خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

به خاطر کارهای هم که نمی کنید، به خود افتخار کنید!

همیشه رویه این است که ما فقط به خاطر کارهای که در کسب و کار خود انجام می دهیم به خود افتخار می کنیم، در خیلی از موارد شما می توانید به خاطر کارهایی که انجام نمی دهید نیز به خود افتخار کنید!

اما موضوع چیست؟ چرا باید ما گاهی به خاطر کارهای که انجام نمی دهیم به خود افتخار کنیم؟
امروزه با توجه به حجم عظیم اطلاعات دریافتی در روز ما با 100 ها ایده مختلف در روز مواجه هستیم، 10 ها محصول جدید، 10 ها انتخاب جدید برای توسعه کسب کار خود و 10 ها ایده ای که افراد مختلف اجرا نموده اند و موفق شده اند، با حجم عظیم اطلاعات، اگر ما بخواهیم خیلی از ایده ها را در کسب و کار خود اجرا نمایید یکی از اصلی ترین و مهم ترین شرایط موفقیت خود را از دست خواهیم داد، که پیش شرط تمام موفقیت های ما می باشد!
اصل تمرکز
عدم تمرکز در کسب کار یعنی شکست قطعی کسب و کار شما، مشاهده کنند چند کسب و کار را می شناسید که توانسته چند کار را به صورت همزمان موفق پیش ببرد؟

پس خیلی جاها به خود بابت کارهای که انجام نمی دهید، افتخار کنید!

شما چه فکر می کنید آیا بابت کاری که نمی کنیم هم می توانیم دست برشانه خود زده و به خود آفرین گوییم؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 4 دوست

لیست نظرات

  • [91.2.12 ] مراد علی میرزائی : سلام به نظر من اگر کسی به صورت منطقی چند کار را بررسی نموده و از روی احساسات تصمیم نگیرد . در یک مورد ازکارها مسیر خود را یافته و موفقیت غیر قابل تصوری را کسب می نماید. پس از مدتی , به صورت طبیعی مسیر ایده های غیر منطقی او برایش واضح و روشن شده و در درون خود به ایده های غیر واقعی خود می خندد . به نظر من در صورتی که یک ایده باعث ورشکستگی مالی انسان نشود و هزینه ای معقول نیز برای آن پرداخت نماید. و هیچگونه موفقیت کوتاه مدت مالی برایش به همراه نداشته باشد . ضرر نیست و در ازاء آن تجربه گران بهائی کسب می نماید که در آینده باعث دستیابی وی به کسب و کار بسیار موفقی می گردد . خلاصه اینکه من معتقدم ایده های مختلف و کوچکی که با شکست همراه می شوند باعث واقع بین شدن انسان و دسیابی وی به یک موفقیت سرنوشت ساز می شوند .
  • [91.2.6 ] محمد محمودی کوچکسرایی : سلام تجربه نشان داده که اگر چند کار را بموازات هم که ارتباطی با هم ندارند را انجام دهیم موفقیت حاصل نخواهد شد مگر آنکه مرتبط با موضوع فعالیت باشد .البته ا برای شرکتهای بزرگ استثنا وجود دارد زیرا برای بیشتر نمودن طول عمر سازمانها و شرکتها مثلا شرکت سامسونگ که هم یخچال تولید میکند هم ماشین دست به تولیدات متنوع میزند این شیوه بستگی به مدیریت کلان شرکت دارد که چطور با وجود رقبا ودر نظر گرفتن جایگاه خود در بازار دست به تنوع اقلام در تولیدات خود میزند.
  • [91.2.6 ] لیلا اسماعیلی : سلام؛هرکاری که انجام می دهیم بنا بر میلی است و یا خواهشی اما کاری که انجام نمی دهیم در صورتی که میل و خواهشی در انجامش باشد اما با هدف و رسیدن مغایرت داشته باشد و به انجام نرسد زیباست و جای آفرین دارد . و البته همیشه انجام دادن سخت نیست ؛بیشتر انجام ندادن است که زحمت و مهارت می خواهد
  • [91.2.5 ] مهناز محمدی : سلام؛ این موضوع با کارآفرینی مغایرت دارد. اجتناب از انجام کارهای مغایر با اصول اخلاق و قوانین اجتماعی، بله افتخار آمیز است ولی عدم پذیرش ریسک ایده جدید و البته قابل انجام هیچگونه تقدیر وستایشی به همراه ندارد.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر