خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

روش های دسترسی به اعضای دفترچه تلفن

بیش از 300 نسخه از پنل اس ام اس  لوکوپوک در عرض یک سال و نیم توسط کاربران خریداری شده است، اما مجموع تماس های تلفنی ما جهت رفع مشکل، راهنمایی و ... در طول یک سال و نیم گذشته شاید به تعداد 300 بار نبوده است!

ما می خواهیم در نسخه جدید این تعداد را به حداقل ممکن خود برسانیم، یکی از بخش های مهم در پنل پیامک لوکوپوک، بخش دفترچه تلفن آن است، شما دفترچه تلفن شرکت خود را در آن درست کرده و می توانید در موارد لازم از این اطلاعات استفاده کنید. برای دسترسی به اعضای دفترچه تلفن در نسخه جدید علاوه بر گروه بندی و جستجو (نام شخص، شماره تلفن، نام شرکت و ... ) که در نسخه قبلی بود است، مرور براساس حروف الفبای فارسی نیز افزوده خواهد شد تا اگر شما فقط حرف اول اسم کسی نیز یادتان بود با مرور آن حرف شخص مورد نظر خود را پیدا کنید.


آیا شما ایده دیگری برای دسترسی راحت تر به اعضای دفترچه تلفن خود دارید؟  همین الان به ذهن من رسید شاید جستجو براساس جنیست نیز بد نباشد؟ شما چه فکر می کنید؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 1 دوست

لیست نظرات

  • [91.1.17 ] اکبر محمدی : سلام جناب محمود زاده سپاس و امید به روزهای بهتر و خدمات مناسبتربرای لوکوپوک ! جستجو بر اساس: 1- بخشی از شماره تلفن هر عضو دفترچه. 2- شغل(عنوان دقیق شغل، مثلا فرش فروش در گروه بازاریان!) 3-روز تولد (ماه تولد) 4- نشانی( شهر یا خیابان محل کار یا زندگی مشتری فقط در خاطر مانده باشد)

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر