باشگاه مشتریان چیست؟ جذب مشتری و ایجاد وفاداری در آنها به وسیله فراهم کردن ارزشهایی فراتر از ارزشهای ذاتی کالا یا خدمات که شما عرضه می کنی، به زبان ساده تر ایجاد یک رابطه دوستانه و غیر رسمی با مشتریان برای احترام گذاشتن به خرید آنها از مجموعه شما
آهان چایی، تا خنک نشده ببینم باید برای ایجاد باشگاه مشتریان چه باید کرد!
اگر شما کاربر پنل پیامک لوکوپوک هستید فقط کافی ست یک گروه به نام باشگاه مشتریان تعریف کرده و سپس با تعریف یک قانون این امکان را به مشتریانتان بدهید که با ارسال یک عدد عضو باشگاه مشتریان شما شوند، همچنین یک فرم عضویت نیز در پنل پیامک خودتان تعریف می کنید و آن را در وب سایت خود برای عضویت اینترنتی افراد در باشگاه مشتریان تان قرار می دهید!
خوب، حالا چای تان را میل بفرمایید، شما صاحب یک باشگاه مشتریان شدید!
مشتریان شما از طریق ارسال یک عدد یا تکمیل فرم در وب سایت شما عضو باشگاه مشتریان شما می شوند و شما می توانید خدماتی از قبیل موارد زیر را به مشتریان خود دهید:
- برگزاری قرعه کشی های دوره ای
- تبریک اتوماتیک تولد مشتریان
- ارسال پیامک های خلاقانه
- ارسال پیامک به نام مشتریان
- برگزار نظر سنجی! در چند دقیقه شما می توانید نظر مشتریان خود را در مورد خدمات خود بدانید
- و ده ها خدمت دیگر که به ارتباط موثر شما با مشتری و افزایش وفاداری ایشان به شما کمک خواهد کرد
البته ترکیب خلاقیت های شما با ابزار ساده ما می تواند به اتفاق های بزرگی در افزایش کیفیت ارتباط شما با مشتریان ختم شود.
شما چه فکر می کنید در این باشگاه مشتریان چه خدمات دیگری به مشتری می توان ارائه داد؟