خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • همانطور که می دانید شماره ارسال کننده پیامک های که از طریق پنل های اس ام اس ارسال می گردند، با پیش شماره های 3000، 1000و یا 2000 آغاز می گردند. به عنوان مثلا شماره های پنل اس ام اس لوکوپوک با 3000 آغاز می گردد.
    امکان جدید و جالبی که اکنون به پنل پیامک لوکوپوک اضافه شده است امکان ارسال پیامک با شماره تلفن ثابت شماست، به عنوان مثال وقتی شماره تلفن محل کار ما 22353500 می باشد ما می توانیم اس ام اس ها را در پنل پیامک لوکوپوک دقیقا با همین شماره ارسال نماییم بدون هیچ گونه پیش شماره ای از قبیل 3000، 2000 و یا 1000!
    البته شایان ذکر است که این امکان فعال برای شماره های تهران قابل استفاده می باشد.
    برای اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس جدید شما می توانید با شماره 22353500 تماس بگیرید.

    نظر شما چیست؟ ارسال اس ام اس از محل کار چه مزایایی می تواند نسبت به روش های قبلی داشته باشد؟

  • خوب نسخه آلفای دفترچه تلفن CRM پس از چهار ماه تلاش مداوم، با مدل امنیتی جدید به پایان رسید و برای تست اولیه در شرکت خودمون این سیستم رو نصب کردیم. برای آشنایی بیشتر شما با این مدل امنیتی که در تمام اجزای دیگر نرم افزار CRM نیز جاری خواهد بود در این پست چگونگی استفاده از آن را در شرکت آرمیتیس شرح می دهیم.
    شرکت آرمیتیس دو بخش مستقل در فروش خود داره که یکی به نام آرمیتیس و دیگری به نام لوکوپوک می باشد، کار فروش گروه آرمیتس درحوزه طراحی وب سایت می باشد و کار فروش گروه لوکوپوک در حوزه سرویس های لوکوپوک!

    پس در اولین قدم دو گروه در نرم افزار CRM به نام های آرمیتیس و لوکوپوک تعریف و اعضاء به شکل زیر در این گروه ها عضو می شوند.


    نکته مهم در عضویت این اعضا این است که خانم علیزاده در گروه لوکوپوک به عنوان مدیر گروه و خانم قاسمی و آقای سواعدی در گروه آرمیتیس نیز به عنوان مدیر گروه در نظر گرفته می شوند! در قابلیت مدیر بودن توضیح داده خواهد شد.



    حال در هنگام اینکه شخصی می خواهد یک عضو دفترچه تلفن جدید را وارد کند از طریق باکس امنیتی که در شکل زیر نمایش داده شده است مشخص می کند که این عضو جدید توسط چه کسانی قابل دسترس باشد.

     

    • همه: یعنی تمام افراد عضو CRM می توانند این عضو را ببیند
    • فقط خودم: یعنی کسی که این عضو را وارد کرده و ادمین آن گروه های که آن شخص در آن گروه ها عضو است (این قابلیتی است که به ادمین گروه ها داده می شود)
    • گروه آرمیتیس: یعنی تمام اعضای گروه آرمیتیس می توانند این عضو را ببیند
    • و گروه لوکوپوک: یعنی تمام اعضای گروه لوکوپوک می توانند این عضو را ببیند


    نکته جالب این است که فرض کنید خانم قاموس می خواهد عضوی را وارد کند که گروه لوکوپوک بتوانند آن را ببیند و خانم دارابی، در این صورت در باکس امنیت گروه لوکوپوک و خانم دارابی را انتخاب می کند.
    یعنی وقتی خانم صادقی وارد سیستم CRM می شود فقط اعضای دفترچه تلفن مرتبط با گروه لوکوپوک و اعضایی که با شخص خانم صادقی به اشتراک گذاشته شده است را می بیند.

    این مدل پس از بررسی ده ها مدل امنیتی مختلف در نرم افزارهای CRM، طراحی و پیاده سازی شده است.
    ما اسم این مدل را ماسه گذاشته ایم، ماسه مخفف مدل امنیتی سینا و حمید می باشد!


    نظر شما در مورد این مدل امنیتی چیست؟

  • بررسی های ما نشان می دهد در یک کسب و کار با مخاطب خاص (مثلا فروشنده یک دستگاه صنعتی، یا یک نرم افزار) هر بازدید کننده که وارد وب سایت می شود چیزی معادل 7 تا 10 هزار تومان برای صاحبان آن کسب و کار هزینه در بردارد!

    این هزینه ها شامل مواردی از قبیل هزینه طراحی سایت، هزینه پرسنل که درگیر تبلیغات می باشند، هزینه آگهی ها و ... می باشد.


    از طرف دیگر بررسی های کاربردپذیری نشان می دهد که بازدیدکنندگان در زمانی بین 10 تا 20 ثانیه وب سایت شما را ترک می کنند!
    پس باید ما تمام سناریوهای خود را برای تماس بازدیدکننده با کسب و کار با در نظر گرفتن محدودیت زمانی 10 تا 20 ثانیه طراحی کنیم؟
    سوال ساده است؟ آیا بازدید کننده وب سایت شما در این زمان به اطلاعات تماس شما می تواند دسترسی پیدا کند؟

    یکی از روش های مناسب گرفتن اطلاعات بازدید کنندگان با سیستم های پیامک هست، مثلا ما در وبلاگ تخته سیاه این سرویس را راه اندازی کرده ایم (دست چپ صفحه: خبرنامه پیامکی)، شما می توانید با ارسال عدد 9 به شماره تلفن 3000616177 عضو خبرنامه پیامکی وبلاگ تخته سیاه شده و از آخرین بروزرسانی های وبلاگ تخته سیاه مطلع شوید.
    و در هر زمان دلخواه با ارسال عدد 0 از خبرنامه خارج شوید.
    اگر کاربر پنل پیامک لوکوپوک می باشید شما با تعریف دو قانون ساده یک قانون برای عضویت (اینجا ببینید) و یک قانون برای انصراف از عضویت(اینجا ببینید) این سرویس را برای وب سایت خود راه اندازی نمایید.

    نظر شما چیست؟ چه شیوه های دیگری وجود دارد که ما بازدیدکنندگان وب سایت را در کمتر از 20 ثانیه به مسیر مناسب هدایت نماییم؟

  • نمایشگاه ها بهترین فرصت برای کسب و کارهاست، با توجه به هزینه های پایین و فرصت ارائه رو در رو به مشتریان این بستر می تواند جزء مکان های فوق العاده برای بازاریابی و فروش محصولات شما باشد.

    ثبت نام در نمایشگاه، طراحی غرفه، چاپ بروشور، طراحی لباس، استرس های دیر نشدن سفارشات و ...ده ها مورد دیگر مسبب آن می شود که بسیار از کسب و کارها از اصلی ترین هدف نمایشگاه غافل شوند!

    تمرکز بر ثبت درست اطلاعات مشتریان و ترفندهای هوشمندانه برای آنکه آنها شما را در خاطر داشته باشند!

    اگر کاربر پنل اس ام اس لوکوپوک باشید شما می توانید به سادگی و هوشمندی این مشکل را در نمایشگاه حل نمایید. شما با تعریف یک گروه و یک پاسخ آماده در پنل خود می تواند سناریوی زیر برای هر مخاطب اجرا شود:

    (کارمند شما در نمایشگاه) : با حضور هر شخص در غرفه اطلاعات از طریق فرم درج در دفترچه تلفن توسط کارمند شما درج می گردد.
    (سیستم خودکار پنل پیامک لوکوپوک) : اطلاعات را در دفترچه تلفن شما و در گروه مناسب ذخیره می کند.
    (سیستم خودکار پنل پیامک لوکوپوک) : همزمان یک پیامک شخصی سازی شده  به مخاطب غرفه ارسال می کند

    حال آورده این روش برای شما چیست؟
    اول اینکه به صورت مرتبی اطلاعات مخاطبان غرفه شما به صورت آنلاین جمع آوری می شود و قابل اکسپورت در فرمت اکسل می باشد و با توجه به آنلاین بودن سیستم کارمندان شرکت شما همزمان می توانند مشتری را پیگیری کنند.
    و دوم اینکه شما یک مزیت رقابتی مناسب نسبت به رقباء ایجاد می کنید، یعنی اینکه با توجه به اینکه شخص از شما یک پیامک دریافت کرده احتمال اینکه شما را فراموش کند کمتر از فراموش کردن رقبای شماست.

    شما چه فکر می کنید چه کارهای دیگری برای برگزاری یک نمایشگاه به نحو احسن می توان انجام داد؟

  • یک فایل Excel آماده می کنیم با اطلاعات 7000 نفر آدم و می خواهیم این فایل را در سیستمی که همزمان صدها نفر دیگر با آن کار می کنند به صورت دست جمعی وارد کنیم.

    این عملیات به معنی واقعی کلمه جان سیستم را می گیرد!

    اگر بخواهم توضیح دهم که چه اتفاقاتی برای وارد شدن این 7000 نفر در پشت صحنه سیستم در برنامه، پایگاه داده ها، ایندکس ها اتفاق می افتد، 10 صفحه باید بنویسم که خارج از حوصله تخته سیاه است.
    ما برای حل این مشکل مانند بسیاری از سیستم بزرگ جهان مانند MailChimp عملیات Import را آفلاین کرده ایم یعنی شما وقتی دستور Import را صادر می کنید، ما از شما درخواست می کنیم که به کارهای دیگر خود بپردازید تا عملیات Import تمام شود و پس از اتمام عملیات به شما  اطلاع می دهیم.
    در این مرحله فایل وارد شده شما به تکه های کوچک تقسیم و در یک زمانبدی مناسب به صورت بخش بخش وارد سیستم می شود.

    واقعا همیشه دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!

  • باشگاه مشتریان چیست؟ جذب مشتری و ایجاد وفاداری در آنها به وسیله فراهم کردن ارزشهایی فراتر از ارزشهای ذاتی کالا یا خدمات که شما عرضه می کنی، به زبان ساده تر ایجاد یک رابطه دوستانه و غیر رسمی با مشتریان برای احترام گذاشتن به خرید آنها از مجموعه شما

    آهان چایی، تا خنک نشده ببینم باید برای ایجاد باشگاه مشتریان چه باید کرد!

    اگر شما کاربر پنل پیامک لوکوپوک هستید فقط کافی ست یک گروه به نام باشگاه مشتریان تعریف کرده و سپس با تعریف یک قانون این امکان را به مشتریانتان بدهید که با ارسال یک عدد عضو باشگاه مشتریان شما شوند، همچنین یک فرم عضویت نیز در پنل پیامک خودتان تعریف می کنید و آن را در وب سایت خود برای عضویت اینترنتی افراد در باشگاه مشتریان تان قرار می دهید!


    خوب، حالا چای تان را میل بفرمایید، شما صاحب یک باشگاه مشتریان شدید!

    مشتریان شما از طریق ارسال یک عدد یا تکمیل فرم در وب سایت شما عضو باشگاه مشتریان شما می شوند و شما می توانید خدماتی از قبیل موارد زیر را به مشتریان خود دهید:

    • برگزاری قرعه کشی های دوره ای
    • تبریک اتوماتیک تولد مشتریان
    • ارسال پیامک های خلاقانه
    • ارسال پیامک به نام مشتریان
    • برگزار نظر سنجی! در چند دقیقه شما می توانید نظر مشتریان خود را در مورد خدمات خود بدانید
    • و ده ها خدمت دیگر که به ارتباط موثر شما با مشتری و افزایش وفاداری ایشان به شما کمک خواهد کرد

        
    البته ترکیب خلاقیت های شما با ابزار ساده ما می تواند به اتفاق های بزرگی در افزایش کیفیت ارتباط شما با مشتریان ختم شود.

    شما چه فکر می کنید در این باشگاه مشتریان چه خدمات دیگری به مشتری می توان ارائه داد؟

  • آیکون ها، یکی از بخش های مهم از هر برنامه کاربردی می باشد، با توجه به اینکه در تغییر تم ها، آیکون ها به واسطه محتواهای آموزشی و امکان پشتیبانی قابل تغییر نمی باشد، استفاده از رنگ های مختلف و طرح های پیچیده در آیکون ها پس از مدتی چشم بیننده را خسته می کند و برای او این طرح ها آزار دهنده می شود.

    به همین دلیل ما با یک نه بزرگ به رنگ ها 4 رنگ مختلف را براساس ماهیت آیکون ها بکار گرفته ایم:

    • قرمز : برای عملیات که منجر به حذف یا پاک کردن چیزی می شود.
    • آبی: برای جستجو و ناوبری
    • سبز: برای عملیاتی که منجر به درج یک چیز جدید می شود.
    • مشکی: برای سایر آیکون ها


    البته قابل ذکر می باشد که اغلب آیکون ها به رنگ مشکی خواهند بود.

    نظر شما چیست؟ شما با تعدد رنگ های استفاده شده موافق هستید؟ یا با سادگی؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر