خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • The advantages of Online Learning - Generation Study

    به‌طور سنتی، زبان‌ها با کتاب‌های درسی، سخنرانی‌های کلاسی و آزمون‌ها آموزش داده می‌شوند، اما اگر این بهترین راه برای یادگیری زبان نباشد، چه؟ اگر با مطالعه عمدی زبان ها را یاد نگیرید، چه؟ اگر در عوض، زبان را با خواندن و گوش دادن به داستان ها یاد بگیرید چه؟ زمان فعل در انگلیسی

    با StoryLearning، تمرکز اصلی شما بر خواندن داستان است. با خواندن، زبان را یاد می گیرید. این یک روش طبیعی یادگیری است. این به شما کمک می کند به زبان فکر کنید، و این است که چگونه کودکان زبان مادری خود را یاد می گیرند.

    وقتی از طریق StoryLearning یاد می گیرید، نتایج هیجان انگیزی خواهید دید:

    • کلمات را به راحتی به خاطر بسپارید - مغز واژگان بیشتری را از یک داستان به خاطر می آورد، زیرا شما برای درک آنچه می خوانید انگیزه دارید.

    • گرامر را به طور طبیعی یاد بگیرید – وقتی می بینید که گرامر بارها و بارها برای گفتن یک داستان استفاده می شود، مغز شما شروع به درک نحوه عملکرد آن می کند. به جای یادگیری قوانین، شما به سادگی به نحوه عملکرد دستور زبان از داستان عادت می کنید

    • افراد را به راحتی درک کنید - روش یادگیری داستانی شامل گوش دادن و خواندن همزمان است که به سرعت به شما کمک می کند زبان گفتاری را درک کنید.

    • انگیزه - داستان ها لذت بخش هستند، که شما را تشویق می کند تا هر روز یاد بگیرید.

    • کنترل یادگیری خود - وقتی از طریق داستان یاد می گیرید و برای لذت مطالعه می کنید، به یک یادگیرنده مستقل تبدیل می شوید. هنگامی که شما کنترل یادگیری خود را در دست دارید، می توانید یک زبان جدید را به سرعت یاد بگیرید

    • با دانش عمیق و بومی که از StoryLearning به دست می آورید، می توانید هر زبانی را به سرعت یاد بگیرید.

    چگونه از داستان ها استفاده می کنیم؟

    قصه گویی قدیمی ترین شکل ارتباط ماست. از نقاشی های اولیه غار گرفته تا هیروگلیف در مصر باستان، ما از داستان ها برای سرگرمی، آموزش، حفظ فرهنگ و آموزش ارزش های اخلاقی استفاده کرده ایم. متن انگلیسی برای بیو اینستاگرام

    Where do they work? | Baamboozle

    در دنیای مدرن، داستان ها در اطراف ما هستند. برخی از داستان هایی که ما می گوییم هزاران سال قدمت دارند. داستان های دیگری که ما برای اهداف جدید اختراع می کنیم.

    • سرگرمی - رمان‌ها، کمیک‌ها، تلویزیون و فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی داستان‌هایی از همه نوع را روایت می‌کنند.

    • کسب و کار - شرکت ها از داستان ها برای ایجاد علاقه به محصولات خود به روشی کمتر مستقیم نسبت به فروش آشکار استفاده می کنند.

    • سیاست - سیاستمداران از داستان‌ها برای برقراری ارتباط عاطفی با رای‌دهندگان استفاده می‌کنند و در موارد شدید، حتی داستان‌هایی از تاریخ را بازنویسی می‌کنند تا آینده را شکل دهند.

    • روانشناسی - در محیط های درمانی، بیماران تشویق می شوند تا داستان خود را کشف کنند تا بهتر بتوانند خود را درک کنند.

    • دین - گروه‌های مذهبی از داستان‌ها و تمثیل‌ها برای انتقال باورها، قوانین اخلاقی یا حتی کلمات خود مستقیماً از خدا استفاده می‌کنند.

    چگونه از داستان ها در آموزش استفاده می کنیم؟

    با توجه به میزان داستان سرایی در اطراف ما، جای تعجب نیست که داستان ها نیز به طور گسترده برای یادگیری و آموزش استفاده می شوند:

    • مدرسه – خواندن رمان های عالی در مدارس الزامی است زیرا درس های مهمی در مورد زندگی می آموزند.

    • کلیسا – مؤسسات مذهبی از داستان ها برای آموزش رفتار و اخلاق به کودکان استفاده می کنند.

    • والدین - والدین به کودکان داستان می گویند تا در مورد جهان - احساسات و عواطف، دیدگاه های دیگران، اخلاقیات، رفتار خوب و غیره بیاموزند.

    • دانشگاه – مدرسه بازرگانی هاروارد کسب و کار را با استفاده از روش مطالعه موردی آموزش می دهد – داستان هایی در مورد موفقیت ها و شکست های سایر مشاغل...

    ما از داستان ها برای موثرتر کردن یادگیری استفاده می کنیم. درس‌های داستان‌ها قوی‌تر و به یاد ماندنی‌تر هستند، زیرا یادگیرنده می‌تواند داستان‌ها را با زندگی خود مرتبط کند.

    داستان ها و مغز

    تاثیر داستان ها را می توان در مغز سنجید. داستان‌ها بخش‌هایی از مغز شما را فعال می‌کنند که درگیر یادگیری مبتنی بر واقعیت نیستند:

    • قشر گیجگاهی چپ - برای درک زبان و به خاطر سپردن اطلاعات کلامی استفاده می‌شود (زبان‌آموزان توجه داشته باشید!)

    • قشر پیشانی و جداری - بخش‌هایی از مغز که در ارتباط ایده‌ها، حافظه و توجه نقش دارند

    • قشر شنوایی - بخشی از مغز که در یادگیری و حافظه نقش دارد و در افراد دوزبانه بزرگتر است.

    یادگیری با داستان ها اطلاعات منطقی را با بخش های تجربی مغز ترکیب می کند و ارتباطات عصبی را تشکیل می دهد. با تکرار، اتصالات عصبی تقویت می شوند. اتصالات عصبی قوی تر منجر به حافظه طولانی مدت می شود.

    اسکن‌ها نشان می‌دهند که فعالیت مغز از یک داستان می‌تواند برای روزها ادامه داشته باشد، و این توضیح می‌دهد که چرا آنچه از داستان‌ها می‌آموزید بیشتر از یادگیری سنتی است. در واقع، جروم برونر روانشناس به این دلیل مشهور است که می گوید ما 22 برابر بیشتر احتمال دارد حقایقی را که در داستان آورده شده است را به خاطر بسپاریم.

    به طور کلی، یادگیری از طریق داستان منجر به ترکیبی قدرتمند از معنا، حافظه و احساسات می شود. این کاملاً با واقعیت های ساده که به راحتی فراموش می شوند متفاوت است.

    داستان ها به دلیل سه عامل برای یادگیری مؤثر هستند:

    • زمینه - داستان ها پیام را در زمینه دنیای ما قرار می دهند و آنها را مرتبط و قابل درک می کند.

    • معنی - گرفتن درس های ملموس از رویدادهای قابل ربط در یک داستان آسان تر از تئوری یا حقایق خام است.

    • احساسات - داستان ها شما را در سطح عاطفی درگیر می کنند، که درس ها را به یاد ماندنی تر می کند.

  • اینفلوئنسری یکی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت است که این روزها موردتوجه بسیاری از کاربران پلتفرم‌های اجتماعی همچون اینستاگرام قرارگرفته است. مشاغل اینفلوئنسری و بلاگری از مشاغل اینترنتی پول‌ساز هستند که از راه تبلیغات به درآمدزایی می‌پردازند. درواقع، این ایده برای تولید محتوا است که منجر به دیده شدن بیشتر آن‌ها شده و به آن‌ها در کسب درآمد کمک می‌کند.

    بنابراین با عضویت در شبکه‌های اجتماعی پربازده و پرمخاطب همچون اینستاگرام و فعالیت حرفه‌ای در آن می‌توان به درآمدزایی پرداخت. فقط کافی است عزم خود را جزم کرده و با اصول تبدیل‌شدن به اینفلوئنسر آشنا شوید. ما در تیم دایان افیلیت به شما عزیزان کمک می‌کنیم تا این اصول را یاد بگیرید و به یک منبع درآمد خوب دست‌یابید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره اینفلوئنسری و بلاگری ادامه مطلب را از دست ندهید.

    اینفلوئنسر کیست و کسب در آمد از اینفلوئنسر مارکتینگ چگونه است؟

    تفاوت اینفلوئنسر و بلاگر

    بسیاری از کاربران تصور می‌کنند که اینفلوئنسری همان بلاگری است، درصورتی‌که این‌گونه نیست. درواقع، اینفلوئنسر و بلاگر شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. هر دو آن‌ها از طریق فعالیت حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی و با داشتن ایده برای تولید محتوا موفق به کسب درآمد نجومی شده‌اند و تشخیص آن‌ها کمی سخت است.

    بلاگر، نامی است که از وبلاگ گرفته‌شده و به‌نوعی، کوتاه شده عبارت وبلاگ نویس است. بلاگرهای شبکه‌های اجتماعی با انتشار محتواهای تخصصی در یک زمینه خاص یا برحسب تجربه و علایق خود موفق به کسب شهرت در فضای مجازی شده‌اند و بلاگری به یک شغل پول‌ساز برای آن‌ها تبدیل‌شده است.

    اصطلاح بلاگری، مربوط به هر کاربری که حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی دارد و پست‌های پربازدید می‌گذارد، نمی‌شود و مربوط به کاربرانی است که در یک حوزه خاص تبحر داشته و در آن حوزه فعالیت می‌کنند؛ اما اینفلوئنسری این‌گونه نیست و به هر کاربری که با فعالیت حرفه‌ای خود موفق به کسب شهرت زیادی شده است اینفلوئنسر گفته می‌شود.

     

    اکنون تفاوت اینفلوئنسری و بلاگری را با یک مثال واضح توضیح می‌دهیم تا بهتر متوجه تفاوت‌ بین آن‌ها شوید. اگر یک تبلیغ در زمینه گوشی‌های موبایل را به یک اینفلوئنسر بدهند بدون اینکه از کیفیت آن باخبر باشد یا اینکه آن محصول را نقد و بررسی کند، شروع به تبلیغ کرده و به دنبال کنندگان خود توصیه می‌کند از این برند خرید کنند؛ اما بلاگرهای حوزه موبایل این‌گونه رفتار نمی‌کنند.

    آن‌ها بعد از بررسی تمام زوایای موبایل و نقد و بررسی تخصصی آن به انجام تبلیغات می‌پردازند. به همین خاطر در زمینه تبلیغاتی، این بلاگرها هستند که قابل‌اعتمادتر بوده و سخنان آن‌ها به واقعیت نزدیک‌ است. بلاگرهای محبوب اینستاگرام نیز عبارت‌اند از بلاگرهای گردشگری، گیمر، طراح، آشپز، بیوتی بلاگر و... که در شاخه فعالیت خود کاملاً تخصصی و حرفه‌ای عمل می‌کنند.

    آموزش مراحل تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر در اینستاگرام

    برای اینکه از یک کاربر ساده به یک اینفلوئنسر موفق تبدیل شوید، لازم است با اصول این کار آشنا شوید و به آن‌ها عمل کنید. در زیر به مراحل تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر را شرح داده‌ایم:

    ·        ایجاد یک اکانت حرفه‌ای

    اولین مرحله جهت تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر این است که اکانت خود را به یک اکانت حرفه‌ای تبدیل کنید. برای ایجاد یک اکانت حرفه‌ای نیز بایستی به چندین نکته توجه داشته باشید. اولین نکته این است که نام اکانت خود را با توجه به حوزه فعالیتتان انتخاب کنید و از گذاشتن نام‌های طولانی و بدون معنا اجتناب کنید.

    بعد از انتخاب نام کاربری کوتاه و با مفهوم به صورتی که در ذهن مخاطب باقی بماند به سراغ تنظیم حرفه‌ای قسمت بایو اکانت خود بروید. در این قسمت، باید با یک متن کوتاه و جذاب به معرفی خود بپردازید. قسمت بایو اولین قسمتی است که کاربر به‌محض وارد شدن به اکانت شما به آن توجه می‌کند. به همین خاطر بایستی در نگارش آن، حساسیت زیادی به خرج دهید. قطعاً با کمی تفکر و ایده‌پردازی می‌توانید یک متن باارزش برای قسمت بایو انتخاب کنید.

    تبدیل اکانت خود به یک اکانت تجاری یکی دیگر از گام‌هایی است که جهت حرفه‌ای شدن اکانت‌های اینستاگرام برداشته می‌شود. برای تبدیل اکانت به اکانت تجاری فقط کافی است به بخش تنظیمات رفته و در بخش Account شروع به تجاری‌سازی اکانت خود کنید. اکانت‌های تجاری مزایای بسیاری دارند ازجمله اینکه اطلاعات آماری صفحه را به شما نشان می‌دهند. مثلاً اینکه هر پست چند بار به اشتراک گذاشته شده است یا اینکه پست‌های برتر در چه ساعات و روزهایی منتشرشده‌اند و سایر اطلاعات مفید که باعث بهبود عملکرد اینفلوئنسر می‌شوند.

    ·        انتشار محتواهای خاص و جذاب

    بدون انتشار محتواهای جذاب نمی‌توان به یک اینفلوئنسر تبدیل شد. منظور از محتوای جذاب، انتشار تصاویر و ویدئوهای باکیفیت است. سعی کنید خودتان تولیدکننده محتوا باشید و از کپی کردن اجتناب کنید. همچنین لازم است تصویر منتشرشده با سایر تصاویر موجود در اکانت، هماهنگ باشد و از نمای دور یک تصویر بصری زیبا ایجاد کند؛ بنابراین به تم کلی صفحه هم توجه داشته باشید.

    ·        کپشن‌نویسی صحیح و جذاب

    یک اینفلوئنسر باید بتواند کپشن‌های جذابی را بنویسد و با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد. درواقع، اینفلوئنسرهای حرفه‌ای از طریق نوشتن کپشن با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌کنند؛ زیرا تصاویر به‌تنهایی قادر به انتقال پیام اصلی نیستند، به همین خاطر اینستاگرام با ایجاد قسمت کپشن به افراد کمک کرده است تا پیام خود را به مخاطبانشان برسانند. اینفلوئنسرهای زیادی با کپشن‌نویسی موفق به جذب فالور شده‌اند. البته کپشن‌نویسی هم قواعد و اصول مختص به خود را دارد. توجه داشته باشید که کپشن تنها به متن محدود نمی‌شود و شما در این قسمت که در زیر پست قرار می‌گیرد، می‌توانید از موارد دیگری همچون ایموجی، هشتگ و منشن هم استفاده کنید و با این امکانات جذاب یک کپشن قوی و کاربرپسند بنویسید.

    برای نوشتن کپشن‌ می‌توان از شگردهای مختلفی استفاده کرد. برای مثال، با پرسیدن یک سؤال، ذهن مخاطبان خود را درگیر کرد و این‌گونه، آن‌ها را به کامنت گذاری تشویق کرد. همچنین سعی کنید متن‌هایتان را به 2 الی 3 سطر خلاصه کنید تا کاربر حوصله خواندن آن را داشته باشد. لحن کپشن نیز بایستی اعتدال داشته باشد، نه آن‌قدر صمیمی که مخاطب با خواندن آن حس خوبی نداشته باشد و نه آن‌قدر جدی که نتوانید مخاطب را جذب کنید؛ بنابراین بهتر است از یک لحن محترمانه و تا حدودی صمیمی برای نوشتن کپشن پست‌های خود استفاده کرد.

    ·        تعامل با اینفلوئنسرهای محبوب

    ·        استفاده از قابلیت‌های مختلف اینستاگرام

    ·        تعامل خوب با کاربران اینستاگرام

    ·        برگزاری مسابقات جذاب

    https://shrr.ir/000Oyi

  • تنوع بالایی در تلویزیون‌های ساخت برندهای مختلف وجود دارد که خرید تلویزیون را تا حدی برای خریداران دشوار ساخته است. ارائه مدل‌های مختلف در سایزهای متنوع یکی از دلایلی است که انتخاب یک مورد مناسب برای خرید را به مشکل تبدیل می‌کند. به همین دلیل قبل از خرید تلویزیون با تعیین برخی معیارهای مخصوص خود می‌توانید انتخاب راحت‌تری را در میان مدل‌های موجود در بازار داشته باشید. از اصلی‌ترین معیارها که قبل از خرید تلویزیون باید تعیین شود انتخاب اینچ مورد نظر برای فضایی که قرار است تلویزیون در آن قرار گیرد، خواهد بود. یکی از پرطرفدارترین سایزهای تلویزیون، اندازه 49 و 50 اینچ می‌باشد.

    در کل تلویزیون‌های 49 و 50 اینچ به دلیل تفاوت ناچیزی که در ابعاد دارند اغلب در کنار هم معرفی شده و تفاوت اندازه‌ی آن‌ها اصلاً قابل توجه نیست. ما در این مطلب بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022 از برندهای ال‌جی، سامسونگ و سونی را به شما معرفی می‌کنیم. این تلویزیون‌ها به دلایل مختلفی همچون قیمت مناسب، کیفیت تصویر عالی و محبوبیت زیاد میان خریداران انتخاب شده‌اند و جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها از برندهای نام برده محسوب می‌شوند.

    تلویزیون ال‌جی 50NANO80

    سال معرفی: 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Edge LED

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : WebOS

    تلویزیون ال‌جی 50NANO80

    تلویزیون 50NANO80 یکی از بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022 است که ال‌جی آن را جزو پرفروش‌ترین مدل‌های 2022 خود نیز معرفی می‌کند. این تلویزیون از سری محصولات نانوسل ال‌جی است که طرفداران خاص خود را دارند و کیفیت تصویری فراتر از مدل‌های 4K معمولی از همین برند را ارائه می‌دهند. در واقع وضوح تصویر 4K در این تلویزیون با برترین قابلیت‌های تصویر همراه شده تا تصاویری با کیفیت مناسب را روی نمایشگر تلویزیون به نمایش بگذارد. به علاوه قابلیت‌هایی در راستای ارتقای سطح کیفیت تصاویر نیز برای تلویزیون مهیا شده است.

    در بخش صوتی تلویزیون 2 عدد بلندگو قرار گرفته که توانایی پخش صدا با توان صوتی 20 وات را دارند. خوشبختانه ال‌جی علاوه بر اختصاص امکانات تصویر در تلویزیون‌های خود برترین قابلیت‌های هوشمند را نیز فراهم می‌کند تا تلویزیون‌هایی هوشمند و مدرن را در اختیار کاربران قرار دهد. سیستم عامل WebOS در تلویزیون 50NANO80 شما را از برترین امکانات اسمارت برخوردار می‌سازد تا دسترسی گسترده‌ای به انواع برنامه‌ و سایر ویژگی‌های کاربردی تلویزیون را داشته باشید.

    تلویزیون ال‌جی 50UP7550

    سال معرفی: 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : WebOS

    تلویزیون ال‌جی 50UP7550

    یکی دیگر از مدل‌های ال‌جی که جزو بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022 است 50UP7550 نام دارد. این تلویزیون از سری مدل‌های 4K است که کیفیت تصویر بسیار مناسبی را در کنار قیمت معقول ارائه می‌دهد. با اینکه کیفیت تصویر این سری از تلویزیون‌ها در حد مدل‌های نانوسل نیست اما همچنان جزو باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند. ال‌جی از قابلیت‌هایی در بخش تصویر استفاده کرده که کیفیت تصاویر را تا حد زیادی ارتقاء می‌بخشند. به علاوه پردازشگر تصویر قدرتمند نیز به افزایش کیفیت تصاویری که از وضوحی پایین برخوردار هستند کمک می‌کند.

    2 بلندگو باکیفیت بخش صوتی تلویزیون را تشکیل می‌دهند که صدایی رسا و مناسب با توان صوتی 20 وات را در محیط پخش می‌کند. این میزان صدا برای بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022 مناسب بوده و وضوح کافی را برای پخش در محیط خواهد داشت. در بخش هوشمند تلویزیون شاهد بهره‌گیری از سیستم عامل هوشمند WebOS هستیم. این سیستم عامل هوشمند به طور گسترده از هوش مصنوعی برای انجام فعالیت‌های تلویزیون بهره گرفته و علاوه بر اینکه کارهای مربوط به تلویزیون را بسیار راحت کرده، امکانات گسترده‌ای را نیز ارائه می‌دهد.

    تلویزیون سامسونگ 50AU7000

    سال معرفی: 2021

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : تایزن

    تلویزیون سامسونگ 50AU7000

    سامسونگ با محصولات بی‌نظیری که دارد توانسته جایگاهی ویژه را برای تلویزیون‌های خود در لیست بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022 کسب کند. تلویزیون 50AU7000 محصول سال 2021 سامسونگ است و پایین‌ترین مدل از سری AU محسوب می‌شود. با این وجود کیفیت تصویر تلویزیون بسیار عالی بوده و با توجه به قیمت مناسبی که دارد امکاناتی گسترده را ارائه می‌دهد. در بخش کیفیت تصویر از وضوح 4K به بهترین نحو پشتیبانی شده و در کنار آن فناوری‌هایی برای ارتقای سطح کیفیت تصاویر در تلویزیون به کار رفته است.

    کیفیت تصویر مناسب در تلویزیون با صدایی رسا و بلند نیز همراه شده است. سامسونگ سیستم صوتی 2 کاناله با توان صدای 20 وات را برای تلقویزیون 50AU7000 در نظر گرفته تا صدایی باکیفیت را به گوش شنونده برساند. در بخش هوشمند تلویزیون از ورژن 2021 سیستم عامل تایزن استفاده شده تا شما را از برترین امکانات سامسونگ بهره‌مند سازد. این سیستم عامل دسترسی‌های مختلفی را در بخش هوشمند به کاربران ارائه می‌دهد و تلویزیون AU7000 را به یک مدل مناسب و هوشمند تبدیل کرده است.

    تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    سال معرفی: 2020

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : LED

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : تایزن

    تلویزیون سامسونگ 50TU8500

    جالب است بدانید که یکی از بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022، تولید سال 2020 است. دلیل آن هم چیزی نیست جز محبوبیت زیادی که تلویزیون 50TU8500 دارد. این تلویزیون که محصول 2020 سامسونگ است با وجود قابلیت‌های گسترده و قیمت مناسبی که دارد جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های این برند خوشنام محسوب می‌شود. کیفیت تصویر تلویزیون به دلیل برخورداری از برترین فناوری‌ها در بخش تصویر بسیار مناسب بوده و وضوح عالی را برای نمایش انواع محتوا دارد. به لطف قابلیت ارتقاء دهنده کیفیت تصویر حتی تصاویری که وضوح پایینی دارند نیز در وضوح مناسب به نمایش گذاشته می‌شوند.

    2 بلندگو قدرتمند در تلویزیون قرار گرفته تا صدایی معادل 20 وات را به گوش شنونده برسانند. این میزان صدا برای تلویزیون‌های 50 اینچ بسیار مناسب بوده و صدایی واضح را در محیط اطراف تلویزیون پخش می‌کند. سیستم عامل مخصوص سامسونگ تایزن نام دارد که در تلویزیون 50TU85000 امکانات و دسترسی‌های متنوعی را برایتان فراهم می‌کند. در مجموع کیفیت تصویر تلویزیون با امکانات هوشمند گسترده‌ای که دارد یک مدل مناسب از برند سامسونگ را ساخته است.

    تلویزیون سونی 49X8000H

    سال معرفی: 2020

    وضوح تصویر : 4K

    نوع نمایشگر : Direct LED

    توان صوتی : 20 وات

    سیستم عامل : اندروید

    تلویزیون سونی 49X8000H

    آخرین مدل از سری بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022 مدل 49X8000H است. با اینکه این تلویزیون 49 اینچ است اما به دلیل تفاوت بسیار کمی که در ابعاد کلی با سایز 50 اینچ دارد در این لیست قرار می‌گیرد. تلویزیون‌های سونی همواره از کیفیت تصویری فراتر از انتظار برخوردار می‌شوند؛ مدل X8000H نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کیفیت تصویر بسیار مناسبی برای نمایش تصاویر روی صفحه نمایش دارد. سونی از برترین ویژگی‌های تصویر در این مدل استفاده کرده تا وضوح بی‌نظیری در صفحه نمایش تلویزیون برای نمایش انواع محتوا داشته باشد.

    این تلویزیون 2020 با کیفیت و امکانات مناسبی که دارد توانسته همچنان در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ جای داشته باشد. سیستم صوتی تلویزیون شامل 2 عدد بلندگو است که هر کدام صدایی 10 وات را در محیط پخش می‌کنند. یعنی توان کلی صوتی تلویزیون 20 وات بوده که صدایی مناسب را به گوش شنونده می‌رساند. سیستم عامل تلویزیون اندروید است که جزو برترین سیستم عامل‌های به کار رفته در تلویزیون محسوب می‌شود. این سیستم عامل پیشرفته شما را از برترین ویژگی‌های هوشمند برخوردار می‌سازد و 49X8000H را به یک تلویزیون مدرن و پیشرفته تبدیل می‌کند.

    نتیجه گیری.

    در مجموع تلویزیون‌هایی که در لیست بهترین تلویزیون‌های 50 اینچ 2022 قرار می‌گیرند همه و همه مدل‌هایی باکیفیت هستند که از امکانات گسترده و متنوع برخوردار شده‌اند. برخورداری از قیمت مناسب در کنار کیفیت تصویر شاخص اصلی انتخاب این تلویزیون‌ها بوده و هر کدام از آن‌ها می‌توانند کیفیت تصویر بی‌نظیری را برای نمایش تصاویر داشته باشند. توجه داشته باشید ترتیب معرفی تلویزیون‌های این لیست ارتباطی با رتبه‌بندی و برتری آن‌ها نسبت به هم نداشته و هر کدام در جایگاه خود دارای امکاناتی مناسب هستند. شما بسته به سلیقه و توقعات خود می‌توانید یکی از این مدل‌های زیبا از برندهای ال‌جی، سامسونگ و سونی را انتخاب کرده و از بابت کیفیت مناسب آن خیالتان راحت باشد.

  • بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی مقرون به صرفه و اقتصادی است که مورد اقبال تعداد زیادی از افراد جامعه است. این نوع بخاری برعکس بخاری‌های گازی از مکانیسم تولید نیروی الکتریکی به گرمایشی استفاده می‌کند. انتخاب یک بخاری برقی برای محیطی خاص نیازمند توجه به نکات و عواملی مهم است. برای داشتن یک انتخاب خوب باید به یک سری فاکتورهای مهم برای خرید بخاری برقی توجه کنید.

    فاکتورهای مهم برای خرید بخاری برقی

    این فاکتورهای مهم با توجه به نیازهای شما و همچنین مشخصات بخاری برقی تعیین می‌شود. در نظر گرفتن این فاکتورهای مهم به شما کمک می کند تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید یک بخاری با کیفیت و با دوام کنید.

    خرید بخاری برقی

    خرید بخاری برقی مانند سایر وسایل الکتریکی دیگر نیازمند توجه به یک سری نکات است. آشنایی با نحوه کارکرد بخاری برقی، آگاهی از شرایط محیطی و جغرافیایی و همچنین اطلاع داشتن از شرایط بازار تا حد زیادی در خرید تاثیرگذار هستند. قبل از اقدام به خرید بخاری برقی سعی کنید با مشخصات اصلی آن آشنا شوید. آشنایی با انواع مختلف مدل‌های برقی کمک زیادی به شما می‌کند تا خرید رضایت‌بخشی را رقم بزنید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با این اطلاعات بیشتر آشنا کنیم.

    فاکتورهای مهمی که باید در هنگام خرید بخاری برقی به آنها توجه کنید

    فاکتورهای مهمی که باید در هنگام خرید بخاری برقی به آنها توجه کنید را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد. این تقسیم‌بندی کلی شامل مدل و مشخصات بخاری، نیازها و خواسته‌های شما و محدودیت‌های محیطی و اقتصادی است. اگر بتوانید هر کدام از این بخش‌ها را به تفکیک مورد بررسی قرار بدهید، تا حد زیادی با فاکتورهای مهم و تعیین کننده در خرید آشنا خواهید شد.

    فاکتورهای مهمی که باید در هنگام خرید بخاری برقی به آنها توجه کنید

    بخشی از این اطلاعات مهم را می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت و بازدید از فروشگاه‌های اینترنتی به دست بیاورید. بخش دیگر اما مربوط به خودتان و شرایط زندگی شماست. آگاهی از این مسائل به شما کمک می‌کند تا با خرید مدلی مناسب، سال‌ها از این انتخاب سود ببرید. فاکتورهای مهم برای انتخاب بخاری برقی عبارتند از:

    • مدل بخاری برقی
    • ابعاد و میزان مصرف
    • تکنولوژی گرمایشی و کیفیت قطعات
    • ایمنی دستگاه
    • قیمت بخاری برقی
    • برند سازنده بخاری برقی

    مدل بخاری برقی

    انتخاب مدل بخاری برقی در هنگام خرید یکی از مهم‌ترین فاکتورهاست. بخاری‌های برقی دارای تنوع بالایی در طراحی و تولید هستند. در حالت کلی بخاری‌های برقی در سه مدل زمینی، دیواری و رومیزی عرضه می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها دارای خصوصیات خاصی هستند. ملاک انتخاب هر کدام از آنها سلیقه، فضای اتاق یا نوع مصرف است.

    بخاری برقی را در انواع مدل‌های دیگر هم می‌توان دسته‌بندی کرد. این دسته‌بندی بر اساس طراحی ساخت و سیستم گرمایشی آنها است. به این ترتیب، مدل‌های مختلف بخاری برقی عبارتند از:

    • بخاری برقی روغنی
    • هیتر برقی فن دار
    • بخاری برقی رادیاتوری
    • هیتر همرفتی و پنلی
    • بخاری برقی تابشی
    • بخاری برقی سرامیکی

    تفاوت این مدل‌ها در قطعات فنی مثل جنس المنت‌ها، سیستم ایمنی دستگاه، سیستم گرمایشی و همچنین قدرت گرمایشی است.

    مدل بخاری برقی

    ابعاد و میزان مصرف

    نکته دیگری که در هنگام خرید بخاری برقی باید به آن توجه کنید، ابعاد بخاری و اتاق و همچنین میزان مصرف است. ابعاد بخاری و توان حرارتی آن باید متناسب با متراژ یا فضای محیط انتخاب شود. توان حرارتی متناسب با محیط و به ازای هر 10 متر مربع مقداری بین 750 تا 1000 وات است. بنابراین بخاری برقی 2000 وات مدل QH-2500 برفاب برای گرم کردن محیطی با ابعاد 20 متر مربع کفایت می‌کند.

    تکنولوژی گرمایشی و کیفیت قطعات

    ملاک دیگر در انتخاب بخاری برقی تکنولوژی گرمایشی بخاری و کیفیت قطعات آن است. تکنولوژی گرمایشی در بخاری‌های برقی جدید معمولا به صورت جابجایی و یا همرفتی هستند. این تکنولوژی‌های جدید به توزیع یکنواخت و موثر گرما در فضای اتاق کمک زیادی می‌کنند.

    قطعات باکیفیت در یک بخاری برقی استاندارد تضمین کننده سیستم گرمایشی قدرتمند، ایمن و با مصرف بهینه است. کیفیت قطعات تا حد زیادی تضمین کننده سلامت کارکرد بخاری است. بخاری‌های برقی که دارای فن هستند، از کیفیت کارکرد بهتری برخوردارند. از جمله قطعات مهم که در یک بخاری استاندارد و مرغوب وجود دارد عبارتند از:

    • ترموستات
    • عایق الکتریکی
    • مدار الکتریکی
    • فن حراراتی
    • سیم رابط

    البته قطعات بخاری در مدل‌های مختلف با هم تفاوت‌هایی دارد. مثلا قطعات بخاری‌های برقی رادیاتوری با هیتر فن‌دار پنکه‌ای بسیار متفاوت است.

    تکنولوژی گرمایشی و کیفیت قطعات

    ایمنی دستگاه

    یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بخاری ایمنی دستگاه است. به‌خصوص برای بخاری‌های برقی که از الکتریسیه برای تولید حرارت استفاده می‌کنند و عمدتا بسیار سبک و کوچک هستند. نوع طراحی بخاری برقی احتمال واژگونی آن را بالا می‌برد. با این حال، بخاری‌های استاندارد مجهز به سیستم ایمنی خودکار در هنگام واژگونی یا بروز آتش سوزی هستند. به این شکل که در چنین مواقعی بخاری به طور خودکار خاموش می‌شود. جنس به کار رفته در بدنه بخاری هم تاثیر زیادی در بالا بردن سطح ایمنی آن دارد. البته از این نکته هم نباید غافل شوید که خودتان هم باید نکات ایمنی مربوط به استفاده از این نوع بخاری را رعایت کنید.

    قیمت بخاری برقی

    یکی از مهم‌ترین فاکتورهای در هنگام خرید بخاری برقی قیمت است. این مسئله به‌خصوص در شرایط اقتصادی فعلی بسیار پررنگ و با اهمیت است. قیمت بخاری برقی در مقایسه با سایر وسایل گرمایشی چندان زیاد نیست. به‌نوعی می‌توان گفت قیمت این وسیله گرمایشی و مصرف برقی آن بسیار مقرون به‌صرف و اقتصادی است. بخاری‌های برقی با برندهای خارجی با توجه به تورم موجود و افزایش بهای دلار با افزایش قیمت بالایی مواجه شده‌اند. با این حال، بخاری‌های برقی با کیفیت داخل قیمت بسیار مناسبی دارند. محدود قیمت آنها بین 150 هزار تا بالاتر از 3 میلیون تومان متغیر است.

    برند سازنده بخاری برقی

    آخرین فاکتور مهم و تعیین کننده برای خرید بخاری بخاری، انتخاب برند سازنده آن است. با توجه به شرایط تحریمی و اقتصادی فعلی برندهای ایرانی بازار محصولات خانگی را غبظه کرده‌اند. قیمت مناسب محصولات این برندها در کنار کیفیت دو عامل مهم برای خرید آنهاست. برند برفاب هم به عنوان یکی از باسابقه‌ترین و معتبرترین برندهای ایرانی در زمینه تولید وسایل خانگی از جمله بخاری برقی، یخچال و آبگرمکن نامی پرآوازه دارد. تنوع در طراحی و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در تولید بخاری‌های برقی باعث شده تا محصولات برفاب کیفیت بالایی داشته باشند. شما با بازدید از فروشگاه اینترنتی برفاب می‌توانید از تنوع بخاری‌های برقی آن دیدن کنید.

  • اگر می‌خواهید حال و هوایی تازه به آشپزخانه‌تان ببخشید، حتماً نیاز نیست که کل آشپزخانه را دوباره رنگ و یا کابینت‌ها را تعویض کنید. می‌توانید ایده‌هایی کم هزینه‌تر را پیاده کنید؛ مثلاً کل درب کابینت و یا قسمتی از آن را شیشه‌ای کنید. شیشه‌ای کردن درب کابینت می‌تواند به دلباز کردن محیط آشپزخانه کمک کند بدون اینکه نیازی به صرف هزینه‌های گزاف باشد. اضافه کردن شیشه به درب کابینت، یکی از ساده‌ترین و جذاب‌ترین ایده‌ها برای تغییر دکوراسیون و حال و هوای آشپزخانه است. حتی نیازی هم نیست که تمام کابینت‌ها را شیشه‌ای کنید و فقط کافی است یک یا دو کابینتی را که بیش از بقیه در معرض دید هستند، تغییر دهید. در ادامه شما را با چند ایدۀ نو در این مورد آشنا می‌کنیم.

    اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید هزینه طراحی کابینت را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کابینت ساز در تهران باشید می‌توانید درخواست طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

    بسیاری از افراد علاقه دارند که تنها قسمتی از درب‌های کابینت آشپزخانه‌شان را شیشه‌ای کنند. البته گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد مثلاً می‌توانید کابینت‌های جدید را خریداری کنید که روی درب آن‌ها از قبل شیشه کار شده است. هم چنین اگر دستی در کارهای فنی دارید و می‌خواهید زیاد به خرج نیفتید، می‌توانید خودتان به کابینت‌های قدیمی آشپزخانه، شیشه اضافه کنید. این کار در ابتدا ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد؛ جدا کردن درب کابینت، بریدن قسمتی از درب، اضافه کردن شیشه به آن و سپس جا انداختن درب. امّا با کمی صبر و تلاش و جست و جو در اینترنت، می‌توانید از پس این کار برآیید.

    همانطور که اشاره شد، یکی دیگر از گزینه‌ها، خرید کابینت‌هایی با درب شیشه به صورت آماده است. در این صورت نیازی به صرف وقت و انجام دادن کارهای اضافی ندارید.

     

    از چه نوع شیشه‌هایی می‌توان در طراحی و ساخت کابینت استفاده کرد؟

    https://lh5.googleusercontent.com/GXuVC3ZMhrb3ZYfR93Mph53XeBCrvlq6K6VRu56NvBxu5HAacIN-YX10e2t3scbk3manD3OPqrOo47QLB8Q28TI0elp6P5XqELX1NQjyAlii-8ziJAWiSnmwAEPbFs5mDYix8YY

    قبل از شروع به کار، بایستی نوع شیشه را انتخاب کنید. می‌توانید از انواع شیشه‌های رنگی و طراحی شده با توجه به سلیقۀ خود استفاده کنید و ظاهری نو و جذاب به آشپزخانه ببخشید.

    پلکسی گلاس نیز یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می‌آید. کار کردن با پلکسی گلاس آسان‌تر از شیشه‌های معمولی است و تنوع رنگ و طرح آن‌ها نیز بیشتر است. پلکسی گلاس در بازار موجود است و می‌توانید به راحتی آن‌ها را تهیه و استفاده کنید. فقط دقت کنید که قبل از خرید، اندازه گیری‌های لازم را انجام داده باشید.

     

    استفاده از قاب‌های چوبی دز ساخت کابینت آشپزخانه:

    https://lh4.googleusercontent.com/gAu1vFWXuEITrO2Pf4q3qzzZoCbeMJcZwWqJpGSb-AbTMCwq1zTUGrCuh-IjcrLflJT_1Y6XcBgHx_qoOxWFFpr7WwsnwbPOut4Z9KZcJebzKUDJO9aZ-9VDPfrUsavkqJBRr6E

    استفاده از چارچوب‌های چوبی دور شیشه، ظاهری زیباتر به آشپزخانه می‌بخشد. بدین منظور، قطعات چوبی به اندازۀ شیشه برش دهید و با استفاده از بتونه سیلیکونی روی سطح بچسبانید.

     

    نتیجه گیری:

    https://lh5.googleusercontent.com/tsDFfPlEAOT3ri8LJxqIp-z2V-PdXoDaudxgxWvKGpsF8PEAl0FZ-jw1kgx3NlHpE9XC0BynimRQmSRPv1rcJN0jZDd6XmQHXPb5AGc-_RGpFVPSz_ra1juJyReaZUoQ000F2C4

    همانطور که دیدید، استفاده از شیشه در ساختمان کابینت، می‌تواند ظاهر آشپزخانۀ شما را به کلی تغییر دهد. شما با استفاده از گزینه‌های مختلف نظیر شیشه‌های رنگی، طراحی شده و پلکسی گلاس می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و آشپزخانه‌ای زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

  • با گذشت زمان و استفاده از مبلمان، ممکن است آن‌ها از ریخت بیفتند و فرو رفته شوند. در این مواقع اولین راه حلی که به ذهن افراد می‌رسد، تعویض مبلمان و خرید یک دست مبل جدید است. امّا ما در این مقاله قصد داریم شما را به نحوۀ رویه کوبی و رفع فرورفتگی مبل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

    اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت رویه کوبی مبل را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک رویه کوبی مبل در تهران باشید می‌توانید درخواست رویه کوبی مبل ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

     

    دلایل فرورفتگی مبل:

    https://lh3.googleusercontent.com/SW7LoHYQQUKuFW6szzebOCMLEzAc3uIj2XSx36RlBI4kmWm1eOYrNA7yAHVS4jYunfQ0NM7SI8hyVONUpexxVJlTosRQS3Zqs90IvbR-X8rbhVQP66aH3fBuU9eJKhgpx69YPu0

    دلایل متعددی برای فرو نشستن مبل وجود دارد که بدیهی‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

    1. بالشتک‌های نشیمن دچار فرورفتگی شده‌اند:

    قبل از اقدام به رویه کوبی، بایستی مشخص شود که آیا فرونشستن مبل به دلیل قاب آن است یا بالشتک‌های نشیمن؟ اگر پف بالشتک‌ها خوابیده بود، به راحتی می‌توانید این مسئله را با پر کردن بالشتک با فوم جدید،‌ برطرف سازید.

    1. فنر مبل شل شده است:

    اگر بالشتک‌ها در وضعیت خوبی قرار دارند، ممکن است مشکل به دلیل شل شدن فنرهای مارپیچی درون فریم مبل باشد. معمولاً این فنرها از سرجای خود درمی‌آیند و بایستی آن‌ها را دوباره به محل قرارگیری اصلی، متصل کرد. این فنرهای زیگ زاگی، سیم‌های فلزی بلندی هستند که از جلوی مبل به پشت آن کشیده می‌شوند و سبب می‌شوند که مبل محکم و استوار قرار گیرد.

    1. فنرها شکسته و خراب شده‌اند:

    با اینکه فنرها از جنس فلزات مقاومی هستند، باز ممکن است در اثر فشار، بشکنند و یا اتصال خود را به فریم چوبی مبل از دست بدهند. خوش‌بختانه شما می‌توانید دوباره فنرها را به سرجای خود وصل کنید امّا اگر فنرها انقدر تحت فشار قرار گرفته باشند که حالت کشسانی خود را از دست داده باشند، بایستی به کلی آن‌ها را تعویض کنید.

     

    نحوۀ رویه کوبی مبل:

    برای تعویض رویه و قسمت زیرین مبل، به منگنه کوب، کاتر، قیچی،انبردست، پیچ گوشتی، دریل و مته نیاز خواهید داشت. اگر تصمیم به تعویض فنرهای مبل نیز دارید، بهتر است فنرهای جدید تهیه کنید. اگر می‌خواهید رنگ و رویی جدید به مبل بدهید، بهتر است پارچۀ رومبلی نیز بخرید.

     

    نحوۀ دسترسی به درون مبل:

    1. با کمک شخص دیگری، مبل را وارونه کنید.

    2. پایه‌های مبل را به کمک پیچ گوشتی و در جهت عقربه‌های ساعت به کمک دست و یا دریل جدا کنید.

    3. با دقت منگنه‌های زیر مبل را جدا و کاور سیاه‌رنگ زیر مبل را از کلاف چوبی جدا کنید.

     

    نحوۀ برقراری اتصال فنرها و یا تعویض آن‌ها:

    https://lh5.googleusercontent.com/jIXmTk9nUJm4ceg6VBhU7TdG2b8iNvzEYgB-ORsyesdJLp7hflfDoThalurj6QcpMD3nIJeuP0PreyimcdQuZXFTDCsF2xNe-7C3gSsxm2jCB4W4zIPvLsxc_kuq8j2kyOv-NSY

    1. بعد از اینکه به قسمت زیرین مبل دسترسی پیدا کردید، اگر فنری از جای خود جدا شده بود، آن را دوباره به محل اصلی متصل کنید.

    2. اگر فنرها از گیره‌ها جدا شده بودند، دوباره آن‌ها را به گیره‌ها وصل کنید. در صورت لزوم سر فنر را به حالت قلاب دربیاورید تا گیر کند و دیگر از گیره جدا نشود.

    3. اگر فنرها شکسته بودند، بایستی آن‌ها را از اسکلت مبل خارج و یک دست فنر جدید جایگزین آ‌ن‌ها کنید. می‌توانید به کمک انبردست، گیره‌ها را از محل اتصال جدا کنید. گیره‌های شل را نیز تعویض کنید تا در آینده مشکلی برای فنرها ایجاد نکنند.

    4. فنرهای جدید را به گیره‌ها وصل کنید.

    5. سیم را عمود بر فنر قرار دهید. سیم را می‌توانید به کمک منگنه کوب به اسکلت فیکس کنید.

    6. سیم‌ها باید به صورت مارپیچی از یک سمت فریم به سمت دیگر کشیده شوند. دقت کنید که سیم‌ها خیلی سفت قرار نگیرند.

    7. طرف دیگر سیم را نیز به فریم منگنه کنید.

    8. پارچه رومبلی جدید را به فوم منگنه کنید و اضافات پارچه را قیچی کنید.

     

    مراحل تعویض بالشتک‌های نشیمن مبل:

    https://lh3.googleusercontent.com/znRyBxsdd2aGz5qdzGfWIvXU8b6a7wmdU5UZ9mJW9Aasrch3jodGH0S_F1V2SaHcGzMtPFPWYe69B-zVrAnDbLZxArp_k26v3-9Mz7-g4Xh_NwFQeudsuiic3e5RHtN15uT3wNg

    از آنجایی که بالشتک‌های تکیه مبل برعکس بالشتک‌های نشیمن، چندان تحت فشار قرار نمی‌گیرند، می‌توانید هرچند وقت یکبار جای ‌آن‌ها را باهم عوض کنید. در غیر این صورت می‌توانید فوم بالشتک‌ها را به روش زیر تعویض کنید.

    1. زیپ کاور بالشتک را باز کنید.

    2. کاور را پشت و رو کنید و فوم قدیمی را دربیاورید.

    3. قسمت پشتی فوم جدید را با ماژیک سی‌دی علامت گذاری کنید تا متوجه نحوۀ جایگیری فوم در کاور شوید.

    4. دور فوم مبل، داکرون یا پوشش پلی‌استری بپیچید. قسمت پشتی بالشتک نیازی به این پوشش ندارد.

    5. با کمک فرد دیگری، فوم را درون کاور جای دهید. دقت کنید که قسمت جلویی و کاور دار فوم، جلوی کاور قرار بگیرد.

    6. زیپ کاور را ببندید و بالشتک را سرجای خود قرار دهید.

     
  • در ابتدا شما باید به خوبی بدانید که فیلتر ممبران خانگی انواع متنوعی دارد که هر یک از انواع آن دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشند. در صورتی که شما می‌ خواهید اقدام به خریداری این نمونه فیلتر تصفیه آب نمایید باید به خوبی بدانید که نمونه های تقلبی و غیر اصل آن در بازار بسیار زیاد است. بر همین اساس اگر قصد خریداری بهترین و با کیفیت ترین فیلتر خانگی ممبران را دارید باید از نمایندگی که فروش این فیلترها را برعهده دارد خریدتان را انجام دهید.

    دریافت گارانتی و ضمانت نامه فیلتر خانگی ممبران زمان خریداری اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که شما گارانتی فیلتر ممبران خانگی را دریافت کنید خیالتان راحت خواهد بود که بهترین و با کیفیت ترین فیلتر خانگی را خریداری کرده اید. به طور کلی شما باید به خوبی بداند که گارانتی فیلتر نشان دهنده اصل بودن آن می باشد.

    خرید فیلتر ممبران فیلمتک

    اگر شما قصد خریداری فیلترهای ممبران خانگی را دارید باید در مورد ویژگی‌ ها و همچنین قیمت این فیلتر اطلاعات بیشتری کسب نمایید. در ادامه برخی از ویژگی ها و نکاتی که مربوط به فیلتر خانگی ممبران می باشد را  بیان می کنیم.

    قیمت خرید فیلتر ممبران خانگی

    یکی از مهمترین نکاتی که شما در مورد قیمت فیلترهای ممبران خانگی باید بدانید این است که قیمت آن نشان دهنده کیفیتش نمی باشد. بنابراین زمان خرید این نمونه فیلتر باید قیمت آن را چندان مورد بررسی قرار ندهید و ابتدا به کیفیت آن توجه داشته باشید.

    به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هر یک از فیلترهای تصفیه آب خانگی که هزینه بالایی دارند لزوماً عالی و بی نظیر نیستند. هر یک از فیلترهای تصفیه آب ارزان هم نیز چندان بی کیفیت نمی باشند.

    هر یک از فیلترهای آب ممبران خانگی که شما خریداری می کنید هزینه مشخص شده ای دارند که شما باید بر اساس فاکتورهای متنوع قیمت آنها را تخمین بزنید و مورد بررسی قرار دهید.

     هر دستگاهی فیلتر خاص ممبران ویژه‌ ای را باید داشته باشد. فیلترهای ممبران آمریکایی تا حدودی هزینه خریداری شان بیشتر است البته که شما باید بدانید فیلترهای ممبران آمریکایی از نظر کیفیت بسیار عالی و بی نظیر هستند.

    برخی از دستگاه‌ ها ممکن است نیاز به فیلتر هایی با ابعاد متنوع داشته باشند که ابعاد فیلتر یکی از مهمترین فاکتورهایی است که روی قیمت آن تأثیر می‌ گذارد. غشای اسمزی که فیلتر دارد یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت آن می باشد.

    غشای اسمزی با استفاده از متریال های خاصی تولید و طراحی شده و به همین دلیل آن دسته از فیلترهایی که غشای اسمزی خاصی دارند هزینه خریداری بیشتری را هم به خود اختصاص داده‌ اند.

    بهترین فیلتر ممبران خانگی

    در صورتی که شما قصد خریداری بهترین فیلترهای ممبران خانگی را دارید و مایل هستید که بهترین مدل آن را روی دستگاه خود نصب کنید باید به برخی از نکات دقت داشته باشید.

    فیلترهای ممبرانی تقلبی بسیار زیادی در بازار وجود دارند که تشخیص دادن تقلبی بودن آنها با نمونه‌ های اصل تا حدودی دشوار است. پیش از هر چیزی شما باید با برندهای اصلی فیلترهای ممبران خانگی آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه این فیلترها را خریداری کنید.

    فیلترهای آمریکایی، فیلترهای سی سی کا، فیلترهای گلد تورای و فیلترهای سافت واتر از جمله مهمترین و بهترین برندهای تولیدی فیلتر ممبران فیلمتک خانگی هستند.

     بنابراین شما باید به خوبی این نمونه برندها را زمان خریداری فیلترهای ممبران بشناسید تا از اصل بودن آن اطمینان خاطر به دست بیاورید. برندهای دیگری از فیلترهای ممبران خانگی هم در بازار وجود دارد اما شما زمان خریداری هر یک از برندهای متنوع باید کیفیت آنها را به خوبی بررسی کنید تا از بهترین بودن آن فیلتر اطمینان خاطر به دست بیاورید.

    اگر شما قصد دارید بهترین فیلترهای ممبران را برای دستگاه تصفیه آب خود خریداری کنید تنها باید به نمایندگی ‌های معتبر مراجعه نمایید. نمایندگی ها بدون شک بهترین و با کیفیت ترین فیلترها را با قیمتی مناسب به شما تحویل می دهند.

    خرید فیلتر ممبران فیلمتک صنعتی

    نحوه عملکرد فیلتر ممبران خانگی

    فیلترهای ممبران خانگی با اختلاف غلظت و همچنین اختلاف فشار کار می ‌کنند. تشخیص دادن فشار و غلظت در هر یک از انواع فیلترهای ممبران خانگی متفاوت می باشد.

    ویروس و هر یک از باکتری هایی که درون فیلتر ممبران هستند بر اساس استانداردهای مشخص شده تصفیه می شوند تا آب گوارایی بی‌ نظیری به دست بیاورد.  روش اسمز معکوس یکی از مهم ترین است که در این فیلتر جهت تصفیه سازی آب مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

    آلاینده‌ های موجود درون آب با استفاده از این روش به طور کلی از بین می رود و به همین دلیل آب آشامیدنی سالم تولید می شود.

    ناخالصی هایی که از درون فیلتر عبور می‌ کنند ابعاد کوچک و بزرگی دارند که شما به همین دلیل بعد از مدتی باید فیلترها را تعویض کنید و یک فیلتر جدید در دستگاه تصفیه آب قرار دهید. در صورتی که شما نسبت به تعویض فیلتر ها توجه نداشته باشید امکان دارد که آب آشامیدنی بی کیفیتی را از دستگاه تصفیه آب دریافت کنید و همچنین ساختار دستگاه بعد از مدتی به طور کلی دچار آسیب می‌ شود.

    خرید فیلتر ممبران خانگی ارزان

    بسیاری از افرادی که قصد خریداری فیلترهای ممبران خانگی را دارند مایل هستند که با کمترین هزینه این نمونه فیلترهای تصفیه آب را خریداری کنند. شما برای اینکه هزینه مناسب و به صرفه ای را برای خریداری فیلترهای ممبران خانگی پرداخت کنید بهتر است که به نمایندگی های فروش فیلترهای ممبران مراجعه نمایید.

    هر یک از نمایندگی هایی که فروش فیلترهای ممبران خانگی را برعهده دارند هزینه مشخص شده و استانداردی که تولید کننده ارائه داده است را به مشتریان اعلام می‌ نمایند.

    خرید فیلتر ممبران خانگی

     خریداری فیلترهای ممبران خانگی ارزان تنها از طریق نمایندگی‌ ها میسر می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که به جز نمایندگی از فروشندگان دیگری نباید فیلتر های خانگی ممبران را خریداری کنید. چرا که در این صورت ممکن است فیلتر های بی کیفیتی را تهیه نمایید.

    برخی از فروشندگان نمونه های تقلبی فیلترهای ممبران خانگی را به مشتریان ارائه می دهند. در صورتی که شما می‌ خواهید فیلترهای ممبران خانگی در انواع مدل‌ های متنوع را خریداری کنید می توانید به صورت اینترنتی خریدتان را از نمایندگی انجام دهید.

    منبع: تصفیه آب به آبی

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر