• یکی از دغدغه های اصلی ما در تولید نرم افزار CRM، کاربردپذیری آن است، خیلی ساده، کاربران به سریعترین شکل ممکن بتوانند کارهای خود را به نحو احسن انجام دهند.

    با توجه به اینکه اولین مشتری نرم افزار CRM، سازمان فروش شرکت آرمیتیس می باشد ما فکر می کنیم اگر این نرم افزار به کار ما بیاید، قطعا دیگران نیز از آن استقبال خواهند کرد.


    یکی از شیوه های برخورد ما در مسایل کاربردپذیری مطرح کردن سوالات مختلف و آزمون آن در طراحی نرم افزار می باشد، به این شکل که سوالی مطرح می شود و سپس طراحی ما براساس آن سوال مورد آزمون قرار گرفته و سپس در مورد راهکارهای حل مساله تحقیق و ایده پردازی شده و بهترین راهکار انتخاب می شود.
    به عنوان مثال، یکی از کارهای که ممکن است در یک نرم افزار CRM انجام گردد، ویرایش دست جمعی اعضای دفترچه تلفن هست، مثلا شما 100 نفر را وارد دفترچه تلفن کرده اید و پس از ورود اطلاعات می خواهید یک کدمشتری به اطلاعات این اعضا اضافه کنید. در طراحی اولیه ما به شکل زیر رسیده بودیم:



    مشکل در این طراحی این بود که کاربر بعد از وارد کردن کد هر مشتری از نقطه 1 به نقطه 2 و از آنجا مجبور بود به نقطه 3 نشانگر ماوس را حرکت داده تا به نفر بعدی برسد!

    برای حل این مشکل ایده ای که داده شد این بود که ما یک دکمه عملیاتی دیگر به نام ذخیره و بعدی اضافه کنیم که با کلیک رو این دکمه به صورت اتوماتیک شخص فعلی با شخص بعدی برای ویرایش جایگزین شود، با این راهکار حرکت کاربر با حذف مسیر 2 به 3 ،که حرکت افقی چشم را به دنبال داشت به یک حرکت ساده عمودی از 1 به 2 کاهش می یابد.




    شما چه فکر می کنید، آیا به نظر شما این سبک تفکر در مورد تولید یک نرم افزار CRM صحیح می باشد؟

  • وقتی قرار است یک نرم افزار به عنوان دستیاری جدی هر روز به صورت مداوم توسط افراد درگیر در سازمان فروش یک کسب و کار مورد استفاده قرار گیرد، بسیار مهم است که رابط کاربر ساده و کارا و مهمتر همه برپایه قوانین و مطالعات علمی، برای اکثریت افراد داشته باشد.

    یکی از قوانین جالب در این حوزه، قانون فیت می باشد، این قانون مدل موثری را در تعامل انسان با نرم افزار برپایه سرعت دستیابی کاربر به مکان های مهم نرم افزار را تبین می کند.
    قانون فیت به صورت یک مدل ریاضی به شرح زیر مدل شده است:



    که در این فرمول T زمان متوسط برای تکمیل عملیات، D فاصل از نقشه شروع حرکت نشانگر ماوس تا مرکز هدف و a و b متغییرهای ثابتی هستند که براساس نوع نرم افزار مشخص می گردند.
    به زبان ساده تر موضوع کلی این است که اگر فرض ما این هست که کاربر بعد از انجام عمل p1 قرار است عمل p2 رو انجام دهد باید p2 در فاصله مناسبی از p1 و در اندازه مناسبی قرار گیرد تا حرکت کاربر از مسیر p1 تا p2 به سریعترین شکل ممکن انجام گیرد.

    ما نیز هم اکنون در حال بررسی بهترین شرایط قرار گرفتن دکمه در نرم افزار CRM خود هستیم.
    اگر نظری در مورد بهتر کردن شکل دکمه های عملیاتی و موقعیت آنها دارید خوشحال خواهیم شد نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

  • یکی از کارهای تخصصی که در مجموعه آرمیتیس برای کسب و کارها انجام می شود، طراحی، اجرا و بازبینی کمپین های تبلیغات اینترنتی می باشد.
    در این بخش ما براساس وضعیت کسب و کار، سنخ شناسی مشتریان، نیاز بازار، بودجه و بسیاری از پارامترهای دیگر یک کمپین تبلیغاتی جامع اینترنتی را در حوزه های مختلف طراحی و اجرا می کنیم.
    بررسی های ما در کسب و کارهای مختلفی که از اینترنت به عنوان بستر تبلیغاتی خود استفاده می کنند، نشان می دهد که 60 درصد ورودی کیس های بازاریابی این کسب و کارها از طریق مدخل های اینترنتی بوده و این کیس های بازاریابی نسبت به کیس های بازاریابی سنتی از کیفیت بهتری در تبدیل شدن به مشتری برخوردار می باشد.

    مزیت دیگر این فضا، به خلاء ایجاد شده به دلیل عدم آگاهی صاحبان کسب و کارها از طعم شیرین اینترنت از یک سو و هزینه های مناسب این بستر نسبت به رسانه های دیگر از سوی دیگر بر می گردد. این خلاء مسبب آن شده است که هم اکنون (اکنون) اینترنت به عنوان موثرترین رسانه به کمک کسب کارها بیاید.


    آیا شما رسانه ای موثرتر از اینترنت برای بازاریابی، برندینگ و فروش سراغ دارید؟
  • وب سایت جدید شرکت شاتل توسط مجموعه ما (آرمیتیس) امروز راه اندازی شد، شما می توانید وب سایت را در این آدرس ببینید!

    یکی از چالش های اصلی در نوع طراحی شاتل ایجاد دسترسی های مناسب به خدمات و محصولات شاتل بود، ما سعی کرده ایم در طراحی سایت جدید شاتل شما را با یک کلیک به مقصد مورد نظر خود برسانیم.

     

    خوشحال خواهیم شد نظر شما را در مورد طراحی جدید سایت شاتل بدانیم؟

  • فکر کنید شما یه کسب و کار پر رونقی دارید که سال ها برای به ثمر نشاندش تلاش کرده اید، ده ها نفر در مجموعه شما کار می کنند و هزاران نفر به صورت مستقیم از طریق شما به کسب و کارشان رونق می دهند، بیمه می دهید، مالیات می دهید، عضو شورای صنفی مرتبط هستید و در آخرین جشنواره در حوزه کاری خود بیشترین تعداد جایزه را دریافت کرده اید و و و
    روزی یکی از این هزاران نفر خلافی می کند، صبح شما از خواب بیدار می شوید و شال و کلاه کرده به محل کارتان می روید و می بینید یکی برخلاف قوانین جاری کشور(تبصره یک ماده بیست و یک) با یک تریلی رفته روی محل کار شما و همه چیز را ویران کرده!

    این شرح داستان فیلترینگ یک سایت تجاری است!

    متاسفانه لوکوپوک روز پنجشنبه ساعت 2 بامداد 14 اردیبهشت 91 فیلتر شد، روز پنجشنبه ساعت 2 بامداد! پیگیری های ما در روز پنجشنبه به نتیجه نرسیده، شب جمعه و شب شنبه کابوس اثرات مخرب فیلترینگ خواب از چشمان خسته ما ربود، پیگیری ها شنبه و یک شنبه به سان هفت خوان رستم ادامه یافت و یکشنبه شب ساعت 10 شب سایت لوکوپوک رفع فیلتر شد.

     

    از تمام مضررات این شیوه فیلترینگ که بگذریم که تیشه به ریشه بدنه نحیف کسب و کارهای آنلاین می زند.

    واقعا آیا شایسته است در سالی که نام آن را سال حمایت از کار و تولید ملی نهاده ایم، اینچنین با روندهای بی ضابطه با کارآفرینان پرتلاش و کم تمنا برخورد گردد؟!

    پی نوشت: خبر فیلترینگ لوکوپوک در رسانه ها

  • دوست خوب من مصطفی لامعی کار خوبی را در آی کلاب شروع کرده است با عنوان آی پلاس،
    در آی پلاس قرار است مصطفی با افراد متخصص در حوزه اینترنت گپ و گفتمان داشته باشد و در حوزه کارهای که انجام داده اند با آنها صحبت کند.

    در اولین مصاحبه مصطفی با سالار کابلی موسس سایت 31شب صحبت می کند، من دورا دور سالار را می شناسم اما از طریق این مصاحبه بیشتر با اون آشنا شدم، از اینجا به سالار عزیز تبریک می گم و امیدوارم که روز به روز موفقیت کارها و ایده های ققنوس رو بیشتر در فضای اینترنت ایران ببینم.


    لازم به ذکر است که 31 شب یک سایت خاطرنویسی آنلاین است که شما می توانید خاطرات روزانه تون رو به آدرسی ایمیلی که 31 شب برای شما تخصیص می ده ارسال نموده و اون به صورت اتوماتیک خاطرات شما رو ثبت کنه، از اینجا می توانید در سایت خوب 31 شب عضو شوید.
  • همیشه رویه این است که ما فقط به خاطر کارهای که در کسب و کار خود انجام می دهیم به خود افتخار می کنیم، در خیلی از موارد شما می توانید به خاطر کارهایی که انجام نمی دهید نیز به خود افتخار کنید!

    اما موضوع چیست؟ چرا باید ما گاهی به خاطر کارهای که انجام نمی دهیم به خود افتخار کنیم؟
    امروزه با توجه به حجم عظیم اطلاعات دریافتی در روز ما با 100 ها ایده مختلف در روز مواجه هستیم، 10 ها محصول جدید، 10 ها انتخاب جدید برای توسعه کسب کار خود و 10 ها ایده ای که افراد مختلف اجرا نموده اند و موفق شده اند، با حجم عظیم اطلاعات، اگر ما بخواهیم خیلی از ایده ها را در کسب و کار خود اجرا نمایید یکی از اصلی ترین و مهم ترین شرایط موفقیت خود را از دست خواهیم داد، که پیش شرط تمام موفقیت های ما می باشد!
    اصل تمرکز
    عدم تمرکز در کسب کار یعنی شکست قطعی کسب و کار شما، مشاهده کنند چند کسب و کار را می شناسید که توانسته چند کار را به صورت همزمان موفق پیش ببرد؟

    پس خیلی جاها به خود بابت کارهای که انجام نمی دهید، افتخار کنید!

    شما چه فکر می کنید آیا بابت کاری که نمی کنیم هم می توانیم دست برشانه خود زده و به خود آفرین گوییم؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر