خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • چند وقتی است که به دنبال یک نام برای محصول مدیریت ارتباط با مشتریان می گردیم، با افراد مختلفی مشورت کردیم، کتاب های مختلفی را دوره کردیم، در نام های قدیمی پارسی جستجو کردیم، اما به نام مناسبی نرسیدیم.

    پس تصمیم گرفتیم یک مسابقه در اینجا برگزار کنیم!

    شما نام محصول ما را انتخاب کنید و یک هدیه ناقابل از ما جایزه (یک اپل آی پاد:کلیک برای دیدن مشخصات جایزه) بگیرید، ما خوشحالیم که در فرایند تولید این محصول شما را گام به گام همراه خودم می بینیم.

     

    اگر می خواهید در مورد مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید!

    ما در جستجوی نامی هستیم که دربرگیرنده ویژگی های زیر باشد:

    • پارسی باشد.
    • نشان دهنده سادگی و در عین حال تیز هوشی باشد.
    • مرتبط با موضوع محصول ما باشد.
    • کلیشه ای و تکراری نباشد.
    • تک سیلابی باشد

    پس با یک پیشنهاد خوب، برنده جایزه ما باشید!

     

    پی نوشت یک: در مورد پیشنهادات تکراری اولویت با پیشنهادی است که زودتر ارسال شده باشد.

    پی نوشت دو: مسابقه تا 5 اسفند ادامه خواهد داشت و برنده 10 اسفند براساس نظر اکثریت تیم لوکوپوک از بین شرکت کنندگان انتخاب خواهد شد.

    پی نوشت سه: اگر علاقمند به مطلع شدن در مورد روند تولید این محصول می باشید در هفته نامه وبلاگ عضو شوید. (برای عضویت اینجا کیک کنید)

    پی نوشت چهار: مسابقه به پایان رسید، از تمام عزیزانی که مشارکت کرده اند ممنونیم، نتیجه مسابقه 10 اسفند از طریق همین وبلاگ اعلام خواهد شد.

    پی نوشت آخر: با سپاس از همه دوستان، نتیحه مسابقه را اینجا ببینید.

  • ما تقریبا 30 درصد! باور کردنی نیست اما اگر بدنه بازاریابی کسب و کار خود را به دقت مرور کنید متوجه می شود که حجم قابل توجهی از امکان های فروش خود را به دلیل خیلی ساده فراموشی از دست می دهید!

    برای مشتریانی که از شما خرید می کنند و یا یک بار از شما خرید کرده اند، بسیار مهم است که شما به یاد آنها باشید.

    آیا شما هم به این حجم قابل توجه مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید و یا مشتریان فعلی خود را ناراضی می کنید؟

  • شما قطعا در کسب و کار خود از یک ابزار برای مدیریت ارتباطات خود با مشتریان استفاده می کنید، ممکن است این ابزار یک دفترچه یا تقویم باشد، یا شاید از فایل های Excel برای این منظور استفاده می کنید و یا از نرم افزار بی نظیر OneNote شرکت مایکروسافت و یا شاید نیز از یک نرم افزار تخصصی در این حوزه، یک نرم افزار ایرانی یا یک نرم افزار خارجی مثل Microsoft CRM، Sugar CRM و ...

    از هر ابزاری که استفاده می کنید به نظر شما نقاط قوت و ضعف آن چیست؟ ایده آل شما برای مدیریت چنین ارتباطاتی به چه شکل می باشد؟
  • با توجه به اینکه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مدت زمان زیادی توسط کاربران آن مورد استفاده قرار می گیرد، برای اینکه این نرم افزار برای استفاده کنندگان خود خسته کننده نباشد،  ما تصمیم داریم مانند پنل پیامک لوکوپوک تم های مختلفی برای آن طراحی کنیم. (البته نه به کمی تعداد تم های پنل پیامک)

     

    قابل ذکر است که با تغییر تم کل قیافه و رابط کاربر نرم افزار تغییر می کند.

     

    حالا به نظر شما چه نوع تم های برای چنین نرم افزار مناسب است؟ تم های فانتزی؟ رسمی؟ تم نمادهای قدیم ایرانی؟ تم های مذهبی؟ و یا ....؟

    ما خودمان تم های فانتزی با رنگ های شاد رو ترجیح می دیم!

  • ماشین حساب! یک نمونه ساده، یک کارمند فروش به یک ماشین حساب خوش دست نیاز دارد.

    یا برای یک کارمندی که در حوزه فروش محصولات وارداتی کار می کند، نرخ به روز ارز یا مبدل ارز می تواند یک ابزار موثر باشد.

    یا مثلا مبدل کد شبا، یک ابزار مورد نیاز یک کارمند فروش است.

    لیست قیمت ها

    حتی یک بازی فکری، برای تمرکز بیشتر

     

    شما چه فکر می کنید چه ابزارهای دیگری به درد یک کارمند فروش می خورد؟

  • نیازمندی های واقعی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیست!؟ واقعا سازمان شما به چه ابزاری در این حوزه نیاز دارد؟ این ابزار قرار است چه کاری برای شما انجام دهد؟ آیا مدیریت ارتباط با مشتریان فقط یک نرم افزار است ؟ یا نه فرهنگی است که در سازمان باید جاری و ساری شود؟ پاسخ به این سوالات می تواند شما را در یک انتخاب موثر یاری کند.

    اما ما چه فکر می کنیم؟ ما فکر می کنیم که یک نرم افزار مناسب در این حوزه  باید بتواند بخش های زیر را به صورت مناسبی مدیریت کند:

    بخش مدیریت کیس های بازاریابی
    بخش مدیریت اعضای دفترچه تلفن
    بخش مدیریت معاملات
    یک جای مناسب برای جمع کردن ایده ها
    یک ویکی ساده  درون سازمانی
    امکان صدور فاکتور ! (آیا واقعا لازم هست؟)
    بخش امنیت، شامل تعریف گروه های کاری و کاربران
    بخش گزارشات
    امکان ارتباط موثر با پیامک، فکس، ایمیل و خط تلفن
    یک رابط کاربر قوی برای تمام حوزه ها در لایه برنامه نویسی (api)

     

    شما چه فکر می کنید؟ چه بخش های دیگری در یک نرم افزار crm مورد نیاز است؟

    این پست براساس نظرات شما تکمیل خواهد شد.

  • مشتری!  موضوعی که در بیشتر سازمان ها یا در محوریت توجه نیست، یا شرکت ها ابزار مناسب برای توجه به مشتری در اختیار ندارد.

    با توجه به افزایش مشتریانمان در آرمیتیس و لوکوپوک کم کم متوجه شدیم که کیفیت خدمات ما به مشتریان به صورت کاملا غیرمحسوسی از نظر ما و به صورت کاملا محسوس از طرف مشتریان کاهش یافته است، بعد از اینکه چند تا از مشتریانمان را از دست دادیم و سرمان به سنگ خورد، به صورت جدی به فکر تهیه یک نرم افزر مدیریت ارتباط با مشتریان برای حل این مشکل افتادیم.

    تقریبا محصول کل ارائه کنندگان این نرم افزارها را در ایران دیدیم و بررسی کردیم، یا این نرم افزار ها آنقدر امکانات داشتند که حتی یادگیری آن به همکاران ممکن نبود و یا اصلا قابل استفاده نبودند.

    با وجود اینکه این شرکت ها زحماتی زیادی برای تولید این نرم افزارها کشیده بودند، اما نرم افزاری که بتواند کارمندان فروش و روابط عمومی را برای استفاده از خود ترغیب کند، پیدا نشد، شما حتما باید ابزاری که همیشه و به صورت مداوم قرار است با آن کار کنید را دوست داشته باشید!  نمونه برآورده کردن کامل این معجزه، جیمل هست! من خودم به شخصه تا کنون بیش از 100 نفر را از یاهو به جیمیل هجرت داده ام.

     

    همه این دلایل و نیاز ما و نیاز شدید بازار ایران به یک نرم افزار خوب در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، ما را برآن داشت که نرم افزار مدیریت ارتباط مشتریان(هنوز اسمی برایش انتخاب نکرده ایم) خود را شروع به طراحی و تولید کنیم

     

    به زودی گام به گام روند تولید این نرم افزار را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت..

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر