خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • فرم قبلی درج آگهی در لوکوپوک 23 فیلد داشت که 8 فیلد آن باید به صورت اجباری وارد می شد!(این فرم را اینجا ببینید)
    از تمام کاربران لوکوپوک بابت این فرم آزاردهنده عذر خواهی می کنیم :(

    دو هفته پیش تصمیم گرفتیم این فرم آزار دهنده را به یک فرم دوست داشتنی تبدیل کنیم!
    اولین کاری که کردیم این بود که این سوال را در مورد تک تک فیلدها مطرح کنیم: آیا این وجود این فیلد ضرورت دارد یا نه؟
    با همین سوال ساده 11 فیلد حذف شد! یعنی ما از 23 فیلد به 12 فیلد رسیدیم.

    سوال بعدی این بود که آیا اجباری بودن این فیلد ضرورت دارد یا نه؟
    با این سوال نیز موارد اجباری از 8 مورد به 5 مورد کاهش پیدا کرد! یعنی تا این مرحله کاربر فقط با وارد کردن 5 فیلد می تواند آگهی خود را درج نماید.
    حال مرحله بعدی این بود که با چه روش های می توان به کاربران در درج آگهی کمک کرد؟
    در اولین گام چون اصولا یک کاربر در یک یا چند گروه خاص آگهی می دهد ما براساس آگهی قبلی آن کاربر گروه های مرتبط را یافته و به ایشان برای انتخاب نمایش می دهیم تا کاربر با یک کلیک ساده گروه مورد نظر خود را در حداقل زمان انتخاب کند.

     
    در گام دوم با توجه به نظرات کاربران لوکوپوک که از نحوه انتخاب گروه بندی ناراضی بودند (به صورت سه دراپ دان)، روش انتخاب گروه بندی به شکل زیر تغییر کرد

     

    در گام سوم این سوال مطرح شد آیا اطلاعات آگهی دهنده در هر آگهی تغییر می کند، بررسی ما روی 70.000 آگهی نشان داد که در 95 درصد موارد این اطلاعات تغییر نمی کند، پس این امکان به فرم اضافه شده که اطلاعات آگهی دهنده از آخرین آگهی ثبت شده ایشان استخراج و به صورت اتوماتیک به فرم اضافه شود و اگر کاربر دوست داشت آن را تغییر دهد.

     




    با این تغییرات علاوه بر ساده شدن فرایند درج آگهی، زمان درج آگهی در لوکوپوک نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافت.
    اگر کاربر لوکوپوک نمی باشید، به صورت میهمان اولین آگهی خود را بدون ثبت نام در لوکوپوک در کمتر از 30 ثانیه در سایت لوکوپوک درج کنید!

    نظر شما چیست، آیا کار دیگری برای بهبود این فرم می توان انجام داد؟

  • کارزار به عنوان خدمتی جدید از آرمیتیس با شعار اینجا فرداست! آغاز به کار کرد .هدف از راه اندازی این وب سایت ، بهره مندی از نحوه نگرش جدیدیست که موسسان این وب سایت به ارتباط بین کاربران، رسانه ها و کسب و کارها در فضای اینترنتی ایران دارند. کاربران این وب سایت می توانند از طرح های تبلیغاتی مختلف موجود استفاده کرده ، اقدام به تبلیغ برند ، محصولات و خدمات خود در تعداد زیادی از وب سایت های ایرانی و غیر ایرانی، نمایند.

    تبلیغات اینترنتی، مشاوره تبلیغات اینترنتی

    سابقه ای به قدمت وب در ایران، تعامل موثر با صاحبان رسانه های برتر، تجربه های گونه گون در دنیای مجازی، تیمی متخصص در علوم مختلف تنها بخشی از توامندی هایی است که کارزار در اختیار شما قرار خواهد داد، تا در آوردگاه رقابت شما را یاری دهد تا از رقباء پیشی بگیرید.

    خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد سایت کارزار بدانیم؟

  • یکی از کارهای تخصصی که در مجموعه آرمیتیس برای کسب و کارها انجام می شود، طراحی، اجرا و بازبینی کمپین های تبلیغات اینترنتی می باشد.
    در این بخش ما براساس وضعیت کسب و کار، سنخ شناسی مشتریان، نیاز بازار، بودجه و بسیاری از پارامترهای دیگر یک کمپین تبلیغاتی جامع اینترنتی را در حوزه های مختلف طراحی و اجرا می کنیم.
    بررسی های ما در کسب و کارهای مختلفی که از اینترنت به عنوان بستر تبلیغاتی خود استفاده می کنند، نشان می دهد که 60 درصد ورودی کیس های بازاریابی این کسب و کارها از طریق مدخل های اینترنتی بوده و این کیس های بازاریابی نسبت به کیس های بازاریابی سنتی از کیفیت بهتری در تبدیل شدن به مشتری برخوردار می باشد.

    مزیت دیگر این فضا، به خلاء ایجاد شده به دلیل عدم آگاهی صاحبان کسب و کارها از طعم شیرین اینترنت از یک سو و هزینه های مناسب این بستر نسبت به رسانه های دیگر از سوی دیگر بر می گردد. این خلاء مسبب آن شده است که هم اکنون (اکنون) اینترنت به عنوان موثرترین رسانه به کمک کسب کارها بیاید.


    آیا شما رسانه ای موثرتر از اینترنت برای بازاریابی، برندینگ و فروش سراغ دارید؟
  • براساس گزارش بانک جهانی 13 درصد از جمعیت ایران از اینترنت استفاده می کنند، یعنی رقمی معادل 9.616.571 نفر!

    فکر می کنید این 9 میلیون نفر برای یافتن نیازمندیهای خود در اینترنت چگونه رفتار می کنند؟ شما چه می کنید؟ آیا جزء این نیست که اکثر این افراد از موتورهای جستجو از قبیل گوگل، یاهو و .. برای یافتن نیازمندیهای خود استفاده می نمایند؟



    قابل توجه اینکه این 9 میلیون نفر جزء قشر تاثیرگذار در جامعه هستند، یعنی بسیاری از افراد دیگر که جزء این دسته نمی باشند برای یافتن نیازمندیهای خود به این 9 میلیون نفر رجوع می کنند؟
    در آینده بیشتر در مورد روش های صادقانه تقویت وب سایت شما برای حضور رنگین تر در صفحات اول موتورهای جستجو خواهیم نوشت.


    پس آیا حضور وب سایت یک کسب و کار در صفحات اول گوگل از نان شب برای آن کسب و کار واجب تر نیست؟

  • این هم از تقویم های لوکوپوک برای سال 91، هدیه ناقابل در پیشواز نوروز

    بعد از 3 هفته کار طراحی مداوم، برای دانلود در 10 رزولوشن مختلف کلیک کنید.

     

  • درگاه تجاری لوکوپوک موفق گردید در چهار حوزه جشنواره وب مقام اول را کسب نماید.


    وب سایت های درگاه تجاری لوکوپوک در چهارمین جشنواره وب ایران در 5 حوزه بهترین سایت آگهی، بهترین طراحی صفحه اول، بهترین ابزار وب، بهترین الگوی موفق و بهترین ایده سال کاندید شده بودند.

    در مراسم پایانی این جشنواره لوکوپوک موفق گردید در 4 بخش بهترین سایت آگهی (لوکوپوک)، بهترین الگوی موفق(لوکوپوک)، بهترین طراحی صفحه اول(دفترک) بهترین ابزار وب (دفترک) مقام اول را کسب نماید.

    برای مشاهده لیست کامل نتایج اینجا را کلیک کنید.

     

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر