مشتری! موضوعی که در بیشتر سازمان ها یا در محوریت توجه نیست، یا شرکت ها ابزار مناسب برای توجه به مشتری در اختیار ندارد.
با توجه به افزایش مشتریانمان در آرمیتیس و لوکوپوک کم کم متوجه شدیم که کیفیت خدمات ما به مشتریان به صورت کاملا غیرمحسوسی از نظر ما و به صورت کاملا محسوس از طرف مشتریان کاهش یافته است، بعد از اینکه چند تا از مشتریانمان را از دست دادیم و سرمان به سنگ خورد، به صورت جدی به فکر تهیه یک نرم افزر مدیریت ارتباط با مشتریان برای حل این مشکل افتادیم.
تقریبا محصول کل ارائه کنندگان این نرم افزارها را در ایران دیدیم و بررسی کردیم، یا این نرم افزار ها آنقدر امکانات داشتند که حتی یادگیری آن به همکاران ممکن نبود و یا اصلا قابل استفاده نبودند.
با وجود اینکه این شرکت ها زحماتی زیادی برای تولید این نرم افزارها کشیده بودند، اما نرم افزاری که بتواند کارمندان فروش و روابط عمومی را برای استفاده از خود ترغیب کند، پیدا نشد، شما حتما باید ابزاری که همیشه و به صورت مداوم قرار است با آن کار کنید را دوست داشته باشید! نمونه برآورده کردن کامل این معجزه، جیمل هست! من خودم به شخصه تا کنون بیش از 100 نفر را از یاهو به جیمیل هجرت داده ام.
همه این دلایل و نیاز ما و نیاز شدید بازار ایران به یک نرم افزار خوب در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، ما را برآن داشت که نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان(هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده ایم) خود را شروع به طراحی و تولید کنیم
به زودی گام به گام روند تولید این نرم افزار را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت..