خبرنامه پیامکی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی تخته سیاه عدد 9 را به شماره 3000616177 ارسال نمایید

ده تا از مهمترین گزارشات در CRM برای کسب‌وکارها از دید Enterprise Apps Today – قسمت دوم

6.مشتریان سودآور شما چه چیزی را خریداری می‌کنند: یکی از مهمترین گزارشات CRM که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمرکز کار روی محصولات و خدمات‌تان را بدست آورید، همین گزارش "مشتریان سودآور شما چه چیزی را خریداری می‌کنند"، است. پس از دریافت این گزارش، کسب‌وکار می‌تواند تصمیمات دقیق‌تری در مورد محصولات یا خدماتی که به مشتریان سودآورش می‌دهد داشته‌باشد و در کنار حفظ کردن آنها، مشتریان جدیدی بدست آورد.
7.اثربخشی تخفیف‌ها: گزارش اثر بخشی تخفیف در CRM، به صاحبان کسب‌وکار نشان می‌دهد که در چه زمان و چه نوع تخفیفی می‌تواند برای رشد کسب‌وکار مفید واقع شود. همچنین این گزارش به شما نشان می‌دهد که در چه زمان‌هایی شما نباید روی قیمت محصولات و خدماتتان تخفیف دهید. در بعضی از شرکت‌ها افزایش یک درصدی قیمت می‌تواند ده درصد از سودآوری شما کم کند پس باید حتما به موضوع تخفیف توجه کرد.
8.وفادای مشتری: این گزارش در CRM به صاحبان کسب‌وکار نشان می‌دهد که کدام محصولات را مشتریان تکراری خریداری کرده‌اند. وفاداری مشتری می‌تواند در مارکتینگ و فروش شما کمک بسیاری کند. چون به شما نشان می‌دهد که برای جذب مشتری‌های جدید که تازه به خرید از شما اقدام کرده‌اند، باید چه عملکردی داشته باشید.
9. مدت زمان پاسخ اولیه: بویسله گزارش مدت زمان اولیه CRM، می‌توان دریافت که خدمات فروش شما پس از دریافت پیام از طرف مشتری، چه قدر زمان برای پاسخگویی صرف کرده‌اند.طبق آماری مشخص شده که اگر تا 48 ساعت پس از دریافت پیامی برای ارائه خدمات پشتیبانی، جوابی به مشتری ارسال گردد، فرد از خرید خود احساس رضایت می‌کند در غیر این صورت ممکن است که آن مشتری از دست برود.
10. Pipeline و معادله رگرسیون: کسب‌وکارها باید از این گزارشات استفاده کرده تا بتوانید وضعیت معاملات خود را بررسی کنند. مقایسه وضعیت سود معاملات در چند ماه متوالی می‌تواند به شما کمک کند تا سیاست کاری خود را به درستی انتخاب کنید.

تعداد مشارکت کنندگان در بحث 0 دوست

لیست نظرات


ارسال نظر

نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
 
 
 
شما می توانید مطالب این وبلاگ را از طریق فیدخوان ها مثل گوگل ریدر بخوانید
یا با وارد کردن ایمیل خود در فرم هفته نامه، مطالب جدید را به صورت هفتگی در ایمیل خود دریافت کنید!
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت نرم نگاران آرمیتیس بوده و استفاده از محتوای آن و یا نمونه پروژه ها و محصولات با نام های فوق جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.
Copyright © 2011 Armitis.com Software Co. All Rights Reserved.

هفته نامه

(دریافت مطالب جدید به صورت هفتگی)

آدرس پست الکترونیکی

عضویت در خبرمایه

خواندن وبلاگ از طریق فید خوان ها مثل گوگل ریدر