فاصله بین نمره 16 تا 20 در تولید یک نرم افزار ماه ها تلاش، تحقیق و آدم های خیلی موثر است.تولید یک فرم درج آگهی چه مدت زمان طول می کشد؟ یک روز؟ یک هفته؟ یا دو ماه؟چقدر باید ساده بود؟ چه کاری باید انجام شود که کاربر در هنگام کار با لوکوپوک، لذت ببرد؟
چه شیوه ای باید اندیشیده شود که کاربر در هنگام رجوع به لوکوپوک، از این در وارد و از آن درخارج نشود؟با چه ایده هایی باید وارد شد که کاربران، لوکوپوک را به دیگران ترجیح دهند؟چگونه باید لذیذترین خوراک گوگل بود؟چگونه باید فکر کرد که 70% میلیون ها نفری که ماهانه از لوکوپوک بازدید می کنند، لوکوپوک را به دیگران توصیه کنند؟در اولین ورود کاربر بعد از ثبت نام در لوکوپوک چه اتفاقاتی باید بیافتد؟مرتبط ترین آگهی به این آگهی که کاربران در استان یزد می بیند؟ کدام آگهی است؟چگونه باید از هزاران کاربر لوکوپوک برای تصمیم سازی در مورد تغییرات استفاده کرد؟این ها بخش کوچکی از دغدغه هایی است که تیم لوکوپوک برای رساندن میلیون ها کاربر ایرانی به تجربه ای دل انگیز و منحصر به فرد از فضای تجارت الکترونیک ایران، می اندیشد.
لوکوپوک جدید آخرین روزهای طراحی و پیاده سازی اش را طی می کند. از تلاش شایسته تیمی که ساعت ها روی این نسخه لوکوپوک جانانه کار کرده اند، متشکرم.
از آقای مهندس سواعدی به خاطر نگاه کم نظیر، هوشمندانه و آرامش سرشارشاز خانم مهندس خانی به خاطر تلاش بی دریغ ش از خانم زند به خاطر طرح های دل انگیزش از آقای مهندس نوید به واسطه دقت و تلاش صادقانه ش از خانم صادقی به خاطر ایده هایش و از آقای مهندس صبور به خاطر نگاه ساده و اثرگذارشو از همه کاربران عزیز لوکوپوک که پیگیر اتفاقات جدیدش هستند.
اولین کتاب رایگان کارزار با عنوان 21 نکته در طراحی بنر برای تبلیغات اینترنتی منتشر گردید.
این کتاب، اولین کتاب از مجموعه کتابهایی است که در راستای افزایش دانش عمومی کسبوکارهای اینترنتی، توسط مجموعه کارزار به صورت رایگان در فضای مجازی، در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.برای دانلود یا خواندن آنلاین این کتاب اینجا را کلیک کنید.
لوکوپوک جدید، در حوزه گرافیک انرژی زیادی را از ما گرفته است، بخش های مختلف، نیازمندی طراحی هایی هستند که از ایده تا اجرا، قراردادن در چیدمان، مرور دوباره و و و ... که هر کدام زمان زیادی می برد.
ما لوکوپوک جدید را به گونه خلق خواهیم کرد که شما دلنوازترین تجربه را در هنگام انجام خرید یا فروش کالا یا خدمات، در حوزه اینترنت از ما به یادگار داشته باشید.
کاربردپذیری به زبان ساده یعنی اینکه ما محصول خود را به گونه ای طراحی کنیم که استفاده کنندگان آن به ساده ترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه ابهامی بتوانند از آن استفاده نمایند.در نحوه طراحی وب سایت آگاهی به مفاهیم کاربردپذیری می تواند به طور چشم گیری نرخ تبدیل (نسبت تبدیل بازدیدکننده به خریدار ) را افزایش دهد.برای سومین سال پیاپی، همایش روز جهانی کاربردپذیری همزمان با بیش از 35 کشور در جهان در تاریخ 18 آبان 91 توسط دوستان متخصص این حوزه برگزار خواهد شد.تا این لحظه 82 نفر از ظرفیت 300 نفره این همایش باقی مانده است، بی شک دانش حاصل از شرکت در این همایش، ما را در مسیر بهتری قرار خواهد داد.
برای ثبت نام در این همایش اینجا را کلیک کنید.