• تنها کمتر از یک ماه از افتتاح سایت کارزار به عنوان خدمتی جدید از مجموعه آرمیتیس، این سایت در موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مرتبط بالاتر از رقبا قرار گرفته و در کلمه پرترافیک تبلیغات اینترنتی نتیجه اول گوگل را به خود تخصیص داد.

    ما امیدواریم در کارزار با خدماتی که وزن مشاوره ای بیشتر و هوشمندانه تری دارند به کسب و کارها کمک نماییم تا از تبلیغات اینترنتی به عنوان ابزاری موثر در راستای توسعه خود سود برند.

    بی شک اعتقاد داریم که در زمان کنونی، اینترنت موثرترین رسانه ای ست که می تواند منجر به جهش کسب و کارها گردد!


    آیا شما نظری غیر از این دارید؟

  • همانطور که می دانید شماره ارسال کننده پیامک های که از طریق پنل های اس ام اس ارسال می گردند، با پیش شماره های 3000، 1000و یا 2000 آغاز می گردند. به عنوان مثلا شماره های پنل اس ام اس لوکوپوک با 3000 آغاز می گردد.
    امکان جدید و جالبی که اکنون به پنل پیامک لوکوپوک اضافه شده است امکان ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت شماست، به عنوان مثال وقتی شماره تلفن محل کار ما 22353500 می باشد ما می توانیم اس ام اس ها را در پنل پیامک لوکوپوک دقیقا با همین شماره ارسال نماییم بدون هیچ گونه پیش شماره ای از قبیل 3000، 2000 و یا 1000!
    البته شایان ذکر است که این امکان فعال برای شماره های تهران قابل استفاده می باشد.
    برای اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس جدید شما می توانید با شماره 22353500 تماس بگیرید.

    نظر شما چیست؟ ارسال اس ام اس از محل کار چه مزایایی می تواند نسبت به روش های قبلی داشته باشد؟

  • ميخي افتاد،
    بخاطرميخي نعلي افتاد،
    بخاطرنعلي اسب افتاد،
    بخاطراسبي سواري افتاد،
    بخاطرسواري جنگي شكست خورد،
    بخاطرشكستي مملكتي نابودشد،

    و همه ي اينهابخاطركسي بودكه ميخ راخوب نكوبيده بود...

  • بسیاری از دوستان از ما در مورد نرم افزار CRM سوال می کنند. اینکه در چه مرحله ای هست؟ به کجا رسیده هست؟ کی تمام خواهد شد؟ آیا انتخاب نامش قطعی شد؟

    باید بگویم که تیم فنی آرمیتیس به صورت تمام وقت و با تمام انرژی درگیر CRM هستند، نکته اینجاست که ما در این نرم افزار می خواهیم بهترین تجربه استفاده از یک نرم افزار آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم و وقتی شما از بهترین تجربه صحبت می کنید مقوله های را به وجود می آورد که ما در طرح اولیه درگیرش نبودیم.
    البته بخش های از نرم افزار CRM آماده شده است و در حال تست توسط تیم فروش آرمیتیس می باشد اما تا تکمیل نهایی راه نسبتا طولانی در پیش است، سه یا چهار یا پنج ماه دیگر!
    ما فکر می کنیم برای خلق بهترین اثرمان ایرادی ندارد که چند ماهی هم با تاخیر نرم افزار ما وارد بازار شود.

    اما در مورد نام همانطور که می دانید ما در انتخاب نام این حق را به خود داده بودیم که اگر اسم بهتری تا تولید نهایی نرم افزار پیدا کردیم با اسم انتخاب شده جایگزین خواهیم کرد.

  • پانزدهمین نمایشگاه ایران هلث در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 28 اردیبهشت آغاز و هم اکنون نیز در حال برگزاری می باشد.

    لوکوپوک با حضور پر رنگ خود در این نمایشگاه نمای جذابی از چیدمان تولیدکنندگان و دنیای مجازی را ایجاد نموده است. بسیاری از کاربران دوست داشتنی لوکوپوک در این حوزه به غرفه لوکوپوک سر زدند و از نزدیک با همکاران ما در لوکوپوک دیدار کرده و با محصولات جدید لوکوپوک آشنا شدند.
    فردا روز آخر این نمایشگاه هست، خوشحال خواهیم شد که شما را در این نمایشگاه دیدار کنیم.

     

    برای مشاهده گزارش تصویری کامل این نمایشگاه اینجا را کلیک کنید.

     

  • بخش آی پالس سایت آی کلاب مصاحبه ای انجام داده است با حمید محمودزاده در مورد چالش های تجارت آنلاین در وب ایران، در این گفتگو در موارد زیر بحث شده است:

    • چگونگی شروع یک تجارت در اینترنت
    • بحث های فیلترینگ
    • تاثیر رسانه های ایرانی در توسعه وب ایرانی

    شنیدین این مصاحبه خالی از لطف نمی باشد، برای شنیدین مصاحبه اینجا را کلیک کنید.

     

  • پیش ترها، هر از گاهی ما در نمایشگاه های غیر مرتبط برای معرفی خدمات و محصولات خود به کسب و کارهای مختلف شرکت می کردیم، اما امسال تصمیم داریم این فعالیت را در مجموعه خود پر رنگ تر کنیم، چند روز دیگر از 28 تا 31 اردیبهشت ما، میزبان شما خواهیم شد در نمایشگاه بین المللی ایران هلث، سالن میلاد غرفه 58 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی.


    در ضمن از مجموعه آب سکون از بابت طراحی و ساخت غرفه لوکوپوک در این نمایشگاه سپاسگزاریم.

    به نظر شما حضور لوکوپوک در نمایشگاه های غیر مرتبط و ارائه محصولات خود در راستای توسعه کسب و کارهای در فضای مجازی مناسب است؟

    عکس از همکار عزیزمان سینا سواعدی

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر