خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

تا چای تان برای خوردن خنک شود، باشگاه مشتریان خود را درست کنید!

باشگاه مشتریان چیست؟ جذب مشتری و ایجاد وفاداری در آنها به وسیله فراهم کردن ارزشهایی فراتر از ارزشهای ذاتی کالا یا خدمات که شما عرضه می کنی، به زبان ساده تر ایجاد یک رابطه دوستانه و غیر رسمی با مشتریان برای احترام گذاشتن به خرید آنها از مجموعه شما

آهان چایی، تا خنک نشده ببینم باید برای ایجاد باشگاه مشتریان چه باید کرد!

اگر شما کاربر پنل پیامک لوکوپوک هستید فقط کافی ست یک گروه به نام باشگاه مشتریان تعریف کرده و سپس با تعریف یک قانون این امکان را به مشتریانتان بدهید که با ارسال یک عدد عضو باشگاه مشتریان شما شوند، همچنین یک فرم عضویت نیز در پنل پیامک خودتان تعریف می کنید و آن را در وب سایت خود برای عضویت اینترنتی افراد در باشگاه مشتریان تان قرار می دهید!


خوب، حالا چای تان را میل بفرمایید، شما صاحب یک باشگاه مشتریان شدید!

مشتریان شما از طریق ارسال یک عدد یا تکمیل فرم در وب سایت شما عضو باشگاه مشتریان شما می شوند و شما می توانید خدماتی از قبیل موارد زیر را به مشتریان خود دهید:

  • برگزاری قرعه کشی های دوره ای
  • تبریک اتوماتیک تولد مشتریان
  • ارسال پیامک های خلاقانه
  • ارسال پیامک به نام مشتریان
  • برگزار نظر سنجی! در چند دقیقه شما می توانید نظر مشتریان خود را در مورد خدمات خود بدانید
  • و ده ها خدمت دیگر که به ارتباط موثر شما با مشتری و افزایش وفاداری ایشان به شما کمک خواهد کرد

    
البته ترکیب خلاقیت های شما با ابزار ساده ما می تواند به اتفاق های بزرگی در افزایش کیفیت ارتباط شما با مشتریان ختم شود.

شما چه فکر می کنید در این باشگاه مشتریان چه خدمات دیگری به مشتری می توان ارائه داد؟

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 13 دوست

لیست نظرات

  • [91.3.23 ] raheleh arabi : salam ali bud hamishe 1 fekr va ya 1 ide enghelab mikonad
  • [91.3.4 ] alizelli : ba salam va khasteh nbashied site locopoc yek site besyar khob va harfei mebashad az zahmataton mamnonam shekat sunandsand alanya turkye www.goldsuntourist.com
  • [91.3.3 ] : سلام در یک دفتر بیمه مشغول به کارهستم نیاز به کمک شما در خرید بیمه نامه و اینکه بتونم مشتریان رو به خرید بیشتر بیمه نامه جذب کنم هستم.وهمچنین نیازمند یک کسب و کار ازطریق اینترنت هستم.
  • [91.1.29 ] حسین رسولی : می تونین روی منم حساب کنین
  • [91.1.29 ] فردین صلواتی : سلام خیلی خوبه ولی اگه اگه یه کم بیشتر توضیح می دادین بهتر بود
  • [91.1.29 ] آهویی : با سلام چطوری می تونم اطلاعات بیشتری در این مورد بدست اورم و این کار آیا هزینه هم دارد؟؟؟
  • [91.1.28 ] سعیدعبدالهی : سلام.عالیه! روی منم حساب کنین!
  • [91.1.28 ] عیسی گفتی : عالی بود میتونید رو منم حساب کنید
  • [91.1.28 ] صادق : امیدوارم موفق باشید ،ماراهم در جریان روند کارها بگذارید
  • [91.1.28 ] albert : سلام میدانید تفکر زیبایی است به شرط آنکه ما خودمان اول صداقتمان را اثبات کنیم ؛ و به جای فرار از ایده های سایرین به عوض تحمیل ایده های خودمان ، یاد بگیریم که همانطوریکه به ما احترام میگذارند ، ما هم به مشتریانمان و دوستدارانمان احترام بگذاریم ، به جای این بحث که تحلیلی است بیائید :1- ببینیم ، ارتباط چیست ؟ انواع آن را بررسی کنیم ؟ 2- گروه هدف را بشناسیم 3- عقاید - سلایق - فرهنگ - توانمندی ها - و... را بررسی و... 4- ظرفیت انتقاد پذیریمان را بالا برده و... (که این ضعف در سایت مشاهده شده) 5- بعدآ همراهان را به چالش های مورد نظر کشانده تا همسوئی لازمه ایجاد شود . و اما داستان تجارت و مشتری یابی و مشتری مداری و مشتری سازی و کالا یا خدمات و ... کمی بودن و کیفی بودن و ... باشه تا نظرات بعدی ... شیده عزیز پوزش میطلبم

ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر