خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

مدیریت ارتباط با مشتری فقط یک نرم افزار نیست!

دیشب با یکی از دوستان عزیزم که ساکن کانادا هست در مورد مفهوم CRM صحبت می کردم، بامداد عزیزی سابقه ارزشمندی در این حوزه داره، می گفت:
خدمات به مشتری اگر درست انجام بشه می تونه به کلی جای تبلیغات و بازاریابی رو بگیره، چون خود مشتری اگر درست سرویس بگیره به خوبی تبلیغات رو برای شما انجام می ده و نرم افزار CRM یک ابزاری که با منظم کردن کارها (نه اتوماتیک کردن آنها) می تونه به شما کمک کنه که وظایف تون رو در حوزه سرویس دهی به مشتریان درست انجام بدید.

من هم خیلی با حرف های بامداد موافقم، CRM یک فرهنگ سازمانیه که یک بخش کوچک آن نرم افزاری است که به اجرای منظم این فرهنگ سازمانی کمک می کنه.

نظر شما در مورد این بحث چیه؟ آیا شما هم فکر می کنید که مدیریت ارتباط با مشتریان فقط یک نرم افزار نیست؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 8 دوست

لیست نظرات

  • [90.12.5 ] علی چراغی : crm ستون اصلی هر سازمانه، من crm را نوعی بلوتوث ذهنی تعبیر می کنم که جانشین بسیار لایقی واسه تبلیغات پرزرق و برق با هزینه های گزاف است.
  • [90.12.4 ] سام امیدی : این نرم افزار (شرکت آریانیک) با در نظر گرفتن استانداردهای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان تولید شده و قابلیت های بسیار گسترده از جمله امکان ثبت اطلاعات مشــتریان و اطلاعات پرونده ها ، ثبت تماس ها و ارتباطات و آنالیز آنها باعـث کاهش هزینه و افزایش سهم بازار میشه واقعا تاثیر گذاره
  • [90.12.4 ] فرهاد افشاری : با نظر بامداد موافقم
  • [90.12.3 ] عبدالمجید ـ میرمحمدی : ... سلام , دوستان عزیز نظر شما عزیزان رو خوندم ! البته هریک به قسمتی از بحث اشاره فرموده اید ! ولی دوستان با تجره 25ساله ای که بنده در این زمینه دارم هیچکدام تعریف این بحث نیست !! عرض کردم چون تخصص بنده در همین زمینه هست والبته25 سال پیش بنده با مدرک کارشناسی وباویزیتوری شروع کردم !! وبعد تخصص در این زمینه ! بحث ارتباط با مشتری ـ در باراز کنونی وبا وضعیت فعلی ـبزرگترین ومهمترین وحساسترین وپیچیده ترین رمز بازار امروز در جهان عموما ودر ایران خصوصا ..!!..؟؟... حالا برمبنای این خصوصیات , برای این نرم افزار هر اسمی که شامل بشه ؛ خوب هست .... البته دوستان بزرگوار که همه فرهیخته ودانشمند هستند , جسارت حقیر رواغماض میفرمایند ..انشاا.... میرمحمدی ....
  • [90.12.1 ] ابوالفضل علیخانی : کاملا موافقم.هیچ تجارتی دارایی ارزشمندتر از مشتریهاش نداره و قطعا یه نرم افزار میتونه با نظمی که ایجاد میکنه به مدیریت مجموعه در راستای سرویس دهی بهتر و ایجاد مشتریهای وفادار کمک کنه، به قول بزرگان وقتی دیگران در شیپور شما بدمند صدای آن رساتر خواهد بود
  • [90.11.30 ] زیبا رضایی : با سلام مدیریت ارتباط با مشتری خیلی فراتر از اونه که ما بخوایم ارزش اون رو با گنجاندنش در یک نرم افزار پایین بیاریم.اسم پیشنهادی من یا "نیاز تو" هستش یا هم "رضایت".امیدوارم که تونسته باشم یه کمک ناچیز کرده باشم.
  • [90.11.29 ] آرمن کشیشیان : سلام. من هم صد در صد با نظر بامداد موافقم. اساسا ما بیشتر تصمیماتمون رو بر اساس گفتگوهایی که با دوستانمون انجام میدیم میگیریم. یعنی به صرف اینکه فلان فوتبالیست تو تبلیغ فلان گوشی حضور داره من شخصا اون گوشی رو نمی خرم اما اگر دوستم از اون گوشی داشته باشه یا خیلی تعریفشو بکنه اون موقع به فکر خرید اون کالا می افتم. به این سیستم میگن تبلیغات کلامی. هرچند این واژه برای ما بد جا افتاده ( به خاطر اینکه سیستم تبلیغات شرکت های هرمی بود) اما نباید انکار کرد که واقعا تاثیر این تبلیغات از هر نوع تبلیغ دیگه ای قوی تره.
  • [90.11.29 ] بهرنگ احمدی : با سلام در مورد مسابقه اسم پیشنهادی بنده : پرد (پ با ضمه ) به معنای پل (pord) در لهجه گیلکی که اسمی بسیار مناسبی برای این نرم افزار می باشد شماره تماس :09126125378- 88743822 بهرنگ احمدی

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر