خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

پنج غول‌ CRM دنیا

برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، نرم‌افزارهایی توسط شرکت‌های گوناگون ارائه می‌شوند که بسته به وضعیت کسب و کار و نوع شرکت، می‌توان از یکی از این نرم افزارها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بهره برد. ما قصد داریم در این مقاله به شما پنج تا از قوی‌ترین و مشهورترین نرم‌افزارهای CRM را معرفی کنیم.

 

 

 

5. IBM CRM: یکی از شرکت‌هایی که نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می‌دهد، شرکت  مشهور و نامی IBM است. شرکت IBM، نرم‌افزار مدیریت ارتباط مشتر‌ی‌ای طراحی کرده که بوسیله آن یک کسب‌ و کار متوسط بتواند سمت و سوی خود را بیابد و جهت گیری‌های لازم برای پیشرفت خود را اخذ کند. این CRM اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که بوسیله آنها بتوانید مشتریان ثابت خود را پیدا کرده و تعداد آنها را افزایش دهید. IBM ، CRM خود را بیشتر برای کسب و کار های در حال گسترش طراحی کرده‌است و در سال 2012 توانسته با ارائه سخت افزارهای کمکی در کنار نرم‌افزار قوی‌اش، 3/6 درصد از فروش جهانی نرم‌افزارهای CRM را به خودش اختصاص دهد و در رده پنجم قرار گیرد.

 

 

 

4. Microsoft Dynamics CRM: ماکروسافت خود را در اتحاد با کسب و کار و فناوری می‌داند و در این مسیر تصمیم به تولید چنین نرم‌افزاری گرفته و توانسته موفقیت آمیز عمل کند. ماکروسافت در CRM خود بیشتر روی استفاده از نمودارها تمرکز کرده‌استو سعی کرده خود را با عصر رسانه‌های اجتماعی تطبیق دهد. سعی ماکروسافت در این نرم‌افزار CRM این است که راهنمایی‌ها و تحلیلاتی ارائه دهد که کسب و کار بتواند بوسیله آنها جهت گیری کند. این نرم‌افزار در سال 2012 حدود 6/3 درصد از فروش کل CRM ها را به خود اختصاص داده و در رده چهار قرار گرفته است.

 

 

 

3. Oracle CRM: شرکت اوراکل در این نرم‌افزار، بیش از بیست طرح پیشروی در صنعت را به کسب و کارهای پیشرفته ارائه می‌دهد تا بتوانند در مسیرشان پیشرفت کنند. این CRM در زمان واقعی، اطلاعات کسب و کار را در یک فضای ابری ثبت کرده و در همان زمان آنها را ارئه می‌دهد. اوراکل سیستمی در CRM خود ارائه داده که با استفاده از تکنولوژی اتوماسیون، کسب و کار می‌تواند با سرعت بیشتری کمپین‌های فروش و مارکتینگ خودش را راه اندازی کرده و از آنها نتایج مطلوبی دریافت کند. اوراکل در سال گذشته، با 11/1 در صد از فروش کل CRM ها، رده سوم را از آن خودش کرده‌است.

 

 

 

2. SAP :  نرم‌افزارSAP که چندین سال متوالی، پرفروش‌ترین نرم‌افزار CRM بوده، در سال 2012 با 12/9 درصد از کل فروش CRM ها، یک رده پایین آمده و در مقام دوم پرفروش‌ترین ها ایستاده است.SAP از کاربران به کسب و کارهای بسیار بزرگ و صنعتی، یک دیده 360 درجه ارائه می‌دهد و این دید حاصل از تعامل اطلاعات مبادله شده در داخل و خارج از یک کسب و کار است. یکی دیگر از ویژگی‌های این نرم‌افزار، ارائه همه اطلاعات مربوط به رسانه‌های اجتماعی درگیر با کسب و کار است.

 

 

 

1. Sales Force : شعار این شرکت "نه نرم‌افزار، نه سخت‌افزار و نه محدودیت" است. این شعار نشان دهنده این است که Sales Force به گونه‌ای دیگر عمل می‌کند و مسیری متفاوت را انتخاب کرده‌است. این شرکت، ابزار CRM خود را بر پایه یک فضای ابری ارائه می‌دهد و همین مهم باعث تمایز آن با دیگر CRM ها شده‌است و توانسته با این نوآوری، 14 درصد از کل فروش CRM ها را به خود اختصاص داده و در رده ی اول پرفروش‌ترین CRM های سال 2012 بایستد.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر