• شرکت نرم نگاران آرمیتیس برای تکمیل کادر اداری و فنی به افرادی برای موقعیت های شغلی زیر نیازمند می باشد، علاقمندان می توانند رزومه خود را به آدرس armitis@gmail.com ارسال نموده و یا با شماره تلفن 22353500 تماس بگیرند.
    موقعیت جغرافیایی محل کار در سعادت آباد و بوده و ساعت کاری از 9 تا 5 و پنجشنبه ها از 9 تا 1 می باشد.

     

    موقعیت های شغلی عبارتند از:

    • برنامه نویس C# آشنا به برنامه نویسی تحت وب و sql Server
    • طراح سایت آشنا با HTML و CSS و javascript
    • منشی آشنا با کامپیوتر و اینترنت و علاقمند به فعالیت در یک شرکت نرم افزاری

     

    اگر پرسشی دارید لطفا در بخش نظرات بپرسید.

  • نمایشگاه ها بهترین فرصت برای کسب و کارهاست، با توجه به هزینه های پایین و فرصت ارائه رو در رو به مشتریان این بستر می تواند جزء مکان های فوق العاده برای بازاریابی و فروش محصولات شما باشد.

    ثبت نام در نمایشگاه، طراحی غرفه، چاپ بروشور، طراحی لباس، استرس های دیر نشدن سفارشات و ...ده ها مورد دیگر مسبب آن می شود که بسیار از کسب و کارها از اصلی ترین هدف نمایشگاه غافل شوند!

    تمرکز بر ثبت درست اطلاعات مشتریان و ترفندهای هوشمندانه برای آنکه آنها شما را در خاطر داشته باشند!

    اگر کاربر پنل اس ام اس لوکوپوک باشید شما می توانید به سادگی و هوشمندی این مشکل را در نمایشگاه حل نمایید. شما با تعریف یک گروه و یک پاسخ آماده در پنل خود می تواند سناریوی زیر برای هر مخاطب اجرا شود:

    (کارمند شما در نمایشگاه) : با حضور هر شخص در غرفه اطلاعات از طریق فرم درج در دفترچه تلفن توسط کارمند شما درج می گردد.
    (سیستم خودکار پنل پیامک لوکوپوک) : اطلاعات را در دفترچه تلفن شما و در گروه مناسب ذخیره می کند.
    (سیستم خودکار پنل پیامک لوکوپوک) : همزمان یک پیامک شخصی سازی شده  به مخاطب غرفه ارسال می کند

    حال آورده این روش برای شما چیست؟
    اول اینکه به صورت مرتبی اطلاعات مخاطبان غرفه شما به صورت آنلاین جمع آوری می شود و قابل اکسپورت در فرمت اکسل می باشد و با توجه به آنلاین بودن سیستم کارمندان شرکت شما همزمان می توانند مشتری را پیگیری کنند.
    و دوم اینکه شما یک مزیت رقابتی مناسب نسبت به رقباء ایجاد می کنید، یعنی اینکه با توجه به اینکه شخص از شما یک پیامک دریافت کرده احتمال اینکه شما را فراموش کند کمتر از فراموش کردن رقبای شماست.

    شما چه فکر می کنید چه کارهای دیگری برای برگزاری یک نمایشگاه به نحو احسن می توان انجام داد؟

  • یکی از مهمترین بخش ها در نرم افزار CRM صفحه اطلاعات یک عضو دفترچه تلفن می باشد، طراحی کاربردپذیر این صفحه می تواند به شدت در صرفه جویی زمان عملیات کارمندان فروش موثر باشد، ما برای طراحی این صفحه در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ساعت ها زمان صرف کرده ایم که به یک صفحه مرتب، ساده و سریع دست پیدا کنیم. اهدافی که در طراحی این صفحه نشان گذاری کرده بودیم به شرح زیر بود:
    • دسته بندی مناسب اطلاعات
    • قرار دادن بخش های پرکاربردها در دید بیشتر
    • زمان هر عملیات پردازشی باید زیر 20 ثانیه باشد
    • برای دسترسی به اطلاعات دیگر مرتبط، نیاز به خروج از این صفحه نباشد
    • سادگی و کاربردپذیری دسترسی ها

    با توجه به اطلاعات و عملیات زیادی که در این صفحه قرار بود نمایش داده و انجام شود، طراحی مناسب این صفحه واقعا جزء یکی از چالش های بود که ما با آن مواجه بودیم

    اطلاعاتی که در این صفحه نمایش داده خواهد شد:

    • اطلاعات خلاصه عضو دفترچه تلفن
    • اطلاعات کامل عضو دفترچه تلفن
    • لیست یاداشت های مرتبط
    • لیست قرارها
    • لیست وظیفه های مرتبط با این عضو دفترچه تلفن
    • لیست پیامک های ارسال و دریافتی
    • لیست معاملات
    • لیست گرو های که این عضو در آن قرار گرفته
    • ....
    عملیاتی که در این صفحه کارمند فروش می تواند انجام دهد:
    • درج یک یاداشت جدید
    • ارسال پیامک، فکس و ایمیل
    • تعریف یک وظیفه جدید
    • تعریف یک قرار کاری جدید
    • عضو کردن در یک گروه جدید
    • حذف
    • ویرایش
    • ...
        
    حق بدهید که با همه عناصر داده ای طراحی مناسب برای این صفحه چالش بزرگی می باشد.

  • باشگاه مشتریان چیست؟ جذب مشتری و ایجاد وفاداری در آنها به وسیله فراهم کردن ارزشهایی فراتر از ارزشهای ذاتی کالا یا خدمات که شما عرضه می کنی، به زبان ساده تر ایجاد یک رابطه دوستانه و غیر رسمی با مشتریان برای احترام گذاشتن به خرید آنها از مجموعه شما

    آهان چایی، تا خنک نشده ببینم باید برای ایجاد باشگاه مشتریان چه باید کرد!

    اگر شما کاربر پنل پیامک لوکوپوک هستید فقط کافی ست یک گروه به نام باشگاه مشتریان تعریف کرده و سپس با تعریف یک قانون این امکان را به مشتریانتان بدهید که با ارسال یک عدد عضو باشگاه مشتریان شما شوند، همچنین یک فرم عضویت نیز در پنل پیامک خودتان تعریف می کنید و آن را در وب سایت خود برای عضویت اینترنتی افراد در باشگاه مشتریان تان قرار می دهید!


    خوب، حالا چای تان را میل بفرمایید، شما صاحب یک باشگاه مشتریان شدید!

    مشتریان شما از طریق ارسال یک عدد یا تکمیل فرم در وب سایت شما عضو باشگاه مشتریان شما می شوند و شما می توانید خدماتی از قبیل موارد زیر را به مشتریان خود دهید:

    • برگزاری قرعه کشی های دوره ای
    • تبریک اتوماتیک تولد مشتریان
    • ارسال پیامک های خلاقانه
    • ارسال پیامک به نام مشتریان
    • برگزار نظر سنجی! در چند دقیقه شما می توانید نظر مشتریان خود را در مورد خدمات خود بدانید
    • و ده ها خدمت دیگر که به ارتباط موثر شما با مشتری و افزایش وفاداری ایشان به شما کمک خواهد کرد

        
    البته ترکیب خلاقیت های شما با ابزار ساده ما می تواند به اتفاق های بزرگی در افزایش کیفیت ارتباط شما با مشتریان ختم شود.

    شما چه فکر می کنید در این باشگاه مشتریان چه خدمات دیگری به مشتری می توان ارائه داد؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر