خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • قفسه ها از جمله تجهیزات بسیار کاربردی هستند که تقریبا در تمام مکان ها از جمله: انبارها، ادارات، منازل و به ویژه فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات بسته به محلی که استفاده می شوند مشخصات متفاوتی دارند. به عنوان مثال قفسه هایی که ویژه منازل و یا دفاتر ساخته می شوند، عموما ظاهرهای زیباتری داشته و از المان های تزئینی در طراحی و ساخت آنها بیشتر استفاده می شود. در حالیکه در ساخت قفسه های فروشگاهی و انبار، مواردی همچون استحکام، تحمل وزنی و طول عمر اهمیت بیشتری نسبت به ظاهر قفسه دارند هرچن که ظاهر زیبای قفسه از جمله مزیت هایی است که تولیدکنندگان تجهیزات فروشگاهی بصورت خاص به آن توجه دارند.

    1. قفسه‌های فلزی:

    قفسه‌های فلزی چنانکه عنوان شد به دلیل مزایا این گروه از تجهیزات از جمله: استحکام بالا، تحمل وزنی بالا، مقاومت و طول عمر بالا، قیمت بهتر نسبت به نمونه های چوبی، امکان تغییر رنگ و ... کاربرد گسترده ای در انبارها، فروشگاه وها و انبارهای منازل دارند. این قفسه ها در مدل های مختلف یک و دوطرفه ساخته می شوند که مدل های یکطرفه می تواند بصورت دیواری و یا خودایستا تولید شوند.

    قفسه فلزی فروشگاهی ، بیشتر از اینکه در فروشگاه‌ها به کار برده شوند، در انبارهای صنعتی دیده میشوند. امروزه با توجه به اهمیت لجستیک و انبارداری و همچنین گسترش تجارت الکترونیک و حضور انبارهای فروش آنلاین، اهمیت استفاده بهینه از فضای انبار بسیار بالاست. استفاده از قفسه های فلزی در انبارها این امکان را فراهم می سازد تا علاوه بر سطح انبار از فضای عمودی آن تا نزدیکی سقف نیز بطور بهینه استفاده شده و چیدمان کالا در بهترین حالت ممکن صورت گیرد. امروزه تکنولوژی های انبارداری پیشرفته اتوماتیک برای کارکرد درست به قفسه های فلزی نیاز دارند.

    • از دیگر نکات قابل توجه در مورد قفسه های فلزی توجه به منطقه جغرافیایی و یا نوع انبار و محلی است که از این تجهیز استفاده می شود. به عنوان مثال در سردخانه ها و یا مناطق مرطوب از قفسه های فلزی با روکش گالوانیزه و یا رنگ های ضدزنگ استفاده می شود تا طول عمر محصول افزایش یابد.

    • قفسه های فلزی امروزه در منزل و محیط های اداری نیز کاربرد بیشتری پیدا کرده اند. در طراحی های جدید این لوازم از تلفیق چوب با ام دی اف با فلز بهره برده شده که در نهایت منجر به ایجاد نمایی جذای و زیبا و در عین حال محصولی کاربردی شده است.

    1. قفسه های دوطرفه:

    نکته مهم در هنگام استفاده از قفسه فروشگاهی دوطرفه ، دقت به ابعاد و اندازه فروشگاه است؛ بسته به چیدمان فضا ارتفاع این نوع از قفسه ها می تواند کوتاهتر از قفسه های یکطرفه درنظر گرفته شود. این ارتفاع به منظور ایجاد فضای دید برای مشتریان و جلوگیری از کور کردن چشم انداز فضاهای دیگر فروشگاهی در نظر گرفته می شود.

    قفسه های دوطرفه با توجه به ایجاد نمایی مناسب و همچنین دسترسی از هر دو سمت برای مشتریان، انتخاب مناسبی برای قرارگیری در راهروهای میانی فروشگاه ها هستند. این قفسه ها همچنین می توانند هدایت کننده جریان رفت و آمد مشتری بوده و شلف های ابتدا و انتهایی آنها به عنوان معرف کالاهای هر لاین فروشگاهی، نقش بسزایی در راحتی مشتریان هنگام خرید دارند. انواع قفسه دوطرفه فروشگاهی با توجه به نوع فروشگاه و تحمل وزنی مورد انتظار از آنها ساخته و روانه بازار می شوند. به عنوان مثال انواع چوبی آن می تواند در بوتیک ها و یا کتاب فروشی ها مورد استفاده قرار گیرد که به دلیل تناسب با نوع کالاها، در زیبایی فروشگاه نیز اثرگذار است. تحمل وزنی قفسه های فروشگاهی از نکات مهمی است که هنگام خرید حتما باید مورد توجه قرار گیرند. قفسه های دوطرفه فلزی به دلیل استحکام بیشتر، عموما در فروشگاه های خرده فروشی مورد استفاده قرار می گیرند. نکته مهم دیگر در مورد قفسه های دوطرفه ابعاد آنها و به ویژه ارتفاع این قفسه ها است. از آنجا که محل اصلی استقرار این لوازم در راهروهای میانی است، انتخاب قفسه های با ارتفاع زیاد موجب از بین بردن دید مشتری و درنتیجه نمای نامناسب برای فروشگاه خواهد شد. از اینرو قفسه های دوطرفه عمدتا با ارتفاع کمتری نسبت به مدل های یکطرفه ساخته می شوند.

    1. استند

    استندهای فروشگاهی با وزن کم و طراحی های متنوع کاربرد گسترده ای در تجهیز بسیاری از فروشگاه ها دارند. برخلاف انواع قفسه فروشگاهی که به دلیل ماهیت و نوع کاربری آنها امکان ایجاد تنوع در طراحی و ظاهر آنها محدود است، استندهای فروشگاهی بسیار متنوع طراحی شده و حتی امکان ساخت آنها با شمایل و ظاهری متناسب با کالاهای مورد نظر برای فروش وجود دارد. به عنوان مثال انواع استندهای ویژه چاشنی هایی مانند سس های سالاد می توانند به ابعاد بزرگتر از خود محصول ساخته شوند که جذابیت بالایی برای مشتری و بیننده دارد. از اینرو استفاده و کاربری این گروه از تجهیزات فروشگاهی به خواروبار فروشی ها محدود نشده و بسیاری انواع دیگر از فروشگاه ها مانند فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی نیز می توانند در تجهیز مکان خود از آن بهره مند شوند. علاوه بر این وزن کم و جابجایی راحت این محصولات امکان استفاده از آنها در نقاط مختلف فروشگاه را میسر می سازد.

    استندهای فروشگاهی به دلیل آنکه عموما در معرض دید بوده و اکثر مشتریان در مراجعات خود به فروشگاه ها از این تجهیزات بازدید می نمایند، فضای مناسبی برای ارائه تبلیغات است. به همین منظور طراحی این استندها عموما با لحاظ کردن این مورد انجام شده و فضاهایی از بدنه محصول برای نصب تبلیغات در نظر گرفته می شود. باید دقت شود که در طراحی و تولید استند فروشگاهی، نیازمند تخصص، تجربه ومهارت است!

    تفاوت قفسه بندی انبار و فروشگاه

    در ساخت قفسه های مورد استفاده در انبار از آنجا که بایستی تحمل وزنی بالاتری نسبت به قفسه های فروشگاهی داشته باشند، از طراحی ویژه ای به منظور افزایش مقاومت آنها استفاده می شود. به عنوان مثال استفاده از تقویت کننده های افق و عمودی و یا اریب از جمله راهکارهایی است که منجر به افزایش ظرفیت قفسه می شود. قفسه های انبار را عموما با نام رک انبار می شناسند که در سه دسته رک سبک، نیمه سنگی و سنگین از نظر تحمل وزنی دسته بندی می شوند.

    • در هنگام قفسه بندی انبارها باید نکات مهمی همچون رعایت استانداردهای فاصله راهروها و اطمینان از نصب درست قفسه ها به منظور جلوگیری از ریزش قفسه و یا بار روی آن رعایت شود.

    • قفسه های راک سنگین از آنجا که به منظور چیدمان کالاهای حجیم و سنگین مرود استفاده قرار می گیرند، طراحی ویژه جهت سهولت برداشت و گذاشت بار توسط لیفتراک و یا جک پالت دستی در آنها لحاظ می گردد.

    • همچنین این قفسه ها به دو صورت کفپوشدار و یا پالتی ساخته می شوند که ضخامت کفپوش در مدلهای کفپوشدار بنا به نیاز مشتری قابل تغییر است.

    از آنجا که کیفیت محصولات انبارش شده در انبار تا حد زیادی به نحوه چیدمان آنها در این مکان ها بستگی دارد، استفاده درست از تجهیزات مناسب و همچنین رعایت اصول انبارداری برای رسیدن به این منظور بسیار اهمیت دارد. عدم رعایت این اصول و یا استفاده از تجهیزاتی که با نوع بار تناسب نداشته باشند م تواند منجر به خراب شدن کالا و وارد آمدن خسارت های مالی گردد. خدمات نصب و تجهیز در محل از دیگر امکاناتی است که با توجه به تخصصی بودن نوع تجهیزات انتظار می رود از سوی شرکت تأمین کننده و تولید کننده تجهیزات فروشگاهی، ارائه گردد تا موجب اطمینان خاطر در درستی نصب و تجهیز باشد.

     

    منبع: خبر فارسی

  • مزدا 3 خودرویی ساخت کشور ژاپن است که از سال 2003 تا به امروز توانسته حضور بسیار موفقی را در بازارهای جهانی به عمل آورد. این خودرو با بدنه سدان به فاصله کمی پس از ورود به بازار داخلی کشورهای مختلفی همچون مالزی، کلمبیا، تایلند و همچنین کشورمان ایران توانست به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. کلیه خدمات پس از فروش و تعمیر این خودرو در کشور ایران توسط نمایندگی مجاز آن یعنی بهمن موتور انجام می‌گیرد و این خودرو تا سه سال پس از فروش و یا طی کردن مسافت 60 هزار کیلومتر مشمول گارانتی از کمپانی بهمن موتور خواهد بود.

    این خودرو به واسطه کیفیت بالای قطعات، قیمت منطقی، بهره‌مندی از یک موتور قوی با استهلاک پایین، شتاب گیری بالا، سطح مطلوب ایمنی و همچنین کابین جادار خود یکی از گزینه‌هایی است که پیوسته به خریداران توصیه می‌شود. یکی دیگر از مسائلی که جذابیت مزدا 3 را -که در ایران با اسم مزدا 3 نیو نیز شناخته می‌شود- برای خریداران دوچندان ساخته، بحث فروش آن است. اگر بنا بر هر دلیلی قصد فروش این خودرو را در بازار داشته باشید مزدا 3 از آن قسم خودروهایی است که به اصطلاح روی دست شما باقی نخواهد ماند و شما به راحتی می‌توانید برای آن خریدار پیدا کنید. در این مقاله قصد داریم با بیان نکات مثبت و منفی این خودرو و چرخی زدن در بازار خودرو و آگاهی پیدا کردن از قیمت روز مزدا 3 پاسخ به این سوال را که آیا قیمت مزدا 3 به صرفه است را با یکدیگر جستجو کنیم پس اگر قصد خرید این خودرو را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

    مزیت‌های مزدا 3

    نقاط مثبتی که این طرز فکر را ایجاد می‌کنند که مزدا 3 خودرویی است که در برابر قیمت روز مزدا 3 ارزش خرید دارد، بی‌شمار هستند. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

    نصب موتوری با قدرت بالا و استهلاک پایین

    بر روی این خودرو موتوری با 4 سیلندر نصب شده که حجم آن 2 لیتر (تقریبا 2000 سی‌سی) بوده و آرایش سیلندرها در آن به صورت خطی است. این خودرو 16 سوپاپه می‌تواند گشتاوری معادل 187 نیوتن متر را به ازای 4000 دور در هر دقیقه تولید کند. لازم به ذکر است که بیشینه توان خروجی و یا قدرت موتور آن نیز 145 اسب بخار به ازای 6500 دور در هر دقیقه است. این موتور همچنین شتاب گیری قابل قبولی دارد و سرعت 0 تا 100 را در مدت زمان 9.2 ثانیه طی می‌کند. مشخصات فنی بررسی شده نشان دهنده آن است که قیمت روز مزدا 3 همچنان در برابر مشخصات فنی آن ارزش خرید ایجاد می کند.

    کیفیت بالای قطعات به‌کاررفته شده در ساخت آن

    تمام کالاهای ژاپنی در سرتاسر دنیا به واسطه دوام بالا و کیفیت بسیار خوبی که دارند شناخته می‌شوند و در این ‌بین مزدا 3 نیز مستثنا نیست. کیفیت بالای قطعات این خودرو در کنار قیمت روز مزدا 3 سبب می‌شود که آن را یک خودروی ارزنده برای خرید به حساب بیاوریم.

    برخورداری از ایمنی بالا

    موسسه استاندارد و ایمنی اروپا با عنوان یورو انکپ شناخته می‌شود. خودرو مزدا 3 پس از انجام تست‌ها و آزمون‌های متعدد از نظر ایمنی توانسته امتیاز 5 ستاره را از این موسسه کسب کند. نوع ترمز به ‌کار رفته شده برای چرخ‌های جلو و عقب مزدا 3 به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی هستند. لازم به ذکر است که سیستم ضد قفل ABS در کنار یکی از به‌ روزترین تکنولوژی‌های دنیا یعنی سیستم توزیع الکتریکی نیرو یا همان EBD به عنوان سیستم ترمز در این خودرو دیده می‌شود. بعد از بالا بودن سطح ایمنی در این خودرو به سیستم‌های کمکی آن می‌رسیم. از سیستم‌های کنترل پایداری موجود در این خودرو می‌توان به سیستم کنترل پایداری DSC و همچنین سیستم کنترل لغزش یا TRC و ترمز کمکی یا BA اشاره کرد. دقت داشته باشید که این خودرو در مجموع به 6 عدد کیسه هوایی مجهز شده است و این یعنی می‌توانید بر روی حفظ جان سرنشینان سوار بر این خودرو به واسطه ایمنی بالای آن، حساب ویژه‌ای باز کنید.

    دقت داشته باشید که تجهیزات ایمنی این خودرو در مقایسه با خودرو های هم ردیف خود و مربوط به سال های تولید و عرضه این خودرو به بازارهای جهانی از شرایط بسیار مناسبی برخوردار است و در این مقایسه مزدا 3 سربلند بیرون خواهد آمد .

     

    معایب مزدا 3

    در کنار مطرح شدن قیمت روز مزدا 3 و مزیت‌های آن، یکی از مسایلی که پرداختن به آن بسیار ضروری و مهم به نظر می‌رسد، بررسی معایب مزدا 3 است. هرچند که بهتر است بدانید در این بخش قرار نیست با مشکل خیلی خاصی از این خودرو مواجه شوید چرا که معایب در این خودرو موضوعات برجسته و مهمی نیستند و به ‌ویژه در کنار بحث‌های مهمی همچون کیفیت بالا و موتور قدرتمند، این موضوعات کاملاً به حاشیه رانده می‌شوند. به‌ هر حال قصد داریم به تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم که اگر تعریف شما نسبت به یک خودرو ایده آل را خدشه دار می‌کنند، نسبت به خرید مزدا 3 حساب‌شده‌تر عمل کنید.

    فضای اندک برای سرنشینان عقب این خودرو

    اگر از آن دسته خریدارانی هستید که راحتی سرنشینان و خانواده خود را به هنگام مسافرت‌های طولانی به عنوان یک ملاک مدنظر دارید، مزدا 3 خیلی خودروی مناسبی برای شما نیست.

    پایین بودن ارتفاع بدنه

    این مسئله به هنگام عبور از روی سرعت‌گیرها، ممکن است راننده را متوجه مشکلاتی کند. به خاطر داشته باشید که ارتفاع خودرو در مسیرها و جاده های ایران با ناهمواری های زیاد از اهمیت زیادی برخوردار است.

    نصب سیستم تعلیق و فنربندی خشک

    این مسئله کیفیت رانندگی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

     

    جمع‌بندی

    قیمت مزدا 3 تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون رنگ، نو و یا کارکرده بودن و موارد دیگر می‌تواند در بازه‌ای بین 300 الی 350 میلیون تومان تغییر کند. این قیمت در قبال ایمنی، طراحی لوکس و کیفیت بالای قطعات مزدا 3 قیمتی منطقی است و می‌تواند با توجه به انواع خودروهای چینی بی کیفیت در بازار کشورمان، یک خرید مقورن به صرفه و ویژه به حساب بیاید.

     
  • مسابقه کارپیشه؛ کامنت بذار، 500 هزار تومان ببر!

    یه مسابقه ساده و جذاب داریم براتون  که این مسابقه 4 مرحله ساده داره:

    مرحله اول

    وارد سایت karpishe.com بشین و در قسمت جستجوی فرصت‌های شغلی، شهر محل زندگیتون رو تایپ کنین.

    مسابقه کارپیشه؛ کامنت بذار، 500 هزار تومان ببر!

    مرحله دوم

    بعد از انتخاب شهرتون از لیست نتایج، دکمه جستجو در فرصت‌های شغلی رو فشار بدید

    مسابقه کارپیشه؛ کامنت بذار، 500 هزار تومان ببر!

    مرحله سوم

    در صفحه نتایج جستجوتون تعداد شغل‌های شهرتون رو کپی یا یادداشت کنید.

    مسابقه کارپیشه؛ کامنت بذار، 500 هزار تومان ببر!

    مرحله چهارم

    شهر محل سکونت و تعداد آگهی‌های استخدام رو به همراه ایمیل تون پایین همین صفحه در کامنت برامون بنویسین.

    مسابقه کارپیشه؛ کامنت بذار، 500 هزار تومان ببر!

    ما از بین کامنت‌ها قرعه‌ کشی می‌کنیم و به ۵ نفر برندهٔ خوش‌شانس ۵۰۰ هزار تومان جایزهٔ نقدی تقدیم می‌کنیم.

    تاریخ قرعه کشی روز 15 مرداد 99

    روز اهدا جوایز 18 مرداد همزمان با عید غدیر

    همین الان شهرتون رو تو کارپیشه جستجو کنین و به ما بگین چند تا آگهی استخدام تو شهر شما هست و برنده ۵۰۰ هزار تومان جایزهٔ نقدی بشین.

    قرعه کشی از طرف سایت عصر ایران برگزار میشه و از طریق همین سایت برندگان اعلام میشن .

    دوستانتون رو هم به این مسابقه دعوت کنین تا هم کار پیدا کنین هم جایزه بگیرین.

     

     
  • برای تامین آب در فضا های کشاورزی تا مصارف خانگی عمدتاً از مدل های گوناگون موتور پمپ آب استفاده می ‌شود. این تجهیزات در مدل های متنوع از متداول ترین تجهیزات کشاورزی هستند. یک موتور پمپ آب می تواند برای مدت طولانی در سطح مزرعه فعالیت مستمری داشته باشد. به شرط آنکه در انتخاب آن در زمان خرید دقت لازم را کرده باشید و این تجهیز استراتژیک را با توجه به سطح نیازمندی خود تهیه کرده باشید.

    شناخت موتور پمپ آب برای رسیدن به یک جریان آب رسانی با سطح کیفی بالا ضروری است. نکته ‌ای که مجموعه نیکاکورپ در طول فعالیت مستمر خود در این سال ‌ها نگاهی حرفه ‌ای صرف آن کرده است و سعی نموده تا همراه با مقالات آموزشی مفید در فضای سایت نگرش مصرف کنندگان از انواع پمپ آب کشاورزی را بسیار فنی تر و در عین ‌حال جامع تر کرده باشد.

    موتور پمپ آب در فضا های کشاورزی تا مصارف خانگی

    انواع موتور پمپ کشاورزی کدامند؟

    وجه تمایز میان انواع موتور پمپ کشاورزی در نحوه تامین قدرت برای گردش شفت پمپ آنها می باشد. برای این منظور نمونه های متداول مانند موتور پمپ آب برقی، موتور پمپ آب بنزینی و موتور پمپ آب دیزلی در سطح بازار موجود است. اینکه هر کدام از این مدل ها شامل چه جزئیاتی هستند و به چه کار می آیند و در یک کلام آب را تحت چه شرایطی پمپاژ می ‌کنند، چالش جدی در زمان خرید موتور پمپ آب می باشد. لازم است تا خرید موتور پمپ آب با درک کامل از سطح نیازی که داریم همراه شود. در نتیجه بهتر است تا قبل از هر اقدام جدی در باب خرید انواع موتور پمپ کشاورزی شناخت جامعی از آنها کسب کرده باشیم.

    برند های مطرح در تولید موتور پمپ آب

    استقبال بالا از خرید موتور پمپ آب ، سازندگان متعددی از سراسر جهان با جایگاه معتبر و یا کم نام و نشان را در تکاپوی طراحی تا ساخت مدل های متنوع از انواع موتور پمپ کشاورزی کرده است. برند های صاحب سبکی مانند روبین، کوشین، جن پاور، هوندا تا نمونه های کمتر شناخته شده واکسون و استریم از این نمونه ها هستند.

    قیمت موتور پمپ، ارتباط مستقیم با ظرفیت کاری دستگاه، سایز ورودی و خروجی در آن و البته قدرت موتور و نوع موتور در کنار برند سازنده دارد. البته برند دلیل کافی در شناخت انواع موتور پمپ کشاورزی نمی باشد. چرا که برند ها غالباً در فضا های تخصصی اقدام به تولید محصولات خود دارند و در این بین شاید یک برند خاص اگر چه در یک عرصه صاحب‌ نام باشد؛ اما در دیگر عرصه ها از مدل های متنوع از یک محصول نتوانند نمونه های متنوعی را عرضه کند.

    غالباً برند های جهانی سعی کرده اند تا در تمام زمینه های متنوع از انواع موتور پمپ آب کشاورزی دست بالایی داشته باشند. این موضوع تاثیر مستقیم در قیمت موتور پمپ داشته و گاهی آنچنان فضا را متنوع و متغیر می کند که شرایط انتخاب موتور پمپ آب مناسب را بسیار سخت خواهد کرد.

    در چنین حالتی حضور یک مشاور برجسته که بتواند شما را همراه با سال ها فعالیت مستمر خود در امر فروش تا خدمات مهندسی از انواع موتور پمپ آب کرده باشد، حائز اهمیت خواهد شد. مانند فضای تخصصی حاکم بر سایت نیکاکورپ که سعی دارد تا در تشریح تمام جزئیات فنی تا مشخصه های کاربردی محصولات متنوع از جمله موتور پمپ آب کشاورزی دست بالایی از کسب دانش لازم را برای مخاطبان خود فراهم کرده باشد.

    چالش ها در هنگام خرید موتور پمپ آب

    به هر حال تامین آب چه در فضا های کشاورزی تا تامین مصارف خانگی و حتی تخلیه فاضلاب ها و شاید جابجایی آب در محیط های صنعتی و حتی حضور در زمان های بحرانی مانند تخلیه آب ناشی از وقوع سیل ها، شرایطی است که ما را بر آن خواهد داشت تا از یک موتور پمپ آب کاملاً قدرتمند و در عین حال کارآمد و مطمئن بهره ‌مند باشیم. لذا لازم است تا در هنگام خرید موتور پمپ آب، دقت کافی در تحقیق و مطالعه تا انتخاب شایسته خود را اعمال کرده باشیم.

    چالش ها هنگام خرید موتور پمپ آب

    گاهاً عدم تناسب نوع موتور پمپ آب با سطح نیازی که داریم دردسر آفرین می ‌شود. گاهی هم دشواری در تهیه لوازم یدکی مانع از بهره ‌مندی مطلوب است. برخی از موارد، متوجه نوع موتور و شرایط تامین آن است. مثلاً موتور پمپ آب با مولد های برقی را نمی ‌توان به این سادگی ها در هر فضایی مورد استفاده قرار داد. تمام این جزئیات به همراه انبوهی دیگر از دانسته ‌ها مواردی است که لازم است در زمان تهیه هر موتور پمپ آب کشاورزی توجه کاملی بر آنها داشته باشید.

  • کمپین اولین شرکت های ایرانی به کمپین #آنها_را_به_کار_بازگردانیم پیوستند.

    در این کمپین که با همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موتور جست و جوی مشاغل ایران (کارپیشه) شکل گرفته، شرکت های انساندوست ایرانی در راستای مسوولیت اجتماعی خود، بیکار شدگان بر اثر کرونا را استخدام می کنند.

    به گزارش روابط عمومی این کمپین، در ساعات نخست راه اندازی این حرکت انساندوستانه، شرکت های درسا، گلستان، تک ماکارون، شاتل، مدرسه عالی کسب و کار ماهان، پیک برتر، فناپ زیرساخت، اکالا، لست سکند و سی آر ام دیدار برای استخدام بیکار شدگان کرونا اعلام آمادگی کردند.

    بر اساس این گزارش، شرکت هایی که تمایل دارند نام شان در این کمپین ثبت شود، می توانند فرم مربوطه را در لینک زیر تکمیل کنند:


    http://karpishe.com/covid

     

    اسامی شرکت های حاضر در کمپین #آنها_را_به_کار_بازگردانیم به طور مستمر در رسانه های عمومی منتشر خواهد شد.



  • شرکت‌های انسان‌دوست ایرانی، کارگران بیکار شده بر اثر کرونا را استخدام می‌کنند: «آنها را به کار بازگردانیم»


    کارفرمایان، شرکت‌ها و موسسات انسان‌دوست ایرانی در اقدامی مشترک، کارگران بیکار شده بر اثر کرونا را به کار باز می‌گردانند.

     

    بر اثر شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها، صدها هزار کارگر ایرانی به ناچار بیکار شده‌اند و هم اکنون درگیر مشکلات عدیده معیشتی هستند.

    از این‌رو، کمپین «آنها را به کار بازگردانیم» با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موتور جستجوی مشاغل ایران (کارپیشه) شکل گرفته است تا فرصتی برای اشتغال مجدد بیکار شدگان ناشی از کرونا فراهم شود.

     

    در این کمپین، شرکت‌ها و موسسات ایرانی با مراجعه به کارپیشه اعلام می‌کنند که چند نفر را با چه مهارت‌هایی در کدام نقطه از ایران استخدام می‌کنند.

    از دیگر سو، کارجویانی که بر اثر شیوع کرونا بیکار شده‌اند نیز با مراجعه به کارپیشه و ثبت مشخصات خود برای حضور مجدد در کار اعلام آمادگی می‌نمایند.

    انتظار می‌رود، مدیرانی که مجموعه‌‌های آنها از نظر اقتصادی دارای ثبات مالی بیشتری هستند با شرکت در این کمپین، اقدامی انسانی در حمایت از هموطنان آسیب‌دیده شان رقم بزنند.

    رسانه‌های جمعی اسامی شرکت‌های انسان‌دوستی که به این کمپین می‌پیوندند را به طور مستمر اعلام خواهند کرد.

    اگر تمایل دارید که با ما در کمپین «آنها را به کار بازگردانیم» همراه شوید، روی لینک زیر کلیک کنید.

    karpishe.com/covid

     
  • یک سوال اساسی که این روزها ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است این است که: آیا اساسا داشتن شخصیت حقوقی و یا ثبت شرکت در بحبوحه کرونا کار عقلانی و صحیحی است؟ شما چه فکر می کنید؟ آیا همه همین فکر را دارند؟

    کرونا باعث شده تا بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا اعلام ورشکستگی کنند و یا تعداد زیادی از نیروهای انسانی خود را تعدیل کنند. آمار بیکاری در بسیاری از کشورهای جهان بسیار زیاد شده و این ترس همه گیر در دنیا ایجاد شده که کرونا قرار است اقتصاد را ویران و انقلابی عجیب به راه بیاندازد.

    در همین زمان اما شاهد تغییرات دیگری نیز هستیم. شرکت آمازون در حال جذب و استخدام بیش از هزاران نیروی انسانی جدید است. در بسیاری از کشورها انواع مختلفی از شرکت ها و کسب و کار های جدید شکل گرفته و رونق کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال در همین ایران نیز گواه این امر است که بازار کرونا برای همه هم بد نبوده است.

    همین دیروز بود که مطلبی را از آقای دکتر سید امین منصوری مطالعه می کردم. هر چند در این باب مسائل مطالب زیادی در این چند وقت نوشته شده است اما به عقیده ایشان و بسیاری دیگر از اساتید دانشگاهی و بزرگان اقتصاد، دنیای بعد از کویید 19 دنیای متفاوتی خواهد بود.

    در واقع کشورهایی مانند ایران که هر چند در بحبوحه ویروس کرونا از نظر بهداشتی و درمانی آسیب های فراوانی را تجربه کردند اما با فرصت های اقتصادی بسیار جدیدی نیز مواجه شده اند که شاید کمتر در کشورهای توسعه یافته دیگر شاهد آن باشند و به راحتی می توان با ثبت شرکت در این زمینه ها شرایط اقتصادی مناسبی را برای خود رقم بزنند.

    استفاده از فرصت های کرونایی

    کافی است صاحب یک ایده باشید و قدم درست بردارید. استارت آپ ها و فروشگاه های اینترنتی زیادی راه اندازی شده است اما تنها بخشی از این فروشگاه ها موفق بوده اند. دلیل اصلی آن را می توان در ساختار این شرکت ها جستجو کرد.

    به عنوان مثال تمامی این فروشگاه ها به یک شخصیت حقوقی معتبر متصل هستند. در واقع صاحبین این استارت آپ ها و یا کسب و کارهای جدید در اولین اقدام کسب و کار خود را قانونی کرده اند. قانونی شدن کسب و کار تنها نیاز به ثبت شرکت دارد. ثبت شرکت هزینه چندان زیادی نیاز ندارد اما در رونق بخشیدن به کسب و کار های مختلف چه در حوزه دیجیتال و اینترنت و چه در حوزه کسب و کارهای دیگر تاثیری شگرف دارد.

    هیچ کدام از این فروشگاه ها و یا شرکت ها و کسب و کارهای کوچک و نوپا وابسته به یک فرد نیستند و به صورت گروهی و با ساختاری معتبر فعالیت می کنند. این تشکیلات و ساختار نیز در سایه ثبت شرکت و داشتن شخصیت حقوقی امکان پذیر است.

    کرونا تمایل شرکت ها را به تغییر رویکرد به خوبی نشان داده است و تنها کافی است شما بخشی از این تغییر رویکرد باشید و به آنها در این زمینه ها کمک کنید. مشتریان به دنبال استفاده از شرایط ایمن و امن تر و یا بهداشتی تر هستند و کافی است شما این امکان را برای آنها فراهم کنید. تفاوتی ندارد ابزار و یا کسب و کار شما چیست، اما تفاوت دارد که مورد اعتماد باشید.

    اعتماد به کسب و کارها این روزها تنها با داشتن نام و آوازه معتبر امکان پذیر است. داشتن شخصیت حقوقی در قالب ثبت و راه اندازی شرکت و سپس با ثبت برند و برند سازی ممکن می شود. گمان نمی کنم کسب و کارهای فردی در زمانی که نیاز به اعتماد سازی باشد خیلی موفق باشند اما برند شناخته شده و معتبر به راحتی همیشه مشتری خود را دارد.

    بنابراین راهکار دوم بعد از ثبت شرکت، ثبت برند یا ثبت علامت تجاری است. علامت تجاری به شما فرصت شناخته شدن می دهد و محصولات شما را شناسنامه دار و معتبر می کند و زمینه اعتماد بیشتر و اطمینان مشتریان مختلف به محصولات شما را در شرایط کرونایی فراهم می کند.

    اما هنوز یک قدم دیگر برای استفاده از شرایط کرونایی وجود دارد که اگر در دو قدم قبلی موفق عمل کرده باشید در این شرایط اقتصادی به شما کمک زیادی می کند. با وجود تحریم ها و کرونا و تمام مشکلاتی که همه از آن می نالند، شاهد رشد صادرات برخی از محصولات در ایران هستیم. در اصل شرکت هایی هستند که با توجه به نیاز بازارهای آسیب دیده کشورهای مختلف، محصولات و خدمات خود را به این کشورها صادر می کنند. مثلا تجهیزات پزشکی ایران در بسیاری از کشورها مشتریان زیادی در این شرایط دارد. یا مواد غذایی بهداشتی برای برخی از کشورها به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.

    برای این کار نیاز به یک کارت بازرگانی دارید. کارت بازرگانی را می توان حقیقی و یا حقوقی دریافت کرد اما به همان دلایلی که توضیح دادیم بهتر است کارت بازرگانی را حقوقی بگیرید. محصولات مختلفی که با نام و برند معتبر صادر شوند راحت تر مشتری گیر می شوند. در واقع کشورهای دیگر هم نگران کرونا و شرایط خاص به وجود آمده هستند و طبیعی است که صادرات به این کشورها تنها با داشتن اعتبار کافی امکان پذیر است.

    حتی دریافت کارت بازرگانی برای واردات کالا از کشورهای دیگر و یا مناطق آزاد تجاری نیز لازم است و جزو اصلی ترین مدارکی است که باید ارائه شود. با وجود ویروس کرونا، واردات برخی از کالاها و مواد اولیه و تامین نیازهای بسیاری از شرکت های داخلی نیز خود ایده بسیار جالبی می تواند باشد.

    در هر صورت هر چند ویروس کرونا روند بسیاری از کسب و کارها را مختل کرده و آسیب های زیادی به همراه داشته است اما فرصت های زیادی نیز به وجود آورده است. ثبت شرکت، ثبت برند و دریافت کارت بازرگانی در همین زمان به شما کمک خواهد کرد تا روند اعتبار سازی و کسب اعتماد خود را تسهیل کرده و از این فرصت برای رشد و ارتقا خود استفاده کنید. این امر شامل حال کسب و کارهای قدیمی نیز می شود. شرکت هایی که احتمالا به دنبال برند سازی جدید و یا استفاده از فرصت های بکر بازارهای همسایه هستند.

    ویونا به عنوان موسسه ای شناخته شده و معتبر و با تکیه بر ده ها سال سابقه درخشان و در اختیار داشتن برترین کارشناسان، شما را در امر ثبت شرکت، ثبت برند و کارت بازرگانی در کوتاه ترین زمان و با معتبرترین شکل ممکن همراهی خواهد کرد و بدون نیاز به رفت وآمد زیاد در این شرایط خطرناک در کمترین زمان در قالب یک پکیج تشویقی هر سه را برای شما محقق خواهد کرد.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر