خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • همیشه وقتی محصولی براساس مفاهیم درست بنا شود، کهنه نخواهد شد. ابزار ممکن است ناکارآمد شود، تکنولوژی ممکن است از رده خارج شود، اما مفاهیم و اصول با دوام بیشتری ماندگار هستند.
    یکی از اصولی که ما در تولید نرم افزار CRM خود رعایت کرده ایم، شناسایی مفاهیم اصلی سازمان فروش و تولید ابزارهای در راستای تقویت این مفاهیم می باشد.
    به عنوان مثال مفهوم آموزش، یکی از اصول اساسی سازمان های فروش می باشد، و سازمان فروش موفق، آموزش پرسنل فروش را جزئی پیوسته از فرایندهای خود قرار می دهند.
    ما در نرم افزار CRM خود این مفهوم را شناسایی و ابزارهای در جهت کمک به این مفهوم ایجاد نموده ایم.
    یا مفاهیم دیگری از قبیل همکاری تیمی، سیاست های تشویق و تنبیه، سهولت عملیات وارتباطات و ...

    شما چه فکر می کنید، به نظر شما مفاهیم بنیادی سازمان فروش چیست؟

  • فاصله بین نمره 16 تا 20 در تولید یک نرم افزار ماه ها تلاش، تحقیق و آدم های خیلی موثر است.
    تولید یک فرم درج آگهی چه مدت زمان طول می کشد؟ یک روز؟ یک هفته؟ یا دو ماه؟
    چقدر باید ساده بود؟
    چه کاری باید انجام شود که کاربر در هنگام کار با لوکوپوک، لذت ببرد؟

    چه شیوه ای باید اندیشیده شود که کاربر در هنگام رجوع به لوکوپوک، از این در وارد و از آن درخارج نشود؟
    با چه ایده هایی باید وارد شد که کاربران، لوکوپوک را به دیگران ترجیح دهند؟
    چگونه باید لذیذترین خوراک گوگل بود؟
    چگونه باید فکر کرد که 70% میلیون ها نفری که ماهانه از لوکوپوک بازدید می کنند، لوکوپوک را به دیگران توصیه کنند؟
    در اولین ورود کاربر بعد از ثبت نام در لوکوپوک چه اتفاقاتی باید بیافتد؟
    مرتبط ترین آگهی به این آگهی که کاربران در استان یزد می بیند؟ کدام آگهی است؟
    چگونه باید از هزاران کاربر لوکوپوک برای تصمیم سازی در مورد تغییرات استفاده کرد؟

    این ها بخش کوچکی از دغدغه هایی است که تیم لوکوپوک برای رساندن میلیون ها کاربر ایرانی به تجربه ای دل انگیز و منحصر به فرد از فضای تجارت الکترونیک ایران، می اندیشد.

  • لوکوپوک جدید آخرین روزهای طراحی و پیاده سازی اش را طی می کند.
    از تلاش شایسته تیمی که ساعت ها روی این نسخه لوکوپوک جانانه کار کرده اند، متشکرم.

    از آقای مهندس سواعدی به خاطر نگاه کم نظیر، هوشمندانه و آرامش سرشارش
    از خانم مهندس خانی به خاطر تلاش بی دریغ ش
    از خانم زند به خاطر طرح های دل انگیزش
    از آقای مهندس نوید به واسطه دقت و تلاش صادقانه ش
    از خانم صادقی به خاطر ایده هایش
    و از آقای مهندس صبور به خاطر نگاه ساده و اثرگذارش
    و از همه کاربران عزیز لوکوپوک که پیگیر اتفاقات جدیدش هستند.

  • اولین کتاب رایگان کارزار با عنوان 21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی منتشر گردید.

    این کتاب، اولین کتاب از مجموعه کتابهایی است که در راستای افزایش دانش عمومی کسب‌وکارهای اینترنتی، توسط مجموعه کارزار به صورت رایگان در فضای مجازی، در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.
    برای دانلود یا خواندن آنلاین این کتاب اینجا را کلیک کنید.

  • نمی دانم برگ ریزان و برف ریزان های  آذربایجان را تجربه کرده اید یا نه
    ...
    ساعت 7 صبح، چهره خواب آلود کودکانه، سختی ترک لحاف های پشمی گرم، صبحانه نیم و نصفه خورده یا نخورده و کوله ای از مشق های نوشته شده یا نشده و بعد ترک خانه
    گام به گام، هوای سرد، خاطره گرمی خانه را می ربود
    سنگ فراش ها را می شمردم
    تیرهای چراغ برق
    چهار راه ها
    و در رویای زمانی که بزرگ خواهم شد می غلتیدم تا یخ زدگی گونه هایم فراموش شود
    نصف مسیر مدرسه را که پیش می رفتم، دیگر شمارش سنگ فرش ها و تیر ها و غلتیدن در رویاها توان تحمل سرما را نمی داد ..
     و شروع به رویا پردازی در مورد بخاری مدرسه می کردم
    و دیدن بچه ها و گرم شدن در کنار بخاری
    و نیمه راه نیز، اینچنین با سرما در جنگ بودم
    و هر روز اینچنین یک گام به بزرگ شدن نزدیک می شدم ...

    می گویم آخر آن کرد کودکان نازنین پیرانشهری
    مگر چیزی می خواستند جز گرمی آتشی که سرما از تن شان بیرون بیاورد
    و گوش های سرخ و گون های یخ زده شان را نرم نرمک گرمایی دهد
    تا بتوانند پشت میزهای زمخت و پنجرهای بی رنگ مدرسه های دیوار فروریخته شان آینده شان را نقاشی کنند
    و اکنون نمی دانم من
    آنان شان که زنده اند چگونه با صورت های چروکیده و سوخته می خواهند در مسیر مدرسه در رویاهای خود بغلتند
    و آنان که مرده اند به کدامین گناه ؟

  • لوکوپوک جدید، در حوزه گرافیک انرژی زیادی را از ما گرفته است، بخش های مختلف، نیازمندی طراحی هایی هستند که از ایده تا اجرا، قراردادن در چیدمان، مرور دوباره و و و ... که هر کدام زمان زیادی می برد.

    ما لوکوپوک جدید را به گونه خلق خواهیم کرد که شما دلنوازترین تجربه را در هنگام انجام خرید یا فروش کالا یا خدمات، در حوزه اینترنت از ما به یادگار داشته باشید.

  • کاربردپذیری به زبان ساده یعنی اینکه ما محصول خود را به گونه ای طراحی کنیم که استفاده کنندگان آن به ساده ترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه ابهامی بتوانند از آن استفاده نمایند.

    در نحوه طراحی وب سایت آگاهی به مفاهیم کاربردپذیری می تواند به طور چشم گیری نرخ تبدیل (نسبت تبدیل بازدیدکننده به خریدار ) را افزایش دهد.

    برای سومین سال پیاپی، همایش روز جهانی کاربردپذیری همزمان با بیش از 35 کشور در جهان در تاریخ 18 آبان 91 توسط دوستان متخصص این حوزه برگزار خواهد شد.

    تا این لحظه 82 نفر از ظرفیت 300 نفره این همایش باقی مانده است، بی شک دانش حاصل از شرکت در این همایش، ما را در مسیر بهتری قرار خواهد داد.

    برای ثبت نام در این همایش اینجا را کلیک کنید.



Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر