خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • میلرلایت چگونه به شما

    در جمع آوری لیست ایمیل کمک می کند؟
    بازاریابی یک فرایند ظریف و دقیق است، نشانه گرفتن، در نظر گرفتن شرایط مختلف و پرداخت تیر به هدف، دقیقا به سوی هدف
    با همین فلسفه است که پیامک های گروهی بی هدف، ایمیل های اسپم آزار دهنده و تبلیغ بدون شناسایی مخاطب چیز جزء هزینه و بدنام کردن کسب و کار به بار نمی آورد.

    یکی از شیوه های موثر بازاریابی استفاده صحیح از ایمیل مارکتینگ می باشد.
    ایمیل مارکتینگ صحیح یعنی اینکه شما به لیست از مخاطبین که از شرایط ذیل جمع آوری شده است ارسال ایمیل داشته باشید:

    • مشتریانی که در طول 2 سال اخیر از شما خریدی کرده باشند
    • اطلاعات که در نمایشگاه یا از شیوه های تبلیغاتی دیگر جمع آوری نموده اید.
    • در وب سایت شما ثبت نام کرده باشند.
    • خود مخاطب به هر شیوه ای این مجوز را به شما داده باشد که به ایشان ایمیل ارسال نمایید.


    قطعا یک لیست جمع آوری شده به شکل بالا با تعداد 1000 نفر بهتر از یک لیست بی هدف با تعداد 100.000 نفر می باشد.

    خوب میلرلایت در این حوزه به شما چه کمکی می کند: قرار دادن فرم اشتراک در خبرنامه در وب سایت شما: در این بخش با چند کلیک ساده شما می توانید به میلرلایت یک فرم اشتراک ساخته و آن را در وب سایت خود قرار دهد و کاربران سایت خود را برای عضویت در خبرنامه خود ترغیب کنید.

    قراردادن فرم اشتراک در صفحه فیس بوک کسب و کار شما: در کمتر از یک دقیقه با میلرلایت یک فرم اشتراک ساخته و در صفحه فیس بوک کسب و کار خود قرار دهید.

    وصل شدن از طریق برنامه نویسی: با چند خط کدنویسی می توانید خودتان فرم اشتراک خود را ساخته و از طریق API به میلرلایت وصل شوید و کسانی که عضو وب سایت شما می شوند را در نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود نیز عضو کنید.

    نسخه آزمایشی میلر لایت را رایگان امتحان کنید.


  • ارسال ایمیل به inbox مخاطبان یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها برای ارسال ایمیل گروهی و تبلیغاتی به لیست مشتریان خود می باشد.
    به شخصه چندین سال در جستجوی نرم افزار مختلف برای ارسال ایمیل تبلیغاتی بودم، تا یک نرم افزار ساده و به قیمت مناسب برای اینکار پیدا کنم، با توجه به اینکه خریدها در این بخش دلاری می باشد اکثر نرم افزارهای برای استفاده در کسب و کارهای کوچک ایرانی گران بودند.
    نگاهی به قیمت های برخی از این نرم افزار نشان دهنده این ماجرا است



    چند وقت پیش در حین وبگردی ها نرم افزاری پیدا کردم که در حوزه ارسال ایمیل گروهی و درست کردن خبرنامه الکترونیکی و قیمت بی نظیر است.
    اولین موضوع قیمت این نرم افزار بود، قیمت این نرم افزار برای ارسال نامحدود ایمیل به 10.000 مشترک به صورت سالیانه فقط 99 دلار می باشد!
    این نرم افزار ویژگی های جالبی برای ایجاد، مدیریت و ارسال خبرنامه های الکترونیکی دارد که ویژگی های آن را می توانید اینجا ببینید.
    در ضمن ما با مذاکره با شرکت تولید کننده این نرم افزار نمایندگی آن را در ایران اخذ کردیم و اکنون می توانیم این نرم افزار به صورت ریالی خریداری کنید.

    برای تست رایگان نرم افزار اینجا را کلیک کرده و در عرض کمتر از یک دقیقه ثبت نام کنید.

  • از انتشار لوکوپوک جدید 8 روز میگذره. یکی از مواردی که در این نسخه از لوکوپوک نسبت به لوکوپوک قبلی تغییر کرده نحوه نمایش آگهی های ویژه هست.
     در لوکوپوک قدیم آگهی های ویژه با ستاره مشخص می شدند که تعداد ستاره ها برای یک آگهی می تونست از 1 تا 7 باشه و آگهی هایی که به ترتیب ستارد صفحه اول سایت نمایش داده می شدند.
    در لوکوپوک فعلی نحوه نمایش آگهی های ویژه دیگه به صورت ستاره دار نیست و با طلایی و نقره ای بودن آگهی نمایش داده می شن. علاوه بر این ما تعدادی از آگهی های ویژه طلایی را به صورت تصادفی در صفحه اول نمایش می دیم.
    این مسئله باعث نگرانی بعضی از کاربران عزیز لوکوپوک شده است که چرا آگهی ویژه خودشون رو در صفحه اول نمی بینن. اما این یک نقطه ضعف در نسخه جدید لوکوپوک نیست.
    نکته ای که بایستی در نظر گرفته بشه این هست که تعداد بیشماری از کاربران لوکوپوک برای دیدن آگهی ها از طریق جستجو یا لینک مستقیم به یک آگهی وارد سایت می شوند و لزوما به صفحه اول سایت مراجعه نمی کنند.
    آگهی های ویژه علاوه بر صفحه اول در تمام جستجوها و آگهی های مرتبط یک آگهی نمایش داده می شن.
    البته الگوریتم های به کار گرفته شده در لوکوپوک جدید به گونه ای است که آگهی های ویژه به صورت خیلی مناسبی در کنار آگهی های مرتبط به کاربران پیشنهاد می شوند. در ضمن این  موضوع ارزش لینک های خروجی آگهی های ویژه را با توجه به مرتبط بودن محتوای مرتبط صفحات ارزشمندتر می کند.
    طبق بررسی های انجام شده، با این شیوه نمایش برای آگهی های ویژه، میزان کلیک آن ها به طور میانگین دو برابر نسبت به نسخه قدیم لوکوپوک شده است. البته این مقدار میانگین بوده ، برای بعضی از آگهی ها این تعداد به بیست برابر هم رسیده است.

    نظر شما چیست؟ شیوه نمایش آگهی های ویژه و مرتبط را در لوکوپوک جدید چگونه ارزیابی می کنید؟

  • لوکوپوک جدید تا ساعاتی دیگر راه اندازی خواهد شد.
    آرزو می کنیم که همه چیز به خوبی پیش رفته و فرایند ارتقاء بدون هیچ مشکلی برای کاربران لوکوپوک انجام گیرد.

    در ساعت ارتقاء ممکن است چند ساعتی سایت در دسترس نباشد، پیشاپیش از صبر و شکیبایی کاربران لوکوپوک سپاسگزاریم.
    این پست به روز خواهد شد.

    ساعت 9:40 : بخش های لوکوپوک من و پنل پیامک تا انتهای ارتقاء لوکوپوک غیرفعال گردید.

    ساعت 9:45:  بچه لوکوپوک در حال رنگ آمیزی

    ساعت 10:50: ایندکس کردن داده های لوکوپوک قبلی و انتقال به لوکوپوک جدید

    ساعت 11:20: شام پیتزای پرپروک!

    ساعت 12:14: لوکوپوک به نسخه جدید به روز شد!

    خوشحال خواهیم شد در همین پست نظرات خود را در مورد لوکوپوک جدید با ما در میان گذارید.

  • حتما برای شما هم پیش آماده است که با یک آگهی در اینترنت مواجه شده اید که چیز چشم گیری را با قیمت خوب ارائه کرده است، با خوشحالی با آگهی دهنده تماس می گیرید و متاسفانه آگهی دهنده در پاسخ تماس شما می گوید: آقا این آگهی ها که ماله 2 سال پیش بود.
    بسیاری از سایت های آگهی از جمله لوکوپوک فعلی ما به واسطه اینکه نتایج خود را در موتورهای جستجو از دست ندهند آگهی های منقضی شده یا فروخته شده را پاک نمی کنند.
    این مشکل در لوکوپوک جدید به شکل خوبی حل شده است



    در لوکوپوک جدید خلاصه ای از آگهی خاتمه یافته یا منقضی شده بدون اطلاعات تماس نمایش داده شده و کاربر با یک فلش به آگهی مرتبط فعال هدایت می شود.
    با این روش هم آگهی دهنده از دست تماس های غیر مفید خلاص شده  و هم آن کسی که در جستجوی نیازمندی خود است در مسیر خوبی قرار می گیرد

    نظر شما چیست؟ آیا این امکان به سالم کردن فضای اینترنت کمک خواهد کرد؟

  • یکی از امکانات لوکوپوک جدید امکان گزارش مشکل در مورد یک آگهی می باشد.
    احتمالا بارها با این مشکل مواجه شده اید که یک آگهی را دیده اید که شماره تلفن ش نادرست است یا منقضی شده یا مطالب مناسبی در آگهی نوشته نشده است و یا حتی آگهی دهنده آدم صادقی نیست ..



    با امکان گزارش مشکل شما می توانید به دیگران کمک کنید تا دچار مشکلی که شما شده اید نشوند.
    این کار به سادگی با کلیک روی آیکون گزارش خطا در صفحه یک آگهی امکان پذیر است.

    گزارشات ارسالی در مورد آگهی ها به دقت توسط تیم لوکوپوک بررسی و در صورت وجود مشکل از لوکوپوک حذف خواهند شد.
    این ویژگی جدید به سالم کردن محیط لوکوپوک می تواند کمک شایسته ای بکند، شما چه فکر می کنید؟ آیا اگر به مشکلی در مورد یک آگهی برخورد کنید آن را گزارش می کنید؟

  • یکی از تغییرات اساسی در لوکوپوک جدید مدل های ویژه کردن آگهی ها  و شیوه انجام آن می باشد، در لوکوپوک جدید برخلاف لوکوپوک فعلی که آگهی های ویژه به صورت ستاره دار بود، فقط دو نوع آگهی ویژه وجود دارد: آگهی طلایی و آگهی نقره ای



    این نوع آگهی های در صفحات جستجوهای مرتبط، صفحات ویژه گروه بندی ها و در کنار آگهی های مرتبط نمایش داده می شوند، تنها فرق آگهی طلایی با آگهی نقره ای در نمایش آگهی در صفحه اول لوکوپوک می باشد. یعنی اینک آگهی های طلایی در صفحه اول لوکوپوک نمایش داده می شوند و آگهی های نقره ای نمایش داده نمی شوند.

    از طرف دیگر امکانات مناسبی برای قرار گرفته آگهی های طلایی و نقره ای در نتایج اول گوگل در نظر گرفته شده است.
    در ضمن شیوه ویژه کردن آگهی در لوکوپوک جدید تا حد خیلی زیادی ساده شده است.

    شما چه فکر می کنید، آیا این مدل مناسبی برای آگهی های ویژه است؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر