خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

لزوم حضور جدی کسب و کارها در اینترنت!

یکی از کارهای تخصصی که در مجموعه آرمیتیس برای کسب و کارها انجام می شود، طراحی، اجرا و بازبینی کمپین های تبلیغات اینترنتی می باشد.
در این بخش ما براساس وضعیت کسب و کار، سنخ شناسی مشتریان، نیاز بازار، بودجه و بسیاری از پارامترهای دیگر یک کمپین تبلیغاتی جامع اینترنتی را در حوزه های مختلف طراحی و اجرا می کنیم.
بررسی های ما در کسب و کارهای مختلفی که از اینترنت به عنوان بستر تبلیغاتی خود استفاده می کنند، نشان می دهد که 60 درصد ورودی کیس های بازاریابی این کسب و کارها از طریق مدخل های اینترنتی بوده و این کیس های بازاریابی نسبت به کیس های بازاریابی سنتی از کیفیت بهتری در تبدیل شدن به مشتری برخوردار می باشد.

مزیت دیگر این فضا، به خلاء ایجاد شده به دلیل عدم آگاهی صاحبان کسب و کارها از طعم شیرین اینترنت از یک سو و هزینه های مناسب این بستر نسبت به رسانه های دیگر از سوی دیگر بر می گردد. این خلاء مسبب آن شده است که هم اکنون (اکنون) اینترنت به عنوان موثرترین رسانه به کمک کسب کارها بیاید.


آیا شما رسانه ای موثرتر از اینترنت برای بازاریابی، برندینگ و فروش سراغ دارید؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر