خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • نوروز یکی از بهترین فرصت‌ها برای سفرِ افرادی که در طول سال شاغل هستند می‌باشد. در این ایام بهتر است یک مقصد بسیار عالی را برای سفر خود انتخاب کنیم تا بتواند خستگی کل سال را از بدن خارج کند؛ دبی یکی از آن گزینه‌های وسوسه کننده است. این شهر با جاذبه‌های بسیار زیاد و همچنین با مراکز خرید متنوعی که دارد می‌تواند انتخابی عالی برای سفر نوروز شما همراه خانواده باشد و در همین راستا بسیاری از آژانس‌های هواپیمایی اقدام به ارائه تورهای مختلف برای سفر به این شهر می‌کنند که لحظه آخر نیز یکی از معتبرترین مرجع هایی است که این تورها را به نمایش گذاشته است. تفاوت تورهای لحظه آخر با دیگر تورها، قیمت بسیار استثنایی آن همراه ارائه خدمات بسیار عالی می‌باشد و به همین دلیل محبوبیت زیادی میان گردشگران دارد. 

    تور دبی ارزان قیمت

    تور دبی چنده؟

    برای سفر به دبی از ایران باید سوار هواپیما شد، برای استعلام از قیمت تور دبی نوروز 1401 باید موارد مختلفی همچون نوع هواپیما، هتل، تعداد روزها و ... را در نظر گرفت. اما با وارد شدن در سایت لحظه آخر می‌توان به راحتی از قیمت‌های تور دبی اطلاع حاصل کرد اما به طور کلی تور دبی بین هفت الی دوازده میلیون متغیر است که با توجه به امکانات عالی که برای شما فراهم می‌شود هزینه زیادی نیست.

    خرید ارزان ترین تور دبی از لحظه آخر

    همانطور که گفتیم لحظه آخر یکی از سایت‌های ارائه دهنده انواع تورهای مسافرتی از قبیل دبی می‌باشد که با تخفیفات مناسبی که برای تورهای خود در نظر می‌گیرد بدون اینکه از کیفیت سفر بکاهد می‌تواند سفر بسیار خوب و خاطره‌انگیزی را برای شما فراهم کند. برای خرید ارزان ترین تور دبی می‌توانید به سایت لحظه آخر مراجعه کنید و از طریق سایت و به راحتی تمام اطلاعات تور را استعلام بگیرید و سپس اقدام به رزرو کنید؛ کافی است عبارت لحظه آخر را سرچ کنید.

    قیمت تور دبی

    ملزومات سفر به دبی

    برای سفر به دبی باید چمدان خود را چند بار بررسی کنید تا چیزی را از قلم نیندازید. یکی از مهم ترین ملزوماتی که باید برای سفر به این شهر حتما در اختیار داشته باشید ضدآفتاب‌های بسیار قوی می‌باشد زیرا آفتاب آن بسیار تیز است و می‌تواند به پوست شما به راحتی آسیب بزند پس حتما در سفر خود استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید‌. مدارکی که باید برای سفر به این شهر همراه داشته باشید پاسپورت و شناسنامه و کارت ملی شماست که دارای اهمیت بسیار زیادی است مخصوصا پاسپورت، شما باید از پاسپورت خود چند سری کپی داشته باشید تا اگر اتفاقی برای اصل پاسپورت افتاد بتوانید از کپی‌های آن نیز استفاده کنید.

    نکات مهم برای سفر به دبی

    اگر قصد سفر به این شهر را دارید باید نکاتی را نیز درمورد سفر به دبی بدانید مثلا اینکه بعد از سفر به این شهر تلفن همراه شما رومینگ شده و هزینه زیادی را هنگام تماس خواهد داشت پس بهتر است یک سیم‌کارت یا کارت تلفن بخرید و از طریق آن تماس‌های خود را برقرار نمایید. یا اینکه در چمدان خود قرص کدئین نداشته باشید زیرا اگر در فرودگاه این قرص را از شما بگیرند ممکن است باعث دردسر شده و کار به جریمه و یا حتی بازداشت برسد!

    سفر به دبی با تور

    برای سفر به دبی دلار ببریم یا درهم؟

    واحد پول امارات پایتخت دبی، درهم است و اغلب معاملات با این ارز انجام می‌شود اما این دلیل محکمی برای بهتر بودن درهم در سفر به این شهر نمی‌باشد. هنگام سفر‌های خارجی 500 تا 1000 یورو ارز مسافرتی به فرد اختصاص می‌یابد که این مقدار ارز با توجه به مقصد شما تعیین می‌شود. اما برای اینکه بخواهید این ارز را در ایران به درهم تبدیل کنید هم از نظر اقتصادی و هم از نظر زمانی که از شما خواهد گرفت به صرفه نیست و توصیه می‌شود ارز را به صورت دلار یا یورو ببرید و در صرافی‌های دبی به درهم تبدیل کنید.

    سخن آخر

    دبی یکی از شهر‌های بسیار پر طرفدار است که سالانه افراد زیادی به آن مسافرت می‌کنند، اما هنگام سفر به این شهر باید نکاتی را رعایت کرد تا در دردسرهای بزرگ نیفتاده و سفر خوبی را تجربه کنید. تورهای لحظه آخر با ارائه امکانات عالی در هتل‌های بی نقص می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب سفر شما باشد.

  • برنامه اعلام بار یک برنامه عالی است که نیاز تمام رانندگان و صاحبان بار در کشور را برطرف نموده است. دیگر هیچ راننده ای در کشور با مشکل عدم نبود بار مواجه نمی شود. بسیاری از رانندگان همیشه با این دغدغه مواجه بودند که چگونه می توانند کالایی با دستمزد عالی برای حمل بیابند.

    از طرف دیگر نیز شرکت های حمل و نقل همیشه با این مسئله مواجه بودند که از کجا راننده ای با اطمینان و با تجربه برای حمل بار خود بیابند. دیگر امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکل برطرف شده است. یعنی رانندگان و شرکت های حمل و نقل هر دو به آنچه می خواهند رسیده اند. زیرا آنها از اپلیکیشن باربری آنلاین استفاده می کنند.
     

    باید بگوییم راننده یک قهرمان است. پس به هیچ عنوان یک راننده نباید دغدغه ای برای یافتن بار داشته باشد. یا آنکه برای دریافت بارنامه به سراغ بارنامه پلیس راهی رود. یک راننده باتجربه و متخصص باید به سادگی هر آنچه نیاز دارد را در اختیار داشته باشد. تمامی این قابلیت ها، از طریق اپلیکیشن باربری اینترنتی در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

    آنها دیگر نیازی ندارند که برای دریافت بارنامه یا کارت هوشمند به مراکز خاصی مراجعه کنند. می توانند به سادگی در کنار یافتن بار، از طریق اپلیکیشن اقدام به دریافت بارنامه الکترونیکی و کارت هوشمند نمایند. پس استفاده از اپلیکیشن باربری مزایای بسیاری با خود به همراه داشته است.

    مزایای برنامه اعلام بار برای صاحبان بار

    3 مزیت استفاده از برنامه اعلام بار توسط صاحبان بار

    بسیاری از رانندگان کشور تصور می کنند که استفاده از اپلیکیشن، تنها برای آنها مزایایی همچون اعلام بار روزانه ، دریافت خدمات باربری، عدم نیاز به دریافت بارنامه پلیس راهی و … را در پی دارد. اما باید بگوییم صاحبان بار نیز با استفاده از این اپلیکیشن می توانند به مزایای بسیار زیادی دست یابند. از جمله مزایای استفاده از اپلیکیشن باربری اینترنتی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    1. پشتیبانی صاحب بار از راننده در صورت بروز مشکل

    همانطور که می دانیم رانندگی کار سخت و خطرناکی است. از این رو ممکن است راننده در طی مدت زمانی که باید بار مورد نظر را به مقصد برساند، دچار مشکلاتی شود. از آنجایی که صاحبان بار می توانند با استفاده از اپلیکیشن های حمل بار، کالای خود را در هر مکانی که باشد رصد کرده و ردیابی کنند، از این رو در صورت بروز هرگونه مشکلی برای راننده قادر خواهند بود از ایشان پشتیبانی نمایند.

    1. قابلیت پیگیری صاحب بار از ابتدای دریافت کالا تا دریافت بار در مقصد

    همانطور که پیش از این نیز اشاره نمودیم، صاحبان بار می توانند به سادگی پیگیر بار خود شوند. این که چه ساعتی بار از انبار دریافت شده و دقیقا باید چه ساعتی به مقصد برسد. یا این که چرا باری که امروز از انبار دریافت شده است، دو روز بعد به مقصد نرسیده هنوز و … . تمامی این موارد را صاحب بار می تواند از طریق اپلیکیشن باربری اینترنتی رصد و پیگیری کند.

    1. دسترسی آسان به خودروی حمل بار درون شهری و برون شهری

    صاحبان بار زمانی که از اپلیکیشن باربری استفاده می کنند، این امکان را دارند که خودرویی مناسب برای کالای خود انتخاب کنند. آنها می توانند کالای مورد نظر خود را به درون شهر یا برون شهر انتقال دهند. تنها نیاز دارند تا در اپلیکیشن حمل بار آنلاین ثبت نام نموده و راننده ای باتجربه انتخاب کنند. پس از آن دیگر نیازی به صرف هزینه یا وقت نخواهند داشت. بار خود را به راننده سپرده و در هر مقصدی که مد نظر دارند، آن را تحویل خواهند داد.

    اعلام بار روزانه

    کاربرد استعلام اعلام بار روزانه در اپلیکیشن

     

    برنامه اعلام بار این قابلیت ویژه را در اختیار رانندگان قرار داده است، که بتوانند به صورت روزانه درخواست بارها را رصد کنند. ممکن است راننده ای مقصدی را برای حمل بار انتخاب کرده باشد. باید برای بازگشت خود از آن مقصد، مجددا بتواند باری به مقصد دیگر دریافت کند. در غیر این صورت هزینه ای که صرف رفت و برگشت و انتقال بار می نماید، اصلا برای او به صرفه نخواهد بود.

     

    از این رو رانندگان باید هر روز اپلیکیشن باربری را بررسی نمایند؛ تا در صورت اعلام درخواست شرکت حمل و نقل مورد نظر آنها، بتوانند به سرعت تمایل خود برای حمل بار را اعلام کنند. پس استفاده از اپلیکیشن قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار رانندگان و صاحبان بار قرار داده است.

    اپلیکیشن باربری اینترنتی

    منظور از بارنامه پلیس راهی چیست؟
    بارنامه های پلیس راهی در اصل بارنامه هایی هستند، که شرکت های متخلف در آنها اطلاعات غیرواقعی ثبت می نمایند. در اصل برخی مواقع شرکت های باربری برای آنکه از مالیات فرار کنند، از این بارنامه ها صادر می کنند. از سوی دیگر آنها با صدور بارنامه های پلیس راهی، میزان مبلغ کرایه را بسته به وزن بار و مسافت آن تعیین می کنند؛ که در بیشتر مواقع این میزان مبلغ بار کمتر از مبلغی است که شورای صنفی تعیین کرده است.
     

    البته بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت های باربری که از این روش برای صدور بارنامه استفاده می کنند، طبق قانون مجازات خواهند شد. اما با این حال هنوز شرکت هایی هستند که از این بارنامه ها صادر می کنند. می توانید پس از بررسی اعلام بار روزانه در اپلیکیشن، در زمان دریافت بارنامه این مسئله را مورد بررسی قرار دهید.

  • هدیه دادن یکی از سنت هایی است که از دیرباز در کشور ما مرسوم بوده است. روزهای مناسبتی و اعیاد یکی از بهترین موقعیت ها برای دادن هدیه و هدایای تبلیغاتی است. عید نوروز بزرگترین عید ما ایرانی ها می تواند یکی از بهترین روزها و موقعیتها برای دادن هدیه تبلیغاتی باشد. عید نوروز که شروع سال جدید هم می باشد می تواند نوید بخش سالی خوب و توام با شادی باشد.

    هدیه های تبلیغاتی مسافرتی مناسب عید نوروز

    عید نوروز یکی از بهترین موقعیت ها برای سفر و مسافرت است. در هیچ دوره ای از سال تعطیلی به این مدت نداریم و بعید است که فردی در این دوران به مسافرت نرفته باشد. هدیه های مسافرتی یکی از بهترین هدیه هایی است که این موقع از سال باید از آن استفاده کرد.

    ماگ های مسافرتی

    ماگ ها یا همان لیوان های محفظه دار بهترین وسیله برای نگه داشتن و نوشیدن مایعات در خارج از خانه است. قابلیت نگهداری گرما و سرما یکی از بهترین قابلیت های این ماگ ها می باشد. هدیه تبلیغاتی ماگ های مسافرتی یکی از بهترین هدیه ها در عید نوروز می باشد. به خاطر کاربردی که این کالا در این دوره سال دارد توصیه می شود از آن برای هدیه دادن در این دوره استفاده شود.

    فلاسک مسافرتی

    فلاسک ها به طور حتم وسیله ای نام آشنا برای مسافران هستند. ما ایرانی ها از دیرباز عاشق نوشیدن چای و رفع خستگی با نوشیدن این نوشیدنی دلپذیر هستیم. خستگی از رانندگی طولانی مدت چیزی به اندازه یک چای گرم آن را نخواهد زدود. فلاسک های تبلیغاتی جزو بهترین کالاهایی هستند که در عید نوروز بهتر است از آن ها استفاده کنید.

    اسپیکر بلوتوثی

    اسپیکرهای بلوتوثی امروزه وسیله ای نام آشنا به حساب می آیند. همه ما در کوهنوردی ها و طبیعت گردی ها اسپیکرهایی دیده ایم که افراد با داشتن آن ها اقدام به پخش موسیقی دلخواه خود می کنند. پس فراموش نکنید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کالای تبلیغاتی همه پسند برای هدیه دادن در عید به حساب می آید.

    هدیه های تبلیغاتی زینتی

    سفره هفت سین عید نوروز یکی از سنت های زیبای ما ایرانیان می باشد. استفاده از جعبه ها و ست های پذیرایی چوبی می تواند زیبایی این سفره را دوچندان کند. جعبه های پذیرایی در تنوع و مدل های مختلف می تواند برای آجیل ها و خشکبار و حتی دمنوش ها استفاده شود.

    هدیه به بانوان در عید

    بانوان یکی از اصلی ترین ارکان جامعه هستند که تاثیر گذاری زیادی در جامعه دارند. هدیه دادن و ابراز قدردانی از این قشر همواره نتایجی مثبتی هم در برخواهد داشت. هدیه تبلیغاتی برای عید نوروز یکی از بهترین موقعیت ها برای دادن هدیه تبلیغاتی به این اقشار می باشد. هدیه تبلیغاتی بانوان علاوه بر نمایش قدرت برند شما، باعث تبلیغ بیشتر دهان به دهان نیز خواهد شد.

    مانیکور تبلیغاتی هدیه ای برای بانوان این سرزمین

    ست مانیکور تبلیغاتی یکی از بهترین کالاهایی است که برای سلامت دست ها و پاها استفاده می شود. بانوان همواره بیشتر از آقایان به زیبایی دست و پاها اهمیت می دهند و در نتیجه این کالا می تواند بهترین هدیه به بانوان باشد.

    ماگ های سرامیکی تبلیغاتی

    ماگ های سرامیکی با قابلیت چاپ طرح های مناسبتی یکی از بهترین کالاها برای دادن هدیه می باشد. می توانید به راحتی با چاپ تبریک سال نو روی ماگ های سرامیکی یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی را سفارش دهید.

    سررسید

    سررسید ها گل سر سبد هدایای تبلیغاتی در سال نو هستند. با توجه به تنوع زیاد در جنس و طرح سررسید ها می توانید بسته به سلیقه و هزینه خود انواع مختلف آن را سفارش دهید. سرسیدهای اروپایی با رنگ کاغذ کرم و جنس جلد چرم مصنوعی به خاطر تنوع بافت و رنگ بیشترین سفارش و بیشترین طرفدار را در خرید سررسید های تبلیغاتی دارند.

    تقویم

    تقویم ها کالاهای هستند که برای برنامه ریزی و نوشتن برنامه و اطلاع از تاریخ ها و تعطیلی ها مورد استفاده همه قرار می گیرد . تقویم ها انواع رومیزی، دیواری و چوبی نیز دارند. اطلاع از تاریخ ها و روزهای مناسبتی برای برنامه ریزی کاری و حتی مسفارتی بسیار حیاتی است و گرفتن این هدیه در سال جدید باعث خواهد شد رخدادهای سال جدید آگاه باشیم.

    جمع بندی پایانی

    هدیه های تبلیغاتی برای سال نو یکی از بهترین موقعیت ها و بهترین برنامه ریزی ها برای دادن هدیه تبلیغاتی به مشتریان جهت تبلیغات برند و نمایش قدرت برند شماست. اینکه با دادن هدیه تبلیغاتی هم، حس داشتن دین به مشتریان نسبت به برند شما ایجاد شود یکی دیگر از مزایای هدیه های تبلیغاتی است. فراموش نکنید که هدیه های تبلیغاتی هرچقدر کاربردی تر باشند تاثیر گذارتر هم خواهند بود.

  • دنیای ارز دیجیتال در حال رشد و پیشرفت است. ارز دیجیتال بیبی دوج کوین، یک توکن تازه ظهور است که توسط جامعه آنلاین دوستداران ارز محبوب دوج کوین ساخته شده تا احتمالا بر موج دوج کوین سوار شود؛ اما بر خلاف چیزی که تصور می‌کنید این دو هیچ ارتباطی به هم ندارند و شباهت آن‌ها فقط به شباهت اسمی ختم می‌شود نه بیشتر!از آنجا که بیبی دوج (BabyDoge) به تازگی در لیست رمز ارزها قرار گرفته است، خیلی مورد توجه قرار نگرفت. در این مقاله سعی داریم از نحوه خرید تا هر آنچه که باید در مورد بیبی دوج بدانید، را شرح دهیم.

    رمز ارز بیبی دوج به تازگی به بازار آمده است

    همان طور که از نامش پیداست، هنوز نو پا است. این رمز ارز در 1 ژوئن 2021 (12 خرداد ماه 1400) به وجود آمد. اولین ثبت قیمت آن در 9 ژوئن (20 خرداد) ، 0.000000000175 دلار بوده است. بیبی دوج به لطف تبلیغات در فضای مجازی و معرفی اینفلوئنسرها رشد چشمگیری داشت ولی بعد از آن کاهش قیمت را تجربه کرد.

    بیبی دوج کوین، خود را فرزند اولین میم کوین بازار ارز دیجیتال یعنی دوج کوین معرفی می‌کند! محبوب شدن میم کوین‌ها از ابتدای سال 2021 بعد از اعلام حمایت ایلان ماسک از اولین آن‌ها، سبب افزایش تعداد این دسته ارزهای دیجیتال شد، اما فقط تعداد انگشت شماری نظیر بیبی دوج کوین حجم خرید و فروش بالایی به دست آوردند و میلیون‌ها کاربر کسب کردند. خرید بیبی دوج به علت جدید بودن آن بسیار پر ریسک است؛ زیرا این رمزارز سابقه زیادی نسبت به رمز ارزهای بزرگ این مارکت ندارد.

    بیبی دوج کوین با 420 کوادریلیون توکن آغاز شده است

    کل عرضه این رمز ارز با 420 کوادریلیون توکن بوده و تیم توسعه دهنده آن تا به الان 125 کوادریلیون از این رمز ارز را سوزانده‌ و توکن سوزی کرده‌اند. تیم توسعه دهنده دوج کوین به این که چه تعداد از این رمز ارز سوزانده شود، کنترل کامل داشته‌اند. قیمت‌گذاری تعداد زیادی از توکن به عنوان بخشی از سنت در بازار کریپتوکارنسی متداول شده است. می‌توان بیبی دوج کوین را به عنوان مثال نام برد.

    هر تراکنش 10 درصد کارمزد دارد

    در هر تراکنش بیبی دو کوین، فروشنده 10 درصد کارمزد پرداخت می‌کند.

    • 5 درصد از آن بین افرادی که این رمز ارز را هولد کرده‌اند، دوباره توزیع و پخش می‌شود.

    • 5 درصد 50/50 تقسیم می‌شود، با نیمی از آن به عنوان بیبی دوج کوین و باقی مانده آن با بایننس کوین معامله می‌شود.

    این 10 درصد کارمزد انگیزه‌ای برای هولد کردن بیبی دوج کوین است. اگر بیبی دوج‌های خود را بفروشید، 10 درصد شارژ دریافت می‌کنید. اگر آنها را نگهداری کنید، پاداش بخشی از کارمزد را زمانی دریافت می‌کنید که شخصی بیبی دوج‌های خود را بفروشد. این ایده برای بیبی دوج کوین نبود. رمز ارز سیف مون (Safemoon) که در مارس (اسفند ماه) راه اندازی شد، همین مدل کارمزد را داشت.

    بخشی از ماموریت این رمز ارز، نجات سگ‌ها است

    یکی از اهداف لیست شده بیبی دوج کوین در وایت پیپر، نجات سگ‌های نیازمند است. هم چنین آنها اعلام کردند که این تیم، یک کیف پول خیریه با 2.2 درصد از کل عرضه بیبی دوج کوین را در اختیار دارد. از آنجا که 5 درصد کارمزد تراکنش‌ها در بازار، به هولدرهای فعلی دوباره توزیع می‌شود، کیف پول خیریه 2.2 درصد از آن را دریافت می‌کند. این کیف پول برای ساپورت شرکای خیریه بیبی دوج کوین استفاده می‌شود. در 24 ژوئن (1 تیرماه) اکانت توییتر کریپتو از اهدا 75,000 به PawsWithCause اطلاع داد. یک سازمان غیرانتفاعی که از ظرفیت‌های بیبی دوج کوین برای جلب توجه بیشتر به دغدغه حیوانات در پناهگاه‌های محلی استفاده می‌کند.

    در بیشتر صرافی‌های متمرکز هنوز عرضه نشده است

    برای افرادی که می‌خواهند بیبی دوج کوین را داشته باشند، صرافی پنکیک سواپ را پیشنهاد می‌دهیم. پنکیک سواپ یکی از بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز است (این سایت امکان مشارکت و معامله را در بازار رمز ارزها برای کاربران فراهم می‌کند). برای استفاده از PancakeSwap شما باید ابتدا به ولت رمز ارز خود وصل شوید. بعد از آن شما می‌توانید شروع به معامله کنید. (مثل بایننس کوین برای بیبی دوج کوین). این صرافی احتیاج به کمی آموزش دارد اما کار با این صرافی خیلی سخت نیست. خوب است بدانید که بیبی دوج کوین در بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال لیست نشده است. با حجم کم معاملات این رمز ارز با توجه به میم کوین بودن آن، امکان لیست شدن بیبی دوج کوین زمان بر است.

    چگونه در ایران بیبی دوج بخریم؟

    لازم به ذکر است که در ایران برای خرید بیبی دوج از صرافی های خارجی یا ترید با آن، به تتر نیاز دارید؛ چرا که آن‌ها از پرداخت های ریالی پشتیبانی نمی کنند و با ریال ایران جفت ارز معاملاتی ندارند.

    تتر (tether) که با نماد USDT در دنیای رمزارزها شناخته می‌شود، برای تریدرهای ارزهای دیجیتال یک پناهگاه امن است؛ ارزش هر تتر معادل با یک دلار آمریکا است و به همین دلیل برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، از نوسانات شدید بازار در امان است. به دلیل داشتن قیمت ثابت، این رمز ارز در دسته استیبل کوین ها قرار می‌گیرد. حال برای خرید تتر و فعالیت در آنها می‌توانید از طریق آدرس زیر اقدام کنید:

    https://bit24.cash/coins/usdt

    نقشه راه شامل چندین اهداف منحصر به فرد است

    بیبی دوج کوین شش فاز نقشه راه دارد. چند فاز اول آن نرمال و با هدف رسیدن به 25,000 هولدر و تکمیل طراحی دوباره وبسایت است. مرحله نهایی، وقتی است که این فاز به موفقیت می‌رسد، در آن زمان حک کردن بیبی دوج کوین بر روی کوه عملی می‌شود، البته ارزش بازار به 100 میلیارد دلار باید برسد. خلق مذهب بیبی دوج کوین وقتی صورت می‌گیرد که ارزش بازار به 500 میلیارد دلار برسد! در نظر داشته باشید تعداد کمی از ارزهای دیجیتال توانستند از سقف 100 میلیون دلار عبور کنند، فقط بیت کوین توانست از 500 میلیون دلار عبور کند. احتمالا ما هرگز نتوانیم کوه و کلیسای بیبی دوج کوین را ببینیم!

    برای اطلاعات بیشتر در خصوص صرافی های ارز دیجیتال می‌توانید به وب سایت بیت 24 (bit24.cash) مراجعه کنید و یا از طریق درگاه های زیر با ما در ارتباط باشید:

    تلفن تماس: 28428770-021

    ایمیل: info@bit24.cash

    آدرس: تهران، جردن، خیابان ناهید، پلاک 114

  • به دلیل سلایق و علایق متفاوت و گوناگون کودکان، همواره تجهیز یک محیط بازی جذاب در مهدهای کودک و خانه بازی ها کار دشواری بوده است. کودکان بیشتر از آنچه که تصور میکنید به جزئیات توجه میکنند و افرادی که در حوزه وسایل کودک فعالیت میکنند نیز باید قبل از هر چیز نسبت به امنیت کامل وسایل بازی و سرگرمی بچه ها، اطمینان خاطر پیدا کنند.

     محیط بازی یک کودک باید سرشار از نور، رنگ و تزئینات مختلف باشد تا به تسریع فرآیند یادگیری نيز کمک کند. خانه بازی کودکان باید به اندازه کافی وسیع باشد تا کودک بتواند به راحتی روی وسایلی مانند سرسره بادی جنب و جوش کند و به زحمت نیفتد. بچه‌ها خیلی زود با رنگ ها انس میگیرند و ارتباط برقرار میکنند و انتخاب رنگهای شاد منجر به شکل گیری الگوهای صحیح رنگ شناسی در کودکان میشود که اثرات آن در آینده نیز مشهود است؛ به عنوان مثال همه ما انار را با دانه های یاقوتی رنگ آن در ذهن سپرده ایم و اگر اناری با دانه های سفید ببینیم، باب طبع و میل ما نخواهد بود.مهدکودک

    رنگ یکی از عناصر اصلی در تجهیز خانه بازی کودکان است و آنها را به درک صحیح نسبت به فضا و محیطی که در آن قرار گرفته اند، تشویق میکند. اگر در انتخاب رنگها اشتباه کنیم، ممکن است با چالش های زیادی روبه رو شویم؛ که از میان آنها می‌توانیم به بیش فعال شدن کودکان در محیط بازی، بروز رفتارهای پرخطر و خشم آلود و سردرگم شدن بچه ها اشاره کنیم. بنابراین هر وسیله ای که به خانه بازی و اساساً فضاهای اختصاصی کودکان اضافه میکنیم، باید بر طبق الگوهای رنگ شناسی باشد. بر اساس مطالعات انجام شده، فرآیندهای یادگیری در کودکانی که فضاهای اختصاصی آنها مانند اتاق خواب، اتاق بازی و خانه بازی به درستی طراحی شده باشند، تا 16 درصد افزایش پیدا میکند. رنگ ها و طرح ها هستند که قبل از هر چیز، مفاهیمی مانند مقایسه، موقعیت شناسی و یادآوری به موقع اطلاعات را به کودکان آموزش میدهند و الگوهای شناختی، حافظه و قدرت تخیل آنها را نیز بهبود میدهند.

    ماهیت و شاخصه های  یک خانه بازی

    انگرید کانیکس(Ingrid Kanics) به عنوان یک کارشناس بازی کودک اظهار میکند: ((بچه ها در محیط بازی و در کنار یکدیگر رشد کنند و شکوفا میشوند؛ باید به کودکان اجازه دهیم در دنیای بازیهای کودکانه کاوشگری کنند و در آزادی کامل مسیر مورد علاقه خود را انتخاب کنند)) .خانه های بازی در مهدکودک ها و حتی خانه های بازی اختصاصی کودکان در محیط منزل، فضای بسیار مناسبی است تا کودکان در کنار هم و با مشارکت یکدیگر بازی کنند. کودکان می آموزند که اگر در محیط بازی به مشکل برخوردند، خودشان مسؤول حل و فصل آن خواهند بود؛ آنها هر چه قدر بیشتر در کنار هم بازی کنند، ماهرتر، اجتماعی تر و جسورتر بار می آیند و در آینده قادر خواهند بود جهان پیرامون خود را تغییر دهند.مهدکودک

    بنابراین، وجود خانه های بازی و تجهیز آنها، بسیار مهم است. محیط بازی کانون پرورش جسمی و فکری کودکان است. به خاطر داشته باشید که برای تجهیز و راه اندازی یک خانه بازی در مهدهای کودک و حتی منازل، لزوماً احتیاجی به فضای روباز ندارید و با توجه به شرایط و موقعیت خاص خود و با استفاده از وسایلی مانند پلی گراند میتوانید یک خانه بازی جذاب برای کودکان مهیا کنید. اکنون در عصر دیجیتال زندگی میکنیم و بچه ها مدام در حال کلنجار رفتن با دستگاههای هوشمند مختلف هستند و انجام فعالیت های فیزیکی و حرکتی برای آنها، ضروری تر از گذشته است. پس با مهیا کردن یک خانه بازی، میتوانیم کودکانمان را تشویق و ترغیب کنیم تا در کنارهم جنب و جوش کنند و کودکی خود را به معنای واقعی زندگی کنند؛ از نردبان ها بالا بروند و در استخر توپ شیرجه بزنند. تمام بازیها به رشد فکری و فیزیکی بچه ها کمک میکند و مهارتهای ارتباطی آنها را تقویت میکند.

    یکی دیگر از مهمترین شاخصه های خانه بازی، هم سطح بودن آن با زمین است. ضمن اینکه قبل از تجهیز باید وجود هرگونه فرورفتگی و فرسودگی را در سطح زمین بررسی کنید. البته ریختن یک لایه سیمان و سنگ ریزه قبل از نصب وسایل، بسیار مؤثر خواهد بود.

    • میز و صندلی کودک

    میزها و صندلی های سایز کودک، حس آرامش و راحتی را به کودکان القا میکند. تصور کنید که به عنوان یک کودک در حال بازی یا غذا خوردن هستید و مجبورید تا پاهایتان را آویزان نگه دارید و این به هيچ وجه احساس خوشایندی نیست!مهدکودک

    میز و صندلی سایز کودک که در رنگهای متنوعی عرضه میشود، پیش از آنکه یک وسیله بازی یا یکی از اصلی ترین تجهیزات خانه بازی باشد، به کودکان کمک میکند تا به راحتی پازل درست کنند، نقاشی بکشند و یا غذایشان را با خیال آسوده نوش جان کنند. پدران و مادران، مربیان مهدکودک و پرستاران کودک نیز میتوانند به بچه ها یادآوری کنند که به جای درست کردن لگو یا خوردن غذا روی تخت خواب یا زمین، از میز و صندلی جذاب و رنگارنگشان به نحو مطلوب استفاده کنند.

    • کفپوش های مهدکودک و خانه بازی

    همانطوری که در ابتدا اشاره کردیم، امنیت خانه بازی و تجهيزات آن از همه چیز مهم تر است؛ یکی از مشخصه های اصلی خانه بازی، کفپوش نرم و ایمن است. کفپوش های مهدکودک باید ارتجاعی، لطیف، سبک و قابل حمل و ضد حساسیت باشند تا کودکان با خیال راحت جنب و جوش کنند. کفپوش ها طیف وسیعی از رنگها را شامل میشوند که معمولاً از هر دو طرف آنها نیز میتوان استفاده کرد. علاوه بر این باید کفپوش های را برای خانه بازی در نظر بگیرید که قابل شستشو باشند. نکته جالب توجه اینجاست که این فوم ها میتوانند به عنوان یک وسیله بازی هم مورد استفاده قرار بگیرند؛ آنها مثل قطعات پازل در هم قفل میشوند و بسیار سبک هستند.

     

  • بکت ((Beckett (2021)

    • کارگردان: فردیناندو سیتو فیلومارینو
    • بازیگران: جان دیوید واشنگتن، بوید هالبروک، ویکی کریپس و آلیشیا ویکاندر
    • رتبه: TV-MA
    • مدت زمان: 1 ساعت و 48 دقیقه
    • نظرسنجی Rotten Tomatoes :48 درصد (منتقدان) 33 درصد (مخاطب)

    در حین گذراندن تعطیلات در مناطق روستایی یونان، گردشگران آمریکایی بکت (جان دیوید واشنگتن) و دوست دخترش آپریل (آلیسیا ویکاندر) دچار تصادف رانندگی می شوند که همه چیز را تغییر می دهد. بکت پس از از دست دادن دوست دخترش، پس از درگیر شدن تصادفی با مقامات فاسد دولتی در میان ناآرامی های سیاسی در کشور، هدف یک شکار قرار می گیرد. در ادامه این اکشن هیجان‌انگیز، بکت برای زندگی‌اش مبارزه می‌کند، در حالی که مردم در کشوری خارجی که او به زبانش صحبت نمی‌کند، تعقیبش می‌کنند و مهارت‌های ستاره اکشن واشنگتن را به نمایش می‌گذارند. در حالی که داستان در برخی لحظات تعادل خود را از دست می دهد، فیلم هیجان انگیز شما را در این فکر نگه می دارد که آیا و چگونه قهرمان داستان زنده می ماند. بهترین فیلم رزمی

     

    کشتن آنها به آرامی ((Killing Them Softly (2012)

    • کارگردان: اندرو دومینیک
    • بازیگران: برد پیت، ری لیوتا، بن مندلسون، ریچارد جنکینز
    • ژانر: جنایی، درام
    • امتیاز: 1 ساعت و 37 دقیقه
    • زمان اجرا: R
    • نظرسنجی Rotten Tomatoes :74 درصد (منتقدان) 44 درصد (مخاطب)

    فیلم «ترور رابرت فورد توسط جسی جیمز بزدل» کارگردان اندرو دومینیک در سال 2007 با چند نامزدی اسکار مورد تحسین قرار گرفت، اما فیلم بعدی او در سال 2012 یعنی کشتن آنها به آرامی چیزی است که واقعاً سزاوار عشق بیشتری است. تریلر جنایی جکی کوگان (برد پیت) را دنبال می‌کند، یک مجری زیرک که زمانی که اقتصاد اوباش محلی به دنبال دزدی یک بازی ورق‌های محافظت‌شده توسط اوباش توسط سه نفر از هم می‌پاشد، به پایان می‌رسد. Killing Them Softly یکی از معدود فیلم‌هایی است که CinemaScore «F» را دریافت کرده است و حتی یکی از معدود فیلم‌هایی است که با این تمایز واقعاً عالی است. تماشاگران ممکن است انتظار بیشتری از درام اوباش به سبک سوپرانو داشته باشند (نقش مکمل جیمز گاندولفینی احتمالاً این ایده را برانگیخت)، اما چیزی که دریافت کردند چیزی بسیار سنگین تر و متفکرانه بود. اگرچه فیلم بسیار خشن است (اغلب به شکل تکان دهنده ای)، اما بیشتر به یک طنز شرور تاریک سرمایه داری می پردازد، و مستقیماً وضعیت اقتصاد آمریکا را به تصویر می کشد، به گونه ای که فقط در گذشته پیش بینی می شود. Killing Them Softly تاریک، واضح و بسیار دست کم گرفته شده است.

     

    کتاب بازی Silver Linings  ((Silver Linings Playbook (2012)

    • کارگردان: دیوید او راسل
    • بازیگران: بردلی کوپر، جنیفر لارنس، رابرت دنیرو
    • ژانر: کمدی، درام، عاشقانه
    • امتیاز: 2 ساعت و 2 دقیقه
    • زمان اجرا: R
    • نظرسنجی Rotten Tomatoes :92٪ (منتقدان) 86٪ (مخاطب)

    جنیفر لارنس در سال 2012 وارد صحنه فیلم شد و قلب ها و ذهن ها را در بازی های گرسنگی و کتاب بازی Silver Linings به دست آورد که مورد دوم برای او جایزه اسکار را به همراه داشت. Silver Linings Playbook به دنبال پت (بردلی کوپر)، مردی مبتلا به اختلال دوقطبی است که از بیمارستان روانی مرخص می‌شود و با تیفانی (لارنس) آشنا می‌شود، در حالی که یاد می‌گیرند به یکدیگر کمک کنند تا با بیماری روانی و مشکلات شخصی خود کنار بیایند و در حین تمرین برای یک بیماری روانی. مسابقه رقص پیش‌فرض غیرمعمول فیلم، لحن بسیار شیرینی است که با بازی‌های قوی بردلی کوپر و جنیفر لارنس تقویت شده است. کارگردانی پرشور دیوید او. راسل، کارگردان، ترن هوایی احساسی را نیز به نمایش می‌گذارد که بیننده احتمالاً در کنار شخصیت‌های گاه بی‌ثبات ادامه می‌دهد. Silver Linings Playbook از نظر تجاری و انتقادی، اولین فیلم پس از Reds در سال 1981 بود که نامزد هر چهار رشته بازیگری در جوایز اسکار شد، با کوپر، لارنس، رابرت دنیرو، و جکی ویور که همگی نامزد دریافت کردند و دلیل خوبی هم داشت: Silver Linings Playbook لذتی برای جمعیت است.

     

    خون خواهد بود ((There Will Be Blood (2007)

    • کارگردان: پل توماس اندرسون
    • بازیگران: دانیل دی لوئیس، پل دانو، کوین جی اوکانر
    • ژانر: درام
    • رتبه: R
    • مدت زمان: 2 ساعت و 38 دقیقه
    • نظرسنجی Rotten Tomatoes :91٪ (منتقدان) 86٪ (مخاطب)

    یکی از بهترین فیلم‌های دهه 2000، «خون خواهد بود» محصول سال 2007، یکی از بهترین بازی‌های دنیل دی لوئیس را نیز در خود جای داده است که چیزی برای این بازیگر فاضل می‌گوید. این فیلم زندگی دنیل پلین ویو (دی-لوئیس) کاوشگر قرن نوزدهم را دنبال می‌کند، مردی که از طمع و نفرت نسبت به دیگران رانده می‌شود، در حالی که به آرامی قدرت می‌گیرد و اطرافیانش، به ویژه واعظ الی ساندی (پل دانو) را از خود دور می‌کند. ). There Will Be Blood فیلمی است که حس حماسی دارد، هم در مجموعه های تاثیرگذار، هم در گستره داستان و هم در زمان اجرا، اما به لطف داستانی پرچرب و بازی های پرچرب، فیلم هرگز شبیه یک اسلوگ نیست. این فیلم همچنین یک کیفرخواست کوبنده علیه آمریکا در آغاز قرن است، در تمام سرمایه داری بی رحمانه و بی احساسش. یک تمثیل خشن و از نظر بصری خیره کننده با پایانی فراموش نشدنی (و بسیار خاطره انگیز)، خون وجود خواهد داشت، یک فیلم تاثیرگذار دیگر از پل توماس اندرسون درخشان است.

     

    ارتش مردگان ((Army of the Dead (2021)

    • کارگردان: زک اسنایدر
    • بازیگران: دیو باتیستا، الا پورنل، عمری هاردویک، تئو روسی
    • ژانر: ترسناک، اکشن
    • رتبه: R
    • مدت زمان: 2 ساعت و 28 دقیقه
    • نظرسنجی Rotten Tomatoes :69٪ (منتقدان) 76٪ (مخاطب)

    زک اسنایدر سال خوبی را پشت سر گذاشته است. تازه‌ترین فیلم اورجینال «Army of the Dead» پس از اکران مشهور و موردانتظار «Snyder Cut» بدنام لیگ عدالت، تازه‌ترین فیلم اورجینال ارتش مردگان به نتفلیکس رسید. Army of the Dead می بیند که اسنایدر به ریشه های فیلم زامبی خود باز می گردد، فیلم هایی مانند آن از زمان بازسازی 2004 Dawn of the Dead، با منحصر به فرد ترین پیش فرض فیلم زامبی که تا به حال دیده اید: فیلم دزدی زامبی. این فیلم درباره گروهی از مزدوران (از جمله دیو باوتیستا، عمری هاردویک، تئو روسی) است که پس از شیوع زامبی‌ها وارد یک منطقه قرنطینه در لاس وگاس می‌شوند تا قبل از یک حمله هسته‌ای تاکتیکی، 200 میلیون دلار از یک کازینو بدزدند. روی شهر همان‌قدر که این فرض احمقانه به نظر می‌رسد، اسنایدر آن را با اکشن بی‌وقفه، طنز تاریک، و یک خط میانی به‌طور شگفت‌انگیز احساسی سرگرم‌کننده می‌کند. نتیجه، سرگرم‌کننده‌ترین فیلم زک اسنایدر در تقریباً یک دهه اخیر است، فیلمی که آگاهانه احمقانه است، اما با ارائه اکشن‌های مغزی (جناسی مورد نظر) به شیوه‌ای پر زرق و برق و از نظر بصری لذت‌بخش که فقط اسنایدر می‌تواند آن را انجام دهد، از پیش‌فرض گونزو لذت می‌برد. Army of the Dead بازگشتی خوش‌آمد برای نویسنده پرفروش زک اسنایدر است.

     

    هیولا ((Monster (2018)

    • کارگردان: آنتونی ماندلر
    • بازیگران: کلوین هریسون جونیور، جنیفر هادسون، جفری رایت، جنیفر ایهل
    • ژانر: درام
    • رتبه: R
    • مدت زمان: 1 ساعت و 38 دقیقه
    • نظرسنجی Rotten Tomatoes :64٪ (منتقدان) 68٪ (مخاطب)

    سرانجام پس از نمایش در جشنواره فیلم ساندنس در سال 2018، هیولا برای اکران نتفلیکس به شدت مورد انتظار بوده است. این درام دادگاه که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته والتر دین مایرز است، به دنبال دانشجوی کاریزماتیک سینما، استیو (کلوین هریسون جونیور) است که در دزدی گرفتار می‌شود و متهم به قتل است. کلوین هریسون جونیور در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است، با چرخش‌های دزدی صحنه در Waves، Luce، آخرین بار در فیلم The Trial of the Chicago 7 که نامزد اسکار شد، و Monster یک اجرای عالی و ظریف دیگر از او ارائه می‌کند. خود فیلم مثل همیشه مرتبط است و موضوعات مربوط به تعصبات نژادی را در سیستم قضایی مورد بحث قرار می دهد و تکنیک های سینمایی پر زرق و برقی را به کار می گیرد که در غیر این صورت می تواند یک اپیزود هوم از قانون و نظم باشد. Monster نشانه شروع سال 2021 عالی برای فیلم های اصلی نتفلیکس است. بهترین فیلم ترکیه ای

     

  • گیفت کارت می تواند جایگزین مناسبی برای پرداخت در پلتفرم های آنلاین باشد و مزایای زیادی ارائه می دهد. این گیفت کارت ها را می توانید به حساب خود در وب سایت ها و سرویس های مختلف اضافه کرده و خریدی آسان و ایمن را برای خود رقم بزنید. هر گیفت کارت توسط پلتفرمی خاص پذیرش می شود و دارای اعتباری از پیش پرداخت شده است و در صورت اتمام اعتبار، لازم است که مجددا نسبت به خرید گیفت کارت اقدام نمایید. در هنگام خرید گیفت کارت ، کدی منحصر به فرد به شما اختصاص داده می شود که از طریق آن می توانید اعتبار خریداری شده را دریافت و استفاده نمایید.

    مزایا خرید گیفت کارت

    اگر قصد خرید گیفت کارت با کاربری های متنوع را دارید، علاوه بر لذت خرید می توانید از مزایای کلی این گیفت کارت های نیز بهره مند شوید، در ادامه به برخی از این مزایای گیفت کارت های آنلاین خواهیم پرداخت:

    • گیفت کارت ها می تواند بهترین گزینه برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف باشد. اگر نمی تواند درباره خرید هدیه تصمیم درستی بگیرید، به راحتی با خرید گیفت کارت می توانید دوستان و عزیزانتان را خوشحال کنید. تنها لازم است گیفت کارتی مطابق با سلیقه عزیزانتان انتخاب و خریداری کنید.

    • گیفت کارت ها به خریداران این امکان را می دهند که بتوانند در پلتفرم های مختلف طیف گسترده ای از محتواها را انتخاب و خریداری کنند.

    • گیفت کارت ها دقیقا مانند کارت های اعتباری و مبلغ های نقدی عمل می کنند، با این تفاوت که سطح بسیار بالاتری از ایمنی به کاربران خود ارائه می دهند و احتمال مفقود شدن و سرقت در آنها بسیار کم است.

    • گیفت کارت ها دارای مبلغ های پیش پرداختی هستند که می توانند به سادگی برای پرداخت های الکترونیکی استفاده شوند.

    • گیفت کارت ها پس از خرید به صورت الکترونیکی از طریق ایمیل یا پیامک برای خریدار ارسال می شوند و این کار باعث سهولت استفاده، استفادده آسان تر و ایمن تر خواهد شد.

    • خرید گیفت کارت به شما امکان مدیریت هزینه را می دهد و از صرف هزینه بیش از مقدار مشخص شده جلوگیری می کند.

    • هدیه دادن گیفت کارت به دوستانتان از هر کادوی دیگری آسان تر است، چرا که می توانید آنها را به صورت آنلاین مستقیما و بدون دردسر برای آنها ارسال کنید.

    • گیفت کارت ها معمولا تاریخ انقضای مشخصی ندارند. از این رو در استفاده از آنها محدودیت زمانی وجود نداشته و تا هر زمان که می خواهید می توانید به میزان اعتبار از آنها استفاده کنید.

    خرید گیفت کارت به چه صورتی انجام می شود؟

    به طور کلی دو نوع گیفت کارت وجود دارد: گیفت کارت های فیزیکی که به صورت حضوری از فروشگاه های لوازم الکترونیکی قابل خرید اند و نمونه های دیجیتالی که در فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش گیفت کارت قابل دسترسی اند. تنها کافی است گیفت کارت موردنظر را از میان نمونه های مختلف انتخاب و با وارد کردن ایمیل خود، پرداخت را نهایی کرده و بلافاصله گیفت کارت موردنظر را دریافت کنید.

    نکات مهم در هنگام خرید گیفت کارت

    اگر چه گیفت کارت ها مزایای زیادی دارند اما لازم است هنگام خرید آنها مواردی را رعایت کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید. در ادامه به بیان چند نکته مهم که لازم است هنگام خرید گیفت کارت به آنها توجه داشته باشید خواهیم پرداخت:

    • از خرید گیفت کارت از سایت ها ناشناخته و نامعتبر به شدت خودداری کنید. این کارت ها ممکن است تقلبی و کلاهبرداری باشند، از این حتما از منابع معتبر و مورد اعتماد خرید خود را انجام دهید.

    • از صحت ایمیل و سایر اطلاعات وارد شده هنگام خرید گیفت کارت اطمینان حاصل کنید، چرا که کدهای گیفت کارت به ایمیل وارد شده ارسال خواهد شد و امکان برگشت آن وجود ندارد.

    چه نوع گیفت کارت هایی در موبوگیفت ارائه می شوند؟

    طیف گسترده از بهترین و کاربردی ترین گیفت کارت ها در موبوگیفت قابل خریداری است که در ادامه برخی از آنها را بیان کاربرد اصلی معرفی خواهیم کرد.

    با خرید گیفت کارت اپل می توانید در پلتفرم های مختلف ارائه شده توسط اپل مانند: شارژ اپل آیدی، اپل موزیک، اپل تی وی و... استفاده نمایید.

    گیفت کارت های پلی استیشن برای خرید بازی و محتوا از فروشگاه پلی استیشن استفاده می شوند و در فروشگاه موبوگیفت قابل خریداری اند.

    گیفت کارت های استیم می توانند روشی کاربردی و امن برای پرداخت ها در سرویس استیم و بهره مندی از بازی های آپدیت و افزون های مختلف باشند.

    با خرید گیفت کارت ایکس باکس از موبوگیفت می توانید از خرید و ذخیره بازی های مختلف در کنسول و ارتقای آواتارهای خود لذت ببرید.

    • گیفت کارت نینتندو

    نینتندو از محبوب ترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان بازی است که با تهیه گیفت کارت آن می توانید به راحتی پرداخت های درون برنامه ای را انجام داده و از بازی کردن لذت ببرید.

    • گیفت کارت ریزرگلد

    اگر از علاقه مندان به بازی های ویدیویی می باشید، خرید گیفت کارت ریزرگلد می تواند روشی کاربردی برای خرید بازی های شما باشد.

    ارتقا بازیکن و خرید تجهیزات در پابجی می تواند در سبقت شما از رقیبان بسیار موثر باشد و حالا این امکان با خرید گیفت کارت پابجی از موبوگیفت فراهم شده است.

    • گیفت کارت روبلاکس

    روبلاکس از دیگر پلتفرم های بازی است که با استفاده از گیفت کارت روبلاکس می توانید از امکانات ویژه مانند: خرید بازی، امکان چت و بازی های تعاملی در آن بهره مند شوید.

    • گیفت کارت آمازون

    آمازون با طیف بسیار متنوعی از محصولات مختلف می تواند همه را برای خرید وسوسه کند. اکنون امکان خرید از آمازون و رفع محدودیت های پرداختی با استفاده از گیفت کارت آمازون فراهم است.



    • گیفت کارت اسپاتیفای

    اگر به موسیقی علاقه دارید، حتما با پلتفرم اسپاتیفای به خوبی آشنایی دارید. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می توانید موسیقی ها را با بالاترین سطح کیفیت خریداری و گوش کنید.

    • گیفت کارت نتفلیکس

    نتفلیکس از محبوب ترین و قدرتمندترین پلتفرم های پخش انواع فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مختلف است. با استفاده از گیفت کارت های نتفلیکس می توانید به محتواهای غیر رایگان نتفلیکس دسترسی داشته و از محتوای متنوع آن لذت ببرید.

    • گیفت کارت اوریجین

    اوریجین از دیگر پلتفرم های بازی است که پرداخت های آن با گیفت کارت های اوریجین قابل انجام است.

    • گیفت کارت اسکایپ

    با استفاده از گیفت کارت اسکایپ امکان برقراری تماس ها و ارسال پیام با کیفیتی باورنکردنی برای شما امکان پذیر است.

    می توان گفت که گیفت کارت مسترکارت از کاربردی ترین گیفت کارت ها است که از آن می توانید در انواع فروشگاه های پذیرنده آن، درست مانند کارت های اعتباری استفاده نمایید.

    تمام گیفت کارت های معرفی شده و نمونه های بیشتر را می توانید در فروشگاه موبوگیفت مشاهده و خریداری کنید.

    جمع بندی

    موبوگیفت مرجعی معتبر و با تجربه در زمینه فروش انواع گیفت کارت بوده که گیفت کارت های مختلف را در سریع ترین زمان و مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهد و امتیازات ویژه و خدمات 24 به مشتریان خود اختصاص می دهد. همین حالا می توانید نسبت به خرید گیفت کارت با بالاترین کیفیت اقدام نمایید.

     
Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر