خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • حتما برای شما هم پیش آماده است که با یک آگهی در اینترنت مواجه شده اید که چیز چشم گیری را با قیمت خوب ارائه کرده است، با خوشحالی با آگهی دهنده تماس می گیرید و متاسفانه آگهی دهنده در پاسخ تماس شما می گوید: آقا این آگهی ها که ماله 2 سال پیش بود.
    بسیاری از سایت های آگهی از جمله لوکوپوک فعلی ما به واسطه اینکه نتایج خود را در موتورهای جستجو از دست ندهند آگهی های منقضی شده یا فروخته شده را پاک نمی کنند.
    این مشکل در لوکوپوک جدید به شکل خوبی حل شده است



    در لوکوپوک جدید خلاصه ای از آگهی خاتمه یافته یا منقضی شده بدون اطلاعات تماس نمایش داده شده و کاربر با یک فلش به آگهی مرتبط فعال هدایت می شود.
    با این روش هم آگهی دهنده از دست تماس های غیر مفید خلاص شده  و هم آن کسی که در جستجوی نیازمندی خود است در مسیر خوبی قرار می گیرد

    نظر شما چیست؟ آیا این امکان به سالم کردن فضای اینترنت کمک خواهد کرد؟

  • یکی از امکانات لوکوپوک جدید امکان گزارش مشکل در مورد یک آگهی می باشد.
    احتمالا بارها با این مشکل مواجه شده اید که یک آگهی را دیده اید که شماره تلفن ش نادرست است یا منقضی شده یا مطالب مناسبی در آگهی نوشته نشده است و یا حتی آگهی دهنده آدم صادقی نیست ..



    با امکان گزارش مشکل شما می توانید به دیگران کمک کنید تا دچار مشکلی که شما شده اید نشوند.
    این کار به سادگی با کلیک روی آیکون گزارش خطا در صفحه یک آگهی امکان پذیر است.

    گزارشات ارسالی در مورد آگهی ها به دقت توسط تیم لوکوپوک بررسی و در صورت وجود مشکل از لوکوپوک حذف خواهند شد.
    این ویژگی جدید به سالم کردن محیط لوکوپوک می تواند کمک شایسته ای بکند، شما چه فکر می کنید؟ آیا اگر به مشکلی در مورد یک آگهی برخورد کنید آن را گزارش می کنید؟

  • یکی از تغییرات اساسی در لوکوپوک جدید مدل های ویژه کردن آگهی ها  و شیوه انجام آن می باشد، در لوکوپوک جدید برخلاف لوکوپوک فعلی که آگهی های ویژه به صورت ستاره دار بود، فقط دو نوع آگهی ویژه وجود دارد: آگهی طلایی و آگهی نقره ای



    این نوع آگهی های در صفحات جستجوهای مرتبط، صفحات ویژه گروه بندی ها و در کنار آگهی های مرتبط نمایش داده می شوند، تنها فرق آگهی طلایی با آگهی نقره ای در نمایش آگهی در صفحه اول لوکوپوک می باشد. یعنی اینک آگهی های طلایی در صفحه اول لوکوپوک نمایش داده می شوند و آگهی های نقره ای نمایش داده نمی شوند.

    از طرف دیگر امکانات مناسبی برای قرار گرفته آگهی های طلایی و نقره ای در نتایج اول گوگل در نظر گرفته شده است.
    در ضمن شیوه ویژه کردن آگهی در لوکوپوک جدید تا حد خیلی زیادی ساده شده است.

    شما چه فکر می کنید، آیا این مدل مناسبی برای آگهی های ویژه است؟

  • تقریبا بعد از یک تلاش 7 ماه لوکوپوک جدید به زودی زود افتتاح خواهد شد.
    تغییر دیدگاه ما در کسب و کار نیازمندی مهمترین تغییرات را در لوکوپوک جدید به بار نشانده است، ما فکر می کنیم لوکوپوک جدید بهترین تجربه در استفاده از یک سرویس اینترنتی از ابتدا تا کنون اینترنت ایران را به کاربران ایرانی تقدیم خواهد کرد.
    ساعت ها مطالعه، ساعت ها فکر، ساعت ها طراحی و ساعت ها بحث خروجی را برای ما حاصل کرده است که خود به عنوان اولین استفاده کنندگان این سرویس احساس رضایت می کنیم و فکر می کنیم کاربران لوکوپوک نیز از نسخه جدید آن لذت ببرند.

    ما لوکوپوک جدید را یک اتفاق بزرگ در فضای مجازی ایران می دانیم و امیدواریم که این حس از طریق این نسخه لوکوپوک به کاربران آن منتقل شود و بی شک بهترین هدیه برای ما لذت بردن استفاده کنندگان لوکوپوک بوده، هست و خواهد بود.
    اینجا پیش نمایش ی از روند تغییرات صفحه اول لوکوپوک جدید را ببینید.

  • بخش جذاب دیگری که در لوکوپوک جدید طراحی شده است، بخش آگهی های فوری است، یا همان شعار معروف آتیش زدم به مالم در حراجی های سنتی

    در این بخش آگهی های کالاهایی که زیر قیمت بازار توسط فروشندگان ارائه می شود، قرار می گیرد.
    حتما برای شما هم پیش آمده است که به واسطه نیاز به پول کالای را زیر قیمت بازار می خواهید بفروشید. در این بخش می توانید این کار را انجام دهید.
    این بخش داغ داغ مناسب کسانی است که می خواهد کالاهایی را زیر قیمت بازار بخرند و همچنین برای کسانی که به واسطه نیاز ضروری به پول تصمیم دارند کالایی را زیر قیمت بازار به فروش برسانند.
    تور داغ لحظه آخری
    حراجی های فصلی
    به به...
    نظر شما چیست؟ آیا این قسمت جدید را برای لوکوپوک مناسب می دانید؟


  • یکی از ویژگی های جذاب لوکوپوک جدید، محلی بودن آن می باشد، هر شهر ایران جایگاهی در لوکوپوک جدید دارد مثلا اگر شما از شهر سرسبز رشت می باشید می توانید با آدرس rasht.locopoc.com وارد لوکوپوک شده و فقط آگهی های را مشاهده نمایید که در شهر شما ثبت شده است . در ضمن لوکوپوک در آن شهر با المان ها مرتبط با آن شهر آراسته می شود.

    اما چرا این ویژگی؟ واقعیت این است که لوکوپوک فعلی در بخش های که نیاز به نزدیکی فیزیکی خریدار و فروشنده می باشد کاربردی نمی باشد ، مثلا وقتی شما به دنبال یک آپارتمان دو خوابه برای اجاره در شهر رشت می باشید، چرا باید آپارتمان های که در تهران، کرج یا جاهای دیگر می باشد به شما نشان داده شود؟ و یا خیلی چیزهای دیگر فروش خودرو، فروش لوازم دست دو منزل، تور و ....

    البته شما می توانید در لوکوپوک استان خود یا کل ایران نیز بگردید، این بستگی به نیاز شما دارد، اگر در جستجوی یک آپارتمان هستید، در لوکوپوک شهرتان، اگر در جستجوی خرید یک خودرو هستید در لوکوپوک استان تان و اگر در اندیشه خرید یک دستگاه صنعتی می باشد در لوکوپوک کل ایران بگردید.

    نظر شما در مورد محلی بودن لوکوپوک جدید چیست؟

  • این هم از تقویم های لوکوپوک برای سال 92، هدیه ناقابل در پیشواز نوروز

    بعد از 2 هفته کار طراحی مداوم، برای دانلود در 10 رزولوشن مختلف کلیک کنید.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر