خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • بیش از 300 نسخه از پنل اس ام اس  لوکوپوک در عرض یک سال و نیم توسط کاربران خریداری شده است، اما مجموع تماس های تلفنی ما جهت رفع مشکل، راهنمایی و ... در طول یک سال و نیم گذشته شاید به تعداد 300 بار نبوده است!

    ما می خواهیم در نسخه جدید این تعداد را به حداقل ممکن خود برسانیم، یکی از بخش های مهم در پنل پیامک لوکوپوک، بخش دفترچه تلفن آن است، شما دفترچه تلفن شرکت خود را در آن درست کرده و می توانید در موارد لازم از این اطلاعات استفاده کنید. برای دسترسی به اعضای دفترچه تلفن در نسخه جدید علاوه بر گروه بندی و جستجو (نام شخص، شماره تلفن، نام شرکت و ... ) که در نسخه قبلی بود است، مرور براساس حروف الفبای فارسی نیز افزوده خواهد شد تا اگر شما فقط حرف اول اسم کسی نیز یادتان بود با مرور آن حرف شخص مورد نظر خود را پیدا کنید.


    آیا شما ایده دیگری برای دسترسی راحت تر به اعضای دفترچه تلفن خود دارید؟  همین الان به ذهن من رسید شاید جستجو براساس جنیست نیز بد نباشد؟ شما چه فکر می کنید؟

  • عید نوروز مبارک باد، شرکت .....
    سرکار خانم ... عید نوروز بر شما مبارک باد، شرکت ....

    کدام یک را می پسندید؟ پیامک ساده اول را یا پیامک شخصی سازی شده دوم را؟ تحقیقات نشان می دهد که پیامک های شخصی سازی شده 90% بیشتر توسط گیرندگان خوانده می شوند.

    همانطور که می دانید در پنل پیامک لوکوپوک شما می توانستید با توجه به عنوان، نام و نام خانوادگی و 5 پارامتر اضافی دیگر پیامک های خود را شخصی سازی کنید. یعنی وقتی می خواستید مثلا به 1000 نفر پیام بفرستید کافی بود که از این امکان استفاده نموده تا پنل اس ام اس لوکوپوک به صورت اتوماتیک اطلاعات این 1000 نفر را در هنگام ارسال از دفترچه تلفن شما استخراج کرده و هر کدام از پیامک ها را به صورت شخصی سازی شده برای گیرندگان ارسال نماید.

    در نسخه جدید امکان دوست داشتنی دیگر که به این امکان افزوده شده است به این شکل است که

    اولا: شما می توانید برای اعضای دفترچه تلفن خود فیلدهای اضافی تعریف کنید، مثلا کد مشتری، مبلغ مانده حساب و ... و

    ثانیا: این که با این فیلدهای اضافی پیامک های شخصی سازی شده ارسال کنید، مثلا به 1000 نفر با یک کلیک این پیامک را به صورت شخصی سازی شده برای هر شخص ارسال کنید:

    آقای مهندس ... مشتری کد 3231 مبلغ مانده حساب شما تا تاریخ 19 اسفند 90، 240000 تومان می باشد!

    نظر شما چیست این امکان چه کاربردهای دیگر می تواند در کسب و کار شما داشته باشد؟

  • قبلا گفته بودیم که به واسطه نرم افزار CRM، پنل پیامک لوکوپوک در حال بروزرسانی می باشد، یکی از امکانات هیجان انگیزی که به نگارش جدید افزوده خواهد شد امکان تعریف نامحدود رخداد برای اعضای دفترچه تلفن است!

    بگذارید با یک مثال موضوع را توضیح دهم، مثلا فکر کنید شما یک شرکت بیمه هستید و خدمات بیمه ای خود را به صورت اقساطی به فروش می رسانید، آقای سعید مرادی، یک بیمه بدنه 12 قسطی از شما خرید کرده است!

    شما می توانید با یکبار تعریف رخداد ماهانه برای آقای سعید مرادی، این امکان را به وجود آورید که نرم افزار ما به صورت اتوماتیک سر هر ماه یک پیامک یادآوری برای پرداخت اقساط به آقای سعید مرادی ارسال نماید! همچنین در میز کار خود رخدادهای نزدیکی که در حال اتفاق هستند را مشاهده کنید!

    از این قابلیت در کاربردهای مختلف می توان استفاده نمود، مثلا:

    • تبریک تولد مشتری به عنوان یک رخداد سالانه
    • تبریک تاریخ ازدواج مشتری به عنوان یک رخداد سالانه
    • یادآوری جلسات هفتگی به عنوان یک رخداد هفتگی
    • بیدار کردن شما هر روز صبح ساعت 7 از خواب به عنوان یک رخداد روزانه! ;)
     
    شما چه فکر می کنید، چه کاربردهای دیگری از این امکان می شود در کسب و کار شما گرفت؟
  • با توجه به روند توسعه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان و با توجه به اینکه این نرم افزار قرار است به صورت کاملی با پنل پیامک لوکوپوک مجتمع شود، ما در حال بروزرسانی پنل پیامک لوکوپوک می باشیم.
    کاربرانی که از این پنل استفاده می کنند برای بهبود این نرم افزار پیشنهاد دهند، قطعا برآورده کردن خوب نیازمندیهای شما جزء کارهایی است که بهترین حس را به ما می دهد.

    برخی از تغییراتی که پنل پیامک در نسخه جدید خواهد داشت به ترتیب زیر می باشد:


    افزودن تم های متنوع
    بهبود فرایند Export و Import
    چند کاربره شدن پنل پیامک
    بهتر کردن دسترسی ها
    (جدید) امکان Export لیست پیامک ها
    (جدید) بهبود API های سیستم


    شما چه پیشنهادی برای بهبود این نرم افزار دارید؟
Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر