خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

وضعیت بازگشت سرمایه در انواع روش های تبلیغات اینترنتی

یکی از موضوعاتی که در تبلیغات، از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بررسی بازگشت سرمایه به حساب می آید و این سوال مطرح می شود که آیا هنگامی که ما از یک روش تبلیغی استفاده می کنیم برای ما سودآور است یا خیر. میزان بازگشت سرمایه که کمیت مورد نظر ما است، از طریق فرمول تقسیم سود برهزینه به دست می آید؛ ما قصد داریم در این مقاله وضعیت بازگشت سرمایه روش های مختلف تبلیغات اینترنتی را بررسی کنیم.

75 درصد از بازاریابان جهانی که اکثرا بریتانیایی هستند، با بررسی ای متوجه شده اند که بهره وری از SEO دارای بیشترین میزان بازگشت سرمایه است. سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی از طریق سئو  32 درصد به صورت عالی و 43 درصد به صورت خوب جواب داده است . در کنار SEO، ایمیل مارکتینگ قرار دارد که این روش ، 22 درصد به صورت عالی و 44 درصد به صورت خوب پاسخگوی کسب و کار ها شده است.

در این نمودار مربوط به بازگشت سرمایه که در پایین آمده ، شما می توانید مشاهده کنید که بعد از SEO و ایمیل مارکتینگ، کدام روش های تبلیغات اینترنتی به ترتیب موثر واقع شده اند. نسبت به سال 2008، میزان بازگشت سرمایه محاسبه شده در آوریل سال جاری، از روش SEO، یک درصد، PPC، دو درصد، تبلیغات بنری، هفت درصد و موبایل مارکتینگ، بیست و دو درصد افزایش یافته و فقط میزان بازگشت تبلیغات مشارکتی حدود 10 ده درصد کاهش داشته و بقیه روش ها هم بی تغییر بوده اند.

 

 

 

از این تحقیقات صورت گرفته توسط بازاریابان می توان نتیجه گرفت که SEO و ایمیل مارکتینگ، بهترین روش های تبلیغات اینترنتی هستند و استفاده از آنها می تواند بازگشت سرمایه ی چشم گیری را نصیب کسب و کار ها کند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر