خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

یک جستجوی تصویری ترکیبی برای بچه ها

یکی از کارهای خوبی که در سال 87 در آرمیتیس انجام دادیم و من همیشه دوستش  دارم، وب سایت کودک کتابخانه ملی ایران است، یکی از چالش های که ما در طراحی این سایت با آن روبه رو بودیم ساختن وب سایتی بود که یک کودک 7 یا 8 سال بتواند به راحتی با این سایت کار کند!

به عنوان مثال در بخش جستجوی کتاب، قطعا یه کودک نمی توانست براحتی جستجو کند! برای حل این مشکل، فکر کردیم یک جستجو تصویری ترکیبی درست کنیم، مانند بچه ها فکر کنید، یک بچه چه می خواهد؟

احتمالا می گوید: من یک کتابی میخوام،خوب،که، توش داستان باشه و  و حیون هم باشه

برای رسیدن به این سادگی، یک جستجو تصویری ترکیبی طراحی کردیم که براساس کلیک کودک روی نمادهای تصویری طراحی شده کتاب های مرتبط را نمایش می داد. این جستجو را شما می توانید اینجا ببینید.

 

بیایید به یاد دوران کودکی کتاب بز زنگوله پا را بخوانیم.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 8 دوست

لیست نظرات

  • [91.2.16 ] M.M : بسیار زیباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لایک
  • [91.2.5 ] زهرا عباسی : سلام کار باارزشی است امیدوارم عمری باشد تا از طریق شما بتوانم کمک حال بچه های عاشق درس ومدرسه باشم.موفق باشید
  • [91.2.4 ] رضا : خیلی خوبه
  • [91.2.1 ] عبدالعلی ابراهیمی : خیلی عالی بود متشکرم
  • [91.1.28 ] محی الدین حسینی : سلام واقعا کار قشنگه وایده ای زیبا که بتوان برای اینده سازان کاری مثبت انجام داد واقعا ممنونم هموطن.
  • [91.1.28 ] سعید هراتی : با سلام خدمت خانم زند جدا جالب بود خیلی خوب بود و پر محتوا روش جستجو عالی بود واقعا روی این پروژه باید خیلی فکر شده باشه و دارای مستندسازی خوبی باشد .
  • [91.1.28 ] احسان منتظری : از سایت زیبا وساده تان لذت بردم . همانند دل وقلب کودکان صاف وبی آلایش.بسیار در حفظ فرهنگ وتمدن ایرانی موثر. خدا قوت پیروز و پاینده باشید.
  • [91.1.27 ] امیرسالار خاجی : سلام من 9 سال دارم ودر روستای زیارت دماوند زندگی می کنم وکلاس سوم دبستان بلال حبشی شهرکیلان هستم وازاینکه ایمیل شمارادیدم خیلی خوشحال شدم امیدوارم بتوانم از سایت شما استفاده خوبی بکنم.با تشکر امیرسالار

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر