خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

نمودار پایپ لاین چیست؟

نمودار پایپ لاین، نمودار تصویری ای است که بوسیله آن می توانید فرآیند ایجاد مشتریان را مشاهده کنید که خود به سه بخش تقسیم می گردد. در ابتدا عملیات تولید  لید (Lead) قرار دارد که در حقیقت در این مرحله، لید ها به عنوان اطلاعات خام شرکت ها، کسب و کار ها و اشخاص حقیقی هستند که از راه های گوناگونی در اختیار شما قرار می گیرند. CRM به شما کمک می کند که بتوانید اطلاعات کسانی که به محصول شما علاقه مند هستند را بدست آورید ولی در درجه اول باید اطلاعات خامی وارد آن گردد که این اطلاعات را می توان از طریق کمپین ها، نمایشگاه ها، اتباطات و غیره بدست آورد.

 

 

در مرحله دوم با استفاده از اطلاعاتی که در دستان ما قرار دارد و ایجاد ارتباط بوسیله آنها، موقعیت ها و فرصت ها (Prospectors)  بوجود می آیند. در این مرحله CRM به شما کمک می کند تا بتوانید فرصت ها را تشخیص داده و از آنها استفاده کنید و شما را یک مرحله به ایجاد قرارداد نزدیک می کند.

 

 در مرحله سوم موقعیت هایی که به بستن قرارداد منجرشده اند ، باعث ایجاد مشتریان (Costumers) می گردند. بستن قرارداد دارای یک چرخه است که CRM کمک می کند که این چرخه کوتاه تر گردد و عملیات بستن قرارداد زودتر صورت گیرد.

 

در حقیقت این نمودار به ما نشان می دهد که چقدر از لید های ما به فرصت و چقدر از فرصت های ما به مشتری تبدیل شده اند و بوسیله آن می توان دریافت که چقدر سه عملیات ما موفقیت آمیز بوده است.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر