عید نوروز مبارک باد، شرکت .....
سرکار خانم ... عید نوروز بر شما مبارک باد، شرکت ....
کدام یک را می پسندید؟ پیامک ساده اول را یا پیامک شخصی سازی شده دوم را؟ تحقیقات نشان می دهد که پیامک های شخصی سازی شده 90% بیشتر توسط گیرندگان خوانده می شوند.
همانطور که می دانید در پنل پیامک لوکوپوک شما می توانستید با توجه به عنوان، نام و نام خانوادگی و 5 پارامتر اضافی دیگر پیامک های خود را شخصی سازی کنید. یعنی وقتی می خواستید مثلا به 1000 نفر پیام بفرستید کافی بود که از این امکان استفاده نموده تا پنل اس ام اس لوکوپوک به صورت اتوماتیک اطلاعات این 1000 نفر را در هنگام ارسال از دفترچه تلفن شما استخراج کرده و هر کدام از پیامک ها را به صورت شخصی سازی شده برای گیرندگان ارسال نماید.
در نسخه جدید امکان دوست داشتنی دیگر که به این امکان افزوده شده است به این شکل است که
اولا: شما می توانید برای اعضای دفترچه تلفن خود فیلدهای اضافی تعریف کنید، مثلا کد مشتری، مبلغ مانده حساب و ... و
ثانیا: این که با این فیلدهای اضافی پیامک های شخصی سازی شده ارسال کنید، مثلا به 1000 نفر با یک کلیک این پیامک را به صورت شخصی سازی شده برای هر شخص ارسال کنید:
آقای مهندس ... مشتری کد 3231 مبلغ مانده حساب شما تا تاریخ 19 اسفند 90، 240000 تومان می باشد!
نظر شما چیست این امکان چه کاربردهای دیگر می تواند در کسب و کار شما داشته باشد؟