خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • به دوره ورتان نگاه کنید، کلی وسیله است که شما دیگر نیاز به آنها ندارید و حتی خیلی وقت ها حضورشان شما را آزار می دهد!
    آخر آن میز دوران دانشجویی که کلی هم فضا گرفته است به چه درد شما می خورد؟
    یا کتاب های و جزوات کنکور
    یا مثلا همان یخچال دوران دانشجویی
    انبار پر از وسایلی هست که دیگر به کار شما نمی آید.
    یک پیشنهاد خوب، بیایید آنها را به کسانی که نیاز دارند هدیه کنیم!
    بله هدیه، به کسانی که به این وسایل نیاز دارند، موضوع فقط نیاز مادی نیست، موضوع خیلی ساده است، شما وسیله ای دارید که نیاز ندارید و دیگری به آن وسیله شما نیاز دارد، خیلی از این وسایل ارزش ریالی چندانی نیز ندارند، اما ارزش این حرکت هم برای شما و هم برای کسی که هدیه می گیرد در رقم و ریال نمی گنجد.

    در لوکوپوک جدید امکانی فراهم شده که شما بتوانید این کار را انجام دهید، کافی است فقط کالای هدیه خود را آگهی کنید و در بخش قیمت، قیمت را رایگان انتخاب کنید، حتی شما می توانید مشخص کنید که این کالا را به چه شخص می خواهید هدیه کنید، یه دانشجو؟ یا یک زوج جوان و ....
    به همین سادگی، کمتر از یک ماه تا لوکوپوک جدید باقی مانده، ما بیش از شما انتظارش را می کشیم.

    شما نظرتان چیست؟ کالای برای هدیه دادن در لوکوپوک دارید؟

  • فاصله بین نمره 16 تا 20 در تولید یک نرم افزار ماه ها تلاش، تحقیق و آدم های خیلی موثر است.
    تولید یک فرم درج آگهی چه مدت زمان طول می کشد؟ یک روز؟ یک هفته؟ یا دو ماه؟
    چقدر باید ساده بود؟
    چه کاری باید انجام شود که کاربر در هنگام کار با لوکوپوک، لذت ببرد؟

    چه شیوه ای باید اندیشیده شود که کاربر در هنگام رجوع به لوکوپوک، از این در وارد و از آن درخارج نشود؟
    با چه ایده هایی باید وارد شد که کاربران، لوکوپوک را به دیگران ترجیح دهند؟
    چگونه باید لذیذترین خوراک گوگل بود؟
    چگونه باید فکر کرد که 70% میلیون ها نفری که ماهانه از لوکوپوک بازدید می کنند، لوکوپوک را به دیگران توصیه کنند؟
    در اولین ورود کاربر بعد از ثبت نام در لوکوپوک چه اتفاقاتی باید بیافتد؟
    مرتبط ترین آگهی به این آگهی که کاربران در استان یزد می بیند؟ کدام آگهی است؟
    چگونه باید از هزاران کاربر لوکوپوک برای تصمیم سازی در مورد تغییرات استفاده کرد؟

    این ها بخش کوچکی از دغدغه هایی است که تیم لوکوپوک برای رساندن میلیون ها کاربر ایرانی به تجربه ای دل انگیز و منحصر به فرد از فضای تجارت الکترونیک ایران، می اندیشد.

  • لوکوپوک جدید آخرین روزهای طراحی و پیاده سازی اش را طی می کند.
    از تلاش شایسته تیمی که ساعت ها روی این نسخه لوکوپوک جانانه کار کرده اند، متشکرم.

    از آقای مهندس سواعدی به خاطر نگاه کم نظیر، هوشمندانه و آرامش سرشارش
    از خانم مهندس خانی به خاطر تلاش بی دریغ ش
    از خانم زند به خاطر طرح های دل انگیزش
    از آقای مهندس نوید به واسطه دقت و تلاش صادقانه ش
    از خانم صادقی به خاطر ایده هایش
    و از آقای مهندس صبور به خاطر نگاه ساده و اثرگذارش
    و از همه کاربران عزیز لوکوپوک که پیگیر اتفاقات جدیدش هستند.

  • لوکوپوک جدید، در حوزه گرافیک انرژی زیادی را از ما گرفته است، بخش های مختلف، نیازمندی طراحی هایی هستند که از ایده تا اجرا، قراردادن در چیدمان، مرور دوباره و و و ... که هر کدام زمان زیادی می برد.

    ما لوکوپوک جدید را به گونه خلق خواهیم کرد که شما دلنوازترین تجربه را در هنگام انجام خرید یا فروش کالا یا خدمات، در حوزه اینترنت از ما به یادگار داشته باشید.

  • دوستان زیادی از ما سوال می کنند که از تغییرات جدید لوکوپوک چه خبر؟
    همانطور که در نوشته تحول به آن اشاره کردیم، ما متوجه شدیم که مسیری که در لوکوپوک طی این سال ها رفته بودیم اشتباه بود، به واسطه  همین موضوع در فاز جدید لوکوپوک را فرو ریخته و دوباره از ابتدا با تجربه های قبلی ساختیم.

    البته اکنون به وضوح در مورد لوکوپوک جدید به واسطه برخی از سیاست های کاری نمی توانیم صحبت کنیم، ولی به زودی در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

    نوید اینکه لوکوپوک جدید با تفاوت های زیر آنلاین خواهد شد:

    • با رابط کاربر جدید
    • با فلسفه جدید در مدل تجاری
    • با همکاری های جدید و بدیع با برترین سایت های ایرانی
    • با حذف امکانات اضافی
    • با ارائه تجربه های دل انگیز در تجربه کاربری
    • و چند تفاوت چشم گیر دیگر ...

  • گاهی شما با هدف قله ای، مسیری را با تمام قوا به پیش می روید، دقیقه ها، ساعت ها و روزها را گذر می کنید و هنگامی که به نوک قله می رسید، می بینید که مسیر اشتباه بوده است، و قله اصلی تازه نمایان می‌شود.

    شاید این به این دلیل است که کوتاهی قامت تجربه های شما، نگذاشته بوده که شما قله اصلی را ببینید و یا شاید برای صعود به قله اصلی شما نیازمند آن بودید که ابتدا به قله کوچک تری صعود کنید!

    وضعیت فعلی ما در لوکوپوک به این گونه است!


    ما اکنون ایستاده بر نوک قله کوچک، با سفت کردن بندهای پوتین های خود، با نفسی تازه و امیدی سرشار به صعود به قله بزرگ تر می اندیشیم.

    منتظر تغییرات اساسی در لوکوپوک باشید و نظرات خود را در راستای بهبود جدیدی که آغاز کرده ایم از ما دریغ نکنید.

  • تنها کمتر از یک ماه از افتتاح سایت کارزار به عنوان خدمتی جدید از مجموعه آرمیتیس، این سایت در موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مرتبط بالاتر از رقبا قرار گرفته و در کلمه پرترافیک تبلیغات اینترنتی نتیجه اول گوگل را به خود تخصیص داد.

    ما امیدواریم در کارزار با خدماتی که وزن مشاوره ای بیشتر و هوشمندانه تری دارند به کسب و کارها کمک نماییم تا از تبلیغات اینترنتی به عنوان ابزاری موثر در راستای توسعه خود سود برند.

    بی شک اعتقاد داریم که در زمان کنونی، اینترنت موثرترین رسانه ای ست که می تواند منجر به جهش کسب و کارها گردد!


    آیا شما نظری غیر از این دارید؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر