خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

پیامک های شخصی سازی شده 90 درصد بیشتر خواند می شوند!

عید نوروز مبارک باد، شرکت .....
سرکار خانم ... عید نوروز بر شما مبارک باد، شرکت ....

کدام یک را می پسندید؟ پیامک ساده اول را یا پیامک شخصی سازی شده دوم را؟ تحقیقات نشان می دهد که پیامک های شخصی سازی شده 90% بیشتر توسط گیرندگان خوانده می شوند.

همانطور که می دانید در پنل پیامک لوکوپوک شما می توانستید با توجه به عنوان، نام و نام خانوادگی و 5 پارامتر اضافی دیگر پیامک های خود را شخصی سازی کنید. یعنی وقتی می خواستید مثلا به 1000 نفر پیام بفرستید کافی بود که از این امکان استفاده نموده تا پنل اس ام اس لوکوپوک به صورت اتوماتیک اطلاعات این 1000 نفر را در هنگام ارسال از دفترچه تلفن شما استخراج کرده و هر کدام از پیامک ها را به صورت شخصی سازی شده برای گیرندگان ارسال نماید.

در نسخه جدید امکان دوست داشتنی دیگر که به این امکان افزوده شده است به این شکل است که

اولا: شما می توانید برای اعضای دفترچه تلفن خود فیلدهای اضافی تعریف کنید، مثلا کد مشتری، مبلغ مانده حساب و ... و

ثانیا: این که با این فیلدهای اضافی پیامک های شخصی سازی شده ارسال کنید، مثلا به 1000 نفر با یک کلیک این پیامک را به صورت شخصی سازی شده برای هر شخص ارسال کنید:

آقای مهندس ... مشتری کد 3231 مبلغ مانده حساب شما تا تاریخ 19 اسفند 90، 240000 تومان می باشد!

نظر شما چیست این امکان چه کاربردهای دیگر می تواند در کسب و کار شما داشته باشد؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 5 دوست

لیست نظرات

  • [91.1.19 ] مرضیه صوفی : سلام بدنبال چنین پنلی جهت خرید برای شرکت هستم لطفا شرایط خرید را اعلام نمایید. با سپاس فراوان صوفی
  • [91.1.8 ] حمید رضا یوسفی : سلام سال نو مبارک امکان خوبیه لطفا هزینه و نحوه خرید و مراحل استفاده را اعلام فرمایید. با تشکر
  • [91.1.4 ] علی اکبر فضائلی : با سلام و تبریک سال نو, جناب محمودزاده عزیز , با توجه به آنکه تقریبا همه مشتریان دارای خودروی شخصی و به تبع آن دارای بیمه نامه می باشند پیشنهاد می گردد بک فیلد اضافی به عنوان تاریخ سررسید بیمه نامه نیز به سامانه اضافه گردد .
  • [90.12.20 ] : تشکر از زحمات همگی
  • [90.12.20 ] اکبر محمدی : سلام جناب محمودزاده ضمن سپاس بابت این خدمت ارزنده ی جدید،یک پیشنهاد هم داشتم و اون اینکه جای بخش تبریک روز تولد فرزندان مشتریان در سامانه لوکوپوک خالی است،بدین صورت که بر روی شماره مشتری(پدر یا مادر) سالروز تولد فرزندشان را به آنها تبریک بگیم؛این امکان باعث خرسندی و در پی آن ایجاد حس صمیمیت بیشتر مشتری و در نهایت یکی از عوامل رضایتمندی مشتری خواهد گردید(روز تولد فرزندان، روزشادتری است برای والدین، نسبت به روز تولد خودشان!)

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر