آنچه که باید از دنیای Social CRM بدانید – قسمت دوم
- از طریق حساب های کاربری شبکه های اجتماعی مربوط به محصولاتتان، مشتریان وفادارتان را شناخته و به آنها پاداش دهید. برای مثال برای کسانی که تبلیغات محصولات شما را به اشتراک می گذارند، تخفیف های ویژه قائل شوید یا حتی می توانید برای آن مشتری نامه دست نویس و یا ایمیل ارسال کرده و از او برای رونمایی محصول جدیدتان دعوت به عمل بیاورید. نرم افزار های Social CRM در شناسایی این افراد به شما کمک می کنند.
- حتما از قابلیت گروه ساختن و ایجاد لیست در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. این قابلیت در فیس بوک، توئیتر و لینکداین فراهم گردیده است و شما می توانید مشتریان خود را دسته بندی کرده و برای هر کدام به صورت جداگانه ایجاد کمپین کنید.
- اگر می خواهید که برند شما در رسانه های اجتماعی مطرح باشد، باید به گونه ای برنامه ریزی کنید که پست های شما دربرگیرنده همه مخاطبانتان باشد و همه را به نوعی درگیر کند.
- در حالی که بسیار سخت است که بخواهید تمام حساب های کابری شبکه های اجتماعی شرکت خود را چک کنید ولی سعی کنید که به محض اینکه به سوالات کاربرانتان برخورد کردید به آنها پاسخ صحیح داده و سعی کنید با این روند اطمینان آنها را افزایش دهید.
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
لیست نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر