خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

تبلیغات در توئیتر

توئتر، پس از فیس بوک، دومین شبکه اجتماعی بزرگ دنیا محسوب می گردد که تا به امروز توانسته حدود پانصد میلیون کاربر را به خود جذب کند. اخیرا در کشور ایران هم توئیتر بسیار جا افتاده و افرادی که از اینترنت استفاده می کنند به این شبکه اجتماعی جذب شده اند. البته شبکه اجتماعی توئیتر به نسبت فیس بوک بسیار ساده تر بوده و بیشتر بر پایه توئیت کردن است. توئیت در حقیقت پست هایی کوتاه هستند که جمعا باید به صد و چهل کارکتر ختم گردند.



اخیرا کسب و کار های مطرح ایرانی هم در این شبکه اجتماعی مشغول به فعالیت شده اند و به صورت رسمی اعلام حضور کرده اند. در حقیقت حضور در توئیتر می تواند نوعی تبلیغات برای هر کسب و کار به حساب آید.

یکی از مهمترین مواردی که در شبکه اجتماعی توئیتر دارای اهمیت بسیاری بالایی است، هشتگ ها هستند که به کار بردن آنها در پست هایتان باعث می شود که کاربران توئیتر راحت تر به پست هایتان دسترسی پیدا کنند. برای استفاده از هشتگ، شما باید کلید Shift را با عدد سه فشار داده تا علامت هشتگ که یک مربع است، نمایان شود؛ سپس باید سعی کنید کلمه ای یا نامی که به توئیتتان مرتبط است را وارد کنید تا توئیتت شما به صفحه مرتبط به آن کلمه یا اسم وارد شود. استفاده از هشتگ دارای محدودیت نیست ولی باید حواستان باشد که هشتگ ها هم جز همان صد و چهل کارکتر هستند.

بهترین روش تبلیغاتی در توئیتر استفاده از سیستم تبلیغاتی این شبکه اجتماعی است که امکان آن برای کشور ما وجود ندارد ولی با استفاده از هشتگ ها، توئیت های جذاب و بوسیله به کارگیری یک کاور و عکس پروفایل مناسب، کسب و کار های معتبر می توانند میان کاربران این شبکه اجتماعی مطرح گردند.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر