خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • مدتی است که شبکه های اجتماعی توانسته اند در میان مردم جا افتاده و بخشی از زندگی روزمره هر فردی را تشکیل دهند. پس از دو شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر، شبکه اجتماعی لینکداین در رتبه سوم قرار دارد و از مهمترین محیط های مجازی برای تبلیغات به حساب می آید. لینکداین از این لحاظ برای تبلیغات مناسب است که طبق آخرین آمار اتنتشار یافته دارای حدود 238 میلیون کاربر است که حدود 120 میلیون از آنها متعلق به کسب و کار ها هستند.

     

     

     

    تبلیغات در لینکداین به صورت روزانه است و با پرداخت ده دلار شما می توانید تبلیغ خود را به صورت نوشته یا یک عکس در لینکداین قرار دهید. در این مقاله ما شما را با نکات ابتدایی تبلیغات در لینکداین اشنا می کنیم.

     

    در درجه اول سعی کنید که از فرصت خود نهایت استفاده را کنید، زیرا در لینکداین شما فقط می توانید 75 حرف وارد کرده و 25 تا از این حروف به صورت تیتروار نمایش داده می شوند و نیاز است از متنی برای تبلیغتان استفاده کنید که کوتاه بوده و در عین حال مخاطب را جذب کند.

     

     

    در حین ثبت تبلیغات، شما باید پروفایل لینکداین یا فیس بوک و یا سایت کمپانی خود را به تبلیغتان لینک کنید و بهتر است که وب سایت رسمی سایت کسب و کار شما لینک شود. برای تبلیغ بوسیله عکس، فراموش نکنید که سایز عکس شما باید 50 در 50 پیکسل باشد و سعی کنید از طراحی های مناسب استفاده کنید.

  • -          از طریق حساب های کاربری شبکه های اجتماعی مربوط به محصولاتتان، مشتریان وفادارتان را شناخته و به آنها پاداش دهید. برای مثال برای کسانی که تبلیغات محصولات شما را به اشتراک می گذارند، تخفیف های ویژه قائل شوید یا حتی می توانید برای آن مشتری نامه دست نویس و یا ایمیل ارسال کرده و از او برای رونمایی محصول جدیدتان دعوت به عمل بیاورید. نرم افزار های Social CRM در شناسایی این افراد به شما کمک می کنند.

     

     

    -          حتما از قابلیت گروه ساختن و ایجاد لیست در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این قابلیت در فیس بوک، توئیتر و لینکداین فراهم گردیده است و شما می توانید مشتریان خود را دسته بندی کرده و برای هر کدام به صورت جداگانه ایجاد کمپین کنید.

     

    -          اگر می خواهید که برند شما در رسانه های اجتماعی مطرح باشد، باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که پست های شما دربرگیرنده همه مخاطبانتان باشد و همه را به نوعی درگیر کند.

     

    -          در حالی که بسیار سخت است که بخواهید تمام حساب های کابری شبکه های اجتماعی شرکت خود را چک کنید ولی سعی کنید که به محض اینکه به سوالات کاربرانتان برخورد کردید به آنها پاسخ صحیح داده و سعی کنید با این روند اطمینان آنها را افزایش دهید.

  • بخش هدیه (کالا های رایگان) لوکوپوک را به هیچ وجه فراموش نکنید. در این بخش لوکوپوک فقط نقش یک واسطه بین دو نفر را ایفا می کند تا فردی که به کالایی احتیاج ندارد، برای واگذاری آن در لوکوپوک آگهی ای رایگان ثبت کرده و آن را به صورت در اختیار فردی که به آن کالا نیاز دارد، قرار دهد.

     

     

    به هنوان مثال ممکن است که فردی به کتابی خاص احتیاج داشته باشد که شما آن را دارید و اصلا از آن استفاده نمی کنید و قصد دارید آن را دور بیاندازید و می توانید به جای این کار آن را از طریق آگهی های هدیه، به فرد نیازمند واگزار کنید.

    برای ثبت این نوع آگهی کافی است "ثبت آگهی رایگان" را انتخاب کرده و سپس گروهی که کالای شما شامل آن می شود را برگزینید.

     

     

    پس از وارد شدن به بخش ثبت آگهی در حین پر کردن اطلاعات، در قسمت مربوط به قیمت، "رایگان (هدیه کالا)" را انتخاب کنید تا آگهی شما در قسمت هدیه ثبت گردد.

     

  • یکی از مسائلی که در نوع نوشتار و طراحی ایمیل اهمیت خاصی دارد، این است که مخاطبتان در حین خواندن ایمیل ارسالی احساس کند با یک شخص حقیقی در ارتباط است. برای مثال هنگامی که شما برای فردی ایمیلی ارسال کنید که در آن عکس محصولات شما و قیمت آنها قرار دارد، مخاطب فقط حس می کند که یک ایمیل تبلیغاتی خیلی عادی دریافت کرده است. در حقیقت برای اینکه چنین اتفاقی رخ ندهد شما باید نمود یک انسان را در ایمیلتان به تصویر بکشید.

     

    یکی از راه کار ها این است که سعی کنید به مخاطبانتان اطلاعاتی عمومی ارائه دهید که به صورت غیر مستقیم به محصول شما مربوط باشند. از مناسبت ها نهایت استفاده را ببرید؛ برای مثال یک هفته مانده به روز مادر، محصولاتی را که برای بانوان مفید است را  در ایمیلتان معرفی کنید و مستقیما در ایمیل عنوان کنید که این ایمیل برای روز مادر ارسال شده است.

     

    بعضی از برند ها در ایمیل های ارسالی خود، در قسمتی که محصولاتشان را معرفی می کنند،  امتیازی برای هر محصول از روی نقد های صورت گرفته عنوان می کنند. اگر از این امتیازدهی ها به کار می برید، حتما بیان کردن نام مجله، سایت یا هر جایی که امتیاز را به محصولتان داده را فراموش نکنید.

  • هر کسب و کاری برای پیشرفت و شناخته شدن، نیاز به تبلیغات دارد و همان گونه که می دانید، اخیرا تبلیغات اینترنتی توانسته اند جایی برای خود در میان روش های تبلیغاتی محبوب بگشایند. روش های بسیاری برای تبلیغات در اینترنت وجود دارد و از لحاظ هزینه ای بازه بسیار گسترده ای در برابر کسب و کار ها قرار دارد. ما تصمیم گرفته ایم که در این مقاله سه روش کم هزینه و مرسوم تبلیغات اینترنتی را به شما معرفی کنیم.

     

     

    -          وبلاگ نویسی: یکی از روش ها مرسوم تبلیغات اینترنتی بهره بری از وبلاگ نویسی است. اولین وب نوشت در شهریور سال 1380 توسط سلمان جریری منتشر شد و به سرعت در میان مردم مرسوم گشت. شما بوسیله وبلاک نویسی می توانید کمپانی و خدماتی که ارائه می دهید را معرفی کنید. فقط سعی کنید بلاگ خود را برروز نگه دارید و هنگامی که محصول جدیدی را عرضه می کنید، بلافاصله آن را در وبلاگتان معرفی کنید.

     

    -          ایمیل مارکتینگ: ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از روش های تبلیغات اینترنتی کم هزینه است و هر کسب و کاری با در دست داشتن یک نرم افزار ایمیل مارکتینگ می تواند به صورت سازماندهی شده ایمیل هایی را برای مخاطبانش ایجاد کرده و سپس آنها را ارسال کند تا آنها را از خدمات و آخرین محصولاتش با خبر سازد. یکی از مهمترین خواص این نرم افزار ها این است که به شما اطلاعاتی ارائه می دهند که به کمک آنها می توانید از وضعیت ایمیل های ارسالیتان با خبر شوید و دریابید که چند تا از ایمیل هایتان باز شده یا جند تای آنها اسپم شده است. البته این نرم افزار ها خود میزان اسپمینگ شما را کاهش می دهند.

     

    -          ارسال اطلاعیه: هنگامی که کسب و کاری محصول یا خدمات جدیدی را عرضه می کند یکی از روش هایی که می توان با استفاده از آن به صورت اینترنتی تبلیغات انجام داد این است که در خبرگزاری های اینترنتی اطلاعیه هایی را در مورد محصول یا خدمات جدیدشان منتشر کنند که این اطلاعیه ها می توانند در قالب یک مقاله باشند.

  • همان طور که می دانید مدت هاست که کاربران دنیای وب به شبکه های اجتماعی روی آورده اند و این شبکه های اجتماعی اطلاعات عمومی آنها را دریافت کرده و آنها هم بر اساس علاقه مندیهایشان در حساب های کاربری خود به فعالیت های اجتماعی می پردازند. حال در حوزه CRM بخشی برای تعیین استراتژی های مربوط به رسانه های اجتماعی بوجود آمده که به Social CRM معروف است. ما قصد داریم در این سری مقالات به بررسی نکاتی که در مورد Social CRM هستند بپردازیم.

     

     

    -          از این موضوع که از یک پلتفورم مناسب برای هدایت Social CRM استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید: شما به یک   پلتفورمی نیاز دارید که بر همه چیز نظارت داشته باشد و همچنین بوسیله آن بتوان میزان تعامل کاربران را دریافت. توجه داشته باشید که پلتفورم شما باید با برنامه های کلیدی کسب وکارتان (چون: فروش، بازاریابی، خدمات و تجارت) ادغام شود.

     

    -          از درستی منابع خود اطمینان حاصل کنید: شبکه های اجتماعی، فرصت های بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به کاربران فراهم کرده اند ولی همین شبکه های اجتماعی می توانند به کل کسب و کار آسیب برسانند و این موضوع زمانی رخ می دهد که منابع شما برای پاسخگویی به سوالات کاربرانتان صحیح نباشد.

     

    -          آنچه که در شبکه اجتماعی تاثیر گذار است را یافته و آن را برای ایجاد تعامل، گسترش دهید: از ابزار مربوط به رسانه های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید به تحلیل هایی دسترسی پیدا کنید که در نتایج بررسی های آنها می توان افرادی را یافت که بیشترین بحث را در پیرامون محصولات شما می کنند. Social CRM به شما کمک می کند که این افراد را یافته و با آنها روابط مستحکم تری ایجاد کنید.

  • دانشجو شدن، خود یک سری سختی ها دارد و از طرفی ممکن است شروع این دوران پر از شور و هیجان، دردسر های خاص خود را داشته باشد. خیلی از ما پس از اعلام نتایج نهایی کنکور متوجه می شویم که در دانشگاه شهر خود پذیرفته نشده ایم و به ناچار مجبوریم که برای ادامه تحصیل به شهر دیگری برویم و این موضوع خود باعث مشکلاتی می گردد که برای حل آنها باید راه چاره ای یافت.

     

     

     

    شما در قسمت بخش ویژه دانشجویان لوکوپوک می توانید آگهی های مربوط به پانسیون و خوابگاه، پروژه های دانشجویی، تدریس خصوصی، ترجمه، تایپ و صحافی، تورهای مسافرتی مختص دانشجویان، جابجایی دانشجو، سمینارها و همایش ها، فارغ التحصیل و آماده به کار، فروش ویژه دانشجویی، کتاب دسته دوم و جزوه، کلاس کنکور، لوازم خانه دانشجویی، موقعیت شغلی و کار آموزی، موقعیت های تحصیلی و همخانه و اجاره خانه را مشاهده کنید که تک تک این آگهی ها می توانند به شما تا پایان دوره دانشجوییتان کمک کنند.

     

     

    شما اگر خود می توانید در یکی از شاخه های ذکر شده که مربوط به دانشجو ها هستند خدمات و سرویس هایی ارائه دهید، فقط کافی است که از سمت چپ وب سایت لوکوپوک، ثبت آگهی را انتخاب کرده و مراحلی که قبلا در پست گذشته در موردشان صحبت شده را دنبال کنید تا آگهی شما ثبت گردد.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر