خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

چند درصد از امکان های فروش خود را به خاطر عدم پیگیری یا فراموشی از دست می دهید؟

ما تقریبا 30 درصد! باور کردنی نیست اما اگر بدنه بازاریابی کسب و کار خود را به دقت مرور کنید متوجه می شود که حجم قابل توجهی از امکان های فروش خود را به دلیل خیلی ساده فراموشی از دست می دهید!

برای مشتریانی که از شما خرید می کنند و یا یک بار از شما خرید کرده اند، بسیار مهم است که شما به یاد آنها باشید.

آیا شما هم به این حجم قابل توجه مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید و یا مشتریان فعلی خود را ناراضی می کنید؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 17 دوست

لیست نظرات

  • [90.12.24 ] علیرصا کهوایی : سلام به نظر من اگر ما بتونیم از دوستانی که در زمینه های مختلف فعالیت میکنن کمک بگیریم یه همکاری بکنیم یا اصلا"هرکس که در زمینه ای که کار میکنه اطلاعات کاریش رو بده و به یکدیگر مشتری معرفی کنیم چه اشکال داره اما سه شرط هم داره 1)کسانی که واقعا"میخوان در زمینه کاری شون پیشرفت کنن2)باید قابل اطمینان باشه مثلا"من در اهواز هستم یکی از دوستان که در یک شهر یا شهرستان داره کار میکنه از من یه کاری ویا جنسی رو بخوادکه توشهرش بفروشه هم از لحاظ کاری باید مطمئن باشه هم از لحاظ مالی که من بتونم به اون شخص اعتماد کنم که باهاش کارکنم خلاصه بگم باید تظمین بده3)در مورد شماره تلفن یا همراه اگر کسانی که با این کار موافق بودن میتونن شماره ءهمراه ویا ثابت خودشون رو بذارن تا دوستان هم به اونها مشتری معرفی کنن ویا در زمینه کاری باآنها مشورت کنن البته لازم به ذکر است که این مطلب رو بگم خواهشن از آقایون ویا خوانوم ها از شماره های که دوستان میذارن مخصوصا"شماره ای رو که خانوم ها میزارن آقایون سوءاستفاده نکنن چون ما میخوایم یه کار سالم در پیشرفت شغلی وسود بیشتر ومشتری بیشتر در زمینهءکاری خودمان انجام دهیم اسم شرکت من شرکت آریا بنیان خاور میانه است در زمینه تابلو سازی برق صنعتی وآسانسور سازی و دوربین های مدار بسته در استان خوزستان در شهرستان اهواز مشغول به کار هستم اینم شمارهءهمراه من 09163217168 -09169871003 -09356900612 علیرضا کهوائی
  • [90.11.30 ] مجتبی : سلام من شدیداً از این موضوع رنج می برم. شاید در ماه ده‌ها پیش‌فاکتور صادر کنم، ولی اون‌هایی که پیگیری کنم زیر ده تا و طبیعتا اون‌هایی که نتیجه میده 2-3تا می‌شه دوست دارم یک نفر من رو راهنمایی کنه که چکار کنم تا قدرت پیگیریم بیشتر بشه تا در نهایت فروشم بالاتر بره
  • [90.11.26 ] محمد رضا عقیقی : بنده هم سلام و عرض ادب و ارادت خدمت همه شما دوستان دارم در مورد پرسش و پاسخها من فکر میکنم اگر مشتری نسبت به فروشنده احساس اعتماد کند کافی ایست چون این خود مشتری است که منافع خود را از این اعتماد دنبال میکند
  • [90.11.26 ] علیرضا : خدمات یا کالای ما باعث برگشت وخرید دوباره ازما میشه ارتباط با مشتری دربعضی کارها مفیده که درایران بخوبی انجام نمیشه!!! مثلا شرکتی کولرگازی می فروشه خریدارتابستان استفاده می کنه طرف زمستون زنگ می زنه کالایی که خریدی چطوره!!!! ولی مثلا یک آرایشگر (مکانیک و...)نمی تونی بامشتری درارتباط باشه بلکه کاراوست که مشتری راوفادارمی کنه درایران من آریشگری ندیدم به حرفه خود وارد باشه ولی درترکیه واروپا به ریزترین مورد توجه میشه آقایون حرف منو بهترمن ریشامو توآرایشگاه نمی زنم چون موقع اصلاح هی می گن لباتو اینجوری کن انجوری کن درصورتیکه درترکیه خود آرایشگرصورتتو بادست جهت اصلاح آماده می کنه . ما باید درهرکاری حتی بنظربی اهمیت خودمونو بادانش روزآشنا کنیم بعد ادعای مشتری مداری وارتباط بامشتری داشته باشیم.
  • [90.11.26 ] بهزاد دارابی : با سلام به نظر من مشتری خوب احتمال فراموش شدنش هست ولیکن مشتری بد را نباید هیچگاه فراموش کرد زیرا در اولی فقط سود را از دست میدهیم ولی در دومی سرمایه را
  • [90.11.26 ] امیراحمد جمالی : وقتی محصولاتمان را باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه کنیم. وقتی بر کیفیت محصولاتمان همواره بیفزاییم، مطمئن باشید که اعتماد مشتری را بدست می آورییم . در این صورت با تبلیغ محصولاتمان به برند هم تبدیل می شویم . مشتری نیزهیچوقت ما را فراموش نمی کند.
  • [90.11.25 ] ترتیبی : سلام . من همه این گفته ها را خواندم . حالا چه باید کرد ؟ که ما با این همه مشکلات کاری مشتری های خود را بتوانیم در کنار خود داشته باشیم تا آنها از ما ناراضی نباشد . اگر راهکاری در نظر شما است برای من ارسال کنید . تا همه فروشنده ها از این معضل نجات پیدا کنند . با تشکر ترتیبی
  • [90.11.25 ] نادر هاشمی : سلام به همه دوستان من بیست ساله که کاسبم چند سالیه که تو فایل مشتریان سالروز تولدشان را ثبت میکنم و در همان روز توسط پیامک تولدشان را تبریک میگوییم و این باعث میشود که مشتریان متوجه شوند که ما همیشه به یادشان هستیم واین کار باعث نزدیکی ما با مشتزیان میشود ۰نادر هاشمی از تهران
  • [90.11.25 ] سعیدعبدالهی : بنده نیز موافقم گاهی فقط بخاطر یک فراموشی ساده یک معامله بزرگی که میتونست مشتری با شما ببندد رو از دست میرود البته بنده یه راهی پیدا کردم و انجام میدم اینه که سررسیدی همیشه همراه خودم قرار دادم که تموم کارها و مشتریانی که احتیاج به پیگیری داره توش مینویسم
  • [90.11.25 ] علیرضا کهوایی : سلام من بدونه مقدمه یه چیزی رو عرض کنم سئوال خوبی است ولی انجور نیست کسی کسی رو فراموش نمی کند بلکه بعضی ها وقتی کارشان گیر است تو فکر همدیگر هستند ولی وقتی کارشان راه افتاد دیگر آن شخص را فراموش می کنند ولی من از آن دسته آدمهای هستم که کسی را فراموش نمی کنم مخصوصا"مشتریهایم را من با جون و دل برای مشتریانم کار انجام میدهم حتی بعضی جاها هم از جیبم مایع میگذارم ولی مشتریها که کارشان راه افتاد دیگر یادشان میرود یا خودشان را به فراموشی می زنند که به آن شرکت بدهی هم دارند الان من چندین پروژدارم که واقعا"برایشان از جون ودل مایع گذاشتم وحتی از وقتم هم زدم حلاکه میخواهم متالباتم رو وصول کنم میگویند ندارم ولی وقتی کار خودشان گیر بود تلفن من رو سوزندان از بس زنگ زدان وخیلی های دیگر یا سرشان خیلی شلوغ است که وقت ندارن یا نیروی کاریشو ندارن یا وضعیت مالی خیلی خوبی رو ندارن که خیلی از مسائل فراموشی به وجود می آید پس فکر راه حل آن باشید

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر