خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • این روزا  خیلی از کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا با بحران رو‌به‌رو هستن و همین موضوع باعث احساس عدم امنیت شغلی برای کارمندان و کارگران شده؛ حالا طبیعیه که تو این شرایط همه دنبال استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌ها معتبر باشن تا بتونن بیشتر رو آینده حساب کنن.

    اگه شما هم دنبال چنین فرصتی هستید حواستون باشه که شرکت‌های معتبر زیادی فراخوان استخدام دادن:
    استخدام  ۲۰۰۰ همکار جدید در شرکت دیجی کالا
    استخدام برای ۱۱  موقعیت شغلی مختلف  در شرکت به پرداخت ملت
    استخدام ۲۴ ردهٔ شغلی مختلف در شرکت شاتل
    و استخدام بانک پاسارگاد در سراسر ایران برای ۳۹ سمت شغلی مختلف

    این فقط چهار مورد از آگهی‌های استخدام‌ شرکت‌های معتبر در سایت کارپیشه بود. همین حالا به کارپیشه برید تا شغل بعدی خودتون رو از بین ۱۶۰هزار فرصت شغلی موجود، پیدا کنید.

     

  • از دست دادن کار یکی از بزرگترین نگرانی‌ها در زندگیه.  اما شاید از اون نگران‌کننده‌تر اینه که ندونیم کجا و تو کدوم روزنامه یا وبسایت باید دنبال کار بگردیم.

    خبر خوب این روزها در بازار کار اینه که همهٔ آگهی‌های استخدام سراسر کشور تو سایت کارپیشه در اختیارتونه.
    پس اگه کارتون رو از دست داده‌اید یا دنبال شغل مناسب‌تری می‌گردید karpishe.com جاییه که می‌تونه کمکتون کنه.

    همین حالا ۱۶۱هزار فرصت شغلی سراسر ایران با یه کلیک در دسترسه
    ۶۵۰۰۰ آگهی استخدام تهران
    ۱۳۰۰۰  آگهی استخدام در اصفهان
    ۹۲۰۰ آگهی استخدام در تبریز
    ۲۱۰۰ آگهی استخدام ارومیه

    به دوستان و عزیزانتون هم کارپیشه رو معرفی کنید تا دست به دست هم، گره از کار باز کنیم.

  • تو این روزای سخت، چطور کار پیدا کنم؟!

     

    روزی نیست که اطرافتون از بسته‌شدن رستوران‌ها و باشگاه‌ها، هتل‌ها و کسب و کارهای مختلف خبری نشنوید و روزی نیست که بین دوستان و اطرافیان خبر از دست دادن شغل به دلیل تعدیل و یا تعطیلی کسب و کار نباشه.

    اما این فقط نیمهٔ خالی این بزرگترین بحران قرنه؛

    نیمهٔ پر لیوان، ایجاد و توسعهٔ کسب و کارهای بسیار زیادی در ارتباط با شرایط این بحرانه. صنایع مرتبط با تولید لوازم بهداشتی، پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش اینترنتی و شبکه‌های پخش و توزیع فقط سه نمونه از این کسب و کارهای پررونق و رو به رشدند.

    بحران همه‌گیری کرونا باعث شده فضای استخدامی جدیدی برای این شغل‌های جدید به وجود بیاد. علاوه بر این، کارفرماهای بیشتری به استخدام نیروی دورکار برای کار در منزل علاقه‌مند شده‌ند.

    پس به جای نگرانی و شکایت از این اوضاع که نتیجه‌ای جز افسردگی و سرخوردگی نداره، همین الان دست به کار بشید.

    تو این مطلب می خوایم کارپیشه karpishe.com رو بیشتر و بهتر بهتون معرفی کنیم:

    تو این روزای سخت، چطور کار پیدا کنم؟!


    مأموریت وب‌سایت کارپیشه اینه که به همه کمک کنه تا شغل مناسب خودشون رو پیدا کنن و به همین خاطر تمام فرصت‌های شغلی فعال در تمام شهرهای ایران رو در خودش جا داده و در اختیار شما قرار می‌ده.

    تو این روزای سخت، چطور کار پیدا کنم؟!



    به این آمار ساده توجه کنین:

    ⦁ بیش از ۱۳۵ هزار آگهی شغلی جدید همین الان در کارپیشه فعاله

    ⦁ بیش از ۴هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی کار در منزل و  دورکاری جدید در سایت کارپیشه قرار‌گرفته

    ⦁ ۵۲ هزار آگهی  استخدام در تهران 

    ⦁ ۱۱هزار و دویست آگهی استخدام در اصفهان

    ⦁ ۴۰۰ آگهی  استخدام در جزیره کیش 

    ⦁ ۸۰ آگهی استخدام در جهرم

    ⦁ و…

    پس مهم نیست کجا این کشور زیبا هستی. یا چقدر مهارت دارید؛

    هر جای ایران و به دنبال هر شغلی که باشید، در صفحهٔ جستجوی سایت کارپیشه به صدها هزار شغل فعال دسترسی دارید.

     
  • سوال این روزها اینه که چطور می‌شه در بحران شیوع کووید-۱۹ شغل مناسب پیدا کرد؟

    در حال حاضر ممکنه به دلیل بحران شیوع ویروس کرونا، شغل شما در معرض خطر قرار گرفته باشه. تجربه از دست دادن شغل یکی از پنج رویداد پر استرس در زندگی هر شخصیه. در کنار انجام مراقبتهای فردی و بهداشتی برای محافظت از خودتون و عزیزانتون، شاید در این زمان حساس و بحرانی در جستجوی شغلی برای خودتون هم هستید.

    اما چطور می تونید از کارپیشه www.karpishe.com برای پیدا کردن شغل مناسبتون استفاده کنید؟

    تو این روزای سخت، چطور کار پیدا کنم؟! (راهکار عملی)

    تخصص کارپیشه اینه که کمک کنه همه کارجویان به بهترین موقعیت شغلیشون دست پیدا کنند. ما روزانه شغل‌ها رو به روز رسانی می‌کنیم و به طورمداوم با کارفرماهای سراسر کشور در ارتباطیم.

     

    پس با ما همراه باشید

    پیدا کردن شغل با جستجو در سایت کارپیشه

    تو این روزای سخت، چطور کار پیدا کنم؟! (راهکار عملی)

    با  چند گام ساده شروع کنیم:

    1. خودتون رو ارزیابی کنید.
    • وضعیت فعلی خودتون رو بررسی کنید. اگر شما در صنعتی کار می‌کردید که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته -صنایعی مثل گردشگری، هتل داری، رستوران و مشاغل پرخطر- الان زمان این رسیده که جستجوی خودتون رو گسترش بدید و در صنایع دیگه دنبال شغل بگردید.
    • مهارت‌ها و تجربیات شغلیتون رو بررسی کنید و ببینید چطور از این مهارت‌ها می تونید در صنایع دیگه به بهترین نحو استفاده‌کنید.
    1. شغلهای موجود رو بررسی کنید.
    • در قسمت جستجوی سایت کارپیشه و در کادر «چه کاری» از کلمات کلیدی مرتبط با مهارت‌های خودتون مثل شبکه‌های اجتماعی،  کار در منزل، دورکاری، پشتیبانی، آموزش و از این قبیل استفاده‌کنید.
    • در کادر «کجا» شهر مورد نظرتون رو وارد کنید.
    • لیست کاملی از تمام فرصت‌های شغلی موجود در اینترنت که مناسب خودتونه رو می‌بینید که می‌تونید به راحتی برای هر کدوم درخواست استخدام ارسال کنید.
    • به مشاغل نوظهور هم توجه کنید .

    هم زمان با این که کووید 19 یا همون ویروس کرونا،  روی مشاغل بسیاری تاثیر منفی داشته، باعث ایجاد فرصت های شغلی بسیاری در حوزه هایی مانند صنایع مواد غذایی،  بهداشتی، پخش و توزیع ، فروش آنلاین و ... شده، حتما به این فرصت های جدید توجه کنید.

    1. به سادگی رزومه خودتون رو در کارپیشه بارگذاری کنید و به‌روز نگه‌دارید.
    • با ایجاد رزومه در کارپیشه به راحتی خودتون رو معرفی کنید، سوابق کاری و مهارت‌هاتون رو اعلام کنید و برای شغل‌های مورد نظرتون درخواست استخدام کنید.
    • در صورتی که علاقه‌ داشته‌باشید می تونید از سرویس های ویژه کارجویان استفاده کنید تا در وقتتون صرفه‌جویی بشه.

     

    نکاتی برای جستجوی شغل در دوران بحران کووید 19

    تو این روزای سخت، چطور کار پیدا کنم؟! (راهکار عملی)

    1. پشتکار داشته‌باشید و هر روز برای جستجو و درخواست استخدام زمان بذارید.

    2. صبور باشید؛ کارفرما برای بررسی درخواست شما نیاز به زمان داره.

    3. مهارت ها و توانمندی‌هاتون رو توسعه بدید. این روزها خیلی از سازمان‌ها، آموزشگاه‌ها و افراد در وبسایت یا صفحات اینستاگرامشون مطالب آموزشی رایگان منتشر میکنند؛ این فرصت رایگان رو از دست ندید و هر روز چیز جدیدی یاد بگیرید.

    4. برای تفریح زمان بذارید. حتماً حتماً حتماً هر روز زمانی رو برای ورزش و فعالیت بدنی، مطالعهٔ کتاب، دیدن فیلم و گوش‌کردن به موسیقی و ارتباط مجازی با دوستانتون اختصاص بدید.

    کارپیشه در کنار شماست تا شغل مورد نظرتون رو پیدا کنید.

     
  • راه‌اندازی یک سایت اینترنتی برای کسب و کارتان، برند شما را معتبر می‌کند و باعث می‌شود مشتریان جدید به سمت شما سرازیر شوند. امروزه داشتن یک سایت مانند هویت یک برند شده‌است و نبودش به این معناست که از رقبای خود عقب هستید. روش‌های بسار زیادی برای طراحی سایآت وجود دارد اما هیچوقت در ابتدا یک سایت چند صد میلیونی به کار شما نخواهد آمد و شما باید بتوانید در ابتدا تا جایی که می‌توانید هزینه‌های خود را کم کنید. یکی از راه‌های کم هزینه و بسیار موثر برای کسب و کار شما، انتخاب پلتفرم وردپرس است. وردپرس محبوب‌ترین سایت‌ساز در اینترنت است و بیش از ۳۰ درصد سایت‌ها در اینترنت توسط این پلتفرم ایجاد شده‌اند. ین درحالی است که روزانه هزاران نفر در حال توسعه و ساخت افزونه‌هایی برای این سایت‌ساز قدرتمند هستند و شما می‌توانید با استفاده از آن، هر آن‌چیزی را که می‌خواهید در سایت خود داشته باشید. همچنین دیگر نیازی نیست که شما به شرکت‌های طراحی سایت مراجعه کنید و کسب و کارتان و سایت خود را به دست آن‌ها بسپارید. شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزش وردپرس مجموعه‌ی همیار آکادمی(همیار وردپرس) سایت خود را راه‌اندازی کنید و از حجم بسیار زیاد کاربران اینترنت نیز استفاده کنید.

    با ایجاد طرح‌های گرافیکی، کسب و کار خود را جذاب کنید.

    نحوه استفاده از ابزارهای گرافیکی و ایجاد طرح‌های گرافیکی جذاب، یکی از عواملی است که بر روی کل کسب و کار شما تاثیر می‌گذارد. شما برای انتشار محتوا در اینستاگرام، برای انتشار تصاویر در سایت و هر شبکه‌ی اجتماعی دیگر، به تسلط بر روی ابزارهای گرافیکی نیاز دارید. تصاویر اولین چیزی است که کاربران و مخاطبین شما را به خود جذب می‌کند. شما با تسلط بر روی نرم‌افزارهای گرافیکی، می‌توانید ظاهر برند و کسب و کار خود را در اینترنت بهبود دهید. دوره آموزش گرافیک مجموعه‌ی همیار آکادمی، تمامی ابزارهای گرافیکی حرفه‌ای شرکت Adobe به شما آموزش داده می‌شود و می‌توانید با شرکت در این دوره، به راحتی بر روی این ابزارها تسلط پیدا کنید. 

    با استفاده از موثرترین روش بازاریابی، فروش خود را افزایش دهید


      

    امروزه بحث برند شدن و بازاریابی در اینترنت یکی از مسائل بسیار مهمی است که بیشتر استارتاپ‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. حتی این مسئله آنقدر مهم است که بیش‌تر شرکت‌‌های بزرگ، بسیار هزینه می‌کنند تا نیروهای کاربلد این حوزه را به‌کار بگیرند و از آن‌ها استفاده کنند. اگر قیف کسب و کار شما به خوبی کار کند و شما بتوانید به یک حجم وسیعی از مشتریان وفادار دست پیدا کنید و به جمع‌آوری اطلاعات آن‌ها مانند ایمیل بپردازید، می‌توانید با استفاده از ایمیل مارکتینگ، مشتریان بسیار وفاداری را به کسب و کار خود جذب کنید. شما باید بدانید یک ایمیل خوب چگونه است و تا چه حد بر روی مشتریان شما تاثیرگذار است. برای اینکه بتوانید از موثرترین روش بازاریابی در اینترنت بهره ببرید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به صفحه‌ی آموزش ایمیل مارکتینگ مجموعه‌ی همیار آکادمی مراجعه کنید.

  • امروزه افراد زیادی در دنیا به فکر انتخاب مقصد جدیدی برای زندگی و مهاجرت به کشوری هستند که با بهره‌مندی از مزایای متنوع، آینده روشنی را برای خود و خانواده رقم بزنند. در این میان کانادا به عنوان یکی از قدرت‌های اقتصادی و کشورهای پیشرفته دنیا و برخورداری از جمعیتی پایین به نسبت وسعت سرزمین، مقصدی ایده‌آل و جذاب برای مهاجرت، تحصیل، کار و زندگی محسوب می‌شود.

    بر همین اساس، قصد داریم مهاجرت کاری به کانادا را از نخستین گام به شما توضیح داده و شما را با بهترین روش ممکن برای مهاجرت کاری به کانادا آشنا کنیم.

    به طور کلی متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا می‌توانند بنابر شرایط خود از طریق هر یک از موارد متداول زیر اقدام نمایند:

    • اسکیل ورکر فدرال Federal Skilled Worker
    • اسکیل ورکر کبک Quebec Skilled Worker
    • مهاجرت کاری و تجاری Business Immigrant
    • برنامه نیروی کار خارجی موقت Temporary Foreign Worker
    • برنامه نامزد استانی Provincial Nominee Program

    اکسپرس اینتری یا همان اسکیل ورکر فدرال کانادا

    Express Entry یک سیستم آنلاین دولتی در کانادا است که برای مدیریت درخواست متقاضیان شرکت در برنامه نیروی کار ماهر skilled workers این کشور به کار گرفته می‌شود. اما کاندیدا و متقاضیان شرکت در طرح فدرالی مهاجرت به کانادا ملزم به داشتن شرایطی هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

    • از حداقل یک‌سال تجربه کاری تمام‌وقت طی 10 سال گذشته در عناوین شغلی مورد نیاز کانادا برخوردار باشد
    • برای حداقل یکسال به عنوان نیروی کار خارجی و یا یک دانشجوی بین‌المللی در کانادا زندگی کرده باشد
    • دارای شرایط لازم برای یک جاب آفر یا همان پیشنهاد شغلی دائم و تمام‌وقت از یک کارفرمای کانادایی باشد
    • تجربه کاری و مهارت فرد باید طبق سیستم نظام‌مند مشاغل ملی کانادا NOC در یکی از دسته‌های 0 ، سطح A و یا B قرار بگیرد
    • متقاضی باید از تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه‌ های زندگی در کانادا برای  خود و خانواده برای 6 ماه اول ورود به کانادا برخوردار باشد
    • بنابر قوانین سازمان شهروندی و مهاجرت کانادا، متقاضی باید از 6 شاخص ارزیابی مختلف تحصیلات، مهارت زبان، تجربه کاری، سن متقاضی، پیشنهاد شغلی و تطبیق‌پذیری حداقل 67 امتیاز دریافت نموده، فاقد مشکلات امنیتی و سوءپیشینه باشد و آزمایشات پزشکی مورد نیاز کانادا را به انجام برساند.

    اسکیل ورکر کبک

    عموما استان فرانسوی‌زبان کِبِک دارای شرایط و قوانین خاص مهاجرتی نسبت به سایر استان‌ها و قلمروهای کانادا است و از این رو برای شرکت در طرح نیروی کار ماهر این استان با معیارها و امتیازبندی متفاوتی روبرو خواهید شد.

    بر همین اساس چنان‌چه بخواهید برای شرکت در برنامه Quebec Selection Certificate دارای صلاحیت لازم باشید باید حداقل از میان 10 معیار انتخابی تحصیلات، پیشنهاد کاری معتبر، تجربه کاری، سن، مهارت زبان، زمان اقامت و داشتن خانواده در کبک، تأهل، داشتن فرزند، داشتن تمکن مالی و خودکفایی، و شاخص تطبیق‌پذیری 60 امتیاز و در صورت تأهل، حداقل 68 امتیاز از این سیستم کسب نمایید.

    در صورتی که به عنوان کاندیدا واجد شرایط این طرح شناخته شوید، مدرک Quebec Selection  برای شما صادر شده و توسط سازمان مهاجرت CIC قابل شناسایی خواهید بود. البته باز هم با این حال نیازمند گذراندن مراحل امنیتی پلیس و چکاپ کامل پزشکی برای مهاجرت کاری به کانادا خواهید بود.

    مهاجرت کاری و تجاری

    این برنامه برای آن دسته از افرادی مناسب است که می‌توانند با استفاده از مهارت‌های مدیریتی و سرمایه‌گذاری در پیشرفت اقتصاد کانادا مشارکت داشته باشند. بر همین اساس، این افراد باید دارای تجربه کاری، تجاری و سرمایه مالی زیاد باشند تا بتوانند از طریق یکی از 3 زیر دسته مهاجرت کاری به این کشور نقل مکان کرده و در امر ایجاد شغل و تقویت اقتصاد، به کانادا کمک کنند:

    • مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری: متقاضیان این طرح باید دارای حداقل 800 هزار دلار کانادا ثروت قانونی باشند و بتوانند در یک سرمایه‌گذاری 400 هزار دلاری در کانادا شرکت کنند. کاندیدای شرکت در طرح Immigrant Investor باید امکان مدیریت عنوان شغلی تعیین‌شده توسط سازمان مهاجرت این کشور را داشته باشند.
    • مهاجرت از طریق کارآفرینی: برای شرکت در طرح مهاجرتیEntrepreneur  می‌توان با 300 هزار دلار اقدام به سرمایه‌گذاری کرد. بر همین اساس کاندیدا باید برای حداقل یک سوم یک کسب و کار کانادایی در هر دو زمینه مدیریتی و تصاحب تعهد داده و موجب ایجاد و نگهداشت یک فرصت شغلی در 3سال اول ورود به کانادا شود.
    • مهاجرت از طریق خوداشتغالی: برنامه Self-Employed Persons  برای آن دسته از کاندیداهایی است که دارای تجربه و مهارت مرتبط با زمینه کسب و کار، فرهنگ، امور ورزشی و یا مزرعه‌داری بوده و توانایی پوشش مالی خود و خانواده را از طریق درآمد خوداشتغالی در کانادا داشته باشند. از این رو متقاضی نیازمند اثبات تجربه، معیارهای هنری، میزان دارایی و بودجه خود بر اساس نوع خوداشتغالی خواهد بود.

    برنامه نیروی کار موقت خارجی

    بنابر قوانین دولتی کانادا، برای استفاده از این طرح متقاضی نیازمند یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرمای کانادایی خواهد بود. برای دریافت مجور کار موقت در کانادا و مهاجرت به این کشور به عنوان نیروی کار خارجی، کارفرمای کانادایی ملزم به مراجعه به سازمان منابع انسانی و توسعه اجتماعی کانادا و دریافت مجوزی به نام LMO است تا این موضوع اثبات شود که استخدام موقت نیروی کار خارجی تاثیر منفی و بدی بر روی بازار کار و کارکنان بومی کانادا نخواهد داشت.

    اما با توجه به هزینه‌بردار و زمان‌بر بودن، پیچیدگی‌های زیاد پروسه و کم بودن شانس موفقیت متقاضیان ایرانی در طرحTemporary Foreign Worker ، برنامه ایده‌آل فعلی مهاجرت کاری به کانادا طرح نامزد استانی یا همان PNP است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

    اسکیل ورکر استانی کانادا

    علاوه بر طرح فدرالی و کلی اسکیل ورکر کانادا، استان‌ها و قلمروهای این کشور می‌توانند با استفاده از طرح اکسپرس انتری استانی یا همان PNP کاندیدای واجد شرایط و مورد نیاز خود را ارزیابی کرده و جذب بازار کار محلی نمایند.

    در این میان یکی از جدیدترین طرح‌های PNP مربوط به اسکیل ورکر استان ساسکاچوان است. از این رو متقاضیانی که قصد مهاجرت، زندگی و کار در کانادا را دارند، می‌توانند در صورت داشتن صلاحیت با استفاده از 2 زیرگروه اکسپرس اینتری EE و یا خارج از  اکسپرس انتری OID به نامزدی استانی و اقامت دائمی در این کشور دست پیدا کنند.

    به طور معمول پیشنهاد کاری از کارفرمای کانادایی برای طرح استانی نیاز نبوده و متقاضی شرکت در این طرح ملزم به داشتن تجربه و مهارت کاری بالا در مشاغل مورد نیاز این استان خواهد بود. همچنین فرد باید دارای صلاحیت کافی برای شرکت در اکسپرس انتری استانی بوده و عنوان شغلی وی در لیست مشاغل مستثنی SINP قرار نگرفته باشد. 

    به طور کلی برای واجد شرایط بودن در طرح نامزد استانی ساسکاچوان، عنوان شغلی و مهارت متقاضی باید در سه دسته‌بندی ناک صفر (مدیریتی)، ناک A (مشاغل نیازمند تحصیلات دانشگاهی) و یا ناک B (مشاغل نیازمند کارآموزی و یا کاردانی) طبقه‌بندی ملی مشاغل کانادا قرار گرفته و در عین حال کاندیدا باید دارای شرایط زیر باشد:

    • در لیست متقاضیان سراسری اکسپرس اینتری فدرال IRCC قرار بگیرد
    • دارای مدرک زبان معتبر باشد
    • از سیستم امتیازبندی استانی SINP حداقل 60 امتیاز دریافت کرده باشد
    • دارای مدرک معتبر دانشگاهی باشد
    • دارای تمکن مالی کافی برای پوشش هزینه‌های خود و خانواده باشد
    • دارای تجربه کاری مرتبط با زمینه تحصیلی و دوره آموزشی گذرانده‌شده باشد
    • از یک‌سال تجربه کاری در 10 سال گذشته در شغلی تخصصی برخوردار باشد
    • توانایی اثبات موقعیت حرفه‌ای و یا مجوز کار برای مشاغل نظام‌مند کانادا را داشته باشد

    کاندیدای واجدشرایط طرح استانی کانادا می‌تواند در سیستم آنلاین OASIS حساب کاربری جدید ایجاد کرده و با تکمیل پروفایل خود از یک سیستم امتیازدهی تا سقف حداکثر 100 امتیاز برمبنای معیارهای زیر برخوردار شوند:

    • تحصیلات
    • تجربه کاری و مهارت
    • مهارت زبان
    • سن متقاضی
    • ارتباط با بازار کار ساسکاچوان و تطبیق‌پذیری
    • تمکن مالی

    لازم به ذکر است که حداقل امتیاز مورد نیاز برای این طرح 60 امتیاز بوده و عموما به کاندیداهای واجد شرایط دارای بالاترین امتیاز دعوت‌نامه یا همان ITA از سوی دولت کانادا اعطا خواهد شد. از این طریق نامزد استانی امکان مهاجرت کاری و دریافت اقامت دائم کانادا و زندگی در استان ساسکاچوان را خواهد داشت.

    شما می‌توانید با استفاده از مشاوره کارشناسان موسسات معتبر از جزئیات بیشتر موضوع مهاجرت کاری استانی کانادا باخبر شده و یا در صورت تمایل و برخورداری از پیش‌نیازها، برای مهاجرت تحصیلی این کشور اقدام نمایید.

  • ترکیب مدیران جدیدی که بر روی بالاترین صندلی بانک‌ها نشسته‌اند، نشان می‌دهد در انتخاب‌های صورت گرفته تا اندازه زیادی معیار «جوانگرایی» مورد توجه قرار گرفته است.

     

    سال 98 تا اینجای کار، سال پرتغییری برای مدیران شبکه بانکی بوده است.

    از تغییر در سطح عالی‌ترین مدیران بانک های کشور تا تغییراتی که صحنه اقتصاد کشور به خود دیده است.

     

    با این همه بی‌اغراق می‌توان گفت که بیشترین تغییرات در عرصه اقتصادی کشور مربوط به تغییر و تحولات صورت گرفته در میان مدیران نظام بانکداری کشور بوده است.

     

    مطابق اخبار دریافتی، تغییراتی که از ابتدای سال آغاز شد، هنوز ادامه دارد و شنیده‌ها حکایت از ادامه‌دار بودن آن دارد.

    بانک‌های «سرمایه»، «شهر»، «کشاورزی »، «پست بانک »، «قوامین»، «مهراقتصاد»،  «حکمت ایرانیان»، «سینا» و «انصار» و همچنین موسسسه‌ اعتباری «کوثر» مشمول این تغییرات مدیریتی شدند که اخبار رسمی آن نیز در رسانه های سراسری کشور نشر یافت.

     

    نکته قابل توجه در این میان اما آن است که ترکیب مدیران جدیدی که بر روی بالاترین صندلی بانک‌ها نشسته‌اند، نشان می‌دهد در انتخاب‌های صورت گرفته تا اندازه زیادی معیار «جوانگرایی» مورد توجه قرار گرفته است.

    اما سوال اصلی این روزها این است که ایستگاه تغییر مدیران بانکی بالاخره کجا ازحرکت بازمی‌ایستد؟

     

    هرچند که از ابتدای سال 98 تاکنون قطار تغییر مدیران بانکی کشور ایستگاه‌های متعددی را پشت سر گذاشته است و طی تنها شش ماه ، 11مدیرعامل بانک های کشور جای خود را به نفرات جایگزین و اغلب جوان تر داده اند، اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که این قطار نه تنها از حرکت بازنایستاده است بلکه ایستگاه‌های دیگری را هم پیش روی خود دارد تا مدیران جدیدی را بر سر بانک‌های کشور بنشاند.

     

    در این میان برخی شنیده ها حکایت از این دارد که ایستگاه بعدی این قطارتغییرات، بانکی است که بیش از یک دهه است تغییراتی را در راس خود تجربه نکرده... از زمزمه ها آنگونه برمی‌آید که قرار است «مجید قاسمی» مدیرعامل بانک پاسارگاد که حالا نزدیک به 14 سال است مدیریت بانک پاسارگاد را برعهده دارد نیز دراین موج تغییرات، جابجا شود.

    البته گویا مسیرهای دیگری نیز برای توقف این قطار وجود دارد اما باید دید که ایستگاه نهایی این تغییرات به بانک پاسارگاد ختم می‌شود یا ریل دیگری را در پیش می گیرد؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر