خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • تأثیر بازی کردن کودک در فضای باز پارک‌ها و شهر بازی‌ها در بسیاری از تحقیقات و بررسی‌های دنیای امروز ثابت شده است. در تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده در این حوزه ثابت شده است، ترکیب بازی‌های داخل منزل که امنیت روانی در روحیه کودک به وجود می‌آورد، با بازی‌های پر جنب و جوشی که در فضای باز انجام می‌دهد، سبب بهبود روحیه کودکان شده و فرایند رشد آن‌ها را با کیفیت بیشتری همراه می‌کند. از این رو در این بخش به بررسی مزایای بازی کردن کودک در محیط باز پارک و شهربازی‌های مخصوص کودکان می‌پردازیم.

    فواید بازی کودک در شهربازی و پارک

    در خصوص بررسی بازی کودک با تاب و سرسره پارکی و شهربازی باید به مزایایی که این فعالیت‌ها بر روحیه کودکان بر جای می‌گذارند، توجه داشته باشیم. انواع وسایل مانند تاب و سرسره برای اجرای بازی‌های انفرادی و دسته جمعی مناسب هستند و کیفیت استفاده از آن‌ها در همه رده‌های سنی بالا است. به این ترتیب در هر پارک و فضای بازی حداقل یک مدل از این تجهیزات را مشاهده می‌کنید. برای بررسی فواید این بازی‌ها بر روحیه کودک باید به ویژگی‌های روان‌شناسی این مسئله دقت داشته باشید. برخی از این جنبه‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

    تقویت روحیه کودکان

    یکی از جنبه‌های تأثیر بازی کردن کودک در فضای باز پارک‌ها و شهر بازی‌ها افزایش روحیه کودکان است. در صورتی که فرزند شما همیشه در طول هفته یا ماه از بازی در پارک و شهربازی بهره برده و به فعالیت‌های مفید بپردازد، بدون شک روحیه بهتری داشته و کمتر بهانه گیری می‌کند. بسیاری از گوشه گیری‌ها و اختلالات روانی کودکان در سنین رشد، به دلیل نداشتن تحرک در محیط‌های طبیعی ایجاد می‌شوند. از این رو توصیه می‌کنیم به منظور حفظ روحیه فرزند خود همیشه آن‌ها را برای بازی به پارک‌ها و شهربازی‌ها ببرید.

    این مکان‌های سرباز با برخی از المان‌های طبیعی ساخته و راه اندازی شده‌اند و به همین خاطر کیفیت بازی بچه‌ها در هر یک از این مکان‌ها به خوبی حفظ می‌شود. برای تجهیز هر یک از این فضاهای بازی سرباز نیز از وسایل بازی با کیفیتی استفاده می‌کنند که در برابر باد و باران و سایر آسیب‌های محیطی استحکام لازم را داشته باشند.

    بهبود عملکرد شناختی کودکان

    استفاده از انواع بازی‌ها در فضای باز عملکرد شناختی کودکان را نیز بهبود بخشیده و ادراک آن‌ها را تقویت می‌کند. این مباحث مهم در حوزه رشد کودک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند. به همین خاطر اغلب روان‌شناسان توصیه می‌کنند که کودکان را در سنین 3 تا 4 سالگی به محیط‌های طبیعی ببرید و از فضاهای بازی سرباز برای تفریح و اوقات فراغت آن‌ها استفاده کنید. به این ترتیب محیط اطراف خود را بهتر درک کرده و با اجزای طبیعت آشنایی بیشتری پیدا می‌کند. در هر یک از پارک‌ها و محیط‌های رو باز بازی کودکان، بسیاری از المان‌ها شناختی کودکان به کار برده شده‌اند که درک آن‌ها را از محیط اطرافشان ساده‌تر می‌کند.

    افزایش خلاقیت کودکان

    انواع سرسره بادی و لوازم بازی کودکانه که در محیط بازی پارک و شهربازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر یک از آن‌ها مزایای بی شماری برای فرایند رشد کودکان به همراه دارند. رشد خلاقیت یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سرسره‌های بادی و لوازم بازی مشابه آن است. تأثیر بازی کردن کودک در فضای باز پارک‌ها و شهر بازی‌ها با استفاده از این تجهیزات نیز همیشه مورد توجه قرار می‌گیرند. کودکان بر روی لوازم بازی بادی آزادی عملکرد بیشتری دارند و به همین خاطر خلاقیت آن‌ها در اثر استفاده از این تجهیزات بازی افزایش می‌یابد.

    شما می‌توانید هر یک از این تجهیزات بازی را برای افزایش خلاقیت‌ها و شکوفایی استعدادهای فرزندان خود به کار ببرید. سنین پیش از دبستان بهترین زمان برای افزایش خلاقیت بچه‌ها به شمار می‌روند. از این رو توصیه می‌کنیم در این سنین حتماً از وسایل بازی شهربازی‌ها و پارک‌های سر باز برای کودکان استفاده کنید.

    رشد مهارت‌های حرکتی کودکان

    یکی دیگر از جنبه‌های تأثیرگذاری بازی کردن در محیط باز پارک و شهربازی، رشد مهارت‌های حرکتی بچه‌ها است. هر یک از این مهارت‌ها با استفاده از وسایل بازی محیط پارک‌های فضای باز و شهربازی‌ها به خوبی تقویت می‌شوند. بازی‌هایی مانند ایرهاکی در محیط این پارک‌ها مزایای بی شماری برای حفظ مهارت‌های حرکتی و تقویت آن‌ها به همراه دارد. رشد بخش‌های مختلفی از اندام‌های بدن کودکان با استفاده از این بازی‌ها به خوبی انجام شده و کودکان در زمینه مهارت‌های حرکتی با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوند.

    شما می‌توانید هر یک از این بازی‌ها را به سهولت برای فرزندان خود در محیط‌های شاد و بانشاط پارک‌ها و شهربازی‌ها فراهم کرده و به رشد مهارت‌های حرکتی کودکان کمک کنید. به علاوه در فضای باز پارک و شهربازی بی شک فضای بیشتری برای دویدن و جست و خیز کودکان وجود دارد که این قبیل فعالیت‌ها را برای کودک شما میسر کرده و محدودیت حرکتی برای آن‌ها به وجود نمی‌آورد. این موارد در زندگی آپارتمان نشینی امروزی وجود ندارند!

    کاهش بیماری‌های حوزه سلامت

    از مهم‌ترین مواردی که در زمینه بازی در فضای باز مورد توجه قرار می‌گیرد، مزایای این بازی‌ها در کاهش بیماری‌های حوزه سلامتی است. این بیماری‌ها با فعالیت‌های هوازی کودکان در محیط باز به سرعت برطرف می‌شوند. از میان آن‌ها می‌توان به اختلالات حرکتی برخی از کودکان اشاره کرد که با حضور به موقع و دائمی در فضای باز به سرعت بهبود می‌یابند. این اختلالات گاها مادر زادی هستند و در برخی موارد به دلیل عدم تحرک کافی کودک به وجود می‌آیند.

    از این رو توصیه می‌کنیم که هر چه سریع‌تر به محیط پارک‌ها و شهربازی‌ها در فضای باز مراجعه کرده و از بروز اختلالات مشابه موارد نام‌برده‌شده در کودک خود پیشگیری کنید. سلامت کودک شما در گرو حضور مؤثر در طبیعت و انجام فعالیت‌هایی که شدت متوسطی دارند، بوده و این موارد تأثیر به سزایی در سلامت روح و روان او بر جای می‌گذارند.

    تشویق عشق به طبیعت در کودکان

    در صورتی که شما فرزند خود را دائماً به شهربازی و فضای باز پارک ببرید که انواع گل و گیاهان در آن‌ها کاشته شده و فضایی طبیعی و زیبا به وجود آورده‌اند، به تدریج علاقه کودک خود را به محیط‌های طبیعی افزایش می‌دهید. این مسئله علاوه بر شاداب کردن روحیه فرزند شما، مزایایی برای افزایش عشق و علاقه کودک به محیط‌های طبیعی و اجزای مختلف طبیعت به همراه دارد. به همین خاطر لازم است که در کنار تفریحات خانگی یا مهدکودکی، زمانی برای مراجعه به طبیعت اختصاص داده و کودک خود را به پارک‌ها و فضاهای سرسبز ببرید. در برخی از این محیط‌ها از لوازم بازی پارکی نیز استفاده شده است.

    تقویت عضلات کودک

    تأثیر بازی کردن کودک در فضای باز پارک‌ها و شهر بازی‌ها در بخش‌های جسمی و حرکتی کودکان بیشتر مشاهده می‌شود. بدن کودک شما بسیار ضعیف است. آن چه سبب تقویت بخش‌های مختلف بدن در قسمت استخوان‌ها، عضلات و... می‌شود، بازی‌هایی است که جنب و جوش کودکان را در پی داشته و عضلات مختلف بدن او را هدف قرار می‌دهند. با در نظر گرفتن تفریحاتی که این مزایا را برای فرزند شما به همراه داشته باشند، بدون شک کیفیت عملکرد او را در طول روز ارتقا داده و قدرت بدنی او را افزایش می‌دهید.

    بازی‌های دویدنی و پر جنب و جوش در محیط پارک و شهربازی اعضای بدن کودک شما را به چالش کشیده و عضلات او را درگیر می‌کنند. به همین سبب نیز یکی از مؤثرترین روش‌ها برای تقویت عضلات کودک و افزایش قوای بدنی او، بردن کودک به محیط پارک و شهربازی است.

    افزایش سطح شادی و نشاط کودکان در پارک و شهربازی

    جنب و جوش بالایی که کودکان در محیط‌های طبیعی مانند پارک دارند، سطح انرژی آن‌ها را افزایش داده و سبب افزایش شادابی و نشاط کودک در طول روز می‌شوند. در صورتی که کودک شما در محیط پارک و شهربازی لذت بازی کردن با همسالان خود را درک کند، بدون شک رضایت بیشتری داشته و خلق و خوی او بهتر می‌شود. به این ترتیب کیفیت عملکرد او در سایر بخش‌های زندگی نیز بهبود می‌یابد. این فعالیت‌ها ترشح هورمون‌های شادی بخش را در بدن کودک شما افزایش داده و روحیه‌ای شاداب و با نشاط به او هدیه می‌دهند.

    معرفی تفریح سازان

    مجموعه معتبر تفریح سازان با سال‌ها سابقه در حوزه خرید و فروش لوازم بازی کودک، تأثیر بازی کردن کودک در فضای باز پارک‌ها و شهر بازی‌ها را درک کرده و با در نظر گرفتن این مهم انواع لوازم بازی و تجهیزات مخصوص کودک و نوجوان را عرضه می‌کند. برخی از این لوازم بازی برای پارک‌ها و فضاهای باز قابل استفاده هستند و به این نیازهای کودکان پاسخ می‌دهند. هر یک از لوازم بازی مجموعه تفریح سازان با وجود انواع استانداردهای کیفی و ایمنی بالا تولید شده و به همین خاطر توجه مراکز بازی کودکان را در سر تا سر کشور ما جلب کرده‌اند. شما می‌توانید از قیمت‌های رقابتی تعیین شده در این مجموعه برای تأمین نیازهای خود استفاده کرده و این تجهیزات را به سهولت خریداری کنید.

  • امروزه، محصولات برقی و الکتریکی از جمله فیوز مینیاتوری ، چراغ اس ام دی توکار و چراغ ریلی ستاره شمال مورد توجه قرار دارند و می توانند به افراد کمک کنند نیروی الکتریسیته را به خوبی هدایت کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند. این محصولات می توانند به شما کمک کنند از نیروی الکتریسته به نحوی استفاده کنید که میفیت زندگی تان افزایش پیدا کند و این امر در زندگی های امروزی اهمیت بسیار زیادی دارد. ادیسون با اختراع جریان الکتریسیته توانست تحولات زیادی را در زندگی بشری به وجود بیاورد و بیشتر پیشرفت هایی که این روزها رخ می دهد مدیون اختراع ادیسون است.

     

    جلوگیری از نوسانات برقی

    یکی از مهمترین وظایف فیوز مینیاتوری که سبب شده است استفاده از آن مد نظر قرار گیرد جلوگیری از نوسانات برقی است. این فیوز می تواند جریان الکتریسیته را به خوبی کنترل کند و اجازه نمی دهد که نوسانات برقی باعث آسیب به وسایلی شوند که با هدایت جریان الکتریسیته توسط این فیوز کار می کنند.

    افزایش امنیت در ساختمان

    یکی دیگر از وظایف بسیار مهم فیوز مینیاتوری که استفاده از آن این روزها مد نظر قرار گرفته است افزایش امنت در ساختمان است. تصور کنید جریان الکتریسیته با نوساناتی که دارد وارد ساختمان و وسایل برقی شود. این نوسان باعث می شود که دستگاه ها آسیب ببینند و دیگر نمی توانند کار کنند. مسئله دیگری که با استفاده از این فیوز مد نظر قرار می گیرد جلوگیری از آتش سوزی در ساختمان است. همین امر باعث شده است که این فیوز به یک محصول خاص و ویژه تبدیل شود و در نتیجه شما می توانید برای امنیت ساختمان از آن استفاده کنید.

    آیا تمامی ساختمان ها به این فیوز نیاز دارند؟

    یکی از سوالاتی که همواره پرسیده می شود در این باره است که آیا تمامی ساختمان ها به فیوز مینیاتوری نیاز دارند. پاسخ به این سوال قطعا مثبت است. استفاده از این فیوز باعث می شود که جریان الکتریسیته به صورت یکنواخت وارد ساختمان شود و در نتیجه تمامی وسایل به خوبی کار می کنند و امنیت ساختمان تامین می گردد. ساختمان هایی که از این فیوزها استفاده نمی کنند و یا ساختمان هایی که فیوز آنها خراب شده است و به این مسئله توجه ندارند ممکن است در معرض آتش سوزی و یا آسیب های شدید قرار گیرند.

     

    آیا این فیوز انواع مختلفی دارد؟

    بهتر است بدانید با توجه به این موضوع که نیازهای ساختمان ها یکسان نیست امروزه فیوز مینیاتوری در انواع مختلفی تولید می شوند و هریک کارآیی خاصی دارند. در نتیجه، اگر شما می خواهید از محصولات مناسبی استفاده کنید، باید به مدل فیوز توجه داشته باشید. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید و نمی دانید کدام فیوز برای شما مناسب است، می توانید با کارشناسان و کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت نمایید. این کار به شما کمک می کند بهترین مدل را انتخاب نمایید و از انتخاب خود رضایت زیادی داشته باشید.

    چراغ اس ام دی توکار چیست؟

    چراغ اس ام دی توکار نوعی از محصولات روشنایی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. این چراغ با استفاده از تکنولوژی ویژه ساخته شده است و همین امر باعث شده است که ویژگی های زیادی پیدا کند. اولا، باید بدانید چراغ اس ام دی توکار قدرت این را دارد که نور یکنواخت و یکسانی را در محیط تولید کنند و مسافت زیادی را پوشش دهی می دهد. همچنین، طول عمر این چراغ بسیار بالاست و شما می توانید سالیان زیادی بدون هیچ گونه مشکل خاصی از آنها استفاده نمایید. چراغ اس ام دی توکار می تواند برای دکوراسیون و نورپردازی ایده آل باشد.

    چراغ ریلی ستاره شمال چیست؟

    یکی دیگر از محصولات برقی که این روزها استفاده از آن مد نظر قرار گرفته است چراغ ریلی ستاره شمال است. این چراغ با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و مصرف انرژی آن بسیار پایین است. مدافعان محیط زیست به این موضوع اشاره می کنند که استفاده از این چراغ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند و می تواند برای دکوراسیون و زیبایی نیز مورد استفاده قرار گیرد. چراغ ریلی ستاره شمال قدرت بالایی در تولید نور دارد و می تواند پاسخگوی نیازهای عمده کاربران باشد.

     

    برای خرید فیوز مینیاتوری به کجا مراجعه کنیم؟

    تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد فیوز مینیاتوری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این فیوز نوسانات جریان الکتریسیته را به خوبی کنترل می کند و اجازه نمی دهد که نوسانات جریان الکتریسیته به ساختمان آسیب وارد کنند و همین امر خطر آتش سوزی و بروز مشکلات دیگر را کاهش می دهد. امروزه در تمامی ساختمان ها از این فیوز استفاده می شود تا امنیت در محیط برقرار گردد. اگر به دنبال مرکز معتبری برای خرید فیوز مینیاتوری، چراغ اس ام دی توکار و چراغ ریلی ستاره شمال هستید، می توانید به سایت برق نت مراجعه کنید و از خدمات ویژه این سایت بهره مند شوید.

    برچسب ها : فیوز مینیاتوری,چراغ اس ام دی توکار,چراغ ریلی ستاره شمال,برق نت

  •  

    پلاتو مجموعه ای از بازی های موبایلی ساده است که می‌توانیم به صورت اشتراکی و گروهی با دوستانمان به بازی بپردازیم. در این مجموعه حدود ۵۰ بازی مختلف وجود دارد که امکان انتخاب بین بازی های مختلف وجود دارد. همچنین هیچ محدودیتی از نظر انتخاب نوع بازی برای کاربران وجود نخواهد داشت. 

    در کنار این بازی‌ها باید بگوییم که نرم افزار پلاتو یک بخش دیگر هم دارد. این بخش حکم یک پیام رسان برای ارتباط بین شما و دوستانتان دارد. بدین صورت که در این بخش شما می توانید گروه های مختلفی تشکیل داده‌ و به ارتباط از طریق پیام نیز بپردازید.

    اپلیکیشن پلاتو از زمان معرفی در سال ۲۰۱۹ تا به حال، تنها برای تلفن های همراه اندروید و ios معرفی شده‌ و نسخه کامپیوتری از آن وجود ندارد. با این وجود شما می توانید به کمک نرم افزار بلواستاکس، این بازی را در کامپیوترهای ویندوزی و مک بوکی نصب کرده و اجرا نمایید. اگر می خواهید بدانید که چگونه چنین کاری ممکن است و چگونه می توان این فرایند را انجام داد، پیشنهاد میکنیم به مطالعه ادامه این مقاله بپردازید.

    نرم افزار بلو استاکس چیست؟

    بلو استاکس را میتوان ابزاری دانست که امکان شبیه سازی محیط اندروید را در کامپیوترهای ویندوزی و مک بوک ایجاد می‌کند. به کمک این ابزار شما می توانید نرم افزار های موبایلی همچون پلاتو را در کامپیوتر خود نصب نموده و بدون هیچ مشکلی اجرا نمایید.

     پس از اتمام نصب بلو استاکس در کامپیوترتان، می توانید وارد نرم افزار شده و با فضایی همچون یک تلفن همراه و یا تبلت اندرویدی مواجه شوید. در این شرایط می توانید در آن به اجرای برنامه های موبایلی همچون پلاتو بپردازید. در ادامه می خواهیم شما را با مراحل نصب پلاتو به صورت گام به گام آشنا کنیم.

    آموزش آموزش نصب پلاتو با بلواستاکس بر روی کامپیوتر

    بلواستاکس یک برنامه پخش کننده اندروید است که به شما این امکان را می دهد برنامه های اندروید را روی رایانه شخصی اجرا کنید. برای نصب یک برنامه اندروید روی رایانه شخصی خود با استفاده از بلواستاکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

    مرحله 1: بلواستاکس را روی رایانه شخصی خود نصب کنید. برای این کار می توانید به وب سایت بلواستاکس مراجعه نموده و آخرین ورژن آن را دانلود نمایید. راهکار دیگر هم این است که به وب سایت های دانلود نرم افزار مراجعه کرده و آخرین ورژن نرم افزار را دانلود نمایید‌.

    دانلود نرم افزار بلو استاکس.

    اگر از وبسایت اصلی دانلود کنید، لازم خواهد بود تا کل دیتای نرم افزار را به طور کامل از داخل برنامه دانلود نمایید که همانند تصویر زیر خواهد بود.

    مرحله 2: پس از تکمیل فرایند نصب، باید آن را بر روی سیستم خود اجرا کنید.

    راه اندازی برنامه.

    اگر سیستم شما کمی ضعیف باشد، ممکن است این مرحله کمی طول بکشد، با این حال، با کمی صبر وارد برنامه خواهید شد.

    مرحله 3: پس از راه اندازی بلواستاکس، روی دکمه "برنامه های من" در شبیه ساز کلیک کنید.

    وقتی که بلواستاکس برای شما راه اندازی شد، باید برنامه پلاتو را نصب کرده و راه اندازی نمایید. برای انجام این کار از طرق مختلفی میتوانید وارد شوید. یکی از این راه ها استفاده از گوگل پلی است که در داخل بلو استاکس وجود دارد. البته لازم به ذکر است به دلیل اینکه در حال حاضر گوگل پلی در وضعیت فیلترینگ قرار دارد، برای دسترسی به آن نیاز به فیلترشکن خواهد بود. اگر فیلتر شکن را برای سیستم خود دارید، با وصل نمودن آن می توانید وارد گوگل پلی شده و نرم‌افزار پلاتو را برای کامپیوتر خود دانلود و نصب نمایید.

    با این حال اگر به فیلترشکن دسترسی ندارید، راهکار زیر را می توانید پیروی کنید. برای این کار باید به وب سایت های ارائه دهنده نرم افزارهای اندرویدی مراجعه نموده و فایل نصبی این بازی را از آن وبسایت دانلود نمایید. پس از تکمیل این فرایند، در داخل نرم افزار بلو استاکس وارد بخشی که با عنوان APK وجود دارد، بشوید. با کلیک بر این قسمت میتوانید وارد پوشه دانلود کامپیوتر خود شده و نرم افزار پلاتو را انتخاب نمایید که فرایند نصب را شروع کند. پس از تکمیل فرایند نصب بازی، شما میتوانید آن را به راحتی در سیستم خود اجرا نموده و بازی نمایید.

    حداقل سیستم مورد نیاز

    به دلیل اینکه بازی پلاتو یک بازی نسبتا سبک و آسان است، بنابراین نیازی به سیستم بسیار پرقدرتی نداریم. با این وجود، در ادامه به معرفی حداقل سیستم مورد نیاز برای این بازی و راه اندازی بلو استاکس پرداخته ایم.

    • سیستم عامل: مایکروسافت ویندوز 7 یا بالاتر.

    • پردازنده: پردازنده اینتل یا AMD

    • رم: حداقل 4 گیگابایت

    • HDD: 5 گیگابایت فضای دیسک خالی.

    خرید سکه پلاتو و تمامی آیتم های کمیاب از فروشگاه تاپ جم شاپ

    تا به اینجای کار با آموزش نصب و راه اندازی بازی پلاتو در کامپیوتر آشنا شدیم. این مجموعه بازی به دلیل تنوع بسیار زیاد در بازی ها و ایجاد محیط گفت و گو بین دوستان و آشنایان توانسته به عنوان یک بازی مشهور و پرطرفدار شناخته شود.

    اگر بخواهیم این بازی را بر روی کامپیوتر اجرا کنیم و یا آن را در تلفن همراهمان بازی کنیم، این بازی برخی آیتم های کمیاب و سکه های اضافی را برای فروش در نظر گرفته است. با این وجود، خرید دلاری اینترنتی این موارد برای افراد بسیاری میسر نمی باشد. چاره کار استفاده از خدمات فروش اینترنتی تاپ جم است.

    در این فروشگاه می توانید انواع سکه، جم و آیتم های اضافی تمامی بازی های مشهور موبایلی را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی تاپ جم برای بازی پلاتو لیست کامل از آیتم های مختلف را ارائه می دهد. به گونه ای که در حال حاضر حدود ۲۱۰۰ محصول مختلف برای بازی پلاتو در فروشگاه وجود دارد. برای خرید سکه پلاتو نیز انتخاب از بین گزینه های ۲۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ سکه این بازی به همراه امکان خرید سکه طلایی بازی میسر شده است.

    اگر از بازیکنان حرفه‌ای بازی پلاتو هستید، پیشنهاد می کنیم تا با مراجعه به قسمت خرید سکه پلاتو https://www.topgem.shop/products/category/plato به این بازی در فروشگاه اینترنتی تاپ جم شاپ با دریایی از محصولات موجود در این فروشگاه آشنا شوید.

  • شما در بازی فری فایر در مقابل ۴۹ بازیکن دیگر قرار دارید که باید با آن ها نبرد کنید. در طول بازی می توانید برای به دست آوردن آیتم های مناسب برای پیروزی، اقدام به خرید جم فری فایر کنید. گذراندن این مراحل با اطلاع از ترفند هایی که شما را حرفه ای و در نتیجه پیروز می کند، بسیار مهم است. در این مقاله شما با ۵ ترفند مهم در بازی فری فایر برای مبتدی ها و حرفه ای شدن آشنا می شوید.

     
    1. نحوه حرکت کردن در بازی

    شاید بگویید که نحوه حرکت کردن در بازی ترفند حساب نمی شود اما در بازی فری فایر از اساسی ترین ترفندها همین ترفند است. در بازی های دیگر که به سبک بتل رویال است هنگام مورد هدف قرار گرفته شدن و یا درگیری، حرکت به شکل جست و گریز یا زیگزاگ می تواند جان شما را نجات دهد.

    در بازی فری فایر شما باید حدالامکان تلاش کنید که از راه رفتن بر روی یک خط پرهیز کنید. به علت ذات جنگجویانه در بازی فری فایر تعداد درگیری ها بسیار بالاست و هر لحظه احتمال دارد که مورد هدف قرار گرفته شوید. پس حرکت به صورت مستقیم و روی یک خط حتی در مواقع عادی هم برای شما دردسر ساز می شود. به دلیل تعداد کم بوت ها در این بازی و همچنین این که شاید در همان ابتدای بازی با بازیکن های حرفه ای رو به رو شوید، احتمال کشته شدن شما در بازی فری فایر زیاد است. پس با حرکات زیگزاگ و پرشی زمان دویدن این احتمال را پایین بیاورید.



    1. بمب گذاشتن در انتهای زیپ لاین ها

    سیم های ارتباطی یا زیپ لاین ها از امکانات بازی فری فایر هستند که شما را از یک منطقه به منطقه ای دیگر منتقل می کنند. یادگیری ترفند بازی فری فایر درباره زیپ لاین ها، به شما در افزایش تعداد کیل کمک می کند. این ترفند در عین حرفه ای بودن نیز بسیار ساده است. روش ترفند این است که شما اگر در ابتدای زیپ لاین هستید باید سوار آن شوید تا به انتهای آن برسید، بعد در انتهای خط و به طور دقیق در میان دو ستون زیپ لاین، بمبی کار بگذارید. مطمئن باشید که در این راند شما یک کیل بدست می آورید.

    در لحظات پایانی بازی و زمانی که منطقه امن کوچک شده است، بسیاری از بازیکنان دست و پای خود را گم کرده و بدون در نظر گرفتن خطرات محیط ، سعی می کنند از تمامی امکانات در جهت رسیدن به منطقه امن، استفاده کنند. ترفند شما در این لحظه آنان را سورپرایز خواهد کرد. البته در زمان بازی خودتان هم توجه کنید که به تله نیفتید. فقط کافیست کمی زودتر از زیپ لاین پایین بیفتید. چون بازیکنان حرفه ای، معمولا بمب را بین دو ستون انتها قرار می دهند.

     
    1. شلیک به موقع و بدون لرزش

    در بازی فری فایر مانند سایر بازی های بتل رویال، نشانه گیری درست و شلیک بدون لرزش اهمیت بالایی دارد. البته اگر نیاز به اسلحه ها و تجهیزات قدرتمند دارید می توانید با خرید جم فری فایر و پرداخت آن در بازی، از آیتم های جذاب و گوناگون آن لذت و بهره ببرید.

    شما باید اول روی شلیک هایتان متمرکز شوید و تلاش کنید در آن حرفه ای شوید. در این بازی افرادی را که می کشید مهم نیست، مهم این است که در بازی زنده بمانید. بنابراین در هر صورتی نباید خود را در خطر قرار داده و دشمن را بکشید. برعکس باید سعی کنید عقب نشینی کرده و زنده بمانید. بعد از آن باید زمان مناسب برای شلیک و کشتن رقیبان خود را طوری انتخاب کنید که خودتان در خطر مرگ قرار نگیرید.



    1. استفاده از وسایل نقلیه

    وسایل نقلیه از ضروری ترین و کاربردی ترین آیتم ها در بازی فری فایر هستند که در موقعیت های مختلف می توانند به شما کمک زیادی کنند. این وسایل در حالت کمپین به شما کمک می کنند که به راحتی دشمن را از ناحیه ای که در آن مخفی شده بیرون کشیده و او را فریب داده و گمراه کنید. سپس به طور غافلگیرانه مورد هدف قرار داده و او را از دور نبرد ها حذف کنید. البته این ترفند با استفاده از وسایل نقلیه و تخته موج سواری برای لوکیشن هایی مناسب است که فضای باز زیادی را داشته باشید. اگر لوکیشنی که در آن هستید، دارای پوشش های گیاهی و دفاعی زیادی باشد، استفاده از وسایل نقلیه به ضرر شما می شود و دشمن می تواند شما را از دور رقابت حذف کند.

     
    1. استفاده از نارنجک ها

    نارنجک های گوناگونی در بازی هستند که هر یک قابلیت های متفاوتی دارند. در طول بازی تنها راه بدست آوردن تجهیزات قوی و پیشرفته، خرید جم فری فایر است که با پرداخت آن در بازی آیتم های گوناگون کسب می کنید. زمان استفاده شما از نارنجک های دودی، عملاً دید دشمن محدود شده و تمامی ترفند ها و استراتژی های مورد نظر خود را نمی تواند اجرا کند و همه نقشه های او به هم می ریزد. پس حتما استفاده از نارنجک ها در بازی را جدی بگیرید، زیرا نارنجک ها به آسانی می توانند باعث پیروزی شما و همچنین حذف بازیکنان دشمن شوند.

  • یک کیف مناسب برای لپ تاپ از وارد شدن ضربه به لپ تاپ شما جلوگیری می کند، حمل آن را آسان تر کرده و در مجموع عمر دستگاه لپ تاپ را بیشتر می کند. مهم نیست که علت جا به جایی لپ ‌تاپ شما چیست، در هر صورت شما به یک کیف لپ تاپ نیاز دارید تا علاوه بر راحتی در جابه‌جایی لپ تاپ، باعث شود تا دستگاه شما از هر ضربه ‌و آسیبی در امان باشد.

    راهنمای خرید کیف لپ تاپ ارزان + بهترین کیف های لپ تاپ ارزان

     

    چرا باید کیف لپ تاپ بخریم ؟

    ضروری ترین کاری که پس از تهیه لپ تاپ باید انجام دهیم، انتخاب و خرید کیف لپ تاپ برای برای آن است. مزیت استفاده از لپ تاپ در دسترس بودن و قابل حمل بودن آن است. لذا برای جا به جایی این دستگاه باید از کیف مخصوص استفاده کرد. از دلایل این ضرورت به موارد زیر می توان اشاره کرد:

    • حمل لپ تاپ راحت تر است .

    • کیف برای لپ تاپ تا حد چشمگیری می تواند از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری کند .

    • با خرید کیف لپ تاپ، لوازم جانبی آن از قبیل ماوس ، شارژر و … را می توانید به همراه خود داشته باشید .

    • داشتن یک کیف مناسب باعث عدم کثیفی سطح لپ تاپ می شود .

    • از این محصول می توانید برای جا به جایی دستگاه های دیگر نیز استفاده کنید .

    کیف لپ تاپ مناسب انتخاب کنید

    اگر اهل سفر هستید و یا در روز به مکان های بسیاری رفت و آمد می کنید، به شما توصیه می کنیم از انواع کیف، نوع کوله پشتی را استفاده نمایید؛ اما اگر شما تنها برای سرکار رفتن از لپ تاپ می کنید، کیف های دستی می تواند بهترین انتخاب برای کیف لپ تاپ باشد.

    خرید کیف لپ تاپ ؛ با پرفروش‌ترین برندهای کوله و کیف لپ‌تاپ در بازار ایران  آشنا شوید - درجه

     

    ویژگی های یک کیف لپ تاپ خوب

    نیاز است که برای خرید کیف های مناسب لپ تاپ به چند نکته که در ادامه مطرح می کنیم، توجه نمایید:

    • اندازه لپ تاپ باید با کیف برابر باشد.

    • حتما باید ضد ضربه باشد.

    • باید دارای جیب های اضافی جهت قراردادن وسایل جانبی باشد.

    • به جنس کیف دقت کنید. برای مثال کیف های دارای فوم در برابر ضربه مقاوم هستند.

    • بهتر است وزن این کیف سبک باشد تا در زمان جابه جایی به مشکلی بر نخورید.

    • کیف لپ تاپ باید دارای بند ضخیم و دسته های محکم باشد.

    • به گارانتی این محصول حتما توجه داشته باشید.

    به هنگام خرید کیف لپ تاپ به چه مواردی باید دقت کنید؟

    قبل از اینکه بخواهید کیفی برای لپ تاپ برای خود تهیه کنید، باید مواردی را مد نظر قرار دهید تا بعد از خرید، دچار پشیمانی نشوید. قبل از اقدام به خرید حتما موارد زیر را بررسی کنید .

    بهترین مارک کوله پشتی لپ تاپ + خرید 20 مدل برتر + قیمت و مشخصات - هلورین

     

    جنس

    خوب است بدانید که جنس کیف لپ تاپ علاوه بر استحکام و مقاومت در برابر آسیب دیدگی بر روی قیمت آن نیز تاثیرگذار است. انواع جنس کیف ها شامل این موارد است:

    برزنت

    برزنت یکی از بهترین جنس های استفاده شده در ساخت کیف لپ تاپ است. برزنت ها معمولا ضخیم بوده و با آب و هوای مختلف سازگار هستند و همچنین در برابر آب نیز مقاوم هستند.

    چرم

    لازم است بدانید که کیفی که دارای جنس چرم طبیعی باشد، از قیمت بسیار زیادی نیز برخوردار است. به همین دلیل در ساخت اکثر کیف ها از چرم مصنوعی استفاده می کنند .

    جیر

    جنس جیر در اصل یک نوع چرم بسیار نازک از پوست گوسفند بوده که بسیار نرم هم می باشد. در ساخت کیف لپ تاپ اغلب از جنس چرم جیر استفاده می شود که به دلیل زیبایی، لطافت و وزن سبکی که دارد، بیشتر برای خانوم ها مناسب است .

    اندازه لپ تاپ

    لپ تاپ ها دارای اندازه های مشخص و استانداردی بوده و باید کیف لپ تاپ را مناسب با سایز دستگاه لپ تاپ خود تهیه کنید .

    ویژگی های کیف لپ تاپ و انتخاب کیف لپ تاپ | پایگاه اطلاع رسانی رجا

     

    فضای داخل کیف

    حتما به فضای داخلی کیف ها دقت نمایید تا در آن، فضای کافی برای قرار دادن همزمانی لپ تاپ و سایر ملزومات جانبی وجود داشته باشد .

    وزن کیف لپ تاپ

    در حین خرید کیف لپ تاپ حتما به وزن آن دقت کنید. این کیف ها معمولا بین ۱ تا ۳ کیلوگرم سنگینی دارند و اگر با لپ تاپ و لوازم جانبی آن، این وزن را محاسبه کنیم، به ۵ تا ۷ کیلوگرم می رسیم. در زمان خرید به سراغ کیف های لپ تاپ سبک وزن بروید تا در جا به جایی، به لپ تاپ شما آسیبی نرسد .

    ضربه گیر

    لازم است که یک کیف لپ تاپ مناسب حتما از ضربه گیر بهره مند باشد تا بتواند از لپ تاپ در برابر ضربه فیزیکی محافظت کند. انواع ضربه گیرها عبارت اند از :

    • ضربه گیر مدل معمولی

    • ضربه گیر مدل کپسولی

    کاربرد ضربه گیر در کیف ها چیست؟

    ضربه گیرها نقش مهمی در یک کیف ایفا می کنند. از آنجا که لپ تاپ ها باید از ضربه جسمی، گرما، سرما و باران در امان باشند، استفاده از یک کیف برای لپ تاپ که دارای ضربه گیر استاندارد و مناسب هم باشد، از واجبات است. ضربه گیر در اصل همان حباب های درشت و بزرگی هستند که داخل کیف لپ تاپ به کار رفته و نقش حفاظت از لپ تاپ را در بروز ضربات احتمالی بر عهده دارند.

    خرید کیف لپ تاپ چرم | مدل SILVA Laptop Bag09 - سیلوا چرم

     

    سخن آخر

    شما برای محافظت از لپ تاپ خود به هر کجا که بروید، به یک کیف مناسب نیاز دارید. بدون کیف لپ تاپ برای جا به جایی و محافظت از آن، لپ تاپ خود را در معرض آسیب های فیزیکی، گرد و غبار و سرقت قرار می دهید. نکته مهم در خرید انواع کیف لپ تاپ، مناسب بودن آن از هر جهت است. هر کیف باید چندین ملاک اصلی مانند وزن، کیفیت و جاداری را دارا باشد و سپس به فاکتورهای فرعی مانند رنگ و طراحی و برند را توجه کرد.

     
  • images_1673786336.webp

    آشپزی یک کار روزمره بوده که وقت و انرژی زیادی را از ما می‌گیرد و همگی ما از روش‌هایی که آشپزی ما را بهتر و راحت‌تر کند، استقبال خواهیم کرد. استفاده از وسایل آشپزخانه مانند هود و اجاق گاز خوب، آشپزی را برای خود راحت‌تر کنید.

    چرا به هود آشپزخانه نیاز داریم؟

    Shape2

    یکی از محصولات مجموعه دنیته، هود آشپزخانه می‌باشد؛ استفاده از هود به هنگام آشپزی به شما کمک فراوانی خواهد کرد. زمانی که شما اقدام به پخت غذا می‌کنید، هوای آشپزخانه شروع به گرفتگی کرده و گرم‌تر خواهد شد و به همین دلیل آشپزی برای شما سخت‌تر شده و حتی ممکن است که آشپزی منجر به عصبی شدن شما شود. همچنین برخی از آشپزی‌ها ممکن است که باعث چرب شدن اجاق گاز و اطراف آن شود که این موضوع کار شما را بسیار زیاد خواهد کرد.

    استفاده از هود آشپزخانه به هنگام آشپزی به شما کمک خواهد که هوای گرفته و محیط چرب از بین برود. هود با استفاده از قدرت مکشی که دارد، هوای گرم و گرفته داخل آشپزخانه را به خود جذب و هوای آشپزخانه را تازه خواهد کرد. همچنین با جذب هوای چرب حاصل از آشپزی، مانع چرب شدن اجاق گاز و اطراف آن خواهد شد.

    نکات خرید هود آشپزخانه مناسب

    انواع مختلفی هود هستند که در بازارهای دنیا به فروش می‌رسند؛ انواع هود شامل مخفی، زیر کابینتی، شومینه‌ای، مورب، تلسکوپی و جزیره‌ای می‌باشند. به هنگام خرید هود آشپزخانه جدا از توجه به نوع آن، به نکات زیر توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین هود را از مجموعه دنیته خریداری نمایید:

    • ابعاد هود، متناسب با اندازه آشپزخانه شما باشد.

    • تعداد چراغ‌ها و میزان روشنایی آن کافی باشد.

    • زیبایی ظاهری هود که با دکوراسیون آشپزخانه شما در تناسب باشد.

    • از قدرت مکش کافی برای جذب بو و چربی حاصل از آشپزی برخوردار باشد.

    • هود مد نظر از چه قابلیت‌هایی برخوردار می‌باشد.

    • میزان صدای تولید آن چقدر است.

    • فیلرتر آن از چه نوعی است.

    • قیمت و هزینه‌های آن چقدر است.

    مجموعه دنیته فروشنده بهترین هودهای آشپزخانه با قیمتی مناسب و شرایطی استثنائی می‌باشد؛ مطمئناً شما هم از اهمیت استفاده از هود آشپزخانه مطلع شده‌اید. شما می‌توانید بهترین هودهای آشپزخانه را از مجموعه دنیته خریداری نمایید.

    آدرس دنیته: کرج، مهرشهر، خیابان شبنم، کوچه شبنم یک شمالی، ساختمان نیکو، واحد 1

    شماره تماس 1: 02634255135

    شماره تماس 2: 02633342135

    انواع اجاق گاز رومیزی را بشناسید

    Shape3

    به طور کلی، اجاق گازهای رومیزی در دو نوع روکار و توکار تولید می‌شوند و دارای فر نمی‌باشند. این دو نوع ساختاری تقریباً مشابه داشته و تنها شامل تفاوت‌های جزئی می‌شوند؛ حتی اگر تفاوت این دو نوع جزئی باشد، به هنگام خرید اجاق گاز رومیزی حتماً به این جزئیات توجه داشته باشید تا بهترین خرید را تجربه نمایید. مشخصات انواع گازهای رومیزی به شرح زیر می‌باشد:

    اجاق گاز روکار

    اولین مورد از اجاق گازهای رومیزی، مدل روکار می‌باشد. این مدل گازها توسط چند پایه بر روی یک میز یا کابینت قرار می‌گیرند و معمولاً از نمایی ساده برخوردار می‌باشند؛ ولی درست از که این گازها دارای نمای ساده‌ای می‌باشند، ولی از طرفی دیگر به سادگی قابل جابه‌جایی بوده و برای افرادی که تند تند دکوراسیون آشپزخانه را تغییر می‌دهند، بسیار مناسب می‌باشد. همچنین به راحتی می‌توان آن را با یک اجاق گازی که اصلاً شباهتی به مورد قبلی نداشته تعویض نمود.

    اجاق گاز توکار

    از طرف دیگر ما اجاق گاز رومیزی توکار را داریم. این اجاق‌های توکار در داخل میزها و یا کابینت‌ها نصب شده و نصب آن‌ها نیاز به ابزار و مهارت بالا دارد؛ در واقع پس از نصب اجاق گاز توکار، بخش پایین اجاق در میز یا کابینت مخفی شده و به همین دلیل به آشپزخانه نمای بسیار زیبایی را می‌بخشد که این موضوع یک مزیت بسیار مهمی محسوب می‌شود. اما از طرفی دیگر، جابه‌جایی این مدل مشکل بوده و در صورت نیاز به تعویض، باید مورد مشابهی را خریداری و آن را در همان محل قبلی نصب نمایید.

    همانطور که خواندید، هر یک از انواع مدل اجاق گازهای رومیزی از مزایا و معایب خاص خود برخوردار هستند و شما باید بسته به نیاز خود، یکی از آن‌ها را خریداری نمایید. شما می‌توانید بهترین اجاق گاز رومیزی را از مجموعه دنیته خریداری نمایید.

    آدرس دنیته: کرج، مهرشهر، خیابان شبنم، کوچه شبنم یک شمالی، ساختمان نیکو، واحد 1

    شماره تماس 1: 02634255135

    شماره تماس 2: 02633342135

    آشپزی راحت‌تر با هود و اجاق گاز خوب

    Shape4

    همانطور که پیش‌تر هم مشاهده کردید، استفاده از وسایل آشپزخانه متنوع مانند اجاق گازهای رومیزی و یا هود آشپزخانه می‌توانند با دادن قابلیت‌هایی مانند پخت همزمان چند غذا یا جلوگیری از چرب شدن اجاق گاز و اطراف آن و همچنین تصفیه هوا، به ما جهت انجام یک آشپزی راحت‌تر، کمک شایانی بکنند. شما هم می‌توانید با خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه از مجموعه دنیته، آشپزی را برای خود راحت‌تر و دلپذیرتر نمایید.

    آشپزی راحت‌تر با محصولات فروشگاه دنیته

    مجموعه دنیته تولیدکننده انواع لوازم توکار آشپزخانه از جمله هود آشپزخانه و اجاق گاز رومیزی می‌باشد. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال تجربه کاری و استفاده از چندین کادر مجرب و همچنین تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با طراحی روز دنیا، توانسته تا رضایت کامل مشتریان را به خود جلب نماید. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر یا خرید محصول (حضوری و اینترنتی) توسط شماره‌های زیر با مجموعه دنیته تماس حاصل کرده و یا به آدرس زیر، مراجعه نمایید.

    آدرس دنیته: کرج، مهرشهر، خیابان شبنم، کوچه شبنم یک شمالی، ساختمان نیکو، واحد 1

    شماره تماس 1: 02634255135

    شماره تماس 2: 02633342135

    برچسب ها : هود آشپزخانه,اجاق گاز رومیزی,اجاق گاز صفحه ای,بهترین اجاق گاز رومیزی,بهترین هود آشپزخانه

  • طراحی وب سایتی که مطابق نیازهای هر فرد باشد کار سختی نیست. اما برای طراحی سایتی که حرفه ای و کاربردی باشد، باید همه موارد را مد نظر بگیرید. وب سایت ها در واقع کتاب هایی هستند که هر کسی در هر کجای جهان میتواند به آن دستری پیدا کند. هر کس هم که بخواهد میتواند یک وبسایت برای خودش بسازد و هر محتوا و اطلاعاتی را در آن ارائه دهد. در مقاله امروز می خواهیم کمی به مبحث وردپرس بپردازیم. در کنار آن، به بررسی طراحی سایت فرش می پردازیم و در آخر نیز نگاهی به طراحی سایت بانک می اندازیم. با ما همراه باشید.

    وردپرس

    اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم که وردپرس چیست؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن‌باز سایت ساز یا همان open source است که کاملاً رایگان است، و با استفاده از آن می‌توانید انواع سایت‌های مختلف رو بسازید. سایت‌های شخصی – فروشگاهی – شرکتی – خبری و هر مدل سایتی که به ذهنتون میرسد رو بدون هیچ‌گونه مشکلی بسازید.

    در حال نگارش این مقاله نسخه 5٫8٫1 وردپرس به تازگی منتشر شده است. بنده به جرات میگم که وردپرس بهترین سیستم مدیریت محتوایی است که تا به امروز ساخته شده است، و با اینکه عمر طولانی هم ندارد بین CMS های مطرح دنیا بیشترین طرفدار رو داره و روز به‌ روز هم به طرفدارانش اضافه می شود.

    منظور از وردپرس متن باز یا open source چیست؟

    همان‌طور که در بخش وردپرس چیست؟ همان طور که قبلا هم به آن اشاره ای کرده ایم، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً متن‌باز و اپن سورس open source است. متن‌باز بودن وردپرس به این معنیِ که شما می تونید بهترین سیستم سایت ساز جهان رو بنا به نظر خودتان شخصی‌سازی کنید!

    راه اندازی وردپرس چگونه انجام می شود؟

    برای راه‌اندازی وردپرس کافی است تا آخرین نسخه از این سیستم مدیریت محتوای دوست داشتنی را از سایت سازنده به آدرس wordpress.org دانلود کنید. همچنین برای دانلود نسخه وردپرس فارسی به لینک دانلود وردپرس فارسی مراجعه کنید و جدیدترین نسخه فارسی این سیستم مدیریت محتوا را دانلود کنید. برای نصب وردپرس نیاز به هاست دارید همانطور که برای هر وبسایتی نیاز به یک هاست دارید. حال میتوانید خود هاست بسازید یا هاست را خریداری کنید. پیشنهاد ما این است یک هاست خریداری کنید تا از پشتیبانی و سرعت بالا برخوردار شوید. از این جهت، سرعت لود شدن سایت شما بالاتر میرود.

    طراحی سایت فرش

    یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که باید در ساخت سایت به آن توجه شود سئو سایت است. شاید در مورد سئو یا «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» اطلاعات چندانی نداشته باشید. اینجا خیلی خلاصه توضیح می‌دهم. سئو یعنی اینکه کارهایی را درون سایت و بیرون از سایت انجام دهیم تا بتوانیم رتبه‌ی صفحات سایت را در موتورهای جستجو بهبود دهیم. مثلاً ما که در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنیم، یکی از شاخه‌های آن را بازاریابی شبکه‌های اجتماعی (مثلاً مارکتینگ فروش فرش) شکل می‌دهد. برای مثال، برای طراحی سایت فرش باید مواردی را که در فروش فرش تاثیر گذاشته و همین طور ویژگی های فرش را ذکر کنیم.

    ما سعی می‌کنیم محتوایی را تولید کنیم و به طور کلی کارهایی را انجام دهیم تا زمانی که کاربری در گوگل، کلمه «فروش فرش» را جستجو کرد، وب‌سایت ما در نتایج بالا و صفحه‌ی اول دیده شود. در اینجا ما روی سئوی سایت‌مان کار کرده‌ایم. حتماً برای خود شما هم پیش آمده که موضوعی را در گوگل جستجو کنید و روی یکی از گزینه‌های ابتدایی کلیک کنید. در اینجا وب‌سایت‌هایی که در نتایج بالا دیده می‌شوند، روی سئوی سایت‌شان به خوبی کار کرده‌اند.

    طراحی سایت بانک

    حال اگر بخواهید به طراحی سایت بانک بپردازید، باید نیازهای مشتری ای همان بانک را در نظر گرفته و با توجه به آنها، سایتی ایمن طراحی کنیم. یکسری از قدم هایی که میتوانیم انجام دهیم را ذکر میکنیم.

    بررسی نیازهای کاربران

    اولین کاری که قبل از شروع طرح اصلی باید انجام دهید این است که نیازهای کاربران‌تان را بررسی کنید و سعی کنید که در ساخت و طراحی سایت تان آن‌ها را لحاظ کنید. اما یک سؤال: ما که هنوز سایتی را راه‌اندازی نکرده‌ایم، از کجا می‌توانیم نیاز کاربر را بفهمیم؟ پاسخ ساده است: از وب‌سایت‌های رقبا کمک بگیرید. مثلاً می‌توانید در قسمت نظرات و… آن‌ها را پیدا کنید.

    ساخت طرح اولیه

    معمولاً اکثر وب‌سایت‌ها، قبل از اینکه طرح اصلی خود را بسازند، طرحی را به عنوان طرح اولیه می‌سازند که در آن، کلیات وب‌سایت را ترسیم می‌کنند. این طرح، شامل مواردی است که قصد دارند در سایت پیاده کنند. مثلاً اینکه منوها در کجا قرار بگیرد، فیلد جستجو کجا باشد و مواردی مانند این. شما هم می‌توانید برای ساخت سایت اصلی، ابتدا این موارد را روی کاغذ یا در سیستم طراحی کنید و سپس برای طراحی اصلی، از آن استفاده کنید.

    حال که با این موارد آشنا شدید، متوجه اهمیت بالا وب سایت ها در زمینه های متفاوت میشوید. این امر به این دلیل امکان پذیر است که داشتن شناختی نسبی از وب سایت ها و نحوه راه اندازی آنها به شما کمک میکند تا تصمیم های بهتری در هنگام انتخاب یا ساخت وب سایت خود بگیرید. از این جهت، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش برای دریافت وب سایت مورد نظر خود میتوانید به وب سایت iransite.com نگاهی بیندازید که سابقه درخشانی در زمینه راه اندازی وب سایت ها در زمینه ای متفاوت دارد.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر