خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • یک سوال اساسی که این روزها ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است این است که: آیا اساسا داشتن شخصیت حقوقی و یا ثبت شرکت در بحبوحه کرونا کار عقلانی و صحیحی است؟ شما چه فکر می کنید؟ آیا همه همین فکر را دارند؟

    کرونا باعث شده تا بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا اعلام ورشکستگی کنند و یا تعداد زیادی از نیروهای انسانی خود را تعدیل کنند. آمار بیکاری در بسیاری از کشورهای جهان بسیار زیاد شده و این ترس همه گیر در دنیا ایجاد شده که کرونا قرار است اقتصاد را ویران و انقلابی عجیب به راه بیاندازد.

    در همین زمان اما شاهد تغییرات دیگری نیز هستیم. شرکت آمازون در حال جذب و استخدام بیش از هزاران نیروی انسانی جدید است. در بسیاری از کشورها انواع مختلفی از شرکت ها و کسب و کار های جدید شکل گرفته و رونق کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال در همین ایران نیز گواه این امر است که بازار کرونا برای همه هم بد نبوده است.

    همین دیروز بود که مطلبی را از آقای دکتر سید امین منصوری مطالعه می کردم. هر چند در این باب مسائل مطالب زیادی در این چند وقت نوشته شده است اما به عقیده ایشان و بسیاری دیگر از اساتید دانشگاهی و بزرگان اقتصاد، دنیای بعد از کویید 19 دنیای متفاوتی خواهد بود.

    در واقع کشورهایی مانند ایران که هر چند در بحبوحه ویروس کرونا از نظر بهداشتی و درمانی آسیب های فراوانی را تجربه کردند اما با فرصت های اقتصادی بسیار جدیدی نیز مواجه شده اند که شاید کمتر در کشورهای توسعه یافته دیگر شاهد آن باشند و به راحتی می توان با ثبت شرکت در این زمینه ها شرایط اقتصادی مناسبی را برای خود رقم بزنند.

    استفاده از فرصت های کرونایی

    کافی است صاحب یک ایده باشید و قدم درست بردارید. استارت آپ ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی راه اندازی شده است اما تنها بخشی از این فروشگاه ها موفق بوده اند. دلیل اصلی آن را می توان در ساختار این شرکت ها جستجو کرد.

    به عنوان مثال تمامی این فروشگاه ها به یک شخصیت حقوقی معتبر متصل هستند. در واقع صاحبین این استارت آپ ها و یا کسب و کارهای جدید در اولین اقدام کسب و کار خود را قانونی کرده اند. قانونی شدن کسب و کار تنها نیاز به ثبت شرکت دارد. ثبت شرکت هزینه چندان زیادی نیاز ندارد اما در رونق بخشیدن به کسب و کار های مختلف چه در حوزه دیجیتال و اینترنت و چه در حوزه کسب و کارهای دیگر تاثیری شگرف دارد.

    هیچ کدام از این فروشگاه ها و یا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و نوپا وابسته به یک فرد نیستند و به صورت گروهی و با ساختاری معتبر فعالیت می کنند. این تشکیلات و ساختار نیز در سایه ثبت شرکت و داشتن شخصیت حقوقی امکان پذیر است.

    کرونا تمایل شرکت ها را به تغییر رویکرد به خوبی نشان داده است و تنها کافی است شما بخشی از این تغییر رویکرد باشید و به آنها در این زمینه ها کمک کنید. مشتریان به دنبال استفاده از شرایط ایمن و امن تر و یا بهداشتی تر هستند و کافی است شما این امکان را برای آنها فراهم کنید. تفاوتی ندارد ابزار و یا کسب و کار شما چیست، اما تفاوت دارد که مورد اعتماد باشید.

    اعتماد به کسب و کارها این روزها تنها با داشتن نام و آوازه معتبر امکان پذیر است. داشتن شخصیت حقوقی در قالب ثبت و راه اندازی شرکت و سپس با ثبت برند و برند سازی ممکن می شود. گمان نمی کنم کسب و کارهای فردی در زمانی که نیاز به اعتماد سازی باشد خیلی موفق باشند اما برند شناخته شده و معتبر به راحتی همیشه مشتری خود را دارد.

    بنابراین راهکار دوم بعد از ثبت شرکت، ثبت برند یا ثبت علامت تجاری است. علامت تجاری به شما فرصت شناخته شدن می دهد و محصولات شما را شناسنامه دار و معتبر می کند و زمینه اعتماد بیشتر و اطمینان مشتریان مختلف به محصولات شما را در شرایط کرونایی فراهم می کند.

    اما هنوز یک قدم دیگر برای استفاده از شرایط کرونایی وجود دارد که اگر در دو قدم قبلی موفق عمل کرده باشید در این شرایط اقتصادی به شما کمک زیادی می کند. با وجود تحریم ها و کرونا و تمام مشکلاتی که همه از آن می نالند، شاهد رشد صادرات برخی از محصولات در ایران هستیم. در اصل شرکت هایی هستند که با توجه به نیاز بازارهای آسیب دیده کشورهای مختلف، محصولات و خدمات خود را به این کشورها صادر می کنند. مثلا تجهیزات پزشکی ایران در بسیاری از کشورها مشتریان زیادی در این شرایط دارد. یا مواد غذایی بهداشتی برای برخی از کشورها به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.

    برای این کار نیاز به یک کارت بازرگانی دارید. کارت بازرگانی را می توان حقیقی و یا حقوقی دریافت کرد اما به همان دلایلی که توضیح دادیم بهتر است کارت بازرگانی را حقوقی بگیرید. محصولات مختلفی که با نام و برند معتبر صادر شوند راحت تر مشتری گیر می شوند. در واقع کشورهای دیگر هم نگران کرونا و شرایط خاص به وجود آمده هستند و طبیعی است که صادرات به این کشورها تنها با داشتن اعتبار کافی امکان پذیر است.

    حتی دریافت کارت بازرگانی برای واردات کالا از کشورهای دیگر و یا مناطق آزاد تجاری نیز لازم است و جزو اصلی ترین مدارکی است که باید ارائه شود. با وجود ویروس کرونا، واردات برخی از کالاها و مواد اولیه و تامین نیازهای بسیاری از شرکت های داخلی نیز خود ایده بسیار جالبی می تواند باشد.

    در هر صورت هر چند ویروس کرونا روند بسیاری از کسب و کارها را مختل کرده و آسیب های زیادی به همراه داشته است اما فرصت های زیادی نیز به وجود آورده است. ثبت شرکت، ثبت برند و دریافت کارت بازرگانی در همین زمان به شما کمک خواهد کرد تا روند اعتبار سازی و کسب اعتماد خود را تسهیل کرده و از این فرصت برای رشد و ارتقا خود استفاده کنید. این امر شامل حال کسب و کارهای قدیمی نیز می شود. شرکت هایی که احتمالا به دنبال برند سازی جدید و یا استفاده از فرصت های بکر بازارهای همسایه هستند.

    ویونا به عنوان موسسه ای شناخته شده و معتبر و با تکیه بر ده ها سال سابقه درخشان و در اختیار داشتن برترین کارشناسان، شما را در امر ثبت شرکت، ثبت برند و کارت بازرگانی در کوتاه ترین زمان و با معتبرترین شکل ممکن همراهی خواهد کرد و بدون نیاز به رفت وآمد زیاد در این شرایط خطرناک در کمترین زمان در قالب یک پکیج تشویقی هر سه را برای شما محقق خواهد کرد.

  • همه ما به قدرت بازاریابی محتوا کاملا مطمئن هستیم. بازاریابی محتوا، راه مناسبی برای برند ها جهت به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارزشمند، آموزش مخاطبان و ماندن در ذهن آنها و قرارگیری در صدر نتایج جستجوی گوگل است. (برای اطلاعات بیشتر مقاله رپورتاژ آگهی با هدف ارتقا رتبه گوگل را بخوانید)

    جایی که اعتماد مشتری در اولویت قرار دارد، بازاریابی محتوا می تواند به ویژه کمک به شما در پیشرفت کار و بهبود روابط با مشتریان فعلی، ارزشمند باشد.


    فرهنگ سازی کنید.

    اگر می خواهید در حوزه بازاریابی محتوا برای مجموعه خود اقداماتی را انجام دهید، اولین قدمی که باید برداشته شود، شناسایی برند شما است. از کارمندانتان گرفته تا مشتریان شما و خدماتی که ارائه می دهید، برند شما منحصر به فرد است. بازاریابی محتوا یک روش عالی برای به اشتراک گذاشتن تفاوت های شما با رقیبانتان است.

    بازاریابی محتوا به برند شما مسیر مستقیمی نشان می دهد تا با روشی مشخص و صحیح با انواع مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

    برای بسیاری از شرکت ها در حوزه خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و ... مطالبی با فرم طولانی نوشته می شود که ویژگی های متمایز برند را به صورت بصری یا به صورت نوشتاری نشان می دهد. هر برندها ویژگی های متمایزی دارد. ترفند این است که ابتدا یک صدا و تن مداوم ایجاد کنید تا بتوانید برای پیشی گرفتن برندتان در بین رقبا، از آن استفاده کنید.


    از محتوای آموزشی استفاده نمایید.

    فرض کنید مجموعه شما در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت دارد. امور مالی سخت است. اگر نخواهیم بگوییم همه، بسیاری از ما نیازمند کمک برای این هستیم که تصمیم بگیریم با پول خود چه کاری انجام دهیم. این جایی است که شما می توانید وارد شوید. مردم به دنبال اطلاعاتی در مورد مدیریت پول خود، پس انداز بازنشستگی و موارد دیگر هستند و اغلب برای گرفتن اطلاعات و آموزش های لازم در این موارد، به شرکت های خدمات مالی مراجعه می کنند.

    این شانس شما است که بتوانید به مشتریان خود در تصمیم گیری هوشمندانه تر در مورد امور مالی کمک نموده و در نتیجه اعتماد آنها را جلب نمایید. استفاده از محتوای آموزشی به عنوان ابزاری برای بازاریابی می تواند با استفاده از اطلاع رسانی در زمینه خدمات جدید مالی و با خدمت به عنوان یک منبع قابل اعتماد در زندگی مالی، حساب های مشتریان فعلی را ارتقا دهد.

    محتوای آموزشی همچنین می تواند با تبدیل برند شما به عنوان یک لیدر در بخش تخصصی خدمات مالی، فرصت های بازاریابی برون مرزی را نیز برای شما ایجاد کند. با ایجاد کمپین های تبلیغاتی استراتژیک، شما توجه بسیاری از مشتریان بالقوه جدید را جلب خواهید کرد و در نتیجه زمانی که مشتریان به دنبال یک شریک مالی جدید باشند، شما در ذهن آنها نمایان خواهید شد. (برای آشنایی بیشتر مقاله آموزش تولید محتوا و نگارش رپورتاژ آگهی را بخوانید)


    داستان بگویید.

    مغز انسان ها به صورتی تنظیم شده است که داستان ها را بهتر از هر نوع اطلاعات دیگر درک کرده و به یاد می آورد. پس بهتر است مطالب را به صورت داستانی بیان نمایید تا قانع کننده تر باشند. در حالی که می خواهید داده های مفیدی و حقایق جالب را بیان کنید، مهم است که یک روایت روشن و جزئیات به یاد ماندنی را در آن وارد نمایید. با لیست خشک و خالی و ارائه آمار بدون توضیح خداحافظی کنید.

    برگردیم به مثال شرکت ارائه خدمات مالی؛ محتوای داستانی می تواند شامل موارد زیادی باشد: داستان یک زوج جوان که خانه اول خود را خریداری می کنند، مسیر طی شده توسط یک کارآفرین برای تامین مالی کسب و کار خود؛ یا روند پس انداز بازنشستگی از ابتدای کار. برای اینکه بتوانید داستان های خود را به گوش مخاطبین برسانید، بایستی بهترین کار انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها پربازدید است.


    همین الان شروع کنید.

    ایجاد محتوا می تواند در ابتدا کار بزرگی به نظر برسد. برای شروع به این فکر کنید که برند شما چه باید بگوید و مخاطبان شما چه چیزی می خواهند بشنوند.

    در سازمان خود با کارکنانی که مستقیماً با مشتری در ارتباط هستند، صحبت کنید تا دریابید که چه نوع مباحث و محتوا برای مشتریان شما ارزشمند خواهد بود. مشتریان به چه چیزی اهمیت می دهند؟ در چه موضوعاتی سردرگم می شوند؟ چه چیزی آنها را آگاه ، به آنها الهام می دهد، آنها راشگفت زده و خوشحال می کند؟

    از تیم خود بازخورد بگیرید و لیستی از موضوعات الهام بخش برای تولید محتوا ایجاد نمایید. حالا شما یک نقطه شروع دارید!

    منبع: https://publica.ir/

  • زمان فروش سهام عدالت کی شروع می شود؟ با شروع آزاد سازی سهام عدالت از طرف دولت، یکی از مهم ترین سوال هایی که برای دارندگان این برگه ارزشمند پیش آمد این بود که چه زمانی و چگونه می توانند سهام عدالت خود را بفروشند؟

    یکی از اهداف آزاد سازی سهام عدالت فروش آن است!

    در اصل یکی از اهداف آزاد سازی سهام عدالت که روز نهم اردیبهشت ماه 99 توسط رهبر معظم انقلاب تأیید شد همین بود.

    با به سرانجام رسیدن آزاد سازی سهام عدالت مشخص می شود که از میان تمام دارندگان آن چه کسانی روش مستقیم را انتخاب کرده اند و چه کسانی روش غیر مستقیم.

    در دیگر قسمت ها به طور کامل درباره ی تفاوت های این دو روش توضیح داده ایم.

    انتخاب روش مستقیم به شما امکان فروش سهام عدالت می دهد اما بهترین راه برای فروش سهامتان چیست؟

    بازار بورس مدت هاست که یکی از قطب های سرمایه گذاری در جهان به شمار می رود و هر بازاری قوانین خودش را برای معامله و سود کردن دارد.

    آشنایی با این قوانین یا مشورت گرفتن از افراد کار بلد و متخصص باعث می شود که شما بهترین استفاده و منفعت را از دارایی خود ببرید.

    به همین دلیل یکی از پیامد های آزاد سازی سهام عدالت این است که بازار بورس ایران تقویت شود و کسانی که انتخاب کرده اند از روش مستقیم دارایی خود را مدیریت کنند در این امر مشارکت داشته باشند.

    اما کسانی که می خواهند تمام سهام عدالت خود را بفروشند:

    در حال حال حاضر تاریخ دقیقی برای شروع فروش سهام عدالت از طرف دولت منتشر نشده. و همچنین نبود اطلاعات کافی درباره ی فروش کامل سهام عدالت نیز دارندگان آن را گیج کرده است.

    اما چیزی که واضح است برای فروش شما ابتدا باید از روش مستقیم سهام عدالت خود را آزاد سازی کنید. انجام این فرآیند ها از طریق سامانه سعدی به ساده ترین روش انجام می شود و همین حالا می توانید مراحل آن را انجام دهید.

    می توان سهام عدالت را کامل فروخت؟

    با توجه به گفته های دولت در مورد فروش سهام عدالت، دارندگان می توانند در زمان های معین و با محدودیت های خاصی سهام شان را بفروشند.

    اما جزئیات این عمل هنوز مشخص نشده است.

    چیزی که مشخص است شما با داشتن راهنما و مشاوره درست می توانید در مدت زمان کوتاهی تمام سبد سهام عدالت خود را بفروشید.

    در مورد زمان آن هم با عضو شدن در سامانه سعدی تمام خبرهای سهام عدالت را به موقع بخوانید و تمام اطلاعیه ها را همان لحظه دریافت کنید.

     

  • آیا می دانید مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در کانادا آسان‌ترین روش برای مهاجرت به یکی از بهترین کشورهای جهان است؟ کانادا به دلیل مزایایی فراوانی که برای مهاجران در نظر گرفته است به بهشتی برای مهاجران از سراسر جهان بدل شده است.. قوانین مهاجرتی مناسب، مزایای فراوان و فرهنگ مهاجر پذیر در کانادا باعث شده تا این کشور به بهترین گزینه برای مهاجرت ایرانیان و پارسی زبانان نیز تبدیل شود.

    برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا موسوم به Permanent Residency که کارت آن به PR Card معروف است، شیوه‌های متعددی نظیر سرمایه گذاری، کارآفرینی، نیروی کار متخصص و... وجود دارد که همگی مستلزم پرداخت هزینه سنگین یا صرف زمان طولانی هستند.

    در چنین شرایطی، مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از سریعترین، آسان‌ترین و ارزان‌ترین روش‌های دریافت اقامت به کانادا به حساب می‌آید. در ادامه این مقاله به بررسی دلایل این امر و مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل اشاره خواهیم کرد.

    مزایای تحصیل در کانادا

    یکی از سریعترین روشهای مهاجرت به کانادا

    همانطور که اشاره کردیم روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. در اکثر روش‌ها مهاجران باید تمکن مالی بالایی داشته باشند و باید هزینه‌های زیادی را برای مدتی طولانی متقبل شوند. حتی در صورت تقبل این هزینه‌های مالی ، برای کسب مجوز کار در کانادا باید یک مدرک تحصیلی از دانشگاه‌ها و کالج‌های این کشور داشته باشید.

    مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل نسبت به تمام روش‌های دیگر هزینه کمتری برای شما به همراه خواهد داشت و از طرفی مدت زمان انتظار برای دریافت اقامت دائم این کشور را به شکل قابل توجهی کاهش خواهد داد

    زمان، ارزشمندترین دارایی هر انسان است. یکی از مهمترین مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا این است که تکلیف متقاضی در مدت کوتاهی (بین شش ماه تا یک سال) مشخص می شود و نیاز به صرف زمان طولانی مورد نیاز برای سایر گزینه های مهاجرت به کانادا که گاهی چند سال طول می کشد نمی باشد.

    . البته زمانی این روش آسان تر می شود که یک شرکت تخصصی در زمینه دریافت ویزای تحصیلی، مانند شرکت رادسام، در کنار شما قرار داشته باشد و مسیر را برای شما هموار تر کند

    ارزان بودن تحصیل در کانادا

    تحصیل در کانادا نسبت به سایر کشورهای مطرح انگلیسی زبان بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرف‌تر است. با مقایسه هزینه‌های تحصیل در این کشور با کشورهایی مانند انگلیس، استرالیا و آمریکا متوجه خواهید شد که تحصیل در کانادا بهترین گزینه در بین تمامی کشورهای انگلیسی زبان به حساب می‌آید. دانشگاه‌ها و کالج‌های مختلفی در سراسر کانادا وجود دارند که بورسیه‌های مناسبی نیز ارائه می‌کنند. هزینه پایین، یکی از مهم ترین مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است و بی دلیل نیست که کانادا در صدر لیست بهترین کشورهای جهان برای ادامه تحصیل قرار دارد.

    اجازه کار همزمان با تحصیل در کانادا به صورت پاره وقت برای دانشجویان

    اجازه کار پاره وقت همزمان با تحصیل یکی از راه‌های پوشش برخی از هزینه‌های زندگی است. در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا یا به طورکلی اجازه کار هم زمان با تحصیل به دانشجویان بین المللی داده نمی‌شود و یا ساعت‌های کمی با دستمزد بسیار پایین برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. اما خوشبختانه با مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، شما اجازه 20 ساعت کار پاره وقت با میانگین دستمزد ساعتی 14 دلار یا بیشتر خواهید داشت. این رقم، پایه حقوق و حداقل دستمزد در شهر تورنتو (پایتخت تجاری و شهر اول کانادا) است و می تواند بسته به مهارتهای فردی، تخصص و سطح زبان انگلیسی شما بالاتر نیز برود.

    این موضوع نیز یکی از مزیت های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل به حساب می آید. شرکت رادسام با توجه به تجربه زیاد در این زمینه و حضور در خاک کانادا می تواند در این زمینه راهنمایی های بیشتری نیز در اختیار شما قرار دهد.

    ویزای همراهی برای همسر و فرزندان

    همزمان با اقدام برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، امکان اقدام برای دریافت ویزای همراهی برای همسر و فرزندان دانشجو نیز وجود دارد. به این ترتیب مهاجرت از طریق تحصیل این امکان را به شما می‌دهد تا با خیال راحت به همراه خانواده خود به کانادا مهاجرت کنید.

    ویزای کار برای همسر دانشجو

    کانادا به همسران همراه دانشجویان بین المللی، اجازه کار تمام وقت (40 ساعت در هفته) را می‌دهد. این مورد یکی از مزیت‌های مهم مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل است که فرصت تأمین بخش قابل توجهی از هزینه‌های زندگی در کانادا را در اختیار خانواده دانشجوی مهاجر قرار می‌دهد.

    تحصیل رایگان برای فرزندان دانشجوی مهاجر در کانادا

    یکی از مزایای مهم مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل برای افراد متأهل و صاحب فرزند، رایگان بودن تحصیل برای کودکان آن‌ها است. با تحصیل یکی از والدین در دانشگاه‌های کانادا، تحصیل برای فرزندان زیر 18 سال آنها در مدارس دولتی کاملاً رایگان خواهد بود. در حالیکه برای سایر دانش آموزان بین المللی هزینه‌ای در حدود پانزده هزار دلار در سال در نظر گرفته شده است.

    محاسبه زمان تحصیل در کانادا در شرایط شهروندی

    یکی از شرایط دریافت شهروندی کانادا، مدت زمان حضور در این کشور است. با تصویب لایحه معروف به C-6، به ازای هر روز تحصیل در کانادا، نیم روز از زمان مورد نیاز برای دریافت شهروندی (تا سقف 365 روز) کم خواهد شد. این موضوع به شما کمک خواهد کرد که مدت زمان کمتری در انتظار حق شهروندی بمانید و با سرعت بسیار زیادی بعد از تحصیل به یک شهروند کانادایی تبدیل شوید.

    لازم به توضیح است پاسپورت کانادا ششمین پاسپورت معتبر جهان با امکان سفر به بیش از 170 کشور بدون نیاز به ویزا می باشد.

    ورود به بازار کار بعد از تحصیل در کانادا

    بازار کار پویای کانادا به عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی دنیا همواره نیازمند نیروی متخصص و جوان است. به همین دلیل قانون کانادا به دانشجویان بین المللی اجازه می‌دهد تا با دریافت اجازه کار بعد از تحصیل (PGWP)وارد بازار کار این کشور شوند. مدت زمان اجازه کار در کانادا با توجه به شرایط مختلف حداقل 1 سال و حداکثر 3 سال خواهد بود.

    با گذراندن این بازه زمانی سه ساله و اضافه شدن مدت زمان تحصیل به آن، شما عملاً تا حدود زیادی شرایط اولیه لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا را پیدا خواهید کرد. این مورد نیز دلیل دیگری است که مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل را به بهترین گزینه برای شما تبدیل می‌کند.

    چگونه می‌توان برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام کرد؟

    با توجه به مزایایی که در اینجا به آن اشاره کرده‌ایم، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل بهترین و آسان‌ترین روش مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم این کشور به حساب می‌آید. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به مهاجرت فکر می‌کنند در جستجوی روشی مناسب برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستند.

    اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، ما انتخاب یک مشاور تحصیلی حرفه‌ای و قابل اعتماد که در تمامی مراحل از مشاوره انتخاب رشته، مقطع و شهر مناسب تا اپلای برای اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی در کانادا همراه شما باشد را پیشنهاد می‌کنیم.

    شرکت رادسام با سال‌ها فعالیت تخصصی در زمینه مهاجرت تحصیلی به کانادا و با بیش از 300 پرونده موفق ، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مشاوران حرفه‌ای این شرکت از اول تا آخر این راه در کنار شما هستند بود و به شما کمک می‌کنند تا به آرزوهای خود رنگ واقعیت بزنید.

  • مسافرت به زنجان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای گذراندن تعطیلات نوروز باشد. چرا که این شهر در ایام بهار آب و‌ هوایی بسیار عالی و محیطی زیبا دارد. اگر ساکن تهران هستید، با تهیه بلیط اتوبوس تهران زنجان علی بابا و یک برنامه ریزی خوب می‌توانید ایام مفرح و بی‌نظیری را در این شهر بگذارنید. برای یافتن اطلاعات بیشتر راجع به این سفر، شامل راه‌های مختلف برای مسافرت، جاذبه‌های دیدنی طول مسیر و مقصد و... در این مقاله با ما همراه باشید.
     

    چه وسیله‌ای برای مسافرت مناسب تر است؟

    در ابتدا باید بگوییم که علاوه بر آن که شما در زنجان جاذبه‌های دیدنی و بسیار زیبایی را در اختیار خواهید داشت، در طول مسیر نیز از چنین موارد و مناظری بی‌نصیب نخواهید بود. از این رو پیشنهاد ما به شما تجربه سفر با اتوبوس است. این انتخاب علاوه بر آن که می تواند بسیار مقرون‌ به صرفه‌تر باشد، لذت بیشتری را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. به دلیل آن که می‌توانید با چنین تجربه‌ای و توقف در طول مسیر، جاذبه دیدنی بیشتری را مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا راجع به جاذبه‌های دیدنی در مسیر مسافرت از تهران به زنجان و همچنین خود شهر زنجان، اطلاعات کاملی بدست آورید.

    جاذبه های دیدنی مسیر تهران به زنجان

    شهر قزوین که در 157 کیلومتری تهران واقع شده است، یکی از اولین شهرهای دیدنی‌ای است که در مسیر تهران زنجان واقع شده است. به شما توصیه می‌کنیم که گشتن و دیدن جاذبه‌های شهر قزوین را به هیچ عنوان از دست ندهید! چرا که این شهر یکی از شهرهای تاریخی و بسیار زیبای ایران به شما می‌رود. از جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توانیم به کاخ‌ موزه چهل‌ستون (عمارت کلاه‌فرنگی شاه‌ طهماسب)، موزه قزوین، کلیسای‌رفیع، مسجد‌النبی، حمام قجر، بازار قزوین، حسینیه امینی‌ها، مسجد جامع قزوین و ده‌ها جاذبه گردشگری دیگر اشاره کنیم؛ که بی‌شک مشاهده هر یک از این مکان‎‌ها می‌تواند تجربه‌ای جدید و مهیج را برای شما به ارمغان بیاورد.
     
    در طول مسیر تهران زنجان، در استان زنجان، شهرستان ابهر، چشمه‌ای به نام چشمه علی بلاغی وجود دارد. این چشمه از دامنه کوه می‌جوشد. آب آن نیز بسیار خنک، زلال و گوارا است. به دلیل وجود این چشمه مناظر و طبیعت بسیار زیبایی نیز در این مکان به وجود آمده است. شما با اتراق در این طبیعت زیبا می توانید ساعات بسیار خوشی را سپری کنید.
     

    فاصله تهران تا زنجان با اتوبوس چقدر است؟

    حال با دانستن راجع به‌این مکان‌های دیدنی در مسیر تهران زنجان، متوجه خواهید شد که چرا پیشنهاد ما به شما خرید بلیط اتوبوس تهران زنجان از علی بابا به منظور تجربه این سفر است. البته تجربه این سفر با ماشین شخصی نیز می‌تواند گزینه‌ خوبی باشد. اما همانطور که می‌دانید، سفر با اتوبوس همواره امنیت بیشتری به همراه دارد.

    جاذبه‌های دیدنی شهر زنجان

    خب تا به اینجا راجع به جاذبه‌های دیدنی طول مسیر برایتان توضیح دادیم. در این بخش قصد داریم شما را با جاذبه‌های دیدنی شهر زنجان آشنا کنیم. در ادامه ما لیستی به همراه توضیحات راجع به این اماکن دیدنی ارائه می‌کنیم تا شما با در اختیار داشتن آن‌ها بتوانید برنامه‌‌ریزی‌ای دقیق و درست برای گشت‌و‌گذار در این شهر زیبا و دیدنی در مسافرت خود داشته باشید.
     
    • مسجد و مدرسه جامع زنجان که به مسجد سید نیز معروف است، یکی از اثر‌های تاریخی این شهر در دوره قاجار است. معماری این بنای ارزشمند و زیبا بر اساس طرح مساجد چهار‌ایوانی است. که این سبک معماری بر زیبایی و چشم‌نواز بودن این بنا بسیار افزوده است.
    • بازار زنجان یکی از دیدنی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز تجاری در استان زنجان است. این بازار علاوه بر آن که از نظر اقتصادی بسیار پر اهمیت است، یکی از جاذبه های دیدنی این شهر نیز به حساب می آید.
    • موزه باستان‌شناسی و مردان نمکی زنجان یکی از دیدنی‌ترین موزه های ایران است. و دلیل آن نیز وجود مومیایی‌های مردانی متعلق به دوره هخامنشیان است!
    • اگر به شهر زنجان سفر کردید، بازدید از موزه رختشوی‌خانه این شهر نیز را فراموش نکنید.

    نحوه خرید بلیط اتوبوس تهران زنجان

    این روزها برای خرید بلیط اتوبوس، هواپیما و... راه‌های بسیار راحتی توسط شرکت‌های مختلف ارائه شده است؛ که این راه‌ها دارای مزیت‌های زیادی نیز هستند. شما برای خرید بلیط اتوبوس تهران زنجان می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید. این شرکت توانسته شرایط بسیار ویژه‌ای را به این منظور برای کاربران ارائه کند. به طوری که شما با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ رفت‌و‌برگشتتان، از زمان حرکت اتوبوس‌های شرکت‌های مختلف اتوبوس‌رانی مطلع شوید. همچنین با در اختیار داشتن قیمت‌ها، شرایط سفر، خدمات، نوع اتوبوس و... بهترین و مقرون به صرفه ترین بلیط را خریداری کنید.
    همچنین باید گفت که شما می‌توانید بلیط اتوبوس را در همان زمان انتخاب کرده و از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب، هزینه آن را پرداخت کنید. این سایت بلافاصله رسید بلیط شما را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل، پشتیبانی این سایت به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به شما است.
  • به روزترین مرجع قیمت روز خودروهای داخلی و قیمت گوشی

    قیمت گوشی امروز

    قیمت گوشی های میان رده بازار بین سه میلیون و پانصد تا ۶ میلیون تومان است و که گوشیهای برند سامسونگ و هوآوی توانسته اند با عرضه گوشی های خوش قیمت در این بازه، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. در حال حاضر گوشی A50 و A70 سامسونگ و همچنین سری Y7,Y9 و Y5 prime هوآوی از پرتقاضاهای گوشی های میان رده بازار به حساب می آیند و این مدلها را در دست بسیاری از افراد می توان دید.  قیمت گوش های سامسونگ با توجه به کیفیت آنها، یکی از مزیت های رقابتی این برند در بازار محسوب می شود.

     

    قیمت روز خودروهای داخلی

    قیمت روز خودروهای داخلی با توجه به نوسان قیمت دلار به یکباره دچار شوک شده است که پس از یک جهش عجیب در چند هفته گذشته، با تدابیری که در جهت مهار قیمت خودرو اندیشیده شده، هیجان قیمتهای کاذب خودرو در حال فروکش کردن است و افت قیمت بیش از ۳۰ میلیونی بسیاری از خودروهای داخلی حکایت از بازگشت آرامش به بازار می دهد. در حال حاضر شورای رقابت در حال بررسی نرخ گذاری جدید قیمت خودروهای داخلی است تا بتواند از طریق یک قیمت واحد، بازار را کنترل کند.

    خودرسازان بزرگ کشور یعنی سایپا و ایران خودرو نیز هر یک با طرح های فروش فوری خود به مناسبت عید فطر به استقبال مبارزه با دلالان بازار و افزایش نجومی و البته کاذب قیمت خودروهای داخلی رفته اند و باید دید آیا سامانه امتا می تواند مشکل حضور گسترده دلالان در بازار خودرو را حل کند یا خیر؟

    لازم به ذکر است قیمتهای خودرو در سایت گویا آی تی با استناد به آنچه در سایت باشگاه خبرنگاران جوان اعلام می کند، درج می شوند.

  • در تمام طول تاریخ یکی از نیازهای اساسی انسان داشتن کار مناسب بوده و هست.
    اما پیدا کردن کار مناسب همیشه دغدغه بزرگیه و کارپیشه همه تمرکز و توانش رو صرف این موضوع می کنه .
    ماموریت کارپیشه اینه که هر جای ایران هستید و هر سطحی از دانش و تجربه رو دارید تو سایت کارپیشه کار مناسبتون رو پیدا کنین.

    همین الان
    ۹۲۰ آگهی استخدام خرم آباد
    ۵۳۰ آگهی استخدام سمنان
    ۱۲۰۰ آگهی استخدام زاهدان
    ۳۳۰۰ آگهی استخدام رشت
    ۱۳۰۰۰ آگهی استخدام مشهد
    ۷۱۰۰۰ آگهی استخدام تهران

    همین الان شهر خودتون رو تو کارپیشه جستجو کنین و نتیجه‌اش رو ببینین.
    سایت karpishe.com رو حتما به هر کس که دنبال کار می‌گرده معرفی کنین.

     

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر