و کار بگذارد.این مسئله پیش می آید که کسب و کار ها نمی توانند در اجرای عملیات لید موفق عمل کنند و در اینجا است که یک CRM می تواند به تغییر استراتژی کسب و کار کمک کند . CRM می تواند اهداف کسب و کار ها را مدیریت کرده و به آنها نشان دهد که باید برای انجام عملیات لید و فروش محصولات، دقیقا روی چه مسائلی تمرکز کنند.

     

    -          CRM می تواند به راحتی تاریخچه فروش محصولات و خدمات یک کسب و کار را نمایش داده و امکان مقایسه درآمد در بازه های مختلف زمانی را به صاحبان کسب و کار ارائه دهد. از همین طریق کسب و کار می تواند دریابد که کدام یک سری ازمحصولاتش مورد استقبال قرار گرفته و توانسته به نسبت بودجه تولید، برای کسب و کار سود آور باشد. همچنین کسب و کار می تواند با استفاده از این اطلاعات دریابد که کیفیت کدام محصولاتش مناسب بوده یا اینکه کاهش قیمت کدام محصول می تواند فروش آن را افزایش دهد.

  • دومین کتاب رایگان کارزار در راستای افزایش دانش عمومی کسب و کارهای اینترنتی منتشر گردید.

    این کتاب 66 صفحه ای گام به گام ، چگونگی استفاده از ایمیل مارکتینگ را در کسب و کارهای کوچک و متوسط تشریح می کند و به شکل ساده ای شما را با این ابزار آشنا می کند.

     

     

     

    تحقیقات نشان می دهد بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ دومین ابزار موثر و ماندگار در افزایش فروش کسب و کارها است. استفاده درست از این ابزار، می تواند تحول چشم گیری را در کسب و کار شما ایجاد نماید.

     

    پیشنهاد می کنیم اگر آب در دستان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید.

    برای دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنید.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر