خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

صفحاتی که با شما حرف می زنند!

یکی از اسلوب های ما در طراحی محصول CRM تکیه بر این مفهوم است!

صفحاتی که با شما حرف می زنند

حتما مثل یک تصویر بهتر از هزار نوشته را که شنیده اید، ارائه یک تصویر مناسب از یک مفهوم از منظرهای مختلف می تواند به مدیران و کارکنان فروش یک شرکت کمک نماید:

  • صرفه جویی چشم گیر در زمان های نیروهای انسانی
  • ابزار مناسب برای تصمیم سازی برای اهداف آتی
  • حس لذت از استفاده هوشمندانه و زیبای تکنولوژی

به عنوان مثال یکی از مفاهیم مهم در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منابع تبلیغاتی است، منابع تبلیغاتی یعنی رسانه های و مداخل که مشتریان از طریق آنها به شما رجوع می کنند، مثلا تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در یک مجله، شرکت در یک نمایشگاه و .... حالا فکر کنید در یک تصویر به صورت کامل مشخص گردد که نمایشگاه ... که شرکت کرده اید چه آورده ای برای شما در یک سال گذشته داشته باشد،

تصور کنید شب بعد از نوش جان کردن شام تان وقتی پشت میز برای صرف چای نشسته اید با چند تصویر گویاه تصویر کلی از کسب وکار خود، ابزارهای تبلیغاتی تان، کارمندان تان و .... در اختیار شما باشید، و در پایان نوش جان کردن چای تان با ادراک درستی از وضعیت فعلی سازمان خود به فردای بهتر بیاندیشید.

لحظه لحظه که فرایند تولید نرم افزار CRM در مجموعه آرمیتیس پیش می رود من خود ثانیه شماری می کنم که محصول نهایی را برای توسعه کسب و کار آرمیتیس به خدمت بگیریم.

شما چگونه فکر می کنید؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 2 دوست

لیست نظرات

  • [91.2.25 ] : من دقیقا متوجه این محصول نشدم بیشتر توضیح بدین لطفا
    سری به بخش مقالات ما در سایت Crm.armitis.com بزنید بیشتر با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری آشنا خواهید شد.
  • [91.2.21 ] مهدی عدالت : نه اینکه چون مجموعه لوکوپوک را می شناسم عرض کنم. به عنوان مدیر اولین وب سایت آموزش بازاریابی کشور و یک مدرس فروش و بازاریابی عرض می کنم. بی صبرانه منتظر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان لوکوپوک هستم. میدونم و اعتقاد دارم کارهای لوکوپوک چیزی رو که مخاطب به دنبالش می گرده داره. همیشه داشته و خواهد داشت. تمایز! تمایز همیشه در محصولات لوکوپوکی وجود داره. من هم به عنوان یک عضو کوچک و علاقمند به فروش که خودم رو مدیون بازاریابی می دونم برای این CRM ثانیه شماری می کنم.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر