خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

مفاهیم سازمان فروش

همیشه وقتی محصولی براساس مفاهیم درست بنا شود، کهنه نخواهد شد. ابزار ممکن است ناکارآمد شود، تکنولوژی ممکن است از رده خارج شود، اما مفاهیم و اصول با دوام بیشتری ماندگار هستند.
یکی از اصولی که ما در تولید نرم افزار CRM خود رعایت کرده ایم، شناسایی مفاهیم اصلی سازمان فروش و تولید ابزارهای در راستای تقویت این مفاهیم می باشد.
به عنوان مثال مفهوم آموزش، یکی از اصول اساسی سازمان های فروش می باشد، و سازمان فروش موفق، آموزش پرسنل فروش را جزئی پیوسته از فرایندهای خود قرار می دهند.
ما در نرم افزار CRM خود این مفهوم را شناسایی و ابزارهای در جهت کمک به این مفهوم ایجاد نموده ایم.
یا مفاهیم دیگری از قبیل همکاری تیمی، سیاست های تشویق و تنبیه، سهولت عملیات وارتباطات و ...

شما چه فکر می کنید، به نظر شما مفاهیم بنیادی سازمان فروش چیست؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 3 دوست

لیست نظرات

  • [91.12.10 ] علیرضاشوالمنش : بسیار جالب است. در صورتیکه برای همکاری میتوانید محبتی ارائه کنید در کار کامپیوتر لطفاً تماس بگیرید. 09362323215 - 02177558631
  • [91.11.23 ] آزاده سلحشور : باسلام وتشکر....به نظراینجانب اهداف اولیه و در واقع چشم اندازو طرح سازمانی ،که در ابتدای کار نوشته میشود و اهداف آرمانی سازمان چیزی است که هر سازمانی باید جز مفاهیم بنیادی خود قرار دهد ودر جهت آن فرهنگ سازی کند و از کارکنان خود تک به تک یک شهروند سازمانی متعهد بسازد . چیزی که به عقیده من با هفت سال تجربه در زمینه فروش و آشنایی با مردمی با فرهنگهای متفاوت فقرشدید ما درزمینه مشتری مداری وفقط شعار تو خالی بدون تعهد و استفاده از این علم فقط برای جذب مشتری نه ایجاد تعهد از آن استفاده می شود.
    پس یکی از اصول می شود *مشتری مداری*
  • [91.11.21 ] جعفر فرجی : با سلام خدمت شما دوستان عزیز و تشکر از زحمات و خدماتی که ارائه میکنید... به نظر من در ابتدای بازار فروش پس از ارزش و خلاقیتی که کالا یا خدمات ارائه شونده میتواند از خود نشان دهد وجود حداقلی هنر فروش در فروشندگانی که سازمان انتخاب میکند یک اصل الزامیست. به وفور میتوانیم ببینیم که در جوامع مختلف به طور مثال : یک دکه کوچک ممکن است دآامدش از یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی بیشتر باشد. اجناسی که در دکه هست در جاهای دیگر هم قابل مشاهده است اما نه با آن قابلیتی که در آن مکان دارند زیرا پتانسیلی که در آنجا برای فروشندگی وجود دارد با سایر جاها متفاوت است...

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر