خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • نوعی کولرگازی که علاوه بر تولید سرما در هوای گرم، در هوای سرد نیز گرما تولید می‌کند؛ به این نوع محصولات داکت اسپلیت گفته می‌شود. شما می‌توانید برای خرید و بررسی قیمت ترموستات داکت اسپلیت ، فروشگاه ترموستات کاران را مشاهده کرده و بر اساس بودجه خود یک داکت اسپلیت مناسب تهیه کنید. یکی از تفاوت‌های مهم این سیستم‌ها نسبت به وسایل سرمایشی و گرمایشی دیگر، محل قرارگیری آن‌ها است که داخل هر واحد قرار نمی‌گیرند. بهتر است بدانید که تنها مکان قرارگیری آن‌ها سقف کاذب است. هوایی که توسط داکت اسپلیت‌ها تهویه می‌شود به بقیه یونیت‌ها انتقال پیدا کرده و سایر واحدها را خنک می‌کند. قیمت ترموستات داکت اسپلیت بر اساس موتور، قدرت گرمایش و سرمایش آن متفاوت است. بهتر است بدانید ترموستات اسپلیت وظیفه کنترل کردن هر واحد را برعهده دارد.

    قیمت ترموستات داکت اسپلیت

    برخی از این داکت اسپلیت‌ها بر اساس نوع قیمتشان دارای یک فرمان شیر برقی نیز هستند. کیفیت محصول داکت اسپلیت، طول عمر، افزایش یا کاهش سرعت فن، دو فصل بودن و سایر آپشن‌هایی که در این مدل قرار گرفته یا طراحی شده است بر قیمت ترموستات داکت اسپلیت اهمیت زیادی دارد. اگر به‌طورکلی بخواهیم از طریق سایت ترموستات کاران داکت اسپلیت را بررسی کنیم، باید گفت این محصول در بسیاری موارد شبیه یک فن و کولرگازی است. این محصول در خانه‌هایی با طراحی جدید به‌جای استفاده از تعبیه هوا یا هواساز از داکت اسپلیت‌ها استفاده می‌شود. این محصول در کشور ما به دلیل مصرف انرژی کمتر در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    اگر شما تجربه کافی برای شناخت و قیمت ترموستات داکت اسپلیت را ندارید بهتر است بدانید که برند دستگاه و دور فن‌های موجود در این سیستم از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب است. همچنین ولتاژ انتخاب شده باید با برق خانگی تفاوت نداشته باشد. بهتر است در هنگام خرید با متخصصان فروشگاه ترموستات کاران در ارتباط باشید تا بر اساس موقعیت خانه یا آپارتمان و تازه‌ساز بودن آن شما را برای خرید نوع روکار و یا دیواری راهنمایی کنند. بهتر است بدانید که نوع دیجیتال بودن داکت اسپلیت نیز بر روی قیمت تأثیرگذار است.

    نمایندگی ترموستات هانیول در ایران

    از مهم‌ترین فعالیت، نمایندگی ترموستات هانیول در ایران می‌توان به ارائه مشاوره به‌صورت تخصصی در خرید با هزینه معقول و به صرفه اشاره کرد. هوشمند سازی تهویه هوا یا همان داکت اسپلیت‌ها در خانه‌ها یا محل‌های اداری، تضمین کننده یک هوای سالم و عاری از آلودگی برای مشتریان است. نمایندگی ترموستات هانیول در ایران به تهیه و ارائه کردن تمام جنس های اصل و باکیفیت که مربوط به ترموستات است می‌پردازد و ابزارآلاتی مانند شیر کنترل، شیر فشار، کنشگر داکت اسپلیت، دستگاه‌های تصفیه هوا و غیره را به‌صورت مستقیم به پیمانکاران و طراحان ساختمان با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. علاوه بر خدماتی که این نمایندگی در ایران ارائه می‌دهد به آموزش چندرسانه‌ای برای فن آوری های نوین در کنترل شیرهایی که مستقل از فشار هستند می‌پردازد.



    عملکرد ترموستات فن کویل

    ترموستات فن کویل به‌صورت سقفی و زمینی قابل خریداری است. قیمت ترموستات فن کویل بر اساس انواع آن که دیجیتال و آنالوگ می‌باشد متفاوت است. این نوع برای استفاده در سیستم سرمایش و گرمایش منزل یا ادارات و محیط‌های بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی ترموستات کاران انواع و قیمت ترموستات‌های فن کویل را بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید کنید. مدل فن کویل با چندین نوع و سری به فروش میرسد. برای مثال فن کویل زمینی، سقفی، خرید به‌صورت پکیج، فن کویل از کف ساختمان و غیره. ترموستات فن کویل به این صورت عمل می‌کند که آب سرد و گرم را از واحدهای هواساز دریافت کرده سپس آب گرمایی را به فضا اضافه می‌کند. این نوع فن کویل ها یا در ترموستات قرار می‌گیرند و یا به صورت استاندارد در یک اتاقک کنترل می‌شوند. اگر خانه‌های جدید دارای سیستم کنترل باشند این نوع فن کویل‌ها بر اساس دمای محیط به فنی که هوا را انتقال می‌دهد دستور روشن یا خاموش شدن می‌دهد.

    نکته مهم در زمان خرید ترموستات فن کویل

    در هنگام خرید بهتر است در مورد برندی که این ترموستات فن کویل را ساخته است و با نمایندگی‌های موجود در این زمینه که در پارگراف‌های قبلی توضیح داده شد، تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید. اگر قصد خرید ترموستات فن کویل را داشتید بهتر است برقی که برای ورودی آن مدنظر است را محاسبه نمایید تا با برق شهری مطابقت داشته باشد. زمانی که در مرحله ساخت یک ‌خانه جدید هستید برای اطلاع از نیاز خود به باکس مدل توکار یا روکار نیاز است که این نکته را بدانید که ترموستات فن کویل دیواری بر اساس قیمت فن کویل از تنوع بیشتری برخوردار می‌باشد. در هنگام خرید ترموستات فن کویل می‌توانید نوع دیجیتال یا دستی آن را انتخاب نمایید و در نمونه دیجیتال آن قابلیت دور فن وجود دارد که در نوع غیر دیجیتالی این قابلیت به صورت به‌صورت دستی انجام می‌شود.

    مقایسه قیمت‌ ترموستات‌های مختلف

    بهتر است بدانید علاوه بر قیمت ترموستات نوع سقفی با زمینی عملکرد آن‌ها نیز با هم متفاوت است. قیمت نوع سقفی بستگی به نوع دیجیتال و آنالوگ بودن آن متفاوت است اما باید بدانید که قابلیت‌های دیجیتال بسیار بیشتر از نوع آنالوگ می‌باشد. اگر بخواهیم موضوع قیمت این محصول را بررسی کنیم باید گفت که قیمت محصولات در نمایندگی ترموستات هانیول در ایران نسبت به نمونه خارجی مثل تبن از قیمت پایین‌تری برخوردار است. اگرچه با محصولاتی که داخل ایران ساخته می‌شود مقایسه کنیم با قیمت بالاتری روبرو خواهیم شد. چنانچه شما نیز برای خرید ترموستات فن کویل به دنبال جنس باکیفیت بادوام و طول عمر زیاد هستید محصولاتی که نمایندگی ترموستات هانویل در ایران به فروش می‌رسانند برای شما مناسب‌تر و به‌صرفه خواهند بود.

    برای اینکه با اطمینان بیشتری به خرید ترموستات فن کویل بپردازید و آن را بررسی کنید بهتر است از فروشنده حتماً یک برگه گارانتی نیز تهیه نمایید و تأکید داشته باشید مدت گارانتی بر روی برگه آن نوشته شود. برای درست‌کار کردن ترموستات فن کویل بهتر است در جریان مستقیم باد و جلوی پنجره‌ها نصب نشود. توجه داشته باشید به دنبال محصول اصل باشید و به دلیل قیمت پایین ترموستات تقلبی خریداری نکنید.

     
  • خرید تلویزیون 4K سامسونگ

    درست در سال‌هایی که سازندگان تلویزیون‌های 4K انگشت شمار بودند، شرکت کره‌ای سامسونگ از نخستین تلویزیون‌های 4K خود پرده برداشت. تعداد تولیدکنندگان این تلویزیون‌ها در سال‌های اخیر رو به افزایش بوده است اما واقعیت تغییرناپذیر حضور همیشگی سامسونگ در لیست برترین تولیدکنندگان تلویزیون‌های 4K است. خرید تلویزیون 4K سامسونگ همواره در کانون توجه علاقه‌مندان به فیلم و سریال، برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی و گیم بوده است. این برند با ادغام وضوح 4K با تکنولوژی‌های نوین تصویر، بهترین تجربه از تماشای محتوای بصری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

    خرید تلویزیون 4k سامسونگ

    تلویزیون‌های 4K

    تلویزیون‌های 4K سامسونگ از دیدگاه منتقدین و طرفداران صنعت تلویزیون وجه خاصی پیدا کرده‌اند. براحتی می‌توان مدعی شد که این تلویزیون‌ها سهم بزرگی از بازار فروش این صنعت را در انحصار خود قرار داده‌اند. از زمانیکه تلویزیون‌های 4K از دیدگاه خریداران خیلی گران به نظر می‌رسیدند خیلی نگذشته است اما اکنون همین دستگاه‌ها را می‌توان با قیمت مناسب تهیه نمود. تلویزیون‌های 4K سامسونگ در چندین لاین مختلف شامل تلویزیون‌های کریستالی (Crystal) میان رده، تلویزیون‌های کیولد (QLED)، تلویزیون‌های جدید Neo QLED 4K، سری میکرو LED جدید، تلویزیون‌های مینی LED (نئو QLED) و تلویزیون‌های سبک زندگی (Lifestyle) ارائه می‌شوند. این برند با رونمایی از تلویزیون‌های Neo QLED 4K در سال 2021، صنعت تلویزیون را با چالشی جدید روبرو کرد. برای آشنایی بهتر با این دسته‌بند‌ی‌ها پیش از هر چیز باید درک درستی از وضوح 4K داشته باشید.

    وضوح تصویر 4K

    4K یک وضوح تصویری استاندارد در فیلم‌برداری و کارت گرافیک رایانه تلقی می‌شود. تعداد پیکسل‌های قابل شمارش در وضوح 4K چهار برابر فرمت 1080p در واقع FullHD است. به طور کلی تلویزیون‌های 4k با 2160 پیکسل عمودی و 3840 پیکسل افقی قادر به ارائه چیزی در حدود 8.3 میلیون پیکسل در نمایشگر خود هستند. بکارگیری پیکسل‌های بیشتر عملاً به معنای دستیابی به تصاویری واضح‌تر و سرشار از جزئیات است. حرف “K” در 4K مخفف Kilo (1000) است؛ با این توصیف تلویزیون 4K به تلویزیونی اطلاق می‌گردد که به وضوح افقی در حدود 4000 پیکسل دست پیدا می‌کند. با ورود تلویزیون‌های 4K، تردید و گمانه‌زنی‌های کاربران برای انتخاب تلویزیون برحسب اینچ و زاویه دید عملاً از بین رفت چرا که افزایش پیکسل در این تلویزیون‌ها موجب می‌شود بیننده بدون محدودیت فاصله از تماشای تصاویر همه جانبه با دقت بالا لذت ببرد.

    تلویزیون‌های 4K

    تنوع بالا در لیست تلویزیون‌های 4K سامسونگ

    خرید تلویزیون‌های 4K سامسونگ روز به روز در حال افزایش است. تلویزیون‌های سریCrystal  در این لیست جایگاه ویژه‌ای دارند. این تلویزیون‌ها در نمایشگر LED با استفاده از رنگ‌های کریستال پویا، تصاویری به مراتب زیباتر از تلویزیون‌های 4K معمول را به نمایش می‌گذارند. سامسونگ از پردازشگر انحصاری تحت عنوان Crystal Processor 4K در این تلویزیون‌ها برای پردازش قدرتمند داده‌های بصری و نمایش تصاویر با وضوح واقعی 4K استفاده می‌کند. جزئیات تکنولوژی‌های تصویر، صدا، گیم و سرگرمی هوشمند در این مدل‌ها بسته به رده‌بندی آن‌ها متفاوت است اما در مجموع شباهت‌های زیادی به هم دارند. قیمت مناسب تلویزیون‌های 4K کریستال موجب محبوبیت بیشتر آن‌ها نزد کاربران به ویژه در بازار ایران شده است.

    تلویزیون‌های QLED نیزاز لاین تولیدات 4K سامسونگ، محبوبیت ویژه‌ای یافته‌اند. این تلویزیون‌ها با ترکیب نقاط کوانتومی (Quantum Dot) با نمایشگر LED برای ارائه رنگ بی‌نظیرند. نقاط کوانتومی مواد نیمه هادی در ابعاد نانو در نمایشگر هستند که برای انتشار نور خیلی دقیق عمل می‌کنند. پوشش دهی 100 درصدی استاندارد رنگی DCI-P3‌ توسط کوانتوم دات، تصاویری بشدت واقعی و نفسگیر را در نمایشگر به پرده می‌کشد. سامسونگ از پردازشگر تصویر حرفه‌ای تحت عنوان Quantum Processor 4K در این دستگاه‌ها برای ارتقاء کیفیت تصویر استفاده می‌کند. به لطف نمایش مطلوب رنگ می‌توان نظاره‌گر جزئیات در محتوای HDR در تلویزیون بود. نمایش بهتر محتوای HDR در این تلویزیون‌ها در مقایسه با تلویزیون‌های LED معمول مورد توجه علاقه‌مندان به فیلم و سریال قرار گرفته است.

    و سرانجام اینکه تلویزیون‌های Neo QLED 4K که در سال 2021 برای نخستین بار معرفی شدند با ادغام فناوری کوانتوم دات با تکنولوژی مینی LED حتی بهتر از تلویزیون‌های QLED پرچمدار ظاهر شدند. تکنولوژی مینی LED همانطور که از عنوانش پیداست یک نوع تکنولوژی نور پس زمینه متشکل از LEDهای خیلی ریز در صفحه است. تلویزیون‌های Neo QLED بجز پشتیبانی از طیف گسترده رنگ با انتشار دقیق و کارآمد نور برای ارائه کنتراست خارق العاده هستند. اختلاف رنگ‌های تیره و روشن در صفحه نمایش این مدل‌ها کاملاً هویداست. تلویزیون‌های 4K سامسونگ نئو کیولد را می‌توان نسخه‌ی تکامل یافته تلویزیون‌های 4K کیولد این برند به شمار آورد. تلویزیون‌های 4K سامسونگ با برخورداری از این نوع نمایشگر، تجربه‌ی مشاهده هیجان انگیزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. خرید تلویزیون‌ 4K سامسونگ از این خط تولید طبیعتاً گزینه‌ای تمام عیار برای افرادی خواهد بود که روی کیفیت تصویر تلویزیون بشدت وسواس دارند. در کنار این‌ها کاملاً منطقیست که قیمت تلویزیون‌های نئوکیولد مقداری بالاتر از تلویزیون‌های کیولد باشد.

    تنوع بالا در لیست تلویزیون‌های 4K سامسونگ

    سرگرمی در تلویزیون‌های سامسونگ

    تمام انواع تلویزیون‌های 4K سامسونگ، سیستم عامل اختصاصی تایزن (Tizen) این برند را اجرا می‌کنند. جدیدترین تولیدات این برند با منویی کاملاً اصلاح شده برای ارائه سرگرمی هوشمند بدون سابقه هستند. دستیار Bixby سامسونگ برای دسترسی به محتوا از طریق صدا پای ثابت جدیدترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ است. این تلویزیون‌ها همچنین با پشتیبانی یا برخورداری از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا براحتی و از طریق اعمال صدا قابل کنترل هستند. به همراه تلویزیون‌های 4K 2022 سامسونگ، ریموت کنترل جدید Eco ارائه می‌شود. این ریموت با استفاده از امواج رادیویی روتر Wi-Fi شارژ می‌شود و اثرات مخرب زیست محیطی ناشی از انباشت باتری‌ها را به حداقل میرساند. جدیدترین تلویزیون‌های 4K سامسونگ همچنین با سرویس‌های ویژه در بخش بازی همراه شده‌اند و با حداقل تاخیر ورودی و نرخ تازه سازی بالا، گزینه‌ای دوست داشتنی برای گیمرها هستند. سرویس Gaming Hub نیز از ویژگی‌های نوین گیم در تلویزیون‌های منتخب 2022 سامسونگ است.

    سرگرمی در تلویزیون‌های سامسونگ

    در آخر

    تلویزیون‌های 4K میان‌رده و بالارده سامسونگ رقیبی جدی برای تلویزیون‌های برندهای سرشناسی همچون سونی و ال‌جی هستند. اینکه ادعا شود تلویزیون 4K از کدام برند بهتر است مشخصاً جنبه‌ی تبلیغاتی خواهد داشت. برای انتخاب تلویزیون 4K از یک برند خاص لازم است تمام جوانب را بررسی کرده و نیازهای واقعی خودتان را روی کاغذ بیاورید. خرید تلویزیون‌های 4K سامسونگ، این برند کارکشته و حرفه‌ای یقیناً تجربه‌ای به یاد ماندنی از سرگرمی را به شما هدیه خواهد بخشید.

  • یکی از دغدغه‌های تمامی صاحبان اصناف که صاحب مغازه هستند، مربوط به حسابداری آن می‌باشد. برای اینکه بتوانید آینده کسب و کارتان را پیش بینی کنید و وضعیت سود یا زیان آن را بسنجید، حسابداری مغازه می‌تواند به شما یاری رساند. اینکه حسابداری مغازه را خود انجام دهید می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما شده و شما را از داشتن حسابدار بی نیاز کند. در این نوشتار تمام جنبه‌های حسابداری فروشگاهی به علاوه بهترین روش برای این کار مانند استفاده از نرم افزار حسابداری محک، بررسی خواهد شد.

    تعریف حسابداری فروشگاه

    حسابداری فروشگاه به طور کلی شامل ثبت روزانه تمام تراکنش‌های کسب و کار در یک سیستم حسابداری است. برای حسابداری مغازه باید صورت‌های مالی مهم مانند صورت سود و زیان، ترازنامه، جریان وجه نقدی، نقطه سر به سر (Break-even Point) و ... را بشناسید و بتوانید محاسبات مربوط به آنها را انجام دهید. موضوع دیگری که در حسابداری یک مغازه از اهمیت بالایی برخوردار است کنترل موجودی انبار و محصولات است. این کار در تعیین اینکه کدام یک از اجناس فروش خوبی دارند نیز تأثیرگذار است. به طور کلی در حسابداری یک مغازه باید موارد زیر انجام شود:

    • ثبت هزینه‌ها

    • مدیریت حساب‌های دریافتنی و پرداختنی

    • مدیریت موجودی انبار

    • ثبت عملیات دریافت و پرداخت

    • ثبت عملیات فروش و صدور فاکتور

    • تنظیم فاکتورهای رسمی و مالیاتی

    • محاسبه تراز مالی

    • محاسبه سود و زیان

    • محاسبه حقوق پرداختی به کارکنان

    اهمیت حسابداری فروشگاه

    از طریق حسابداری فروشگاهی می‌توانید میزان هزینه و درآمد را محاسبه و از آن برای برنامه‌ریزی آینده مالی کسب و کارتان استفاده نمایید. همچنین با توجه به این که تمام تراکنش‌ها در حسابداری مغازه ثبت خواهد شد، می‌توان از آنها برای ارائه اظهارنامه مالیاتی و صورت معاملات فصلی به اداره امور مالیاتی کشور استفاده نمود.

    مزیت دیگری که حسابداری فروشگاه برای صاحبان مشاغل به ارمغان می‌آورد، مربوط به کنترل موجودی انبار و کمک به تعیین قیمت فروش محصولات می‌باشد. با توجه به این که از طریق حسابداری فروشگاه می‌توانید بهای تمام شده کالا را محاسبه نمایید، می‌توانید بر اساس آن قیمت مناسب برای فروش هر جنس را تعیین نمایید.

    صورت های مالی مهم فروشگاه

    صورت‌های مالی مهمترین فاکتورهای حسابداری یک مغازه به حساب می‌آیند. از طریق آنها می‌توانید گزارش‌های استانداردی از وضعیت مالی کسب و کار خود داشته باشید. مهمترین صورت‌های مالی در حسابداری فروشگاه، صورت سود و زیان، ترازنامه، جریان نقدی و حقوق و دستمزد هستند. در قسمت زیر می‌توانید تعریف هر کدام از این صورت‌های مالی را مشاهده نمایید:

    صورت سود و زیان

    به جرأت می‌توان گفت که صورت سود و زیان یکی از مهمترین صورت‌های مالی مربوط به مغازه‌ها است. این صورت مالی میزان سود و زیان مغازه شما را در یک دوره زمانی نشان می‌دهد. برای محاسبه این صورت مالی باید تمام هزینه‌ها مانند هزینه تهیه کالا، هزینه اجاره مغازه، هزینه حقوق و دستمزد کارمندان و … را از کل درآمد کم کنید.

    ترازنامه

    ترازنامه نیز یکی دیگر از صورت‌های مالی با اهمیت در حسابداری مغازه است. به طور کلی ترازنامه به گزارشی در پایان یک دوره مالی خاص از دارایی‌ها، بدهی‌ها، سرمایه و حقوق صاحبان سهام کسب و کار اشاره دارد. از طریق ترازنامه میزان دارایی‌ها و بدهی‌هایی که دارید مشخص می‌گردد مهمترین نکته در زمینه ترازنامه‌ها این است که ۳ رکن اصلی آن یعنی دارایی‌ها، بدهی‌ها و سرمایه باید همیشه در تعادل باشند.

    جریان نقدی

    جریان نقدی یا همان گردش نقدینگی مربوط به ثبت مبالغی است که به یک کسب و کار وارد و از آن خارج می‌شود. این صورت مالی شباهت بسیاری به صورت سود و زیان دارد ولی تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال مهمترین تفاوت آن این است که جریان نقدی فقط زمانی ثبت می‌شود که مبلغی جابجا شده باشد. برای اینکه بهتر متوجه شوید این موضوع را در قالب یک مثال بیان می‌کنیم. فرض کنید یک مشتری کالایی را خریداری کرده و پیش فاکتوری دریافت کرده است ولی مبلغ آن را ۳۰ روز بعد پرداخت می‌کند. این تراکنش در صورت سود و زیان در همان ابتدا ثبت می‌شود ولی در جریان نقدی پس از آن ۳۰ روز و در زمان پرداخت ثبت می‌شود. داشتن صورت مالی جریان نقدی یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های حسابداری مغازه است.

    حقوق و دستمزد

    در صورتی که فروشگاه شما دارای کارمند نیز باشد، حقوق و دستمزد نیز در حسابداری مغازه شما نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. در حسابداری حقوق و دستمزد کارکنانتان نیاز به محاسبه ساعات کار کارکنان، میزان اضافه کاری، مرخصی‌ها و روزهای غیبت، محاسبه مزایا خواهید داشت.

    بهترین روش حسابداری مغازه

    حسابداری برای یک مغازه یا همان فروشگاه شامل حل چالش‌های محاسبه و مدیریت کالاهای موجود در این کسب و کار است. با وجود اینکه در تمام کسب و کارها، ثبت هزینه‌ها و درآمدها به صورت دقیق اهمیت دارد، در صنف فروشگاه‌داری چالش‌های بخصوصی در حفظ تعادل در هزینه و درآمد و ثبت آنها وجود دارد. بدون توجه به روش حسابداری که استفاده می‌کنید، باید بتوانید بهای تمام شده کالایی که می‌فروشید و ارزش ریالی اجناسی که در فروشگاه و انبارتان باقی مانده است را محاسبه نمایید.

    با توجه به حساسیت این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که استفاده از یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی مانند نرم افزار حسابداری محک می‌تواند بهترین روش حسابداری مغازه باشد و بسیاری از مشکلات مدیریت فروشگاه‌ها را برطرف نماید. با استفاده از این نرم افزار امکان محاسبه خودکار بهای تمام شده کالا و بسیاری از صورت‌های مالی به صورت خودکار وجود دارد.

    بهترین نرم افزار حسابداری مغازه

    بهترین نرم افزار حسابداری برای مغازه سیستم یکپارچه‌ای است که بدون سختی توسط کارکنان مغازه اداره شود و انواع اسناد مالی و حسابداری را پردازش کند. مطابق قوانین جدید مالیاتی، داشتن یک نرم افزار حسابداری مناسب که توانایی تولید اسناد مورد تائید اداره دارایی را داشته باشد ضروری است.

    هدف اصلی گروه نرم افزار حسابداری محک ارائه محصولاتی ساده و در عین حال نوآورانه است، به طوری که هر شخص و یا کسب و کاری، بدون حتی حداقل دانش حسابداری بتواند امور مالی و حسابداری خود را انجام دهد.

    به طور خلاصه می‌توان نرم افزار حسابداری محک را این طور معرفی کرد:

    1. نرم افزار حسابداری محک یک نرم افزار تخصصی است و در عین حال کاربری آسانی دارد.

    2. کار با این نرم افزار نیاز به تخصص حسابداری ندارد چون تمام اسناد به طور خودکار صادر می‌شوند.

    3. به روز و نوآور است و به روزرسانی فصلی دارد.

    4. از پشتیانی قوی برخوردار است.

    5. با 15 سال سابقه، بیش از 80000 مشتری فعال دارد.

    6. از شبکه گسترده ارائه و فروش (300 نماینده در سرتاسر کشور) بهره‌مند است.

    7. دومین شرکت مبتنی بر فناوری اطلاعات (IT) است که در حال ورود به بازار بورس و سرمایه کشور می‌باشد.

    8. بیش از 80 درصد رضایت‌مندی مشتریان جزو افتخارات مجموعه نرم افزار حسابداری محک می‌باشد.

    9. بیش از 80 درصد از مشتریان جدید این نرم افزار توسط مشتریان قدیمی معرفی می‌شوند.

    نرم افزار حسابداری محک با توجه به نیازهای اصناف مختلف که برای فعالیت نیاز به فروشگاه یا مغازه دارند، اقدام به تولید نرم‌افزارهای حسابداری تخصصی نموده است. به عنوان مثال در نرم افزار حسابداری ابزار فروشی محک امکان تعریف بی‌نهایت ابزار برای شما وجود خواهد داشت.

    همچنین در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت محک امکان تعریف تاریخ انقضای محصولات برای شما وجود خواهد داشت.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید نرم افزار حسابداری می‌توانید به فروشگاه نرم افزار حسابداری محک شاپز سر بزنید.

  • اسباب بازی ها  یکی از اجزا اصلی و جدانشدنی زندگی کودکان هستند. کودک با اسباب بازی خود سرگرم می شود، بازی می کند، مهارت های جدید کسب می کند و هزاران مزیت دیگر. شما به عنوان والدین یا فردی که خواننده این مقاله هستید، شاید به اسباب بازی  نگاه متفاوتی داشته باشید . اما در دید یک کودک، اسباب بازی به عنوان ارزشمندترین دارایی او بحساب می آید. به دلیل ارزش بسزایی که وسایل بازی کودکان در مراحل زندگی آن ها دارد. انواع تاب و سرسره و اسباب بازی های مختلف برای بازی های فردی و گروهی و تجهیزات خانه بازی نقش مهمی در ساخت لحظات شاد و شیرین برای کودکان ایفا میکنند. kids

    بسیاری از متخصصان و روانشناسانی که در حوزه کودکان فعالیت دارند، فعالیت و بازی کردن کودکان را به عنوان اصلی ترین عامل رشد و تعالی آن ها در مراحل بعدی زندگی می دانند. استفاده از اسباب بازی های متنوع به عنوان مهم ترین اصول در بازی کردن و فعالیت کودکان است. تا سنینی که کودکان وارد محیط اجتماعی مانند مدرسه و پیش دبستانی نشده اند، اسباب بازی ها به عنوان اصلی ترین دوست و رفیق آن ها درنظر گرفته می شود. به همین دلیل، شما به عنوان والدین باید از راهنمایی برای خرید وسایل بازی کودکان خود استفاده کنید.

    چگونه بر اساس سن کودکانمان، وسایل بازی مدنظر آن‌ها را خریداری کنیم؟

    یکی از مهمترین مسایل در خرید وسایل بازی ایمنی کودکان است. برای ایمن سازی فضای بازی می توان از کفپوش های فومی مانند تاتامی استفاده کرد. اگرچه پارامترهایی نظیر علاقه کودکان جز مهم ترین مواردی هستند که برای انتخاب اسباب بازی باید درنظر گرفته شود. اما نیازهای روحی، جسمی و ذهنی آن ها در هر رده سنی متفاوت خواهد بود. به همین دلیل، موضوع سن کودکان مهم ترین موردی است که در خرید وسایل بازی کودکان باید به آن توجه کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با بررسی هر رده سنی، به اهمیت نوع اسباب بازی در آن سن بپردازیم:

    12 ماه ابتدایی زندگی

    معمولا روانشناسان این دوره را به دو بخش 6 ماه اول و 6 ماه دوم تقسیم می کنند. در این بازه زمانی، چون کودک به تازگی وارد دنیا شده است، بسیار تاثیرپذیر خواهد بود. در ابتدا کودکان محدود حرکتی کمتری دارند به همین دلیل معمولا توان بازی کمتری با اسباب بازی دارند. پس از گذشت یک ماه، کودک شروع به تکان داده دست و حرکات مختلفی از قبیل لگد زدن می کند. در این سن اسباب بازی هایی که صدا و موسیقی از خود ایجاد کنند از مهم ترین وسایل هایی است که نظر کودکان را جلب می کند.

    در این سن مهم ترین حسی که به کودکان در درک اطرافشان کمک می کند، چشایی است. کودکان همه چیز بخصوص اسباب بازی های قطعه ای و مکعب های بازی را به سمت دهان خود می برند. به همین دلیل توصیه می کنیم در این دوران، اسباب بازی کودکان را به صورت دقیق از نظر بهداشتی مورد بررسی قرار دهید. حتما درنظر داشته باشید که رنگ های بکاررفته در این اسباب بازی ها شیمیایی نباشد؛ زیرا در صورتی که کودک با دهان با آن ها بازی کند ممکن است باعث مسمومیت کودکان شوند. از طرفی در این سن، نسبت به اندازه اسباب بازی کودکان کمال دقت را بخرج دهید. زیرا اگر اسباب بازی از حدی کوچکتر باشد، ممکن است توسط کودک خورده شود و در حلقش گیر کند.

    اسباب بازی های مناسب برای 6 ماه ابتدایی

    1. استفاده از عروسک؛ بخصوص آن دسته از عروسک هایی که با فشار دادنشان صدایی ایجاد می کنند.
    2. استفاده از ابزار بازی که کودک را مجبور به تحرک می کند.
    3. استفاده از وسایل و لوازم بازی هل دادنی و کشیدنی.
    4. جغجغه های متنوع؛ از بهترین لوازم بازی هستند. زیرا هم صدا دارند هم رنگ بندی های متفاوت که باعث برانگیختن ذوق و هیجان کودکان می شوند.

    اسباب بازی های مناسب برای 7 تا 12 ماهگی

    1. اشیای شناور برروی آب؛ مانند ماهی و اردک های پلاستیکی که برروی آب قرار می گیرند.
    2. ماشین و یا وسایلی که بتواند به همراه خود آن ها را بکشاند. چون در این بازه زمانی معمولا کودکان شروع به حرکت می کنند، نیاز به وسایل بازی دارند که بتوانند به همراه نخ یا پارچه ای آن را بکشانند.
    3. وسایل بازی که صدا از خود ایجاد می کنند اهمیت بیشتری پیدا می کند. زیرا میزان درک کودک از صدا بیشتر شده و می تواند از این اسباب بازی ها بیشتر استفاده کند.
    4. اسباب بازی های محترک؛ اسباب بازی هایی که به کمک باتری حرکت می کنند از محبوب ترین لوازم بازی در این سن هستند.

    حتما در این رده سنی توجه داشته باشید که کودک شما نیاز تقویت هوش، جسم و ذهن خود دارد. پی در هنگام خرید اسباب بازی کودکان، به رنگ، اندازه و نوع اسباب بازی دقت زیادی کنید. علاوه بر این سعی کنید اسباب بازی که برای کودک خود می خرید، دارای معماهای ساده ای باشند تا بتواند به سرعت آن ها را حل کند.وسیله بازی کودک

    از سن 1 تا 2 سالگی

    کودک در این سن می تواند به راحتی حرکت کند. دوست دارید بدود و با هم سن و سالان خود بازی کند. کودکان با درک بهتری که از حواس پنج گانه خود بدست می آورند، در استفاده از وسایل بازی با حرکات بیشتری عمل می کنند. مثلا خیلی به پرتاب کردن وسایل در این سن علاقه دارند. البته این ویژگی تا اواسط این رده سنی ناپدید می شود، اما در بعضی موارد یکی از ویژگی های بارز آن ها در سنین بعدی خواهد بود. در این سن کودکان به اسباب بازی هایی مانند عروسک علاقه بیشتری پیدا می کنند. این علاقه به حدی می رسد که تا حدی با آن ها همزادپنداری می کنند. به این شکل که کودکان، عروسک کودک را می خواباند و در بازی های مختلف برای آن ها نقش قائل می شود.

    اسباب بازی های مناسب برای 12 تا 24 ماهگی

    1. پازل های ساده. این پازل ها می تواند به تقویت بهترین قوای ذهنی کودکان کمک کنند.
    2. عروسک هایی که نمونه های واقعی آن موجود باشند؛ عروسک هایی مانند تلفن، عروسک کودک و مواردی از این قبیل.
    3. دفتر نقاشی و مدادرنگی. در این سنین کودکان علاقه به شدت زیادی به نقاشی کردن و حتی خط خطی کردن صفحات پیدا می کنند.
    4. اسباب بازی برای شن بازی و باغبانی. کودکان علاقه به شدت زیادی به بازی با شن و وسایل باغبانی در این سن دارند.
    5. قطعات خانه سازی. اسباب بازی هایی که به کودکان اجازه ساختن می دهد، از محبوب ترین وسایل بازی در این رده سنی می باشد.

    از سن 2 تا 5 سالگی

    سن کودکان بالاتر رفته است. در این سن علاوه بر تقویت خلاقیت و تفکر باید به آموزش آن ها نیز دقت شود. پازل هایی که بتواند تا حدی آن ها را با حروف الفبا آشنا سازد از محبوب ترین وسایل های بازی است. در این سن کودک برای تقلید از افراد بزرگسال خانواده خود، حرکاتی از خود نشان می دهد؛ مثلا پسرها به تقلید از پدر خود به رانندگی علاقه پیدا می کنند و یا دخترها به کارهایی مانند آشپزی علاقه پیدا می کنند. در این سن گسترش مهارت ها و توجه به استعدادهای کودکان از مهم ترین وظایفی است که پدر و مادر باید به آن توجه کنند. در این بازه سنی تخیل کودکان به مقدار زیادی رشد می کند.

    توصیه می کنیم تا در این سن، برای خرید وسایل بازی کودکان خود، حتما به علایق آن ها توجه کنید. چون تا حد زیادی شخصیت آن ها شکل گرفته و می توانند علایق و نیازهای خود را بیان کنند. سعی کنید وسایلی نظیر اسباب بازی های پزشکی را برای فرزندان خود در این سن فراهم کنید تا بتوانند با محیط علمی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

    اسباب بازی های مناسب برای 2 تا 5 سالگی

    1. وسایل بازی نظیر دوچرخه؛ در این سن کودکان می توانند از دوچرخه ها با چرخ های کمکی استفاده کنند.
    2. لگو و مکعب های جداشوند. در این سن کودکان توانایی حل کردن مسائل پیچیده تری دارند که به آن ها اجازه می دهد تا مکعب ها یا قطعات لگو رو براساس الگویی که دارند، سرهم کنند.
    3. پازل هایی با تعداد قطعات بیشتر. معمولا در سنین پایینتر کودکان قادر به درست کردن پازل هایی با تعداد قطعات بیشتر از 12 مورد نبودند. اما در این سن قابلیت درست کردن پازل با قطعات بیشتر از 20 عدد را دارند.

    در این سن، چون فهم کودکان به مقدار زیادی افزایش پیدا کرده است، می توانید اسباب بازی هایی با تنوع بیشتری را برایشان خریداری کنید. می توانید از عروسک هایی که لباسشان قابل تعویض است برای کودکان خود خریداری کنید.

    معمولا از این سن به بعد کودکان گرایش بیشتری به بازی‌های چندنفره مانند فوتبال، قایم‌با‌شک و مواردی از این قبیل پیدا می‌کنند. همین مورد باعث می شود تا توجه آن ها از وسایل بازی خود برداشته شود. البته در بعضی از افراد، بخصوص دختران، تا سنین بالا نیز می توان علاقه بسیار زیادی به عروسک ها را دید.

    .

  • شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی برخی از مشاغل شده است و کارگران مطمئن نیستند که چگونه می توانند در طول بحران از خود حمایت کنند. بیکاری اینگونه بوجود می آید.

    از آنجایی که شیوع ویروس کرونا زندگی کاری مردم را متوقف کرده است، و آن ها افت ناگهانی درآمدشان را تجربه کرده اند، بیمه بیکاری بهترین فرصت برای رهایی از همه نگرانی های شما می باشد.

    بیمه بیکاری چیست؟

    بیمه بیکاری که به آن مزایای بیکاری نیز می گویند، نوعی بیمه ارائه شده توسط دولت است که در صورت از دست دادن شغل و رعایت واجد شرایط بودن، به صورت ماهیانه به افراد پول پرداخت می کند. کسانی که شغل خود را رها کرده اند و یا به دلیل عادلانه اخراج شده اند، واجد شرایط بیمه بیکاری نیستند. به عبارت دیگر، فردی که به دلیل کمبود کار در دسترس و بدون تقصیر خود از شغل خود جدا شده است، معمولاً واجد شرایط دریافت مزایای بیکاری است.

    آیا من واجد شرایط هستم؟

    هر کشوری دستورالعمل های واجد شرایط بودن مزایای بیمه بیکاری خود را تعیین می کند، اما شما معمولاً واجد شرایط هستید اگر:

    • بدون تقصیر خودتان بیکار هستید. در اکثر کشورها، این بدان معنی است که شما باید از آخرین شغل خود به دلیل کمبود کار در دسترس جدا شده باشید.

    • الزامات کار و دستمزد را برآورده کنید. شما باید الزامات کشور خود را برای دستمزدهای به دست آمده یا زمان کار در یک دوره زمانی مشخص که به آن "دوره پایه" گفته می شود، برآورده کنید.

    • هرگونه الزامات دولتی اضافی را برآورده کنید.

    جزئیات برنامه ایالت خود را پیدا کنید.

    چگونه خود را بیمه کنیم؟

    پس از بیکار شدن باید در اسرع وقت با مرکز بیمه خود تماس بگیرید. به طور کلی، شما باید ادعای خود را به کشوری که در آن کار می کردید ارسال کنید. اگر در کشوری غیر از مکانی که اکنون در آن زندگی می کنید یا اگر در چندین کشوری کار می کردید، آژانس بیمه بیکاری ایالتی که اکنون در آن زندگی می کنید می تواند اطلاعاتی در مورد نحوه ثبت ادعای خود در سایر ایالت ها ارائه دهد. هنگامی که درخواستی را ارائه می کنید، از شما اطلاعات خاصی مانند آدرس و تاریخ استخدام قبلی شما خواسته می شود. برای اطمینان از عدم تاخیر در ادعای شما، حتما اطلاعات کامل و صحیح بدهید. برای ثبت درخواست بیمه بیکاری در ایران، نیاز به احراز هویت در سامانه روابط کار دارید. این کار به لطف هوش مصنوعی و با همکاری یوآیدی، به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

    چه کسی واجد شرایط نیست؟

    اگر تنها منبع شغلی شما از طریق کار کردن باشد، ممکن است واجد شرایط مزایای بیمه بیکاری نباشید. کسانی که واجد شرایط نیستند:

    • کارمند یک سازمان غیرانتفاعی یا مذهبی

    • یک کارآموز کارگر در برنامه ای که توسط یک موسسه غیرانتفاعی یا دولتی اجرا می شود.

    • دلال املاک یا نماینده بیمه که فقط با پورسانت کار می کند.

    • مشاوری که به طور مستقل کار می کند

    • یک دانش آموز در یک برنامه کار مطالعه

    یک مقام منتخب

    • یک مقام دولتی در سمت سیاست گذاری و یا مشاور

    • عضو قوه مقننه یا قوه قضائیه

    در صورت واجد شرایط بودن برای بیمه بیکاری، هر ماه باید:

    1. از نظر جسمی قادر به کار است

    2. برای کار در دسترس است

    3. فعالانه به دنبال کار

    همچنین ممکن است برای تکمیل سمینارهای اجباری برای واجد شرایط ماندن برای مزایای بیکاری لازم باشد در یک مرکز شغلی ثبت نام کنید.

    اگر از نظر فیزیکی نمی توانید کار کنید، برای کار در دسترس نیستید، یا به دنبال کار نیستید، ما یک پرسشنامه برای شما ارسال می کنیم و بیمه شما را به حالت تعلیق در می آوریم. بیمه شما تا زمانی که بر اساس اطلاعاتی که در پرسشنامه خود ارائه کرده اید، مجدداً واجد شرایط شوید، معلق می ماند. اگر از دریافت مزایا محروم هستید، می‌توانید درخواست تجدید نظر کنید.

    در ادامه مقاله برای شما انواع بیمه کاری را نام می بریم.

    انواع بیمه کاری

    انواع و مزایای پوشش بیمه کار به شرح زیر طبقه بندی می شود:

    1- بیمه معمولی: پنج نوع مزایا وجود دارد که عبارتند از مزایای زایمان، مزایای جراحات یا بیماری، مزایای از کارافتادگی، مزایای پیری و مزایای بازماندگان.

    2- بیمه حوادث شغلی: چهار نوع مزایا وجود دارد که عبارتند از: مزایای جراحات و بیماری، مزایای مراقبت پزشکی، مزایای از کارافتادگی و مزایای بازماندگان.

    در ادامه مواردی را در جریان قوانین بیمه گذاران و شرمت بیمه بیان می کنیم.

     
    • کلیه دفاتر و حسابهای بیمه کار و اسناد و قبوض و پرداختهای عملیاتی از پرداخت مالیات معاف است.

    • مراجع ذیصلاح بیمه کار وزارت کار و شهرداری خواهند بود.

    بیمه گر، واحدهای بیمه شده و بیمه شدگان

    مقام صلاحیت دار مرکزی نظارت کلی بر عملیات بیمه کار ملی را اعمال خواهد کرد و اداره بیمه کار را به عنوان بیمه گر تشکیل خواهد داد. کمیسیون نظارت بر بیمه کار برای نظارت بر عملیات بیمه کار و حل و فصل اختلافات مربوطه تشکیل می شود. اصولاً اعضای این کمیسیون به تعداد مساوی از نمایندگان مقامات دولتی، کارگران، کارفرمایان و متخصصان ذیربط منصوب می شوند.

    ساختار اداره بیمه کار و کمیسیون نظارت بر بیمه کار باید در قوانین دیگری تعیین شود.

    کارگران زیر 15 سال کامل و کمتر از 65 سال سن همگی تحت این برنامه به عنوان افراد بیمه شده نزد کارفرمایان خود یا سازمانها یا مؤسساتی که به آنها تعلق دارند به عنوان واحدهای بیمه شده در نظر گرفته می شوند:

    1. کارگران صنعتی شاغل در کارخانه دولتی یا خصوصی، معدن، مزرعه نمک، مرتع، مرتع، جنگل یا مزرعه چای با بیش از پنج کارمند، و همچنین کارگران شاغل در یک شرکت ارتباطی یا حمل و نقل یا یک شرکت عمومی.

    2. کارگران شاغل در یک شرکت یا شرکت با بیش از پنج کارمند.

    3- کارکنان یک مؤسسه روزنامه نگاری، فرهنگی، غیرانتفاعی یا شرکت تعاونی بیش از پنج نفر.

    4. کارمندان ادارات دولتی یا مدارس دولتی یا خصوصی که قانوناً حق عضویت در بیمه کارمندان دولت یا بیمه معلمان و کارکنان مدارس خصوصی را ندارند.

    قابل ذکر است بسته به شرکت بیمه های طرق قرار داد قوانین نیز ممکن است تغییر کند.

  • خرید لوازم خانه و آشپزخانه از جمله خریدهایی است که بانوان خیلی به آن علاقه‌مند هستند و همواره در جستجوی جدیدترین و شیک‌ترین کالاها و لوازم‌خانگی هستند تا بتوانند فضای منزل خود و دکوراسیون داخلی آن را به بهترین شکل ممکن آراسته کنند. امروزه فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های اینترنتی متعددی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه وجود دارد که می‌توانید برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید. همچنین مراکزی نیز فعال هستند که صاحبان این فروشگاه‌ها می‌توانند لوازم آشپزخانه عمده باکیفیت گوناگون را از آن‌ها تهیه کنند و با تهیه مرغوب‌ترین لوازم‌خانگی موجود در بازار در فروشگاه خود مشتریان بیشتری جذب کنند و فروش خود را افزایش دهند.

    C:\Users\pasargad\Desktop\95633c3e3b09e45d8803760e89e042eb.jpg

     

    خرید عمده لوازم خانه و آشپزخانه

    امروزه با پیشرفت زیرساخت‌های اینترنتی فروشگاه‌های بسیاری راه‌اندازی شده‌اند که به‌صورت آنلاین لوازم‌خانگی را ارائه می‌دهند. همین مسئله موجب شده افرادی که تصمیم به خرید اینترنتی گرفته‌اند در انتخاب فروشگاه مردد شوند و انتخاب سایت تخصصی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه که محصولات باکیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه دهند برایشان دشوار گردد.

    ازاین‌رولازم است که فروشگاه‌های اینترنتی که به‌صورت تخصصی در زمینه فروش لوازم‌خانگی فعال هستند کالای اصل، اورجینال و تضمینی را از مراکزی که فروش عمده انواع لوازم ریز آشپزخانه و لوازم‌خانگی بزرگ را ارائه می‌دهند تهیه کنند و تمامی اجناس خود را با تضمین کیفیت به مشتریان عرضه کنند تا بتوانند به آن‌ها اعتماد دهند که خریدی رضایت‌بخش خواهند داشت.

     

    خرید عمده لوازم خانگی | فروشگاه اینترنتی عمده فروشی لوازم خانگی عمدکس

     

    اهمیت خرید لوازم آشپزخانه عمده باکیفیت برای فروشگاه‌ها

    تنوع بالا محصولات خارجی و ایرانی موجود در بازار از برندهای مختلف موجب شده که رقابت در بازار فروش لوازم خانه و آشپزخانه خیلی سخت شود. باتوجه‌به افزایش قیمت تمامی کالاها و اجناس مردم به دنبال اجناس با کیفیتی هستند که دوام و طول عمر بیشتری داشته باشد. ازاین‌رو صاحبان فروشگاه‌ها در این زمینه باید سعی کنند باکیفیت‌ترین اجناس را تهیه کنند تا بتوانند بدین ترتیب رضایت مشتریان خود را جلب نمایند و از رقبای خود پیشی بگیرند.

    همچنین فروشندگان باید به‌سلامت کالاهای خانه و آشپزخانه که عرضه می‌کنند نیز توجه داشته باشند، زیرا این اجناس در تماس مستقیم با انسان هستند و وجود عناصری مانند سرب، کادمیوم، آلومینیوم در این وسایل می‌تواند سلامت افراد جامعه را تهدید نماید؛ بنابراین لوازم خانه و آشپزخانه باید از نظر سلامتی در سطح استانداردهای جهانی باشند. ازاین‌رو نیاز است که فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی این موارد را در خریدهای عمده خود مدنظر داشته باشند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

    پراستفاده‌ترین ظروف آشپزخانه برای آشپزی ایرانی - سام ست

    اهمیت خرید لوازم آشپزخانه عمده باکیفیت برای فروشگاه‌ها

     

    گستردگی در لوازم آشپزخانه

    لوازم و ظروف موردنیاز در خانه و آشپزخانه دارای تنوع و گستردگی بسیاری است و سلیقه افراد نقشی تعیین‌کننده در خرید لوازم آشپزخانه دارد. در بازار کشور نیز انواع محصولات و برندهای مختلف با طیف قیمتی متفاوتی ارائه می‌شود؛ بنابراین علاوه بر فروشگاه‌ها مراکز عمده‌فروشی متعددی نیز وجود دارد که به‌صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به فروش این محصولات می‌کنند. یکی از سؤالاتی که در ذهن افرادی که به‌تازگی وارد این حوزه کسب‌وکار شده‌اند این است که در میان تعداد کثیر عمده‌فروشان لوازم خانه و آشپزخانه در کشور کدام یک می‌تواند گزینه مناسب‌تری باشد و محصولات متنوع و باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

    برای آشنایی و کسب اطلاعات لازم در مورد سایت‌هایی که به‌صورت تخصصی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارند می‌توانید به وب‌سایت بابا عمده که بعنوان یک مرجع می باشد ، مراجعه کنید. این مجموعه حرفه‌ای بهترین سایت‌های خانه و آشپزخانه که از همه نظر مورد تأیید هستند را معرفی می‌نماید. برای کسب اطلاعات بروز و جدید این حوزه می‌توانید کانال عمده لوازم آشپزخانه بابا عمده را دنبال کنید تا ضمن یافتن بهترین و معتبرترین سایت‌ها در این حوزه با شیک‌ترین وجدید ترین کالاهای تولید شده آشنا شوید و با قراردادن آن‌ها در فروشگاه خود و تشویق مشتریان و جلب نظر آن‌ها فروش خود را چندین برابر کنید.

    کلام آخر؛

    وب‌سایت‌های متعددی در زمینه عرضه عمده لوازم خانه و آشپزخانه وجود دارد اما با مراجعه به برترین و تخصصی‌ترین سایت‌های این حوزه می‌توانید با اطمینان از اصل و اورجینال بودن اجناس خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید. وب‌سایت بابا عمده با کارشناسان و نیروهای متخصص و باتجربه خود همواره در کنار شما است تا بتوانید سریع تر به اهداف خود دست یابید

  • امروزه رنگ کردن مو به یکی از دغدغه های اصلی خانم ها و بسیاری از آقایان تبدیل شده است. می دانیم که علاوه بر هزینه های بسیار زیادی که برای رنگ کردن مو بایستی پرداخت کنیم مشکل آسیب به مو و سختی های آن از مواردی هستند که نمی شود آن ها را نادیده گرفت.

    واکس مو رنگی و مو کلیپسی از جدید ترین و به صرفه ترین محصولات امروزه بازار هستند که می توان با هزینه بسیار پایین مو های خود را به رنگ های دلخواه و حتی رنگ های فانتزی در آورد.

    مو کلیپسی رنگی با استفاده از یک کلیپس و مویی از جنس الیاف که بسیار به موی طبیعی شبیه است را می توان بین موهای شخص قرار داد تا حالت لایتی از زنگ استفاده شده به موی شخص بدهد.

    واکس مو رنگی

    واکس مو رنگی، محصولی جدید در میان انواع واکس مو

    در میان انواع گوناگون واکس مو که در بازار موجود هستند؛ واکس مو رنگی، یک محصول آرایشی پرطرفدار است. اگر می‌خواهید تجربه کنید که چه رنگی مناسب موهای شما می‌باشد. همچنین اگر دوست دارید به طور موقت موهای خود را به رنگ داخواه درآورید، خرید واکس مو رنگی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به کمک این واکس مو موقت، می‌توانید موهای خود را متناسب با رنگ لباس خود و مهمانی که به آن دعوت شده‌اید رنگ کنید. خوبی این واکس، این است که رنگ آن موقت بوده و به راحتی قابل شستشو است.

    در زمان استفاده از انواع مختلف واکس مو، به این نکته توجه داشته باشید که نباید از نکات بهداشتی غافل شد! پس از استفاده از واکس‌های مو در طول روز، برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موها باید موها در زمان خواب به خوبی شستشو دهید. در صورت استفاده مداوم از واکس‌های مو  و مراقبت نکردن از موها، ممکن است دچار ریزش مو شوید یا ساقه موها تخریب شوند.

     

    قیمت واکس مو

    انواع دیگر واکس‌های مو

    واکس مو دارای انواع مختلفی است. اگر قصد خرید این واکس را دارید، برای اینکه خریدی مطمئن و مناسب داشته باشید، خوب است با انواع مختلف این محصول آشنا شوید.

    • واکس‌های مو فیبری: در ساخت موم این نوع از واکس‌های مو، ترکیبی از الیاف و فیبرهای گوناگون بکار رفته است. این واکس برای استفاده به عنوان حالت دهی در انواع مو، گزینه مناسبی خواهد بود. علت این امر این است که موم بکار رفته در آن به راحتی بر روی مو قابل پخش است. 
    • واکس‌های مو مات: اگر دوست ندارید که در هنگام استفاده از واکس‌ مو، مویتان داری براقیت شود، واکس مات انتخاب خوبی خواهد بود.افرادی که دارای موهای خشک و نازک هستند به راحتی می‌توانند از این نوع واکس‌های مو استفاده کنند.
    • واکس موی خشک: این نوع از واکس‌های مو بیشتر مورد استقبال آقایان قرار می‌گیرد . این واکس، در مو حالت متراکم ایجاد نمی‌کند و شفاف است.
    • واکس مو ژلی: برای ثابت نگه داشتن مو در یک حالت مشخص، واکس مو ژلی انتخاب خوبی خواهد بود. این نوع، در موها درخشندگی خاصی ایجاد می‌کنند و موها را محکم و سفت نگه می‌دارند.

     

    راهنمای خرید واکس مو رنگی

    اگر قصد تهیه واکس مو رنگی دارید و به دنبال خرید بهترین نوع آن هستید، خوب است نکاتی را مد نظر داشته باشید.

    • یکی از نکاتی که در هنگام خرید واکس‌های مو باید به آن دقت کرد، انتخاب یک برند با کیفیت است. اگر محصولی که خریداری می‌کنید دارای کیفیت کافی نباشد، استفاده از آن علاوه بر اینکه هیچ درخششی در موهای شما ایجاد نمی‌کند بلکه باعث ایجاد حالت کدر در مو نیز خواهد شد.
    • نکته مهم دیگر، توجه به ترکیبات بکار رفته در ساخت واکس مو است. اگر در ساخت محصول انتخابی شما از ویتامین‌های موثر در تقویت مو و سایر مواد مغذی استفاده شده باشد، علاوه بر تاثیر واکس بر زیبایی مو، این محصول باعث تقویت موها نیز می‌شود.

    در رابطه با قیمت واکس مو رنگی و سایر واکس‌های مو باید گفت که با توجه به کیفیت محصول و برند سازنده آن، واکس‌های مو با قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند.  برای خرید واکس مو رنگی با کیفیت بالا در عین حال قیمت بسیار مناسب، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گالری پرگاس،  مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

    فروشگاه اینترنتی گالری پرگاس – pargaas.com

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر