خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • نرم افزار CRM به کمک داده های تولید شده توسط کارمندان فروش روابط بین شرکت و مشتری را منظم تر، دقیق تر کرده و اطلاعاتی را به مدیران کسب و کار، جهت بهبود سازمان فروش، بهینه کرده منابع تبلیغاتی، رهبری مشتریان ارائه می کند و درنهایت منجر به افزایش فروش و سود کسب و کار می شود.

    نرم افزار CRM این حس را به تک تک مشتریان القاء می کند که آنها مشتریان VIP کسب و کار هستند.

    کسب و کارهای که از نرم افزارهای CRM به شیوه درست استفاده کرده اند، با اثرات زیر رو به رو شده اند(منبع):

    • 41 درصد افزایش درآمد به ازای هر کارمند فروش
    • 300% افزایش نرخ تبدیل سرنخ به مشتری
    • 27% بهبود در نگهداری مشتریان فعلی
    • 23% کاهش در هزینه های بازاریابی

    نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری - crm

     

    بیش از دو سال پیش نرم افزار CRM دیدار براساس یک نیاز واقعی (ارتباط بهتر با مشتریان کنونی و آینده) که ما در کسب و کارمان حس می کردیم، ایده پردازی شد و تیمی برای توسعه آن تشکیل گردید.تقریبا 2 ماه است که نسخه آلفای دیدار در مجموعه ما به عنوان یک نرم افزار CRM ابری استفاده می شود، تاثیرات چشم گیر بوده، نخست اینکه ما یادمان نمی آید که پیش تر چگونه کار می کردیم! و دوم اینکه دیدار همه فرایندهای ما را در ارتباط با مشتریان بهتر کرده است

    تصمیم بر این است که دیدار اول مهرماه به صورت عمومی وارد بازار شود.

    اگر علاقمند هستید که بیشتر در مورد نرم افزار CRM دیدار بدانید، با عضویت در خبرنامه ما در سایت didarcrm.ir علاوه بر این اطلاع رسانی  هفتگی یک هفته نامه آموزشی CRM را در ایمیل خود دریافت کنید و ما را نیز خوشحال کنید.

  • -          Batch Book: Batch Book، یکی از نرم افزار های مفیددر حوزه Social CRM است که توسط گروه نرم افزاری Batch Blue طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید کنترل حساب های کاربری کسب و کار خود را در دست گرفته و به آنها نظارتی دقیق داشته باشید. Batch Blue از شبکه های اجتماعی فیس بوک، توئیتر و لینکداین پشتیبانی می کند و شما به راحتی می توانید اطلاعات هر کاربر را ذخیره کرده و از آنها برای تحلیل های گسترده استفاده کنید.



    -          نرم افزار کنترل تعامل Jive: این نرم افزار در حقیقت برای کسب و کار هایی که دنبال بهبود وضیعت تعاملات در شبکه های اجتماعی یشان هستند طراحی گردیده و این کسب و کار ها به کمک سیستم ابری این نرم افزار می توانند با مشتریان و فرصت های فروش خود در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توئیتر و غیره راحت تر در ارتباط باشند و از همین طریق زودتر با آنها در خارج از محیط مجازی ارتباط بر قرار کنند.



    -          Lithium Social Customer Suite: برنامه Lithium Social Customer Suite هم، برای ایجاد تعامل بیشتر بین کسب و کار و مشتریان طراحی شده است. این نرم افزار برای هر شبکه اجتماعی، دارای یک محیط جداگانه است که در آن می توان وضعیت دقیق کل تعاملات صورت گرفته را مشاهده کرد. در حقیقت این نرم افزار، ریز مکالمات میان کاربران را تجزیه و تحلیل می کند و به شما راه کار های مفیدی ارائه می دهد.


  • -          یکی از اهداف اصلی ایجاد رسانه های اجتماعی افزایش کیفیت برقراری ارتباطات است. از امکاناتی که در این رسانه ها به منظور افزایش کیفیت ارتباطی برقرار گردیده، این است که شما می توانید در قسمتی که برای شما از پیش معین شده، اطلاعاتی از جمله ایمیل و شماره تلفنی را وارد کنید که به کمک آنها، مشتریان شما بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشند. همچنین می توانید در پست های خود به صورت پراکنده، بازه زمانی ای که هر روزه در آن آنلاین هستید را نوشته تا مشتریانتان بتوانند در آن زمان با شما به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

     

    -          در Social CRM اطلاعاتی به صورت آماری و نموداری از پروفایل های کاربرانی که صفحه شما را بازدید می کنند بیان می گردد که بوسیله بررسی آنها می توانید به مسائل مورد نظر آنها پی برده و از لحاظ محتوایی، خود را با آنها وفق دهید تا کمپین هایتان موفق تر باشد.


    -          کسب و کار ها باید در روابط با مشتریانشان به صورت متمرکز عمل کنند. برای مثال هنگامی که فردی مشکلی را به صورت ایمیل برای شما ارسال کرده و سپس همان مسئله را در یکی از شبکه های اجتماعی شما عنوان می کند، بهتر است که هم با ارسال ایمیل و هم با ارسال پاسخ در توئیتر جوابگوی مشتری خود باشید.

  • -          در رسانه های اجتماعی، مردم ترجیح می دهند که حس کنند با افراد حقیقی در ارتباط هستند تا اینکه گمان کنند که طرف آنها یک کمپانی یا فقط نام یک برند است. در حقیقت شما باید در رسانه های اجتماعی به گونه ای عمل کنید که مشتریان و طرفدارانتان در برقراری ارتباط با شما به مشکلی برخورد نکنند.  نمود انسانی برند شما در رسانه های اجتماعی باید به گونه ای عمل کند که افراد، علایق شخصیشان را بیان کنند و در گفت و گو ها احساس راحتی کنند. برای مثال اگر شرکت شما دارای یک حساب کاربری توئیتر است، شما می توانید در پست هایی که کارمندانتان تهیه می کنند، نام آنها را با استفاده از @ در توئیتر ذکر کنید (به زبان انگلیسی: Mention) تا فرد خواننده بتواند حساب کاربری کارمند شما را هم مشاهده کند.


    -          در رسانه های اجتماعی پیام شما باید با کسب و کار و محصولات تولیدی شما سازگاری داشته باشد. برای مثال یک رستوران می تواند لحنی عامیانه داشته باشد ولی یک شرکت که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کند، بهتر است که کمی رسمی تر عمل کند.


    -          با استفاده از نرم افزار های Social CRM، روی پست های مشتریانتان نظارت داشته باشید تا بتوانید با سرعت بیشتری به آنها پاسخ داده و مشکلاتی که مربوط به خدمات و محصولاتتان می شوند را زودتر برطرف کنید.

  • -          از طریق حساب های کاربری شبکه های اجتماعی مربوط به محصولاتتان، مشتریان وفادارتان را شناخته و به آنها پاداش دهید. برای مثال برای کسانی که تبلیغات محصولات شما را به اشتراک می گذارند، تخفیف های ویژه قائل شوید یا حتی می توانید برای آن مشتری نامه دست نویس و یا ایمیل ارسال کرده و از او برای رونمایی محصول جدیدتان دعوت به عمل بیاورید. نرم افزار های Social CRM در شناسایی این افراد به شما کمک می کنند.

     

     

    -          حتما از قابلیت گروه ساختن و ایجاد لیست در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این قابلیت در فیس بوک، توئیتر و لینکداین فراهم گردیده است و شما می توانید مشتریان خود را دسته بندی کرده و برای هر کدام به صورت جداگانه ایجاد کمپین کنید.

     

    -          اگر می خواهید که برند شما در رسانه های اجتماعی مطرح باشد، باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که پست های شما دربرگیرنده همه مخاطبانتان باشد و همه را به نوعی درگیر کند.

     

    -          در حالی که بسیار سخت است که بخواهید تمام حساب های کابری شبکه های اجتماعی شرکت خود را چک کنید ولی سعی کنید که به محض اینکه به سوالات کاربرانتان برخورد کردید به آنها پاسخ صحیح داده و سعی کنید با این روند اطمینان آنها را افزایش دهید.

  • همان طور که می دانید مدت هاست که کاربران دنیای وب به شبکه های اجتماعی روی آورده اند و این شبکه های اجتماعی اطلاعات عمومی آنها را دریافت کرده و آنها هم بر اساس علاقه مندیهایشان در حساب های کاربری خود به فعالیت های اجتماعی می پردازند. حال در حوزه CRM بخشی برای تعیین استراتژی های مربوط به رسانه های اجتماعی بوجود آمده که به Social CRM معروف است. ما قصد داریم در این سری مقالات به بررسی نکاتی که در مورد Social CRM هستند بپردازیم.

     

     

    -          از این موضوع که از یک پلتفورم مناسب برای هدایت Social CRM استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید: شما به یک   پلتفورمی نیاز دارید که بر همه چیز نظارت داشته باشد و همچنین بوسیله آن بتوان میزان تعامل کاربران را دریافت. توجه داشته باشید که پلتفورم شما باید با برنامه های کلیدی کسب وکارتان (چون: فروش، بازاریابی، خدمات و تجارت) ادغام شود.

     

    -          از درستی منابع خود اطمینان حاصل کنید: شبکه های اجتماعی، فرصت های بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به کاربران فراهم کرده اند ولی همین شبکه های اجتماعی می توانند به کل کسب و کار آسیب برسانند و این موضوع زمانی رخ می دهد که منابع شما برای پاسخگویی به سوالات کاربرانتان صحیح نباشد.

     

    -          آنچه که در شبکه اجتماعی تاثیر گذار است را یافته و آن را برای ایجاد تعامل، گسترش دهید: از ابزار مربوط به رسانه های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید به تحلیل هایی دسترسی پیدا کنید که در نتایج بررسی های آنها می توان افرادی را یافت که بیشترین بحث را در پیرامون محصولات شما می کنند. Social CRM به شما کمک می کند که این افراد را یافته و با آنها روابط مستحکم تری ایجاد کنید.

  • همیشه وقتی محصولی براساس مفاهیم درست بنا شود، کهنه نخواهد شد. ابزار ممکن است ناکارآمد شود، تکنولوژی ممکن است از رده خارج شود، اما مفاهیم و اصول با دوام بیشتری ماندگار هستند.
    یکی از اصولی که ما در تولید نرم افزار CRM خود رعایت کرده ایم، شناسایی مفاهیم اصلی سازمان فروش و تولید ابزارهای در راستای تقویت این مفاهیم می باشد.
    به عنوان مثال مفهوم آموزش، یکی از اصول اساسی سازمان های فروش می باشد، و سازمان فروش موفق، آموزش پرسنل فروش را جزئی پیوسته از فرایندهای خود قرار می دهند.
    ما در نرم افزار CRM خود این مفهوم را شناسایی و ابزارهای در جهت کمک به این مفهوم ایجاد نموده ایم.
    یا مفاهیم دیگری از قبیل همکاری تیمی، سیاست های تشویق و تنبیه، سهولت عملیات وارتباطات و ...

    شما چه فکر می کنید، به نظر شما مفاهیم بنیادی سازمان فروش چیست؟

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر