• اگر یادتان باشد چند وقت پیش ما یک نظرسنجی برگزار کردیم با عنوان، بانک محبوب خود را انتخاب کنید و جایزه بگیرید، پس از ثبت نظر کد پیگیری به شرکت کننده داده می شد و از شرکت کننده با یک جمله درخواست شده بود که برای آگاهی از نتایج این نظرسنجی در خبرنامه موجود در فوتر سایت عضو شوند، در روز تقریبا 2000 تا 3000 نفر در نظر سنجی شرکت می کرد و ما فقط روزانه 40 تا 50 عضو جدید در خبرنامه داشتیم! یعنی تقریبا چیزی حدود 1.5 درصد!

     

     

    یک فکری کردیم یک فلش ساده درست کردیم و از آنجایی که جمله نوشته شده بود تا فرم خبر نامه را با فلش به هم وصل کردیم، معجزه شد! رقم 50 نفر به 500 نفر در روز رسید یعنی چیزی حدود 10 برابر بیشتر.

     

    واقعا فلش ها در طراحی رابط کاربر معجزه می کنند ما از این قابلیت طراحی در پنل جدید پیامک لوکوپوک و محصولات دیگرمان به خوبی استفاده خواهیم کرد.

     

    راستی اگر علاقمند بودین نتایج آن نظرسنجی را اینجا می  توانید ببیند.

  • بیش از 300 نسخه از پنل اس ام اس  لوکوپوک در عرض یک سال و نیم توسط کاربران خریداری شده است، اما مجموع تماس های تلفنی ما جهت رفع مشکل، راهنمایی و ... در طول یک سال و نیم گذشته شاید به تعداد 300 بار نبوده است!

    ما می خواهیم در نسخه جدید این تعداد را به حداقل ممکن خود برسانیم، یکی از بخش های مهم در پنل پیامک لوکوپوک، بخش دفترچه تلفن آن است، شما دفترچه تلفن شرکت خود را در آن درست کرده و می توانید در موارد لازم از این اطلاعات استفاده کنید. برای دسترسی به اعضای دفترچه تلفن در نسخه جدید علاوه بر گروه بندی و جستجو (نام شخص، شماره تلفن، نام شرکت و ... ) که در نسخه قبلی بود است، مرور براساس حروف الفبای فارسی نیز افزوده خواهد شد تا اگر شما فقط حرف اول اسم کسی نیز یادتان بود با مرور آن حرف شخص مورد نظر خود را پیدا کنید.


    آیا شما ایده دیگری برای دسترسی راحت تر به اعضای دفترچه تلفن خود دارید؟  همین الان به ذهن من رسید شاید جستجو براساس جنیست نیز بد نباشد؟ شما چه فکر می کنید؟

  • مطالعات کاربردپذیری نشان می دهد که اگر یک وب سایت نتواند بیننده خود را در 20 ثانیه، به درستی هدایت کند، آن بیننده وب سایت را ترک خواهد کرد!
    یکی از  بخش های مهمی که شما در وب سایت خود باید در نظر داشته باشید نحوه دسترسی بینندگان به اطلاعات تماس شما می باشد، اگر شما در 20 ثانیه نتوانید بیننده  وب سایت را به اطلاعات تماس شرکت خود برسانید، یک تماس تلفنی با کیفیت را از دست داده اید!
    به عنوان مثال شما می توانید در دو نمونه از کارهای شرکت ما، نحوه برقراری این تعامل را ببیند، در سایت شرکت ابراهیم و وب سایت آرمیتیس، بیننده در کمتر از 10 ثانیه به اطلاعات تماس رسانده می شود.

    چقدر طول کشید که در این دو سایت به شماره تماس شرکت دسترسی پیدا کنید؟

  • یکی از پارامترهای اصلی در داشتن یک وب سایت خوب، اصل کاربردپذیری وب سایت است، کاربردپذیری یعنی: میزانی که یک محصول می‌تواند توسط کاربران خاصی برای رسیدن به هدفی معین، مورد استفاده قرار گرفته و در حین استفاده، ضمن داشتن اثربخشی و کارایی، رضایت کاربر را در زمینه مورد استفاده تأمین کند.
    یک تحقیق نشان می دهد که شما می توانید از 85 درصد مشکلات مرتبط با کاربردپذیری وب سایت خود،  با تست آن توسط 5 مخاطب مرتبط، مطلع شوید و با تست توسط 15 نفر تمامی مشکلات کاربردپذیری وب سایت خود را حل کنید!

    بیشتر مشکلات کاربردپذیری وب سایت توسط اولین و دومین تست مخاطبان کشف می شود و مخاطبان بعدی مشکلات ریزتر را می توانند برای شما نمایان کنند.
    با توجه به اینکه تحقیقات نشان می دهد که اگر وب سایت شما یک بیننده را نتواند در 15 ثانیه راهنمایی درست کند، شما آن بیننده را از دست خواهید داد، پس بهتر است در اولین فرصت تست کاربردپذیری را توسط چند تا از مشتریان خود روی وب سایت خود انجام دهید.

  • فردا این کار را خواهم کرد، دارم سعی می کنم که زبان یاد بگیرم، سعی خواهم کرد امسال تبلیغات رو به صورت جدی دنبال کنم، فردا حتما این خطا رو رفع می کنم، الان دیره فردا میزم رو مرتب می کنم و ....

    سعی نکن انجامش دهی، انجام بده!

    این شعار  تیم آرمیتیس برای سال 91 است، ما شروع کردیم به تمرین این شعار در لحظه لحظه کارهایی که انجام می دیم.

    شما برای سال جدید خود چه شعاری را در نظر گرفته اید؟


  • دگردیسی،
    فرود سرما و فراز نسیم،
    وداع ابرهای نیمه خاکستری و تصویرگری ابرهای سفید در آسمان آبی
    ...
    غرش رودها، شگوفگان شاخه ها، جنبش خاک، چیدمان رنگ ها
    و آغازش دوباره ی هر آنچه هست...

    داستان ساده است، زندگی دوباره آغاز می شود!





    خوانندگان عزیز وبلاگ تخته سیاه، برای شما در این شروع جدید، آرزو می کنیم:
    در خور تدبیرتان، تقدیر
    به اندازه همت تان، موفقیت
    و به قدر بخشش بی دریغ خداوندی، سلامتی و آرامش

    ارادتمند
    حمید محمودزاده
    مدیرعامل شرکت آرمیتیس
  • عید نوروز مبارک باد، شرکت .....
    سرکار خانم ... عید نوروز بر شما مبارک باد، شرکت ....

    کدام یک را می پسندید؟ پیامک ساده اول را یا پیامک شخصی سازی شده دوم را؟ تحقیقات نشان می دهد که پیامک های شخصی سازی شده 90% بیشتر توسط گیرندگان خوانده می شوند.

    همانطور که می دانید در پنل پیامک لوکوپوک شما می توانستید با توجه به عنوان، نام و نام خانوادگی و 5 پارامتر اضافی دیگر پیامک های خود را شخصی سازی کنید. یعنی وقتی می خواستید مثلا به 1000 نفر پیام بفرستید کافی بود که از این امکان استفاده نموده تا پنل اس ام اس لوکوپوک به صورت اتوماتیک اطلاعات این 1000 نفر را در هنگام ارسال از دفترچه تلفن شما استخراج کرده و هر کدام از پیامک ها را به صورت شخصی سازی شده برای گیرندگان ارسال نماید.

    در نسخه جدید امکان دوست داشتنی دیگر که به این امکان افزوده شده است به این شکل است که

    اولا: شما می توانید برای اعضای دفترچه تلفن خود فیلدهای اضافی تعریف کنید، مثلا کد مشتری، مبلغ مانده حساب و ... و

    ثانیا: این که با این فیلدهای اضافی پیامک های شخصی سازی شده ارسال کنید، مثلا به 1000 نفر با یک کلیک این پیامک را به صورت شخصی سازی شده برای هر شخص ارسال کنید:

    آقای مهندس ... مشتری کد 3231 مبلغ مانده حساب شما تا تاریخ 19 اسفند 90، 240000 تومان می باشد!

    نظر شما چیست این امکان چه کاربردهای دیگر می تواند در کسب و کار شما داشته باشد؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر