آنچه که باید از دنیای Social CRM بدانید – قسمت اول
همان طور که می دانید مدت هاست که کاربران دنیای وب به شبکه های اجتماعی روی آورده اند و این شبکه های اجتماعی اطلاعات عمومی آنها را دریافت کرده و آنها هم بر اساس علاقه مندیهایشان در حساب های کاربری خود به فعالیت های اجتماعی می پردازند. حال در حوزه CRM بخشی برای تعیین استراتژی های مربوط به رسانه های اجتماعی بوجود آمده که به Social CRM معروف است. ما قصد داریم در این سری مقالات به بررسی نکاتی که در مورد Social CRM هستند بپردازیم.
- از این موضوع که از یک پلتفورم مناسب برای هدایت Social CRM استفاده می کنید، اطمینان حاصل کنید: شما به یک پلتفورمی نیاز دارید که بر همه چیز نظارت داشته باشد و همچنین بوسیله آن بتوان میزان تعامل کاربران را دریافت. توجه داشته باشید که پلتفورم شما باید با برنامه های کلیدی کسب وکارتان (چون: فروش، بازاریابی، خدمات و تجارت) ادغام شود.
- از درستی منابع خود اطمینان حاصل کنید: شبکه های اجتماعی، فرصت های بسیار مناسبی برای ارائه خدمات به کاربران فراهم کرده اند ولی همین شبکه های اجتماعی می توانند به کل کسب و کار آسیب برسانند و این موضوع زمانی رخ می دهد که منابع شما برای پاسخگویی به سوالات کاربرانتان صحیح نباشد.
- آنچه که در شبکه اجتماعی تاثیر گذار است را یافته و آن را برای ایجاد تعامل، گسترش دهید: از ابزار مربوط به رسانه های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید به تحلیل هایی دسترسی پیدا کنید که در نتایج بررسی های آنها می توان افرادی را یافت که بیشترین بحث را در پیرامون محصولات شما می کنند. Social CRM به شما کمک می کند که این افراد را یافته و با آنها روابط مستحکم تری ایجاد کنید.
تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست
لیست نظرات
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر