خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

چه نوع تم های برای یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب است؟

با توجه به اینکه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مدت زمان زیادی توسط کاربران آن مورد استفاده قرار می گیرد، برای اینکه این نرم افزار برای استفاده کنندگان خود خسته کننده نباشد،  ما تصمیم داریم مانند پنل پیامک لوکوپوک تم های مختلفی برای آن طراحی کنیم. (البته نه به کمی تعداد تم های پنل پیامک)

 

قابل ذکر است که با تغییر تم کل قیافه و رابط کاربر نرم افزار تغییر می کند.

 

حالا به نظر شما چه نوع تم های برای چنین نرم افزار مناسب است؟ تم های فانتزی؟ رسمی؟ تم نمادهای قدیم ایرانی؟ تم های مذهبی؟ و یا ....؟

ما خودمان تم های فانتزی با رنگ های شاد رو ترجیح می دیم!

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 5 دوست

لیست نظرات

  • [90.11.18 ] داوود : محیط ساده یا محیط یکتا میشه مثل نرم افزارهای فعلی که توی بازار هستن. که اگه مدت زمان کمی باهاشون کار کنید متوجه میشید که خیلی خسته کننده هستن. استفاده از رنگ های شاد در روحیه فرد هم تاثیر گذاره. با بخش جادوی کلمات موافقم. من هم توی سیستمم پیاده اش میکنم. ممنونم علی.
  • [90.11.17 ] ابوالفضل علیخانی : به نظر من تم باید ساده باشه، اما شاید بشه به عنوان یه پیشنهاد تو یه قسمت از جادوی کلمات استفاده کرد و یکسری از جملات بزرگان و افراد موفق در ارتباط با پشتکار و یا ارتباط با مشتری به صورت تصادفی روی صفحه نمایش داده بشه
  • [90.11.17 ] علی : نظر شخص بنده برای شما اینکه یک رابط یکتا بزنید که کاملا کاربد پذیر باشه و همزمان اینترفیس قوی و ساده و رونی داشته باشه تو این کارها فانتزی اصلا معنی نمیده و بیشتر کاربر رو اذیت می کنه و گیج می کنه
  • [90.11.17 ] اسماعیل احمدی : ]چون نرم افزار ارتباط با مشتری رابط بین ما و مشتری است برحسب نوع کسب وکارها باید سفارشی بشه
  • [90.11.17 ] داوود : به نظر من تم فوق العاده در برقراری ارتباط یوزر با نرم افزار تاثیر مثبت داره. من برای یکی از شرکت های تولیدی در زمینه ساخت هدایای اختصاصی فعالیت میکنم. و یک نرم افزار مدیریت مشتری کوچک تحت وب برای این مجموعه نوشتم. اما تا لان وقت نکردم بصورت حرفه ای روی تم اون کار کنم. با این وجود چون از رنگ های شاد در تم اولیه استفاده شده اکثر یوزر های سیستم راضی هستند. موفق باشید.

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر