خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • امروزه کاربرد وب سایت ها تا قدری فراوان  و همه گیر است که در قسمت از زندگی خود اثری از آن را پیدا میکنیم. وب سایت ها میتوانند حاوی اطلاعات متفاوتی باشند که ما به دنبال آن هستیم. آنها این قابلیت را دارند تا اطلاعات را به هر نحوی که می خواهند و به همه مرد در سراسر جهان نشان دهند. این یکی از دلایلی بود که باعث محبوبیت فراوان وب سایت ها در میان مردم شد. امروز می خواهیم کمی به طراحی وب سایت بپردازیم. در کنار آن، به بررسی طراحی پورتال نیز می پردازیم و در آخر، نگاهی به دات نت نیوک می اندازیم. پس با ما همراه باشید.

    طراحی وب سایت

    ساخت سایت نسبت به گذشته آسان‌تر شده است و معمولاً هر کسی که بخواهد، می‌تواند با چندروز تمرین و حتی بدون کدنویسی، سایت دلخواه خود را طراحی کند. اما نکته‌ی مهمی که در این بین وجود دارد این است که طراحی سایت ریزه‌کاری‌های مهمی دارد و اگر نکات به ظاهر کم‌اهمیتی در آن رعایت نشود، نمی‌توان نتیجه‌ی دلخواه را از آن کسب کرد.

    طبیعتاً هر کسب و کار آنلاین برای ارائه خدمات و محصولات خود به وب سایت نیاز دارد و مرحله‌ی ساخت وب سایت یکی از مهم‌ترین مراحل آن محسوب می‌شود. حتی اگر خود شما هم سایت‌تان را طراحی کنید و بخواهید آن را به شخص یا شرکت دیگری واگذار کنید، باز هم باید روی اجرای این نکات تأکید کنید. وب‌سایت شما در واقع ویترین کسب و کار شماست و به همین دلیل باید آن را منطبق با اصول خودش طراحی کنید. همانطور که گفتم وب سایت شما، ویترین کسب و کار شماست و طبیعتاً باید برای کاربر، هم جذابیت و هم کارایی لازم را داشته باشد. یعنی اینکه باید برای مخاطب شما، تجربه کاربری خوبی را ایجاد کند. اما به دلایل زیر، باید در ساخت وب سایت تان دقت کنید که بعداً مجبور به بازطراحی نباشید.

    دات نت نیوک

    پل ارتباطی بین شما و مخاطبانتان است

    واقعیت این است که مهم‌ترین پل ارتباطی بین شما و مخاطبان‌تان، همین وبسایت‌تان است. البته موارد دیگری مثل شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، ارسال ایمیل و … می‌تواند همچنان پل ارتباطی شما باشد، اما همه‌ی ما خوب می‌دانیم که هیچ کدام نمی‌توانند جای وب‌سایت را بگیرند. کاربر باید تجربه‌ی خوبی را از حضور در وب‌سایت شما کسب کند. اینجاست که اهمیت ساخت وبسایت خود را نشان می‌دهد.

    طراحی پورتال

    پورتال سازمانی دریچه‌ای است برای ارائه خدمات سازمان و ایجاد مدیریت چندگانه بر اطلاعات یکپارچه و در اختیار گذاشتن این اطلاعات با جمعیتی از پرسنل و کاربران در پراکندگی مکانی جغرافیایی مختلف. طراحی پورتال سازمانی یک راهکار برای ارائه بهتر خدمات سازمان‌ ها می‌باشد. هر پورتال سازمانی بر پایه ۴ اصل می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد:

    ۱. انطباق‌پذیری

    ۲. خصوصی‌سازی

    ۳. یکپارچگی

    ۴. پشتیبانی از انجمن‌ها

     طراحی پورتال

    خصوصی سازی

    در خصوصی‌سازی پورتال سازمانی (Portal)، کارشناسان شرکت طراحی پورتال به بررسی جزئیات RFP می‌پردازند. RFP مخفف REQUEST FOR PROPOSAL است و به معنی درخواست طرح پیشنهادی می‌باشد. در طرح پیشنهادی، درخواست‌ها و نیازهای کارفرما از نظر فنی بررسی شده و به صورت مکتوب در قالب یک طرح پیشنهادی از طرف شرکت طراحی پورتال ارائه می‌شود و مشاوره‌های لازم جهت بهبود فرآیند طراحی بصورت رایگان ارائه می‌شود. طراحی پورتال در وب رمز معمولا با زبان برنامه‌نویسی PYTHON و یا PHP انجام می‌شود. همچنین پایگاه داده پرتال طراحی شده بنا بر نیاز عموما MySQL و یا PostgreSQL می‌باشد. سازمان‌ها می‌توانند پورتال‌ مورد نیاز خود را خصوصی‌سازی و سفارشی سازی کنند و ماژول‌های لازم را در بستر پورتال توسعه دهند. همچنین در بحث سفارشی سازی پورتلت‌های متنوع ارائه می‌شود.

    دات نیوک

    پلتفرم دی‌ان‌ان (DNN Platform) در اوایل شروع کار خود اسم دات نت نیوک (DotNetNuke) را به محصول خود برگزید و طی چند سال از گذشت این فن آوری با یک نام مخفف شده محبوبیت خود را افزایش داد و یک برند رسمی به نام دی ان ان سافت ور (DNN Software) خود را معرفی کرد .

    پلتفرم دی ان ان با زبان برنامه نویسی #C و Asp.net و پایگاه داده Microsoft Sql Server پیاده سازی شده است و به صورت کاملا رایگان و اپن سورس در اختیار عموم قرار گرفته است . البته در سال های اخیر شرکت مذکور با انتشار نسخه غیر رایگان خود با نام ایوک(Evoq) در چندین نسخه مختلف از جمله ایوک انگیج , ایوک کانتنت , ایوک سوشال و ایوک سوئیت را که با تفاوت های همچون اینترفیس (Interface) متفاوت نسبت به نسخه رایگان و چندین ماژول اختصاصی مخصوص نسخه های ایوک به همراه این پلتفرم عرضه کرد.(البته ایوک نیز از هسته دی ان ان استفاده شده تمام ساختار جز موارد گفته شده در دی ان ان یکسان می باشد.)

    دی‌ان‌ان با ساختار منعطف و توسعه پذیر و ایمن , بستر مناسبی برا علاقه مندان به محصولات مایکروسافت در زمینه تحت وب به خود اختصاص داده .ناگفته نماند در طی این دوازده سال گذشته اعتماد خوبی بین توسعه دهندگان وب را کسب کرده که در این مدت شاهده پیاده سازی بیش از یک میلیون وب سایت در سرتاسر جهان که این رقم در سال های اخیر با سرعت بالایی در حال افزایش است . در ایران نیز بیشترین وب سایت های بهره گیری از پلتفرم وب سایت های سازمانی و دولتی و شرکتی می باشد با توجه به امنیت و محیط کاربری این پلتفرم را متمایز ساخته است. طراحی وب سایت

    حال که با این موارد آشنا شدید، متوجه اهمیت بالا وب سایت ها در زمینه های متفاوت میشوید. این امر به این دلیل امکان پذیر است که داشتن شناختی نسبی از وب سایت ها و نحوه راه اندازی آنها به شما کمک میکند تا تصمیم های بهتری در هنگام انتخاب یا ساخت وب سایت خود بگیرید. از این جهت، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش برای دریافت وب سایت مورد نظر خود میتوانید به وب سایت cms-iran.com نگاهی بیندازید که سابقه درخشانی در زمینه راه اندازی وب سایت ها در زمینه ای متفاوت دارد.

  • در 11 نوامبر 2021 بود که کمپانی کرفتون با همکاری استودیوی پابجی، بازی معروف و جدیدی به نام PUBG New State که نسخه به روز شده اعضای PUBG Mobile محسوب می ‌شود را منتشر کرد. این نسخه از بازی، داستان آینده جهان پابجی را در سال 2051 به تصویر می کشد و مکان اجرای آن، کشور نابوده شده ای به نام Tori است که توسط افرادی با نقاب های طلایی ویران شده. با وجود اینکه فضای اصلی بازی PUBG New State همچنان برای گیمر ها آشنایی دارد اما در مواردی مثل نقشه، امکانات جدید، گرافیک و غیره، بین بازی پابجی با پابچی نیو استیت تفاوت های زیادی وجود دارد. در ادامه با بررسی تفاوت های بازی پابجی و پابجی نیو استیت همراه ما باشید.

    امکانات جدید و هیجان انگیز پابجی نیو استیت

    استودیوی پابجی امکانات جدید زیادی را به این نسخه از بازی اضافه کرده که از این طریق امکان لذت بیشتر را برای طرفداران فراهم کرده است. از جمله امکانات هیجان انگیز این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • سفارش سلاح و شخصی سازی آن ها: این افزوده جدید یکی از ویژگی های پرطرفدار بازی پابجی نیو استیت است که امکان انتخاب حالت آتش و اتصال نارنجک انداز و غیره را فراهم می کند. شما با استفاده از Customizable kit امکانات زیر را دارید

      • سلاح خود را متناسب با هدفتان تغییر داده

      • ظرفیت آن را افزایش دهید

      • VSS آن را از بین گزینه های موجود انتخاب کنید

      • قطعه های جدید به آن اضافه کنید

      • تعداد گلوله‌ های مورد نیازتان را انتخاب کنید

      • بدنه تفنگ را مطابق با نیاز خود انتخاب کرده و در لحظه تست کنید

      • بعد از اطمینان کامل، با اسلحه مورد علاقه خود به جنگ با دشمنان بروید.

    • اضافه شدن وسایل نقلیه جدید و هواپیما های بدون سرنشین: در مقایسه پابجی موبایل و پابجی نیو استیت، اضافه شدن ماشین ‌های برقی است، این در حالی است که شما در نسخه قبلی تنها می توانستید از ماشین ‌های بنزینی استفاده کنید، اما در این نسخه ماشین‌ های برقی نیز وارد بازی شده ‌اند تا لذت بازی را بیشتر کنند. از ویژگی‌ های جدید ماشین‌ ها می توان گزینه ‌ی Auto Drive را نام برد که با زدن آن نیازی به گاز زدن نیست و ماشین خود به خود حرکت می‌ کند.

    • سپر های بالستیک و رول های جنگی

    • وجود فروشگاه داخل بازی برای خرید پهباد

    ارتقای نقشه در بازی PUBG New State

    در بازی‌ های بتل رویال نقشه یکی از اصل ‌های مهم و ضروری محسوب می شود و نقش زیادی در گیم پلی بازی ایفا می کند. در مقایسه ی پابجی نیو استیت و پابجی موبایل باید گفت که توسعه دهندگان نسخه جدید این بازی در ارتقای نقشه عالی عمل کرده اند. نقشه بازی کاملاً تغییر کرده و شما در آن فضا های جذاب را خواهید دید که به دلیل ارتقای گرافیک بازی نیز، لذت بازی دو چندان می‌ شود. در این نسخه جدید از پابجی، چهار نقشه وجود دارد که شامل نقشه آینده نگرانه کشور Tori، Erangel 2051، Training Grounds و Station می شود. در به روز رسانی اخیر پابجی نیو استیت، علاوه بر این نقشه های جدید و چالش های‌ مربوط به آن، اسلحه شاتگان جدیدی به نام MP-155 Ultima به بازی اضافه شده که با دوازده تیر خود، در مبارزات نزدیک آسیب زیادی به بازیکنان می ‌رساند. با توجه به امکانات جدید این بازی، میتوانید تجهیزات مختلفی را به این اسلحه وصل کرده و از قدرتش استفاده کنید.

    ارتقاء گرافیک در پابجی نیو استیت

    یکی از تفاوت های بازی پابجی با پابجی نیو استیت گرافیک آن ها است. گرافیک نیو استیت خیلی واقعی تر از ورژن قبلی است و در موقعیت ‌های مختلفی مانند تیراندازی، شنا، قدم زدن در خیابان‌ و پرش از هواپیما به راحتی متوجه این تغییر می شوید. حرکات این بازی روان ‌تر و نرم ‌تر از پابجی موبایل بوده و سرعت بیشتری نیز دارد که باعث می ‌شود هنگام بازی باگ‌ های کمتری را تجربه کنید.

    تفاوت سیستم مورد نیاز برای نصب استاندارد پابجی نیو استیت با پابجی موبایل

    برای نصب استاندارد هر کدام از این بازی ها، یک سیستم متفاوت مورد نیاز است که در ادامه به تفاوت این سیستم ها می پردازیم.

    سیستم مورد نیاز در Android مخصوص بازی پابجی نیو استیت

    • حافظه: حداقل ۲.۵ گیگ

    • سیستم ‌عامل: اندروید ۶ و بیشتر

    سیستم مورد نیاز در IOS جهت نصب پابجی نیو استیت

    • حافظه: ۲.۵ گیگ

    • سیستم‌ عامل: آی او اس ۱۰ و بالا تر

    سیستم مورد نیاز در Android برای نصب بازی پابجی موبایل

    • حافظه: حداقل دو گیگ

    • سیستم ‌عامل: اندروید ۵.۱.۱ و بالا تر

    سیستم مورد نیاز در IOS جهت نصب استاندارد پابجی موبایل

    • حافظه: حداقل ۱.۸ گیگ

    • سیستم ‌عامل: آی او اس ۹.۰ و بالا تر

    وجود کنترلر های روان ‌تر در پابجی نیو استیت در مقایسه با پابجی موبایل

    در مقایسه تفاوت های بازی پابجی و پابجی نیو استیت، یکی از مواردی که گیم پلی را بسیار راحت تر کرده، کنترلر های پابجی نیو استیت است که بسیار روان ‌تر و راحت ‌تر از نسخه پابجی موبایل شده ‌اند.

    تفاوت نحوه شکستن در ها در پابجی نیو استیت

    یکی از چالش های پابجی موبایل شکستن در ها بود که برای شکستن هر در باید بار ها شلیک می کردید، اما در این نسخه جدید، تنها با چند شلیک می توانید در ها را شکسته و وارد شوید.

    امکان جمع آوری پول در پابجی نیو استیت

    یکی دیگر از تفاوت های پابجی موبایل و پابجی نیو استیت این است که در پابجی پول اصلا معنی نداشت، اما در پابجی نیو استیت می توانید در محیط بازی پول جمع کنید و تجهیزات مورد نیاز خود را بخرید.

    در این بازی بهترین روش برای خرید وسیله های نقلیه، شکلک ها، لباس ها، تهیه مجوز Survival Pass و آزاد سازی قفل وسیله ها از درون جعبه ها و غیره، خرید انسی پابجی نیو استیت است. در حالت عادی خرید nc پابجی نیو استیت باید داخل فروشگاه بازی انجام شود، اما به دلیل این که این بازی در ایران فیلتر است نمی توان به صورت مستقیم آن را تهیه کرد و به همین منظور باید از طریق وبسایت برای تهیه آن اقدام کرده و پیش از خرید حتما از معتبر بودن وب سایت مطمئن شوید.

     
  •  

    Shape1

    امروزه بسیاری از ایرانیان در بازارهای مالی ارز دیجیتال فعالیت کرده و از این طریق درآمد کسب می‌کنند. در دنیا ارزهای دیجیتال، از مایننیگ گرفته تا خرید وفروش ارز، می‌تواند برای کاربران سودآور باشد. اما با این حال، بسیاری از افراد نمی‌دانند چگونه می‌توان ارز استخراج یا خریداری شده را نقد کرد. در این مقاله آموزش تبدیل بیت کوین به ریال را برای استخراج کنندگان و دارندگان بیت کوینی که قصد دارند دارایی دیجیتال خود را نقد کنند، توضیح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

    چگونه بیت کوین را به ریال تبدیل کنیم؟

    تبدیل ارزهای دیجیتال به ریال در دنیای کریپتوکارنسی، برای کاربران ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است. اغلب افرادی که به معاملات ارزهای دیجیتال مشغول بوده یا از طریق ماینینگ، بیت کوین به دست می‌آورند، ممکن است قصد تبدیل دارایی دیجیتال خود به ارز رایج کشور یعنی ریال را داشته باشند. از آنجایی که صرافی‌های غیر ایرانی، اجازه تبدیل بیت کوین به ریال را به کاربران خود نمی‌دهند، بنابراین کاربران تنها می‌توانند از دو روش زیر بیت کوین را نقد کنند:

    معامله بیت کوین با ریال:


    یکی از روش‌های نقد کردن بیت کوین، معامله است. در این روش، فروشنده بیت کوین بایستی فرد خریدار را پیدا کند و بیت کوین را به کیف پول شخص خریدار انتقال دهد. سپس با استفاده از ماشین حساب و تبدیل ارزش بیت کوین به دلار، شخص خریدار، مبلغ بیت کوین خریداری شده را به حساب فروشنده انتقال دهد. اما این روش مشکلات فراوانی دارد و ممکن است خریدار پس از دریافت بیت کوین، هزینه آن را به حساب فروشنده واریز نکند. در این صورت هرچند مراجع قانونی طرف شما باشند نیز، به دلیل عدم قابل پیگیری بودن تراکنشات بیت کوین، باید پروسه‌ای طولانی گذرانده و مدت زمان زیادی منتظر بمانید.

    استفاده از صرافی معتبر ایرانی برای نقد کردن بیت کوین:

    مطمئن‌ترین روش برای خرید ارز دیجیتال یا فروش آن، استفاده از صرافی‌های ایرانی است. صرافی ایرانی این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند که فروشندگان بیت کوین، با فروش ارز خود به صرافی، هزینه آن را به ریال دریافت کنند. در ادامه ویژگی‌های یک صرافی معتبر برای خرید وفروش ارزهای دیجیتال را به شما توضیح می‌دهیم.

    ویژگی‌های یک صرافی معتبر ارز دیجیتال:

    Shape2

    انتخاب یک صرافی معتبر برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، برای معامله‌گران از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین بهتر است قبل از ثبت نام در صرافی، خصوصیت‌های مهم یک صرافی مطمئن را بدانید. یک صرافی معبتر ارزهای دیجیتال، بایستی ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

    امنیت:

    بازار ارزهای دیجیتال، بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی در این بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند. با این حساب، به هنگام انتخاب یک صرافی معتبر، تامین امنیت دارایی کاربران، حرف اول را می‌زند. با افزایش محبوبیت و ارزش ارزهای دیجیتال، این بازار، بیش از پیش با خطر هکرها مواجه می‌شود؛ اما با این حال صرافی‌ها هنوز دارایی کاربران خود را بیمه نمی‌کنند. بنابراین بایستی در هنگام انتخاب صرافی به این موضوع دقت کنید که صرافی مورد نظر از کد دو عاملی و احراز هویت برای تامین امنیت دارایی‌های شما استفاده می‌کند.

    کارمزد دریافتی:

    یکی از مسائلی که کاربران کریپتوکارنسی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، هزینه‌های مربوط به کارمزد تراکنشات است. بنابراین بهتر است از صرافی‌هایی که کارمزد پایین‌تری دارند استفاده کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که کیفیت ارائه خدمات مهم‌تر از کارمزد پایین است.

    پشتیبانی از ارزهای مختلف:

    یکی از دغدغه مبادله‌کنندگان ارزهای دیجیتال، عدم پشتیبانی صرافی‌ها از ارزهای مختلف است. در صورتی که یک صرافی از ارز مورد نظر شما پشتیبانی نکند، مجبور خواهید بود تا در صرافی دیگری ثبت نام کنید. به همین خاطر قبل از انتخاب صرافی، بهتر است لیست ارزهای پشتیبانی شده توسط صرافی را بررسی کرده و از از پشتیبانی شدن ارز موردنظرتان اطمینان حاصل کنید.

    تجربه کاربری:

    همه کاربران به دنبال استفاده از صرافی‌هایی هستند که استفاده از آن راحت باشد و بدون دردسر به همه خدمات آن دترسی داشته باشند. بنابراین در هنگان انتخاب صرافی ماسب برای فروش بیت کوین، ابتدا سهولت استفاده از پلتفرم را بررسی کنید. اغلب صرافی‌های معتبر ایرانی از جمله صرافی بزرگ تبدیل، منابع آموزشی رایگان برای استفاده از خدمات صرافی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

    دسترسی:

    بسیاری از کشورها از جمله ایران بنا به دلایلی چون تحریم، مشکلات قانونی و فرار مالیاتی، نمی‌توانند از صرافی‌های خارجی استفاده کنند یا دسترسی آن‌ها به خدمات آن محدود است. بنابراین بهترین گزینه برای مدیریت دارایی‌ها از جمله خرید وفروش ارز دیجیتال، استفاده از صرافی‌های بومی ایرانی است.

    حجم معاملات:

    حجم معاملات یک صرافی، برای کسانی که قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارند، از اهمیت زیادی برخوردار است. مخصوصا برای فروش بیت کوین، ابتدا بایستی از سهولت نقد کردن بیت کوین در صرافی مورد نظر، اطمینان حاصل کنید.

    پشتیبانی از خدمات:

    یکی از ویژگی‌های صرافی معتبر، پشتیبانی و پاسخدهی به سوالات کاربران است. پشتیبانی صرافی، به ابهامات کاربران پاسخ داده و آن‌ها را در انجام عملیات راهنمایی می‌کنند.

    شفافیت:

    یکی از ویژگی‌های بارز هر صرافی معتبری، ارائه اطلاعات مکانی و راه‌های ارتباطی به مکاربران است. یک صرافی معتبر بایستی اهداف و ماموریت خود را با شفافیت کامل بیان کرده و اطلاعات تماس و نشانی دقیق صرافی را در اختیار کاربران قرار دهد.

    اگر شما هم به حوزه استخراج ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم علاقه دارید، در مقاله "اتریوم تا چه زمانی استخراج میشود" می‌توانید جدیدترین برنامه این شبکه برای استخراج اتریوم توسط ماینرها را مشاهده کنید.

    آموزش تبدیل بیت کوین به ریال در صرافی ایرانی ارز دیجیتال تبدیل

    Shape3

    صرافی‌ها، نقش مهمی در دنیای کریپتوکارنسی دارند و به جرئت می‌توان گفت که بدون وجود صرافی‌ها خرید و فروش ارزهای دیجیتال به سختی ممکن می‌شد. البته کاربران ایرانی مشکلات زیادی در کار با صرافی‌های معتبر خارجی تجربه کرده‌اند که دلیل آن‌ها تحریم‌های فعلی می‌باشد. اما استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی، امنیت دارایی‌های دیجیتالی شما را تامین می‌کند.

    صرافی تبدیل، یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای معامله‌گران است که امکانات زیادی در اختیارشان قرار می‌دهد. همه فعالان ارزهای دیجیتال، با استفاده از این صرافی، به راحتی می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله یا نقد کنند. در ادامه نحوه تبدیل بیت کوین به ریال، با استفاده از صرافی تبدیل را به شما آموزش می‌دهیم.

    1. ثبت نام در تبدیل

    2. تکمیل فرآیند احراز هویت

    3. دریافت آدرس کیف پول صرافی

    4. تعیین مقدار بیت کوین فروشی

    5. انتقال بیت کوین به آدرس کیف پول صرافی

    6. ارسال آدرس تراکنس به صرافی

    7. دریافت ریال از حساب بانکی

    نتیجه‌گیری:

    به انتهای مقاله آموزش تبدیل بیت کوین به ریال رسیدیم. همانطور که در مقاله خواندید، امن‌ترین راه فروش بیت کوین، فروختن آن به صرافی‌های معتبر ایرانی است. البته بهتر است در هنگام انتخاب صرافی معتبر، نکاتی که در مقاله ذکر کردیم را مد نظر قرار داده و برای اینکه امنیت دارایی‌های شما به خطر نیفتد، از صرافی‌های ایرانی دارای فرآیند احراز هویت استفاده کنید. به نظر شما، یک صرافی خوب چه ویژگی‌های دیگری باید داشته باشد؟

  • خرید لوازم خانگی یکی از کارهای مهمی است که باید در آن به موارد زیادی توجه کرد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید انواع لوازم خانگی، انتخاب بهترین برند لوازم خانگی است. برندهای زیادی در بازار لوازم خانگی وجود دارند که توانسته اند به واسطه ی تولید محصولات بسیار با کیفیت توانسته اند به محبوبیت بالایی دست پیدا کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی دو رقیب سرسخت در زمینه ی انواع لوازم خانگی بپردازیم.

    1. لوازم خانگی دلمونتی

    شرکت دلمونتی یکی از کمپانی های بسیار محبوب ایتالیایی در زمینه ی تولید لوازم آشپزخانه می باشد.شرکت دلمونتی طی چند سال اخیر روابط تجاری گسترده ای با کشور ما آغاز کرده است و توانسته به جایگاه خوبی در بازار لوازم خانگی ایران برسد.محصولات دلمونتی برای افرادی که قصد خرید محصولات با کیفیت با قیمت مناسب را دارند بهترین انتخاب به حساب می آید. محصولات شرکت دلمونتی از فراوانی بسیاری برخوردار است که در دو دسته لوازم خانگی برقی و لوازم خانگی غیر برقی به بازار عرضه شده اند. از معروف ترین محصولات دلمونتی در بازار لوازم خانگی ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • جارو برقی و جارو شارژی دلمونتی

    • قهوه ساز و اسپرسوساز دلمونتی

    • آون توستر دلمونتی

    • اتو پرس و اتو بخار دلمونتی

    • چای ساز دلمونتی

    • خردکن و رنده برقی دلمونتی

    • گوشت کوب برقی و میوه خشک کن دلمونتی

    • سرویس قابلمه چدن دلمونتی

    • زودپز دلمونتی

    • سرویس قاشق و چنگال دلمونتی

    • و...

    چرا باید لوازم خانگی دلمونتی بخریم؟

    یکی از مهم ترین موارد در خرید لوازم خانگی خارجی، انتخاب و خرید محصول اورجینال است. خوشبختانه محصولات دلمونتی در بازار لوازم خانگی ایران کاملا اصل می باشند و تا به الان هیچ محصول تقلبی از این کمپانی تولید نشده است و همین موضوع موجب شده تا محصولات این شرکت محبوبیت بالایی داشته باشند. علاوه بر این موضوع یکی از تفاوت های اساسی محصولات دلمونتی با سایر برندهای تولید کننده ی لوازم خانگی، قیمت مناسب و بسیار منطقی این محصولات است. کارکرد، ظرافت و گیرایی محصولات دلمونتی نیز از عوامل محبوبیت محصولات دلمونتی است.

    پرفروش ترین محصولات دلمونتی کدام است؟

    • سرخ کن بدون روغن دلمونتی

    یکی از محبوب ترین محصولات دلمونتی، سرخ کن بدون روغن دلمونتی است. یکی از ویژگی های مهم سرخ کن دلمونتی، تهیه ی غذای سالم و رژیمی به وسیله به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا است. در این مدل سرخ کن شما می توانید سیب زمینی، گوشت، مرغ و سایر مواد غذایی را با بالاترین کیفیت و بدون هیچ روغنی سرخ کنید. علاوه بر این ظرفیت 3 لیتری سرخ کن دلمونتی باعث شده تا حجم زیادی از مواد غذایی را بدون مصرف روغن سرخ کرد.

    از سایر خصوصیات سرخ کن بدون روغن دلمونتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • دکمه های لمسی سرخ کن دلمونتی

    • صفحه نمایش LED

    • قابلیت مشاهده نوع برنامه و دمای پخت

    • دارای 615 عملکرد

    • قابلیت تنظیم دما بین 60 تا 200 درجه سانتی گراد

    • چرخ گوشت دلمونتی

    یکی دیگر از محصولات بسیار محبوب دلمونتی، چرخ گوشت دلمونتی است. چرخ گوشت دلمونتی از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. علاوه بر این موارد، چرخ گوشت های تولید شده شرکت دلمونتی از موتور و گیربکس بسیار قوی در درون خود بهره می برد.

    قطعات چرخ گوشت دلمونتی به راحتی جدا شده و کاملا قابل شستشو می باشند. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که چرخ گوشت های دلمونتی در برابر ضربه و رطوبت بسیار مستحکم هستند. یکی از ویژگی های کارآمد چرخ گوشت دلمونتی قابلیت چرخش معکوس آن است. با کمک این محصول می توان انواع خمیر گوشت را تهیه نمود.

    1. لوازم خانگی پارس خزر

    برند پارس خزر یکی دیگر از برندهای بسیار معتبر در زمینه ی تولید لوازم خانگی است که از زمان آغاز کار تا به الان توانسته به یکی از محبوب ترین برند های داخلی تبدیل شود. یکی از فاکتورهایی که باعث محبوبیت محصولات پارس خزر شده است، قیمت مناسب این محصولات است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که علت قیمت مناسب محصولات پارس خزر چیست؟! در جواب به این سوال باید گفت که با توجه به این که بسیاری از قطعات محصولات برقی پارس خزر در کشور ایران تولید می‌شوند و سیاست این شرکت مانند اغلب برند‌های داخلی نیست، بنابراین قیمت نهایی محصولات پارس خزر بسیار مناسب می باشند.

    کمپانی پارس خزر محصولات متنوع و با کیفیتی را وارد بازار کرده است که تقریبا تمام نیازهای کاربران را برطرف کرده است. به طور کلی محصولات پارس خزر شامل دسته بندی زیر می شوند:

    • لوازم شست‌و‌شو نظافت : جاروبرقی و بخارشو، ماشین لباس‌شویی و اتوبخار

    • ابزار سرمایشی و گرمایشی و تهویه هوا: پنکه، هواکش، فن‌هیتر و بخاری برقی و تصویه کننده‌ی هوا

    • ابزار و لوازم آشپزخانه و وسایل پخت و پز: پلوپز، سرخ‌کن، کباب‌پز، اون تستر، تخم‌مرغ‌پز، بخارپز، ساندویچ‌ساز و دستگاه چندکاره مولتی کوکر، غذاساز، بلندر، آسیاب، همزن، خردکن، دوکاره(آسیاب-مخلوط‌کن)، سه‌کاره(خردکن-مخلوط‌کن-هم‌زن)، سبزی خردکن، میوه و سبزی خشک‌کن، ترازو دیجیتال، چرخ گوشت و مکمل چرخ گوشت، آب‌میوه‌گیری، آب مرکبات‌گیری، اسپرسوساز، چای ساز،کتری برقی، قوه‌ساز، تصویه آب و دم‌آور

    C:\Users\user645\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\4.jpg

    پرفروش ترین محصولات پارس خزر کدام است؟

    • پلو پز پارس خزر

    پلوپز پارس خزر یکی از محصولات بسیار کاربردی و پرفروش پارس خزر می باشد که به کمک آن می توان انواع غذا با برنج را در کمترین زمان ممکن آماده کرد. پلوپز پارس خزر با پوشش نچسب تفلون با کیفیت، بهترین گزینه برای پخت برنج با ته دیگ خوشرنگ به حساب می آید. از سایر ویژگی های پلوپزهای پارس خزر، گارانتی 24 ماهه محصول،‌ پخت برنج با درجات مختلف و زمان سنج پخت خودکار می باشد.

    • جاروبرقی پارس خزر

    همه ی ما این را می دانیم که برای انتخاب و خرید یک جاروبرقی مناسب اولین و مهم ترین فاکتوری که باید به آن توجه کنیم، قدرت موتور جاروبرقی و یا همان میزان مکندگی جارو و مصرف انرژی آن است. با توجه به اینکه جاروبرقی به عنوان وسیله ای که کارایی زیادی دارد، پس هر چه میزان مصرف انرژی کمتری داشته باشد یقینا قبض برق ارزان‌تری را در پی دارد.

    در این رابطه جاروبرقی های پارس خزر با میزان مکندگی بالا و میزان مصرف انرژی کم این نیاز را برای مشتریان برطرف کرده است. این جارو برقی ها گنجایش مخزن آن دارای ۶ لیتر می باشد و مجهز به میکروفیلتر مخصوص تصفیه گرد و غبار است. دارای برس مخصوص مبل و گوشه پاک کن، فناوری Quattri Power و فیلتر HEPA قابل شستشو است و نشانگر برای نمایش پر شدن کیسه ی آشغال دارد.

    • پنکه پارس خزر


    پنکه های پارس خزر یکی دیگر از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد. پنکه های پارس خزر در انواع مدل های پنکه رومیزی، پنکه پایه بلند، پنکه دیواری، پنکه سقفی، پنکه رطوبت ساز و پنکه بی پره با ظاهری زیبا و کارآیی بالایی و توان بالای موتور در بازار موجود می باشند. از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات پنکه های پارس خزر می توان به مواردی همچون: گارد محافظ ایمن ، دارای موتور مجهز به فیوز حرارتی، قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای، قابلیت تنظیم گردش افقی، دارای محفظه محل قرار گیری سیم دوشاخه، مجهز به لامپ نشانگر سرعت، دارای نشان استاندارد ایمنی و... اشاره کرد.

  •  

    دنبال برندهای مرغوب لوازم آرایشی که درعین حال با کیفیت باشند می‌گردید؟ با توجه به تحریم‌های موجود کشور، در حال حاضر اکثر خانم‌ ها ترجیح می‌دهند برای انتخاب محصولات آرایشی اصل، با قیمت مناسب به سراغ پرفروش ترین برند لوازم آرایشی در ایران بروند. امروزه شاهد مارک های معروف ایرانی در بازار هستیم که این شرکت ها در زمینه تولید و عرضه محصولات مختلف آرایشی و بهداشتی فعالیت دارند. اما طی سال‌های اخیر و در کنار پیشرفت هر روزه صنعت آرایشی و بهداشتی جهانی، شاهد برخی از برندهای ایرانی هستیم که با عرضه محصولات مرغوب و با کیفیت محبوبیت بالایی بین افراد پیدا کرده‌اند.

    ۵ برند لوازم آرایشی و بهداشتی پرطرفدار ایرانی

    میزان کیفیت برندهای لوازم آرایشی ایرانی

    با توجه به رقابت‌های داخلی، کیفیت تولیدات محصولات داخل کشور به صورت چشمگیری افزایش یافته و همین امر موجب بالا رفتن سهم فروش برندهای لوازم آرایشی ایرانی در بازار این محصولات شده‌است. فرمولاسیون محصولات در ایران مطابق با نیازهای پوستی و آب و هوای اقلیمی کشور ایران تولید می‌شوند. به همین دلیل برای ایرانیان بسیار مناسب هستند و مصرف کنندگان آن‌ها بر این باورند که میزان کیفیت این مارک ها از نظر مواد اولیه و میزان تاثیرگذاری، با نمونه‌های خارجی برابر می‌کند.

    5 تا از پرفروش ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی

    پادینا Padina: برند پادینا Padina از زیر مجموعه کمپانی کادوس kadus است و جزو شرکت های فعال در صنعت آرایشی و تولید محصولات مراقبت از پوست فعالیت میکند. این شرکت در سال 1373 ایجاد شده. و با همکاری علمی و فنی، شرکت های معتبر اروپایی به ویژه کمپانی LCW فرانسه محصولات با کیفیت خود را تحت عنوان پادینا در بارار عرضه کرده است.

    محصولات+آرایشی+و+بهداشتی+شون.jpg (1200×600)

    شون schon: محصولات این برند، از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار هستند و به علت پوشش دهی بالا، برای رفع عیب و نقص‌های پوست و دوچندان کردن زیبایی آرایش شهرت دارند. فرمولاسیون برند شون ، بر پایه مواد گیاهی بوده و ضامن سلامت و زیبایی پوست بانوان است.

    my-products.jpg (780×405)

    مای MY: یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین مارک های لوازم آرایشی ایرانی که بازار خوبی هم در ایران دارد، برند مای MY است. اعتراف می‌کنم خودم تا همین چندوقت پیش درجریان نبودم که مای، یک برند ایرانی است. کیفیت محصولات مای، در سطح استانداردهای بین‌المللی است و موفق شده‌است تا استاندارد ISO۲۲۷۲۶ را که یکی از معتبرترین استانداردهای بین‌المللی لوازم آرایش است، کسب کند.

    سینره Cinere: شرکت دانش بنیان طبیعت زنده در سال ۱۳۷۶ با هدف تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی بنیان نهاده شد. این شرکت محصولات خود را تحت نام تجاری “سینره” به بازار عرضه نمود و پس از آن با جذب نیروهای متخصص و تلاش های مستمر در سال ۱۳۸۸ موفق به کسب عنوان برند برتر شد.

    تصویر-2-4-1.jpg.webp (1706×966)

    کالیستا callista: کالیستا از همان ابتدا با طراحی منحصر بفرد خود و شعار دنیات رو با کالیستا شاد و رنگی کن فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات کالیستا دارای رنگ‌بندی کاملا زیبا، خلاقانه و متشکل از رنگ‌های شاد و جذاب است که در ذهن مخاطب نقش می‌بندد. همچنین کیفیت محصولات کالیستا به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب که از کشورهای معتبر اروپایی تامین می‌شود.

    در بازار لوازم آرایشی ، برندهای زیادی به چشم می آید که هر کدام دارای ویژگی های مختلفی هستند. اما مهمترین ویژگی یک برند لوازم آرایشی خوب ، کیفیت آن است. در این مقاله به معرفی لیستی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی ایرانی پرداختیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد.

  • پودر شفاف یکی از جدیدترین لوازم آرایش موجود در بازار است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. پودر شفاف باعث ماندگاری و ثابت‌ماندن آرایش شما می‌شود و استفاده از آن نامحدود است. همچنین برای آن دسته از افراد که پوست چربی دارند، بسیار حیاتی و ضروری به حساب می‌آید. علاوه بر این، به دلیل فرمولاسیون مناسبی که دارد، جلوی انعکاس نور را می‌گیرد. حال این سوال به وجود می‌آید که پودر شفاف چیست و از کجا آمده است؟ چطور کار می‌کند؟ و از همه مهم‌تر، چه چیزی باعث تفاوت پودر شفاف با اسپری فیکس‌کننده می‌شود؟ ما در ادامه نوشته به پاسخ تمام این سوالات با ذکر همه جزئیات می‌پردازیم.

    توجه داشته باشید که برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که انواع پودرها نظیر پودر شفاف و کرم پودر را عرضه می‌کنند. مانند کرم پودر فلورمار و فیکساتور فلورمار که از جمله بهترین‌های دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی هستند و در بیشتر فروشگاه‌های معتبر وجود دارند. مانند مو تن رو که انواع برندهای پودر شفاف مانند فلورمار، مای و... را به‌راحتی در دسترس همگان قرار داده و می‌توان تنها با چند کلیک، خیلی راحت و آسوده انواع محصولات آرایشی را بخرید.

    تاریخچه پودر شفاف‌

    شاید تصور کنید که پودر شفاف محصولی جدید و ترندشده باشد؛ اما تاریخچه طولانی دارد. درواقع در دهه‌های 1940 و 1950 پودر در دوران طلایی خود به سر می‌برد. به این صورت که خانم‌ها برای رفتن به اتاق پودر (یعنی همان سرویس بهداشتی) عذر می‌آوردند تا بتوانند آرایش‌شان را مرتب کنند یا در اصطلاح «کمی پودر به بینی‌شان بزنند». چراکه میکاپ مخملی در آن زمان مد بود و پودرهای شفاف هم عمل زیرسازی پوست را انجام می‌دادند و هم آرایش روزانه را مخملی‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دانند. به همین دلیل میکاپ به‌قدری سنگین بود که خانم‌ها برای پاک‌کردنش به حوله نیاز پیدا می‌کردند. چند سال بعد یعنی در طول دهه 1960 داشتن پوست طبیعی مد شد و کمتر کسی سراغ آرایش‌های سنگین و استفاده از مقادیر زیاد پودر می‌رفت. در این زمان پودرهای شفاف با قدرت به صحنه برگشتند. در این زمان استفاده از کرم‌پودرهای مایع و کرمی سبک‌تر باب شد؛ چراکه باعث طبیعی‌ترشدن پوست صورت و ظاهر می‌شد. حال حدس بزنید چه؟ همه این کرم‌ها با پودر ثابت می‌شوند. به همین دلیل محبوبیت انواع پودرها از جمله پودرهای شفاف طی چند سال اخیر بسیار افزایش یافته است. برند محبوب فلورمار بهترین کرم پودرها را با این ویژگی تولید می‌کند.

    پودر پوشش‌دهنده در برابر پودر شفاف

    طبق گفتهAshleigh Ciucci ، آرایشگر NYC، برای ثابت‌کردن کرم پودر در انواع آرایش‌ها، پودر شفاف بسیار گزینه مناسبی است؛ زیرا بسیار سبک است و راحت جذب پوست می‌شود.» حال این سوال به وجود می‌آید که آیا استفاده از یک پودر معمولی پوشش‌دهنده کافی نیست؟ در پاسخ باید بگوییم که بله، استفاده از یک پودر معمولی برای ثابت نگه‌داشتن آرایش کفایت می‌کند؛ اما به خاطر داشته باشید که این پودرها رنگ بیشتری به صورت‌تان اضافه می‌کنند. در حالی که پودرهای شفاف هیچ عنصر رنگی ندارند و وزن یا پوشش اضافی روی پوست ایجاد نمی‌کنند. در واقع با استفاده از پودرهای شفاف فقط کرم‌پودری که از قبل زده بودید را اصلاح می‌کنید.

    اسپری فیکساتور در برابر پودر شفاف

    یکی از ابزارهای بسیار پرکاربرد که برای استفاده بلندمدت طراحی شده است، اسپری ثابت‌کننده آرایش است. این وسیله جدیدا توجهات زیادی را به خود جلب کرده و بسیاری را به سمت خود کشانده است؛ اما Ashleigh Ciucci یادآوری می‌کند که این اسپری‌ها یک محصول همه‌کاره نیستند. طبق گفته او، کنار هم قراردادن یک محصول مرطوب با یک محصول خشک به ماندگارشدن آرایش کمک می‌کند. مانند زمانی که از یک کرم سایه‌ چشم و یک سایه چشم پودری روی آن استفاده می‌کنید تا آرایش چشم‌های‌تان ثابت بماند و زود بهم نریزد. این موضوع برای کرم پودر هم صدق می‌کند. یعنی یک کرم‌پودر مایع یا کرمی باید با استفاده از پودر شفاف ثابت شود. با این حال باید برای روی یک زیرسازی پودری، از اسپری ثابت‌کننده استفاده کنیم. فیکساتور آرایش فلورمار از محبوب‌ترین فیکساتورهای بازار است.

    چگونه پودر شفاف مناسب را انتخاب کنیم؟

    انتخاب پودر شفاف مناسب پوست یکی از مهم‌ترین مراحل استفاده از این محصول است. در واقع مهم است که بدانید بار اولی که می‌خواهید از پودرهای شفاف استفاده کنید، باید سراغ انتخاب پودر شفاف سست بروید یا فشرده؟ Ashleigh Ciucci می‌گوید که پودر شفاف سست برای استفاده خانگی مناسب‌تر است؛ زیرا در عین حال که پوست‌تان هنوز ظاهر پوست ساده را دارد، حس صاف‌تری ایجاد می‌کند. فقط به خاطر داشته باشید که محصول انتخابی شما صاف‌شده باشد؛ در غیر این صورت هر بار که می‌خواهید از آن استفاده کنید، همه‌جا را بهم می‌ریزید. پودر شفاف فشرده برای آن دسته از افرادی مناسب است که دائما در حال حرکتند و پوست چربی دارند.

    نکات مهم استفاده از پودر شفاف

    • از بالای صورت‌تان شروع کنید

    استفاده از پودر شفاف اصول خودش را دارد. به این صورت که بعد از استفاده از کانسیلر و کرم‌پودر در نواحی مورد نیاز، یک برس بزرگ پودر بر‌دارید و آن را در پودر شفاف بغلطانید و اضافی آن را هم بتکانید. سپس پودر را در مرکز صورت، از پیشانی رو به پایین تا بینی بزنید. همین چند حرکت ساده شما را در داشتن آرایشی جذاب‌تر یاری می‌کند.

    • پودر شفاف به پوشانندگی هم کمک می‌کند

    در صورت داشتن جوش روی پوست، می‌توانید از پودر شفاف استفاده کنید. به این صورت که یک پنبه آغشته به پودر شفاف را دو بار روی همان ناحیه بزنید تا پوشش‌دهی بیشتری داشته باشد.

    • از پودر شفاف برای مات کردن رژ لب استفاده کنید

    مهم نیست که از چه رژ لبی استفاده می‌کنید؛ مادامی که پودر شفاف داشته باشید، می‌توانید به رژ لب مات مدنظرتان دست یابید. کافی است که یک دستمال کاغذی چندلایه بردارید و یکی از لایه‌هایش را جدا کنید. حال یک دستمال کاغذی تک‌لایه بسیار نازک و تقریبا شفاف خواهید داشت. آن را به آرامی رو لب‌تان قرار دهید. سپس کمی پودر شفاف را به‌آرامی روی آن بپاشید. بعد از چند ثانیه دستمال کاغذی را بردارید. حال شما لب‌هایی مات و جذاب خواهید داشت. این ترفند برای افزایش ماندگاری رژ لب‌هایی که خود مات هستند نیز استفاده می‌شود.

    • از پودر شفاف استفاده کنید تا حجم بیشتری به مژه‌های‌تان بدهید

    شاید باورتان نشود؛ اما از پودر شفاف برای حجم‌دادن به مژه‌ها نیز استفاده می‌شود. به این صورت که بعد ریمل‌زدن، وقتی هنوز ریمل روی مژه‌ها خیس است، چشم‌ها را ببندید و روی مژه‌های خیس‌تان پودر شفاف بزنید. سپس یک مرحله دیگر سراغ ریمل‌زدن بروید. این کار به افزایش حجم مژه‌هایتان کمک شایانی می‌کند.

  • معرفی مدل های مختلف ریسه ال ای دی برند لوپ لایت

    ریسه های ال ای دی از منابع نور تزئینی هستند که در دو انعطاف پذیر و غیر انعطاف پذیر تقسیم بندی می شوند. این ریسه ها دارای ویژگی های منحصر به فرد فراوانی نسبت به سایر منابع نورپردازی تزئینی هستند. از این رو مدل های مختلف ریسه های ال ای دی در محیط های داخلی و فضاهای بیرونی بسیار به چشم می خورد. در حال حاضر گروه صنعتی نیک تاب نور یزد با نشان تجاری Loop light، یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع ریسه های ال ای دی و نئون فلکسی با تکنولوژی بدون سیم محسوب می شود که تامین کننده نیاز بازار های داخلی و خارجی خاورمیانه است. ما در این مقاله قصد داریم تا انواع ریسه ال ای دی لوپ لایت را به همراه کاربرد ها و ویژگی ها بررسی کنیم.

    لوپ لایت

    بررسی انواع ریسه ال ای دی لوپ لایت

    ریسه های ال ای دی لوپ لایت در سه نوع بدون سیم، SMD و نئون فلکسی تولید و به دست مشتریان می رسند. همچنین این ریسه ها دارای مدل های ولتاژ پایین و ولتاژ بالا هستند که هرکدام در محیط های مختلفی از جمله دکور منازل، زیر پله ها، نمای بیرونی ساختمان ها و... کاربرد دارند. در ادامه بیشتر به بررسی انواع ریسه های ال ای دی لوپ لایت می پردازیم.

    ریسه ال ای دی بدون سیم لوپ لایت

    ریسه ال ای دی بدون سیم ولتاژ پایین لوپ لایت انعطاف پذیری و بازدهی بالایی داشته و در دو مدل با تراکم 60 و 120 طراحی می شود. این ریسه های ال ای دی را در اندازه های بسیار کوچک مانند 5/2 و 5 سانتی متری قابل برش هستند و در فضاهای داخلی و نیز مرطوب مورد استفاده قرار می گیرند. ریسه های ال ای دی بدون سیم لوپ لایت در طیف رنگی آفتابی، مهتابی، انبه ای و نچرال یا همان یخی به فروش می رسند و دارای سطح مقطع برش نیم دایره ای هستند.

    ریسه ال ای دی SMD لوپ لایت

    یکی از انواع ریسه های ولتاژ بالا این برند، ریسه ال ای دی SMD لوپ لایت نام دارد. این ریسه های لوپ لایت در سری ها و مدل های متنوعی همچون ریسه ال ای دی بدون سیم لوپ لایت با تراشه 2835، ریسه ال ای دی بدون سیم لوپ لایت با تراشه 5050 و ریسه ال ای دی SMD لوپ لایت مدل Blue Line موجود هستند.

     ریسه 2538 سری High Voltage برند لوپ لایت دارای سه مدل انعطاف پذیر با تراکم 60، 120 و 180 بوده و در نورپردازی تمامی فضاهای داخلی و خارجی از جمله سقف های کاذب و نمای بیرونی به کار می روند. همچنین این ریسه ها از چیپ های SMD به منظور کاهش مصرف انرژی و بازدهی بالا استفاده می کنند.

    ریسه RGB 5050 ولتاژ بالا ال ای دی SMD لوپ لایت با تراکم 60 در برابر نور خورشید مقاوم بوده و دارای درجه حفاظت IP65 می باشد. با این تفسیر، ریسه 5050 علاوه بر محیط های داخلی، در فضاهای بیرونی ساختمان نیز قابل استفاده است. این ریسه ها در هر 100 سانتی متر جای برش و انعطاف پذیری بالایی دارند.

    نوع دیگر ریسه های ولتاژ بالا لوپ لایت با قابلیت برش در هر نیم متر و درجه حفاظتی IP65، با نام بلولاین شناخته می شود. این ریسه ال ای دی در هر یک متر دارای 120 عدد ال ای دی SMD بوده و در برابر گرد و غبار، باران و نور خورشید مقاوم است. ریسه بلولاین لوپ لایت در سه رنگ آفتابی، مهتابی و یخی با تکنولوژی نانو برای مقاومت در مقابل کشش و وزن زیاد عرضه می شود.

    ریسه نئون فلکسی لوپ لایت

    ریسه های نئون فلکسی لوپ لایت از تکنولوژی بدون سیم برخوردار بوده و نور یکنواختی را ارائه می دهند. از این رو ریسه های نئون فلکسی برند لوپ لایت برای ساخت اشکال و خطوط نورانی بسیار مناسب هستند. ریسه های نئون فلکسی این برند به راحتی در فضاهای بیرونی قابل نصب بوده و و مصرف بسیاری پایینی دارند. مشتریان می توانند این ریسه های مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت را در رنگ بندی آفتابی، نچرال، سفید، انبه ای و آبی خریداری نمایند.

    %D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%87-8-%D9%88%D8%A7%D8%AA-%D9%86%D8%A6%D9%88%D9%86-%D9%81%D9%84%DA%A9%D8%B3-%D9%84%D9%88%D9%BE-%D9%84%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D9%84-la-mini120.jpg

    ویژگی های ریسه ال ای دی لوپ لایت

    برند لوپ لایت همواره در تلاش برای بهبود روابط خود با مشتریان و خریداران است و به همین دلیل ریسه های ال ای دی خود را با بالاترین کیفیت عرضه می کند. از ویژگی ها و مزایای ریسه های ال ای دی که پیشتر به صورت اجمالی ذکر شد می توان به مواردی همچون نصب انعطاف پذیر و آسان، نور شفاف و یکنواخت، قابلیت برش در ابعاد مختلف، مصرف پایین انرژی، طیف رنگی متنوع و بازدهی بالا اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی ها، یکی دیگر از مزایای استثنایی تمامی ریسه های ال ای دی لوپ لایت، گارانتی 2 ساله آنها می باشد که در راستای خدمات رسانی بهتر به مشتریان در نظر گرفته شده است.

    کاربرد های ریسه ال ای دی لوپ لایت

    ریسه های ال ای دی لوپ لایت با توجه به نقاط قوت و قابلیت هایی که دارند، برای نورپردازی محیط های داخلی و خارجی به کار می روند. نقاطی مانند نمای ساختمان ها، موزه ها و گالری ها، کافی شاپ ها، سالن های سینمایی، هتل ها، رستوران ها، پلکان ها، سقف های کاذب و... از جمله محیط هایی هستند که ریسه های ال ای دی لوپ لایت در آنها کاربرد دارند. برای خرید ریسه ال ای دی لوپ لایت می توانید از طریق نمایندگان فروش ریسه ال ای دی اقدام نمایید.

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر