خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید
  • جواد، تعبیر کلمه صداقت و پاکی بود، به همراه جواد ما آرمیتیس را تاسیس کردیم، جواد صادقی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند

     

    شهاب، .واقعا وقتی کد می زد، مسحور توانمندی هایش می شدم، واقعا مفتخرم که دوستی مثل شهاب  دارم، شهاب تشرفی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند.

     

    امیر، هیچ وقت آبمان با هم در یک جوب نمی رفت! اما صمیمانه دوست ش دارم، امیر اعوانی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند

     

    احسان، مهر و مهر و مهر ! آچار فرانسه تمام مشکلات ما، احسان سینایی اکنون در دانشگاهی در انگلیس در مقطع فوق لیسانس فاینس! تحصیل می کند.

     

    ناصر، ذکاوت و تیز هوشی از چشمانش می بارد، او به عنوان یک دوست و مشاوره به آرمیتیس خیلی کمک کرد، ناصر عزتی اکنون در دانشگاهی در کانادا در مقطع دکترای نرم افزار تحصیل می کند

     

    آدم دلش می گیرد، چرا  این دوستان اکنون نباید در ایران باشند؟

     

  • امروز جلسه ای داشتیم با یکی از مشتریان آرمیتیس، شرکتی که حوزه کاریش نیز در زمینه آی تی بود، خیلی جالب بود، می گفت مهندس این بخش و آن بخش را همه به وب سایت ما به صورت رایگان اضافه کن، این ها که برای شما هزینه ندارد، با یک کلیک اضافه می شود دیگر!

     

    چگونه باید این فرهنگ در جامعه ما جا بیفتد که برادر من، نرم افزار نیز یک کالا است، شاید به جرات می توان گفت که جزء گرانبهاترین کالا.

     

    نظر شما چیست؟ آیا واقعا نرم افزار کالا نیست؟

  • داستان تخته سیاه، بسیار ساده است، می خواهیم محفلی بنا کنیم که تولیدات نرم افزاری ما در قالب شرکت آرمیتیس و درگاه تجاری لوکوپوک توسط گپ و گفتمان با مخاطبانمان شکل و رنگ بهتری بگیرد.

    ما فکر می کنیم بهترین ایده در تولید یک محصول نرم افزاری استفاده از ایده های کاربران آن محصول است.
    با همراهی شما، تخته سیاه را به مکانی تبدیل خواهیم کرد برای هم افزایی ایده های مخاطبانش، تا بتوانیم بهترین اثر را از خود به یادگار بگذاریم.

    شما می توانید در اینجا بیشتر با مجموعه آرمیتیس آشنا شوید و از اینجا لوکوپوک را بیشتر بشناسید.
    این وبلاگ قرار است توسط این اشخاص به روز شود:
    سینا سواعدی، مدیر فنی
    دانیال صبوری، عضو تیم برنامه نویسی
    جواد خدادادی، عضو تیم پیاده سازی
    ستاره زند، عضو تیم گرافیک
    شیده قاموس، عضو تیم بازاریابی
    و من..

Go To
Page Size
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر