خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

با لوکوپوک به تورهای مسافرتی بروید

یکی دیگر از بخش های لوکوپوک که می تواند نظر همه را در روز های نزدیک به تعطیلات و حتی در روز های آخر هفته، به خود جلب کند، بخش تورهای لوکوپوک است. در این بخش می توان تمام آگهی های ثبتی که به تور های مسافرتی مرتبط هستند را مشاهده کرده و به  جستجو در میانشان بپردازید. حتی خود شما می توانید آگهی تور هایی که ارائه می‌دهید را در این بخش لوکوپوک، ثبت نمایید. در ادامه مطلب می توانید با نحوه استفاده از بخش تور های لوکوپوک آشنا شوید.

 

 

 

 در قدم نخست شما می توانید از بخش تورها که در صفحه اول سایت واقع شده است، وارد بخش تور های داخلی یا خارجی شوید.

 

 

تور های داخلی

 

-          در بخش تور های داخلی، شما می توانید نام استان ها و جزایر داخل ایران را مشاهده کنید و در پایین نام ها، آیکون های تصویری ای وجود دارد که نشان دهنده پرطرفدارترین مقاصد تور ها هستند. البته در کنار نام استان و جزایر کشور ایران، تورهای یک روزه، کویری، خاص و ترکیبی هم موجود هستند.

 

 

-          پس از انتخاب یکی از بخش های تور های داخلی، می توانید شاهد همه ی آگهی های تور های موجود مربوط به بخش انتخابی خود باشید. در بالای صفحه آگهی ها، کادری وجود دارد که در آن می توانید، فاکتور هایی چون مدت تور، تعداد ستاره های هتل، نوع سفر و محدوده قیمت را انتخاب کرده و بر اساس انتخاب های خود به جستجو در آگهی ها بپردازید.

 

 

 

تورهای خارجی

 

-         در قسمت تورهای خارجی، نخست باید نام کشور و سپس نام شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

-         پس از انتخاب شهر، هم می توانید خود به جستجو پرداخته و هم می‌توانید با انتخاب تعداد ستاره هتل ها، مدت تور و محدوده قیمت، با سرعت بیشتری به آگهی تور مورد نظرتان، دسترسی پیدا کنید.

 

 

 

ثبت آگهی تورها

 

به دو صورت می‌توانید برای ثبت آگهی های خود اقدام کنید:

 

-           حالت اول: در صفحه اول لوکوپوک از قسمت "ثبت آگهی رایگان"، وارد فرم ثبت آگهی شده و گروه  تور و سپس نوع توری که ارائه می دهید را انتخاب کرده و سپس به تکمیل اطلاعات بپردازید.

 

 

 

 

-         حالت دوم:  پس از انتخاب تور های داخلی/خارجی از صفحه اول، گزینه سبز رنگ "تور های داخلی/خارجی خود را آگهی کنید" را انتخاب کرده و سپس به تکمیل اطلاعات بپردازید.

 

 

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر