خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • دوستان زیادی از ما سوال می کنند که از تغییرات جدید لوکوپوک چه خبر؟
    همانطور که در نوشته تحول به آن اشاره کردیم، ما متوجه شدیم که مسیری که در لوکوپوک طی این سال ها رفته بودیم اشتباه بود، به واسطه  همین موضوع در فاز جدید لوکوپوک را فرو ریخته و دوباره از ابتدا با تجربه های قبلی ساختیم.

    البته اکنون به وضوح در مورد لوکوپوک جدید به واسطه برخی از سیاست های کاری نمی توانیم صحبت کنیم، ولی به زودی در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

    نوید اینکه لوکوپوک جدید با تفاوت های زیر آنلاین خواهد شد:

    • با رابط کاربر جدید
    • با فلسفه جدید در مدل تجاری
    • با همکاری های جدید و بدیع با برترین سایت های ایرانی
    • با حذف امکانات اضافی
    • با ارائه تجربه های دل انگیز در تجربه کاربری
    • و چند تفاوت چشم گیر دیگر ...

  • آدم ها برای صعود با هم حرکت را آغاز می کنند، در اولین برخورد با اولین رودخانه بی پل، بیشتر آدم ها لب رودخانه خوش آب و هوا را به عبور ترجیح داده و به سادگی صعود را فراموش می کنند، بخش اندکی دل به موج های رودخانه برای عبور می سپرند و اندکی از آنها که به کاری که می کنند یقین دارند، عبور کرده و اندکی هم ناتوان در مقابل امواج خروشان می لغزند ... اندک عبور کرده به رودخانه خروشان تر دیگری می رسند، بخش زیادی مانده و اندکی دوباره عبور می کنند و این داستان رودخانه ها و آنهایی که عبور می کنند ادامه دارد تا جایی که فقط انگشت شماری از آنها صعود می کنند.

    با اغلب آدم ها وقتی در مورد تغییرات جاری لوکوپوک صحبت می کنیم به ما می گویند، اوهوم خیلی خوبه اما بزارید لوکوپوک کار خودش رو انجام بده و کار جدید رو روی یک نام دامنه جدید افتتاح کنید!

    ما با این نگرش محافظه کارانه مخالفیم، و یقین داریم که برای صعود باید عبور کرد و مخاطرات این عبور را نیز با جان و دل پذیرفت.


    شما چه فکر می کنید؟ آیا باید عبور کرد؟
  • گاهی شما با هدف قله ای، مسیری را با تمام قوا به پیش می روید، دقیقه ها، ساعت ها و روزها را گذر می کنید و هنگامی که به نوک قله می رسید، می بینید که مسیر اشتباه بوده است، و قله اصلی تازه نمایان می‌شود.

    شاید این به این دلیل است که کوتاهی قامت تجربه های شما، نگذاشته بوده که شما قله اصلی را ببینید و یا شاید برای صعود به قله اصلی شما نیازمند آن بودید که ابتدا به قله کوچک تری صعود کنید!

    وضعیت فعلی ما در لوکوپوک به این گونه است!


    ما اکنون ایستاده بر نوک قله کوچک، با سفت کردن بندهای پوتین های خود، با نفسی تازه و امیدی سرشار به صعود به قله بزرگ تر می اندیشیم.

    منتظر تغییرات اساسی در لوکوپوک باشید و نظرات خود را در راستای بهبود جدیدی که آغاز کرده ایم از ما دریغ نکنید.

  • تنها کمتر از یک ماه از افتتاح سایت کارزار به عنوان خدمتی جدید از مجموعه آرمیتیس، این سایت در موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مرتبط بالاتر از رقبا قرار گرفته و در کلمه پرترافیک تبلیغات اینترنتی نتیجه اول گوگل را به خود تخصیص داد.

    ما امیدواریم در کارزار با خدماتی که وزن مشاوره ای بیشتر و هوشمندانه تری دارند به کسب و کارها کمک نماییم تا از تبلیغات اینترنتی به عنوان ابزاری موثر در راستای توسعه خود سود برند.

    بی شک اعتقاد داریم که در زمان کنونی، اینترنت موثرترین رسانه ای ست که می تواند منجر به جهش کسب و کارها گردد!


    آیا شما نظری غیر از این دارید؟

  • فرم قبلی درج آگهی در لوکوپوک 23 فیلد داشت که 8 فیلد آن باید به صورت اجباری وارد می شد!(این فرم را اینجا ببینید)
    از تمام کاربران لوکوپوک بابت این فرم آزاردهنده عذر خواهی می کنیم :(

    دو هفته پیش تصمیم گرفتیم این فرم آزار دهنده را به یک فرم دوست داشتنی تبدیل کنیم!
    اولین کاری که کردیم این بود که این سوال را در مورد تک تک فیلدها مطرح کنیم: آیا این وجود این فیلد ضرورت دارد یا نه؟
    با همین سوال ساده 11 فیلد حذف شد! یعنی ما از 23 فیلد به 12 فیلد رسیدیم.

    سوال بعدی این بود که آیا اجباری بودن این فیلد ضرورت دارد یا نه؟
    با این سوال نیز موارد اجباری از 8 مورد به 5 مورد کاهش پیدا کرد! یعنی تا این مرحله کاربر فقط با وارد کردن 5 فیلد می تواند آگهی خود را درج نماید.
    حال مرحله بعدی این بود که با چه روش های می توان به کاربران در درج آگهی کمک کرد؟
    در اولین گام چون اصولا یک کاربر در یک یا چند گروه خاص آگهی می دهد ما براساس آگهی قبلی آن کاربر گروه های مرتبط را یافته و به ایشان برای انتخاب نمایش می دهیم تا کاربر با یک کلیک ساده گروه مورد نظر خود را در حداقل زمان انتخاب کند.

     
    در گام دوم با توجه به نظرات کاربران لوکوپوک که از نحوه انتخاب گروه بندی ناراضی بودند (به صورت سه دراپ دان)، روش انتخاب گروه بندی به شکل زیر تغییر کرد

     

    در گام سوم این سوال مطرح شد آیا اطلاعات آگهی دهنده در هر آگهی تغییر می کند، بررسی ما روی 70.000 آگهی نشان داد که در 95 درصد موارد این اطلاعات تغییر نمی کند، پس این امکان به فرم اضافه شده که اطلاعات آگهی دهنده از آخرین آگهی ثبت شده ایشان استخراج و به صورت اتوماتیک به فرم اضافه شود و اگر کاربر دوست داشت آن را تغییر دهد.

     




    با این تغییرات علاوه بر ساده شدن فرایند درج آگهی، زمان درج آگهی در لوکوپوک نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافت.
    اگر کاربر لوکوپوک نمی باشید، به صورت میهمان اولین آگهی خود را بدون ثبت نام در لوکوپوک در کمتر از 30 ثانیه در سایت لوکوپوک درج کنید!

    نظر شما چیست، آیا کار دیگری برای بهبود این فرم می توان انجام داد؟

  • کارزار به عنوان خدمتی جدید از آرمیتیس با شعار اینجا فرداست! آغاز به کار کرد .هدف از راه اندازی این وب سایت ، بهره مندی از نحوه نگرش جدیدیست که موسسان این وب سایت به ارتباط بین کاربران، رسانه ها و کسب و کارها در فضای اینترنتی ایران دارند. کاربران این وب سایت می توانند از طرح های تبلیغاتی مختلف موجود استفاده کرده ، اقدام به تبلیغ برند ، محصولات و خدمات خود در تعداد زیادی از وب سایت های ایرانی و غیر ایرانی، نمایند.

    تبلیغات اینترنتی، مشاوره تبلیغات اینترنتی

    سابقه ای به قدمت وب در ایران، تعامل موثر با صاحبان رسانه های برتر، تجربه های گونه گون در دنیای مجازی، تیمی متخصص در علوم مختلف تنها بخشی از توامندی هایی است که کارزار در اختیار شما قرار خواهد داد، تا در آوردگاه رقابت شما را یاری دهد تا از رقباء پیشی بگیرید.

    خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد سایت کارزار بدانیم؟

  • همانطور که می دانید شماره ارسال کننده پیامک های که از طریق پنل های اس ام اس ارسال می گردند، با پیش شماره های 3000، 1000و یا 2000 آغاز می گردند. به عنوان مثلا شماره های پنل اس ام اس لوکوپوک با 3000 آغاز می گردد.
    امکان جدید و جالبی که اکنون به پنل پیامک لوکوپوک اضافه شده است امکان ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت شماست، به عنوان مثال وقتی شماره تلفن محل کار ما 22353500 می باشد ما می توانیم اس ام اس ها را در پنل پیامک لوکوپوک دقیقا با همین شماره ارسال نماییم بدون هیچ گونه پیش شماره ای از قبیل 3000، 2000 و یا 1000!
    البته شایان ذکر است که این امکان فعال برای شماره های تهران قابل استفاده می باشد.
    برای اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس جدید شما می توانید با شماره 22353500 تماس بگیرید.

    نظر شما چیست؟ ارسال اس ام اس از محل کار چه مزایایی می تواند نسبت به روش های قبلی داشته باشد؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر